دنبال تولیدی مبل در اصفهان هستین برای خرید مبل مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی یا همان قیمت عمده. قبل از اینکه دست به جیب شوید این مقاله از تولیدی مبل لوکس اصفهان را بخوانید. که خبر های خوبی برای افرادی که میخواهن مبلمان بخرند دارد. با خواندن این مقاله میتونید 30 ال 60 در صد از پول خرید مبلتون را پس از انداز کنید.

تفاوت خرید مبل از تولیدی مبل لوکس در اصفهان یا فروشگاه مبل در بازار مبل اصفهان رهنان

خرید مبل از فروشگاه مبل یک محصول با متریال مشخص قیمت عمده به اضافه سود واسطه سود فروشگاه اجاره فروشگاه هزینه پرسنل فروشگاه و هزینه حمل نقل غیر معقول که گاها بین 40 تا 100 درصد قیمت محصول را تشکیل میدهد باید پرداخت کنید. زمان تحویل بسیار زیاد است در 50 درصد از موارد دیرتر تحویل میدهند یا مشتری با فروشگاه دچار مشکل میشود.
خرید مبل از تولیدی مبل لوکس مبلمان را با قیمت دست اول یعنی قیمت تولیدی میخرید سود واسطه هزینه های اضافی حمل نقل هزینه اجاره فروشگاه حقوق پرسنل فروش و سود فروشگاه را پرداخت نمیکنید. زمان تحویل زودتر میباشد محصول با کیفیت دلخواه شما تولید میشود خدمات پس از فروش و ضمانت نامه مطمئن دراد.

چرا از تولیدی مبل لوکس خرید کنید؟

چرا باید از ما خرید کنید؟ دلایلی که موجب می‌شود تا ما با دیگر فروشگاه های اینترنتی متمایز شویم و موجب انتخاب ما توسط شما می گردد به شرح زیر می باشد:
ما مفتخریم جزو اندک تولیدی های می باشیم که محصولاتمان را با قیمت تولیدی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهیم.
گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان با رویکرد توسعه طراحی و کیفیت در زمینه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی فعالیت میکند.
هدف ما جلب رضایت مشتری است ما تلاش میکنیم تا مردم عزیز بتوانند تمامی محصولات مورد نیاز خود از قبیل محصولات ما را بدون واسطه و به قیمت کارخانه تهیه کنند تمامی محصولات ضمانت کیفیت ضمانت نامه کتبی و 5 سال خدمات پس فروش دارد
در طراحی و تولید محصولات مبل لوکس اصفهان تمام نکات طبی و استاندارد بودن مبلمان رعایت شده و مبلمانی طبی وراحت را به شما تحویل میدهیم
با خرید از درب کارخانه سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید. خدمت و کسب رضایت مشتری افتخار ماست.

از جمله مزیت هایی که ما را با دیگر فروشگاه ها متمایز می کند عبارتند از

عرضه محصولات بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی
شناخت درست نیازهای مشتری و نیاز سنجی آنها
تحویل سفارش ها در مدت زمان پایینتر از زمان فروشگاه های مبلمان و سایت های اینترنتی 
ساخت محصولات با سفارش رنگ بندی ابعاد به دلخواه مشتری
تنوع در محصولات و امکان قدرت انتخاب دادن بیشتر به مشتریان
ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش

چرا محصولات تولیدی مبل لوکس

چرا باید از محصولات تولیدی مبل لوکس خرید کنید؟ محصول مورد نظر را با فوم و اسفنج دلخواه شما وضمانت نامه معتبر خدمات پس از فروش در زمان کمتری دریافت خواهید کرد
. شما با خرید از تولیدی مبل لوکس سود واسطه ها و سود نمایشگاه داران را پرداخت نمیکنید و
مجموعه ما بر این باور است که مشتریان ما تنها با یک بار خرید کردن از ما به مشتریان ثابت تبدیل می شوند. چرا که پس از دریافت کالایی که از ما خریداری کرده‌اند و مقایسه کیفیت و قیمت ها با دیگر فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین متوجه می‌شوند که ما با کمترین سود بهترین کالا را به آنها ارائه می دهیم. این موجب می‌شود تا آنها به ما اعتماد کنند. همچنین ما با ارائه محصولات اورجینال این اطمینان را به مشتری می‌دهیم که از ما با اطمینان خرید کرده و محصولی با کیفیت را دریافت نمایند. چرا که برخی فروشگاه های اینترنتی با ارائه ژورنال کالای اورجینال و سپس ارسال کالای فیک موجب از دست رفتن اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی می شوند.

