تعمیر تخت خواب در اصفهان. تعمیر سرویس خواب, تعمیرات تعویض روکش و لمسه کاری تخت خواب تمام پارچه و چرم در اصفهان. رنگ کاری انواع تخت خواب و تاج تخت. لمسه کوبی و لمسه دوزی در خدمت شما هستیم,

جهت تعمیرات, عکس تخت, از طریق واتس اپ و ایتا به شماره 09394325500 ارسال کنید.

فروشگاه تولیدی مبل لوکس www.moblelux.ir

اینستاگرام تولیدی مبل لوکس www.instagram.com/moblelux.ir

تعمیر تخت خواب چرم و پارچه در اصفهان

با تعمیر تخت خواب و تاج تخت در اصفهان. میتوانید هزینه خرید تخت خواب جدید را پس انداز کنید کارگاه تعمیرات مبل اصفهان در زمینه تعمرات انواع تخت خواب فعالیت میکند و خدمات زیادی را به همشهریان اصفهانی و استان های اطراف ارائه میدهد.

نمونه کار تعمیرات تخت خواب و تغییر مدل تختخواب

تعمیر تخت خواب در اصفهان

1-تعمیر تخت خواب تمام پارچه و تمام چرم.

2-رنگ کاری و تغییر رنگ سرویس خواب.

3-تعمیر تاج تخت لمسه دست یا لمسه دوزی شده.

تعمیرات تخصصی انواع تخت خواب ایرانی وخارجی پذیرفته میشود.

مبل اصفهان چه خدماتی در زمینه تعمیرات تختخواب  ارائه می‌کند؟

مبل لوکس اصفهان همیشه به دنبال بهترین متخصص‌ هاست تا بتواند بهترین خدمات در زمینه تعمیرات تخت خواب را به شما ارائه کند. حساسیت بالای استادکار در انتخاب متخصصان و تعمیرکاران باعث شده اطمینان از کیفیت خدمات در بالاترین حد ممکن باشد؛ بنابراین در هر زمان و مکانی که مشکلی برای سرویس خواب شما به وجود بیاید، می‌توانید از خدمات مبل لوکس استفاده کنید.

,عکس تختخواب, خود را جهت مشاوره از طریق واتس اپ به شماره 09394325500 اقای علوی ارسال کنید.

نحوه از بین بردن خش روی چوب و رنگ پریدگی مبل :

اگر کمد یا مبل شما از جنس چوب رنگ خورده یا بدون رنگ است می‌توانید از این ترفند ساده برای ترمیم آن‌ استفاده کنید: برای از بین بردن لکه‌های کوچک می‌توانید از چوب گردو استفاده کنید. در ابتدا مغز گردو را روی قسمت خراشیده بکشید تا چربی گردو جذب چوب شود و خراشیدگی از بین برود. سپس با یک دستمال، اطراف آن را تمیز کنید.

در روش دوم با استفاده از مخلوط روغن مایع با سرکه می‌توانید برای از بین بردن خراش‌های جزئی استفاده کنید. به این‌ منظور یک حوله را به مخلوط آغشته کنید. سپس بر روی خراش‌های چوب بکشید تا به طور کامل از بین بروند.

برای از بین بردن خراش‌هه و لکه‌های بزرگی که بر روی وسایل چوبی افتاده‌اند، می‌توانید از ماژیک مخصوص چوب استفاده کنید. ماژیک چوب در بارار با قیمت‌ مناسب موجود است. به هنگام خرید ماژیک مخصوص توجه داشته باشید که رنگ ماژیک هم رنگ چوبتان باشد. اگر ماژیک در دسترستان نیست همچنین با پاستل (مداد شمعی) هم می شود تا حد خوبی خراش ها را بپوشانید.

