بازار بزرگ مبل اصفهان یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان و صنایع چوبی در استان اصفهان به شمار می آید. مطمئنا همه این اسم رو شنیدن بازار مبل رهنان اصفهان و برای خرید مبل به اینجا مراجعه کردن.

مرکز گالری های مبل و مبل فروشی ها در اصفهان در کنار انجمن صنفی صنایع چوب اصفهان در قسمت رهنان اصفهان قرار دارد که خیابان های مختلفی مثل شریف شرقی، شهیدان غربی، سعدی، چمران و بلوار امام رضا و غیره را در بر می گیرد. در منطقه رهنان اصفهان بیش از 1000 نمایشگاه وجود دارد و همین قضیه باعث شده که تنوع مبلمان آن قدر زیاد باشد که هر سلیقه ای را پوشش دهد.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: مبل راحتی

اگر قصد دارید برای خرید مبلمان متفاوت تر از همیشه دست به انتخاب بزنید به شما توصیه می کنیم. بازار مبل رهنان اصفهان را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید. اگر در اصفهان ساکن هستید. در کمترین زمان ممکن می توانید به این بازار بزرگ دسترسی پیدا کنید؛ اما اگر در شهرستان ساکن هستید اصلاً نگران نباشید، زیرا این بازار همه روزه از ساعت ۹ الی 11 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. شما می توانید در روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱ بعدازظهر نیز از این فروشگاه های این بازار بزرگ دیدن کنید. یکی از مزایای بارز این خیابان محبوب این است که در روزهای پایانی سال حتی در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۹ الی ۱۰ بعد از ظهر خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند؛ اما به شما توصیه می کنیم. خرید خود را به لحظه آخر سال موکول نکنید. زیرا ممکن است بدقولی برخی نمایشگاه ها سبب شود بازار مبل رهنان اعتبار طولانی خود را در پیش چشم شما از دست بدهد. این امر تنها به دلیل شلوغی بازار است که در تایم مشخص سفارش مد نظر شما جهت ارسال آماده نمی شود وگرنه کیفیت محصولات بازار مبل اصفهان به همگان ثابت شده است.

خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه. بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید. 

تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی در اصفهان.

ادرس بازار مبل رهنان اصفهان:

ادرس : استان اصفهان -شهرستان اصفهان -خیابان امام خمینی-خیابان شریف شرقی رهنان -بازار مبل اصفهان.

ساعت کار بازار بزرگ مبل اصفهان

چنانچه ساکن شهرستان اصفهان هستید و یا از شهرهای دیگر تصمیم دارید خرید خود را از اصفهان انجام دهید لازم است در مورد ساعت کار بازار بزرگ اصفهان اطلاع داشته باشید. باید بگوییم که این بازار هر روز از ساعت 9 صبح 1 بعد از ظهر و از ساعت 4 تا 10 شب به مشتری ها سرویس می دهد و روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر فروشگاه باز است و می توانید خرید خود را از آن جا انجام دهید.

بازار مبلمان و دکوراسیون اصفهان

این بازار مبل که در رهنان اصفهان قرار داره، از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز تجاری و نمایشگاهی ایران به شمار میاد که نمای اون الهام گرفته از فرهنگ اصیل ایرانیه. شرکت ها و برندهای معتبر در صنعت مبلمان و دکوراسیون در اون فعالیت می کنند.در این بازار بالغ بر 1500 نمایشگاه و تولید کننده حضور دارند. و همینطور شما با اندکی سرچ در اینترنت میتوانید. سایت های تولید کنندگان را پیدا کنید که مبلمان را مستقیم از در کارخانه و به قیمت تولیدی عرضه میکنند. در همین راستا گروه تولیدی مبل ایران رفاه نیز محصولات خود را از طریق سایت بدون واسطه وبه قیمت کارخانه به مشتریان عزیز عرضه مینماید.

ادرس سایت moblelux.ir قبل از هر خرید از محصولات تولیدی ما دیدن فرمایید.

بازار مبل اصفهان رهنان

این بازار بزرگ رو حتما در استان اصفهان دیدین، یک خیابان بزرگ که در اون, انواع مبلمان منزل و اداری،مبلمان کودک، پارچه و تزئینات مبلمان ,میز وصندلی ناهار خوری, سرویس خواب ,ابزار ویراق الات مبلمان,عرضه میشود. این بازار یه جای ایده آل برای خرید مبلمانه که تولید کنندگان وفروشندگان برتر مبلمان منزل و اداری در حال فعالیت هستند. از ویژگی های این بازار برگزاری نمایشگاه های فصلیه که شامل ,نمایشگاه های تخصصی مبلمان اداری، مبلمان و لوازم کودک (سیسمونی)، مبلمان خانگی، میز وصندلی ناهار خوری,,سرویس خواب ,و جهیزیه کامل, میباشد . بازار بزرگ مبل اصفهان.