در نظر گرفتن منافع مشتری

یکی از اصول مهم در گروه تولیدی مبل لوکس این است که منافع مشتریان را در نظر بگیرد، بهترین گزینه برای منافع مشتری خرید با قیمت دست اول یعنی قیمت تولیدی میباشد. همینطور که محصولات تولیدی مبل لوکس بدون واسطه به قیمت تولیدی دست مشتری میرسد.
شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب شود و روزانه به مشترکین ما افزوده شود. و این اصل حتی در جهت تبلیغات نیز به ما کمک کرده است، پس مطمئن باشید که بهترین مشاور را انتخاب کرده اید.

سود خرید از تولیدی مبل لوکس برای مشتری

صرفه جویی سود واسطه و سود نمایشگاه بسته به مدل مبلمان از 8 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان برای مشتری

زمان تحویل کمتر و و دقیق

اشنایی با تولیدی مبلمان که خانواده دوستان و اقوام هم میتوانند بدون واسطه خرید کنند.

ضمانت محصول توسط تولیدی مبلمان

مزایای خرید مبل ازتولیدی مبل لوکس اصفهان

ضمانت : در تولیدی مبل لوکس فروش مبل راحتی ابتدای یک همکاری است . ما زمانی که محصولی را به مشتری تحویل میدهیم , هدف خود را کسب رضایت مشتری در راستای برند سازی میدانیم و از ارائه هرگونه ضمانت به مشتریان خود دریغ نداریم و در اینده نیز کنار شما هستیم
کیفیت و استانداردها : مجموعه مبل های ما تولید شده با بهترین مواد اولیه طراحی و الگو از مبلمان های ترک و ایتالیایی میباشند اصول ارگونومی و استاندارد در ان رعایت شده
شیک بودن و زیبایی مبل ها : انواع مبل های راحتی ما به صورت مبل راحتی اسپرت ,مبل ال ,مبل مطالعه و استراحت سرویس ناهار خوری مدرن منطبق با بهترین مبل های روز دنیا درنمایشگاه های ایران ترکیه و ایتالیا میباشد .

مدت زمان تحویل مبلمان

مدت زمان تحویل : انتخاب هر مبل و نوع درخواست های مشتری در زمان تحویل تاثیر گزار است ولی این زمان بین 10 تا 20 روز قابل تحویل است .

خدمات گروه تولیدی و تعمیرات مبل لوکس اصفهان ارائه می شود

تولید مبل راحتی و مبل ال فروش از درب کارخانه به قیمت تولیدی
تولید مبل لاولی بد مبل زناشویی مبل مطالعه و استراحت
تولید مبل راحتی کم جا مخصوص اپارتمان و فضاهای کوچک
تولید وساخت پاف مبلی با ابعاد رنگ و مدل دلخواه مشتری
ساخت مبلمان سفارشی با ابعاد و مدل دلخواه مشتری یا طبق ابعاد منزل شما
تولید انواع میز و صندلی ناهار خوری
تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی پذیرفته میشود

قیمت تمام شده کمتر برای مصرف کننده

وقتی محصول به صورت مستقیم عرضه شود و دست واسطه ها هزینه حمل تبادل محصول خواب محصول در انبار که همان خواب سرمایه محصوب میشود کنار برود قیمت تمام شده برای مصرف کننده به شدت پایین می اید.
و اینکه وقتی محصول را از تولید کننده بخرید میتوانید تعداد مد نظر خودتون و با کیفیت مشخص خرید کنید.