ترمیم رنگ مبل و وسایل چوبی و نئوپانی:

اگر قسمتی‌از وسایل چوبی منزل شما دچار‌ رنگ‌ پریدگی و خراش های بزرگ شده است، می‌توانید برای لکه گیری رنگ چوب از لاک همرنگ چوب خود استفاده کنید. برای این کار لاک مخصوص را با قلمو لاک یا با پنبه بر روی قسمت مورد نطر بکشید. سپس بگذارید لاک خشک شود. با این ‌ترفند ساده وسایل چوبی شما به راحتی ترمیم می‌شوند.

البته اگر قصد دارید کار ترمیم وسایل خانه را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، باید با استفاده از سمباده‌ای با درجه زبری کم استفاد کنید. این کار باعث می‌شود که سطح چوب کاملا صاف و یکدست شود. تا وقتی روی سطح را رنگ می‌زنید، حالت گودی و بلندی در اطراف رنگ پریدگی ایجاد نشود. توجه: این نکته را در نظر داشته باشد؛ از لاک‌هایی که راحت از روی ناخن با دست پاک می‌شوند یا اصطلاحاً لاک‌های پلاستیکی برای رفع رنگ پریدگی مبل استفاده نکنید.

اگر رنگ پریدگی خیلی زیاد باشد مثلاً اندازه کف دست، دیگر نمی شود از لاک استفاده کنید. در اینصورت یک سنباده با کمی زبری تهیه کنید اطراف رنگ پریدگی مبل را کمی سمباده بکشید تا بعد از رنگ زدن گود نشود. بعد با یک فرچه کوچک و رنگ روغن هم رنگ مبلتان، روی محل رنگ پریده بکشید تا چند ساعت به آن محل دست نزنید تا کاملاً خشک شود.

بازسازی و تعمیر شکستگی مبلمان و سرویس خواب در خانه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. شکستگی‌های جزئی که در وسایل چوبی منزل به وجود می‌آیند، با‌کمی حوصله و مهارت می‌توان آن‌ها را رفع کرد. به‌ طور کلی با توجه به آسیب وارد شده و جنس مبلمان و سرویس خواب روش تعمیر آن متفاوت است. برخی از روش‌های خانگی تعمیر شکستگی مبلمان عبارت‌اند از:

تعمیر شکستگی مبل و رفع سر و صدای سرویس های چوبی

تعمیرات درست و اصولی مبلمان فرسوده باعث جلوه و زیبایی محیط‌های خانه، دفاتر و اداره‌ها و مراکز و مجتمع های مختلف می‌شود. زیرا مبلمان بخش جدایی ناپذیر هر منزل و از اصلی ترین موارد در دکوراسیون منزل به شمار می رود. با تعویض قسمت‌های آسیب دیده مبلمان و تغییر نمای ظاهری آن به سبکی متفاوت و هماهنگ با سلیقه شما نمای جدیدی به محیط زندگی خود بدهید.

سرویس خواب و مبلمان به علت استفاده مکرر پس از گذر سال‌ها نیازمند تعمیر و نوسازی است. اغلب خانواده‌ها که مبلمان‌ راحتی و‌ سرویس خواب آن‌ها خراب می شود به راحتی از آن می گذرند و آن را دور می اندازند. در حالی که می‌شود با تعمیر دوباره آن، مدت‌ها از آن استفاده کرد. همچنین این موضوع در رابطه با مبل‌های کلاسیک نیز وجود دارد زیرا خرید این گونه مبلمان اغلب هزینه گزافی را با‌ خود به همراه دارد. پس به راحتی نمی توان با خراب شدن جزیی از استفاده آن صرف نظر کرد.

تعمیرات مبلمان و سرویس خواب را باید به افراد متخصص و ماهر در این‌حوزه بسپارید. تنها در این صورت است که می‌تواتید بر طبق سلیقه خود چیزی که می‌خواهید را دریافت کنید. تعمیرات مبلمان‌ شامل تغییر رویه پارچه مبل، تعمیر پایه مبلمان، تعویض فوم و….. می‌باشد.تعمیرات سرویس خواب شامل سفت کردن پیچ و مهره‌های سرویس خواب برای جلوگیری از تولید صدای ناهنجار، تغییر سبک تخت خواب و….. می‌باشد.