بازار مبل رهنان اصفهان دومین بازار بزرگ مبلمان در ایران

بازار مبل رهنان اصفهان یکی از بی رقیب ترین بازارهای فروش صنایع چوبی در ایران به شمار می آید. اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به تماشای بازار مبل رهنان اصفهان بپردازیم باید بگویم در رده بی رقیب ترین بازارهای فروش مبل ایران قرار دارد. اگر می خواهید متفاوت تر از همیشه به دیزاین داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم به این بازار بزرگ سری بزنید.بازار مبل رهنان یک خیابان عریض و طولانی است که مملو از فروشگاه های مبلمان و سرویس های چوب است. امروزه بازار مبل رهنان به یکی از بی نظیرترین و بی رقیب ترین بورس های فروش مبلمان در اصفهان شهرت گرفته است. به شکلی که تولید کنندگان مبل اصفهان نیز در این بازار بزرگ دستی بر آتش دارند. تنوع بی نظیر محصولات می طلبد که ساعت ها به گشت و گذار در این خیابان پرداخت و تنها به تماشای سرویس های مبلمان نشست. شما می توانید انواع مبل مدرن، کلاسیک و سلطنتی را با هر تم قیمتی که مدنظر دارید مشاهده کنید. بدون تردید رقابت بسیار زیاد در این بازار سبب شده است قیمت ها بسیار منصفانه و عادلانه تعین شود تا مشتری ها در زمان مقایسه برندها و قیمت ها از خرید منصرف نشوند.

محصولات ارائه شده در بازار مبل اصفهان

صنایع چوبی ارائه شده در بازار بزرگ مبل اصفهان شامل مبلمان راحتی، میز وصندلی ناهار خوری، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز چای خوری، مبل راحتی مدرن، مبل کلاسیک مدرن، مبل تختخواب شو مدرن، مبلمان خانگی، مبلمان اداری، مبلمان اسپرت، مبلمان استیل، مبل نیمه استیل، مبل چوبی، تخت تاشو، آباژور و تزئینات دکوری اتاق خواب، لوازم کادویی و دکوری، ساعت دیواری، ساعت ایستاده، صندلی لهستانی، تخت خواب کودک، تخت نوجوان، سرویس خواب عروس، مبل راحتی ال، مبل راحتی تخت خوابشو، میز ال ای دی، میز ال سی دی و میز وسایل صوتی تصویری است. همچنین شما در این مجموعه می توانید از خدمات ویژه تعمیرات مبلمان خود نیز بهره بگیرید. با سفارش پارچه مدنظر می توانید به تعویض روکش سرویس های مبلمان قدیمی خود بپردازید. در صورت نیاز می توانید با خرید مبل از این بازار لوکس و بی نظیر روکش مبل را نیز تهیه کنید. تا مدت زمان بیشتری از زیبایی و نو بودن سرویس خود بهره بگیرید. بازار بزرگ مبل اصفهان.

خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه. بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید. 

تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی در اصفهان.

تماس با اتحادیه مبل اصفهان

ادرس اتحادیه مبل و دکوراسیون داخلی اصفهان.

آدرس : استان اصفهان ، اصفهان، دروازه تهران ,خیابان فیض ، پلاک -ابتدای خیابان فیض ، جنب بانک صادرات ، شماره۸۷

تماس : ۰۳۱۳۶۶۳۵۰۴۹

ایمیل :  info@etehadyemobl.com

نماد صنعت مبل در رهنان اصفهان نسب شد

بازار بزرگ مبل اصفهان

عکس نماد بازار مبل رهنان اصفهان

سالاریان، مجسمه ساز برجسته کشور تشریح می کند:

نماد بازار مبل رهنان؛ جذاب برای رهگذران

مبل در اصفهان، برخی از خیابان ها کاربری مشخصی دارند و به رشته یا شغل ویژه ای اختصاص یافته اند که این موضوع باعث می شود آن خیابان، هویت ویژه ای داشته و رنگ و بویی متفاوت به خود بگیرد. به گزارش ایمنا، یکی از این خیابانها، خیابان شریف یا همان رهنان است که کم و بیش گذر همه اصفهانیها به آنجا افتاده و برای تهیه وسایل چوبی یا تعویض مبلمان منزل سری به مغازه های آن زده اند. این روزها رهنان حال و هوای متفاوتی پیدا کرده و نمادی ۱۰ متری در ورودی آن جلوه گری می کند. نمادی زیبا به شکل مبلی ایستاده که قامت آن، به آسمان کشیده شده است.این نماد زیبا به گونه ای طراحی و جانمایی شده که برای شهروندانی که به رهنان وارد می شوند. یا از مسیر بزرگراه ۲ طبقه امام خمینی (ره) عبور می کنند، جلب توجه می کند؛ فرقی هم نمی کند، سررشته ای در مجسمه سازی داشته باشید یا نه؛ نماد مبل برای لحظاتی شما را با خود به نوستالژی خرید مبل و صندلی می برد. استاد محمد سالاریان، طراح و سازنده نماد، که ۲۰ سال سابقه مجسمه سازی در ابعاد شهری را در کارنامه کاری خود دارد، معتقد است: «مکان یابی و موضوع این نماد به صورت حرفه ای انتخاب شده است». اگر گذرتان به رهنان بیفتد، این صحبت استاد را حتما تایید خواهید کرد. سالاریان که یکی از فارغ التحصیلان ممتاز رشته مجسمه سازی دانشکده هنرهای زیبای تهران بوده و سابقه طراحی، ۲۵ نماد در شهرهای مختلف کشور را داراست، برای ما از ظرافت هنری و ویژگی های کم نظیر نماد مبل می گوید.

 

نمادی که از هنرمند و غیر هنرمند دل می برد

این استاد مجسمه سازی با بیان اینکه انتخاب موضوع و مکان یابی نماد مبل به خوبی انجام شده است، می گوید: محله رهنان، زادگاه من است و این امر، انگیزه بنده را برای طراحی این نماد، دو چندان کرد». وی اضافه می کند: «زاویه و جانمایی این نماد، به گونه ای است که برای رانندگانی که از روی بزرگراه عبور می کنند نیز جلب توجه می کند». سالاریان ادامه می دهد: «در تمام نمادها تلاش کرده ام، حاصل کار نه تنها برای اهل هنر که برای طیف وسیعی از شهروندان جذاب باشد و نماد مبل نیز از این قاعده مستثنا نیست».وی خاطرنشان می کند: «در ابتدا قرار بود، ارتفاع نماد، ۸ متر باشد که برای نمای هر چه بهتر، ارتفاع آن به ۱۰ متر افزایش یافت». این هنرمند تاکید می کند: «نمادهایی همچون نماد مبل برای موضوع و فضایی خاص تعریف می شوند. و از این روست که اهمیت ویژه ای می یابند؛ نماد مبل نیز دقیقا برای این فضا (خیابان رهنان) طراحی شده است و هیچ نمونه مشابهی ندارد.

خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه. بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید. 

تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی در اصفهان.

مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان, مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا,

تعمیرات مبل ریلکسی اصفهان

خرید حضوری و آنلاین مبلمان از تولیدی مبل لوکس اصفهان.

مبل لوکس یکی از فروشگاه های تخصصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون می باشد که به صورت حضوری و اینترنتی محصولات خود را در دسته بندی های مختلف شامل مبلمان، میز و صندلی ناهار خوری، مبل مطالعه و استراحت, مبل لاولی بد, انواع پاف و جلو مبلی, ارائه می کند و محصولات خود را به سراسر ایران به صورت تحویل درب منزل ارائه خواهد داد و تمامی اجناس دارای ضمانت هستند. هنگامی که شما سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت می کنید، با توجه به نوع سفارش در یک باره زمانی مشخص، محصول شما ساخته و ارسال خواهد شد. با خرید از مبل لوکس، هزینه ای که برای محصول پرداخت می کنید به قیمت کارخانه خواهد بود. برای خرید آنلاین می توانید با توجه به محصول مورد نظر، به دسته بندی مربوط به آن مراجعه کرده و با مطالعه خصوصیات هر محصول و مقایسه بین آنها، بهترین انتخاب را انجام دهید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

,بازار بزرگ مبل اصفهان, بازار مبل خاورمیانه اصفهان,بازار مبل رهنان, ادرس بازار مبل اصفهان, بازار مبل اصفهان کجاست, سایت بازار مبل اصفهان,