تصویر منطبق با کالا

تمامی محصولات فروشگاه توسط تولیدی مبل لوکس عکاسی شده و کاملا منطبق بر کالای ارسالی می باشند. این ویژگی باعث افزایش رضایت مندی مشتریان ما شده است.

کیفیت تضمین شده

محصولات را با کیفیت رقابتی و در عین حال مقرون به صرفه وارد بازار کرده ایم.با توجه به بازخورد مشتریان و تلاش شبانه روزی واحد تحقیق و توسعه توانسته ایم تمامی محصولات را به ایده آل و نیاز مشتریان نزدیک تر کنیم.

ارسال به سراسر کشور

در هر نقطه ای از کشور هستید نگران ارسال سفارش خود نباشید ، ما از طریق باربری کالا را در سریع ترین زمان ممکن بدست شما خواهیم رساند.

مزیت های رقابتی ما عبارتند از:

1. تحقیق بازار (داشتن R&D دانش و مهارت محور و مجرب)
2. شناخت صحیح نیاز مشتری (داشتن دانش و مهارت کافی مدیران و کارکنان )
3. عرضه محصولات بون واسطه به قیمت تولیدی ( قیمت دست اول بازار )
4. تحویل در مدت زمان توافق شده (محاسبات دقیق تعهد محور)
6. رعایت دقیق استاندارد های مبلمان و اصول ارگونومیک طبی
7. استفاده از مواد اولیه مرغوب به دلخواه مشتری
8. قدرت انتخاب بیشتر (تنوع در محصولات تولیدی و ساخت محصولات سفارشی )

اطمینان از کیفیت محصولات

ما از مواد اولیه درجه یک استفاده میکینم و محصولات را بر اساس کیفیت و دوام 10 ساله تولید میکینم. هرنوع فوم و اسفنجی که مشتری انتخاب میکند در سفارش مشتری استفاده میشود.
طراحی محصولات از الگوی کارهای شرکتی و کشورهای خارجی با اصول استاندراد و ارگونومیک طراحی وساخته میشود.
محصولات تولیدی مبل لوکس توسط پرسنل حرفه ای و با سابقه در تولید مبلمان ساخته میشود.

ارزشی که ارائه می‌دهیم

محصولات با کیفیت درخواستی مشتری

عرضه محصولات با قیمت دست اول یعنی قیمت تولیدی بدون سود واسطه ها

صرفه جویی سود واسطه و سود فروشگاه مبلمان برای مشتری

تحویل به موقع در زمان کمتر از فروشگاه مبلمان

ضمانت نامه 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش

مشاروه رایگان خرید مبلمان برای انتخاب محصول مناسب و کاربردی

خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه. بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید.

تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و خارجی در اصفهان.

مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان, مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا,

محصولات و خدمات گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان

گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان با 15 سال سابقه در طراحی و تولید انواع مبلمان راحتی مبل ال میز و صندلی ناهار خوری با طرح های روز دنیا و همچنین خدمات تعمیر انواع مبلمان راحتی مبل استیل مبل کلاسیک و سرویس خواب رنگ کاری مبلمان و مصنوعات چوبی همراه شما دوستان عزیز میباشد
مشتریان عزیز توجه داشته باشید تمامی نمایشگاه داران از تولید کنندگان یا واسطه ها که همان شرکت های پخش کنندهئمبلمان هستند خرید میکنند و در نمایشگاه ها به مشتریان میفروشند پس با خرید مستقیم از درب کارخانه سود نمایشگاه و سود واسطه را صرفه جوئی کرده اید خرید کردن بدون واسطه یعنی یک خرید خوب و پر سود تمام محصولات ما مستقیم بدون واسطه از در کارخانه عرضه میشود قیمت تولیدی 30 الی 40 % از قیمت بازار ارزانتر است