چهار نکته برای تعمیر تخت خواب قدیمی

همه ما وقتی نیاز به استراحت داریم، باید در محیطی ساکت و آرام باشیم. اما گاهی این صدای تخت خواب چوبی و یا فلزی عجیب مانع از خواب راحت ما می شود.

اما سوال اینجاست علت بوجود آمدن صدای تخت خواب فلزی و یا چوبی چه چیزی است؟

آیا تعمیر تخت خواب فلزی یا ام دی اف راه حل مناسبی است؟

آیا با تعمیر تخت خواب قدیمی مشکل برطرف می شود؟

1. منبع را شناسایی کنید

قدم اول اینکه باید متوجه شوید صدای مزاحم از تشک است یا تخت خواب. برای این موضوع می توانید تشک را روی زمین بگذارید و روی آن راه بروید، در این حالت اگر تشک صدا داشت، خب مشخصا فنر های تشک آسیب دیده اند. ولی اگر هیچ صدایی نداشت مسلما تخت خواب باید تعمیر شود.

تشک های هیبریدی به علت دارا بودن فنرهای فلزی امکان ایجاد سر و صدا در آنها بیشتر است. در حالی که تشک های فوم به هیچ عنوان صدایی تولید نمی کنند. خب حالا اگر صدا از تشک بود، که قطعا با فروشنده تماس بگیرید و یا اینکه اگر از مدت زمان ضمانت تشک می گذرد، باید تشک را تعویض کنید. گاهی ممکن است که صدا از سیم پیچ های قلزی تخت خواب باشد. در این مواقه بهتر است فنر خراب شده را تعویض کنید.

2. مفاصل را سفت کنید

اصولا چهار چوب تخت با یک سری اتصالاتی به یکدیگر متصل می شوند. این نقاط معمولا بعد از مدتی به علت اصطحکاک موجود، ممکن صدای ناخوشایندی ایجاد کند. خب اولین کاری که میتوانیم انجام دهیم، محکم کردن همین اتصالات است.

3. مفاصل را روغن کاری کنید

روغن کاری یک عمل ساده ولی فوق العاده اثر بخش است. شما به راحتی می توانید با کمی گریس کاری محل اتصالات از صدای تخت فلزی و یا چوبی بکاهید. اگر بعد از روغن کاری صدای تخت خواب چوبی شما کم نشد و یا تغییری نکرد، احتمالا ایراد از جای دیگری است. نکته ای که اهمیت دارد در تخت خواب های چوبی مناطقی که تماس هر دو نقطه و یا هر دو طرف از چوب است، حتما با یک لایه از موم زنبور عسل آن نقاط را چرب کنید تا کمی از اصطکاک کم شود.

4. اصطکاک تشک و چارچوب را از بین ببرید

بسیاری از اوقات صدای تخت فلزی و یا چوبی مربوط به اصطکاک بین تشک و چارچوب اصلی تخت خواب است. در ساده ترین حالت ممکن می توانید با قراردادن پارچه و یا حوله های اضافی و …. فاصله ی بین تشک و چارچوب تخت را کم کنید. حالا تشک را دوباره سر جایش بگذارید، به احتمال زیاد صدای تخت خواب قطع می شود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

برچسب ها:
,رنگ کاری سرویس خواب,تعویض سرویس خواب کهنه با نو,تعمیر تخت خواب ام دی اف,تعمیر تختخواب شکسته,تعمیر و رنگ سرویس خواب,تبدیل تخت خواب قدیمی به جدید,تعمیرات تاج تخت خواب,تعمیرات سرویس خواب ,تعمیر تخت خواب ام دی اف,تعمیرات تخت خواب در اصفهان,لمسه کاری تخت خواب,تعمیر تخت خواب فلزی,