گارانتی کیفیت محصولات مبل لوکس اصفهان

اولویت اول مبل لوکس اصفهان ارائه کالای باکیفیت است. در بازار مبلمان و دکوراسیون، وجود کالاهای پر زرق و برق اما بی‌کیفیت و تقلبی به مشکلی آزاردهنده برای مشتریان تبدیل شده است. تمامی اعضای گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان نظارت بر کیفیت کالاها را اصلی ‌ترین دغدغه خود می‌دانند.
مبل لوکس با در اختیار داشتن طراحان حرفه ای واستفاده از قوانین و اصول تولید مبلمان بر اثاث استاندارد و ارگونومی مبلمان های روز دنیا محصولات خود را با در نظر گرفتن راحتی کامل شما تولید کرده
عملکرد پرسنل بخش تولید باعث شده است که همکاری با برترین نمایشگاه داران کشور به بهترین شکل میسر گردد. این پرسنل در مرحله تولید کالا نیز با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت و کیفیت تک تک کالاهای تولیدی اطمینان حاصل می‌کنند. بنابراین مبل لوکس براساس اعتمادی که به عملکرد خود دارد، کیفیت محصولات ارائه شده را گارانتی می‌کند. شما می‌توانید درصورت مشاهده هرگونه مشکلی در کالاهای دریافتی با ما درتماس باشید؛ ما تمهیدات ویژه‌ای برای شما اندیشیده‌ایم. تحویل سفارش در سریع ترین زمان ممکن

پایین ترین قیمت

هدف گروه تولیدی مبل لوکس همواره حمایت از مشتریان محترم، تامین‌ محصول باکیفیت خواسته مشتری برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان و همکاران است. در این مسیر با کسب رضایت مشتریان و همکاران ثمره ان پیشرف و ترقی روز به روز این تولیدی در مسیر برند شدن میباشد مبل لوکس توانایی عرضه محصولات با رقابتی‌ترین قیمت بازار را داراست. در کنار پایین‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت ممکن در روند تولید را نیز گارانتی می‌کند. در صورت داشتن هرگونه سوالی ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما خواهیم بود.

سفارشی سازی مبلمان راحتی

تمامی مبلمان های ال و مبلمان های بدون پاسنگی ما با توجه به نیاز مشتری و ابعاد منزل یا محل کار و نوع استفاده قابل تغییر سایز، رنگ، پارچه بوده و مبلی کاملاً سفارشی در مدت زمانی مشخص ساخته و آماده تحویل می شود.
طراحی مبلمان از روی عکس
گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان متشکل از تیم متخصص در امور طراحی تولید رنگ کاری، نجاری و رویه کوبی انواع مبلمان آماده ارائه خدمات تولید و تعمیرات انواع مبلمان و صندلی به مشتریان خود میباشد
تولید جدیدترین مدل های مبلمان میز و صندلی ناهار خوری در اصفهان فروش تمام محصولات بدون سود واسطه وسود نمایشگاه از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید مبلمان از تولید به مصرف 30 الی 40% زیر قیمت بازار میباشد
ارسال محصولات به سراسر کشور با باربری های مخصوص حمل مبلمان هزینه حمل به عهده مشتری میباشد تعمیرات و رنگ کاری انواع مبلمان و مصنوعات چوبی پذیرفته میشود.

5 سال خدمات پس از فروش مبل

مشتری تا 5 سال فقط با یک تماس تلفنی با مبل اصفهان می تواند مبل خود را برای تغییرات دلخواه،تعویض پارچه تعویض تشک و کوسنها ویا تغییر رنگ و تعمیرات به مبل اصفهان  ارسال نماید (هزینه ها برای مشتری های مبل اصفهان نسبت به بازار پایین ترخواهد بود)

تولیدی مبل لوکس اصفهان

گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان از سال 1388 شروع به فعالیت کرد و با هدف ارائه محصولات با کیفیت ، همگام با استانداردهای روز دنیا ، محصولات خود را وارد بازار کرد و با تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت کرد. اینک گروه مبل اصفهان با سال ها تجربه و همکاری با شرکت های معتبر و فروشندگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات چوبی و مبلمان منزل آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و فروش و خدمات پس از فروش مبلمان به مشتریان خود می باشد. هدف از طراهی این سایت حذف واسطه برای تمام مردم عزیز میباشد میتوان گفت با خرید از درب کارخانه قیمت های تمام شده برای شما 30 تا 40 % کم میشود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی