می خواهید میز و صندلی ناهار خوری بخرید دنبال تولیدی میز ناهار خوری در اصفهان هستید.

خرید هر نوع کالایی بدون واسطه مستقیم از تولید کننده برای ما سود دارد. و در هزینه های ما صرفه جویی میشود. اگر به دنبال خرید میز ناهار خوری دراصفهان هستید. پیشنهاد میکنم میز و صندلی ناهار خوری مورد نیاز خود را مستقیم از تولید کننده میز وصندلی ناهار خوری بخرید. تا سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید. گروه تولیدی مبل ایران رفاه تولید کننده انواع میز و صندلی ناهار خوری در طرح های جدید و بروز.

تولیدی مبل ایران رفاه نامی آشنا در صنعت چوب و مبلمان کشور که باتجربه در طراحی و تولید انواع مبلمان از سال 1380 با هدف تولید و توزیع انواع مبل راحتی ,مبل ال ,میز و صندلی ناهار خوری, ست کامل مبل و غذاخوری و… با کیفیت مناسب در سراسر کشور شروع به کار کرده و در گذر این سالها, سیر پر فراز و نشیبی را طی نمود. در حال حاضر این مجموعه به عنوان یکی از مدرنترین و با تجربه ترین کارخانه های تولید مبلمان کشور محسوب می گردد این واحد تولیدی با بهره گیری از تجربه طراحان مجرب و اساتید کارآمد به امر طراحی و تولید انواع مبلمان , مبلمان راحتی , مبلمان ال , ست کامل مبلمان و غذاخوری , میزعسلی , میز جلو مبلی و انواع مبلمان مدرن با کیفیت مناسب اشتغال دارد. تا بهترین محصول ممکن دراختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.ما اعتقاد داریم مشتری بزرگترین ســـرمایه یک شرکت است و به خود می بالیم که امروزمان با دیروزمان برابر نیست که خود بهاری دیگر است و نتیجه آن پویایی و بالندگی گروه تولیدی مبلمان ایران رفاه و به تبع آن گسترش صنعت میهن عزیزمان ایران خواهد بود. امـید آن داریم تا در پناه خداوند متعال و به یاری شــــما عزیزان با ارائه طــرح های جدید و خدمات ویژه بتوانیم هر روز موفق تر از روز قبل عمل نموده تا رضایت شما بزرگواران را حاصل نماییم.

اهداف مبل ایران رفاه

1-افزایش رضایتمندی مشتریان و تلاش در جهت جلب وفاداری آنان

2-رشدبازار داخلی و فراهم آوری امکان صادرات به کشورهای همسایه

3-تولید باکیفیت محصولات با مرغوبترین مواد اولیه و بهره گیری از کارآمدترین متخصصین نیرو انسانی.

عرضه محصولات بدون واسطه

در راستای حمایت از مشتری و کمک به اقتصاد خانواده ها ما سایت مبل ایران رفاه را راه اندازی کردیم. و هدف از طراحی این سایت حذف واسطه برای تمام مردم عزیز میباشد. شما با خرید از مجموعه ما محصول مورد نظر خود رابدون سود واسطه و سود نمایشگاه مستقیم از در کارخانه به قیمت تولیدی خرید میکنید. سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز می کنید. امکان ارسال تمامی اجناس به سراسر کشور با باربری های مخصوص حمل مبلمان تمامی محصولاتی که در سایت مشاهده میکنید رنگ و پارچه به انتخاب مشتری می باشد. تولیدی میز ناهار خوری در اصفهان.

هدف ما جلب رضایت کلیه مشتریان عزیز است ما تلاش میکنیم تا مردم عزیز بتوانند. تمامی محصولات مورد نیاز خود از قبیل محصولات ما رابدون واسطه و به قیمت کارخانه تهیه کنند.

تولیدی میز ناهار خوری

ضمانت کیفیت محصولات

تمامی مبلمان های ما ضمانت 3 ساله کلاف چوبی و 1ساله تشک کف دارد. مشتریان عزیز توجه داشته باشید تمامی نمایشگاه داران از تولید کنندگان یا واسطه ها که همان شرکت های پخش کننده مبلمان هستند خرید میکنند و در نمایشگاه ها به مشتریان میفروشند. پس با خرید مستقیم از درب کارخانه سود نمایشگاه و سود واسطه را صرفه جوئی کرده اید خرید کردن بدون واسطه یعنی یک خرید خوب و پر سود.

تمام محصولات ما مستقیم بدون واسطه از در کارخانه عرضه میشود قیمت تولیدی 30 الی 40 % از قیمت بازار ارزانتر استسفارشی سازی میز و صندلی شما دوستان میتوانید عکس سرویس ناهار خوری و یا صندلی مورد نظر خود را برای ما بفرستید تا ما ان مدل را برای شما بسازیم. تولیدی میز ناهار خوری در اصفهان.

گروه تولیدی مبل ایران رفاه: متشکل از تیم متخصص در امور طراحی تولید رنگ کاری، نجاری و رویه کوبی انواع مبلمان میز و صندلی ناهار خوری آماده ارائه خدمات تولید و تعمیرات انواع مبلمان و صندلی به مشتریان خود میباشد. گروه مبلمان ایران رفاه به منظور سهولت و رفاه حال مشتریان گرامی، شماره تلگرامی را در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند. با ارسال عکس از مبلمان خود و مصنوعات چوبی که قصد سفارش یا درخواست تعمیر آن را دارند قیمت دقیق را از متخصصان ما در این راستا جویا شوند. خواهشمندیم در این امر ما را یاری فرمایید و نوع درخواست خود را کاملا توضیح دهید

تولیدی میز ناهار خوری

خدمات تولیدی میز ناهار خوری در اصفهان

تولید انواع میز و صندلی ناهار خوری

تولید میز صندلی تالار ورستوران

تعمیرات میز و صندلی ناهار خوری

تعمیرات مبل و صندلی رستوران

تعمیرات صندلی ناهار خوری استیل و کلاسیک

تعمیر صندلی لمسه دوزی شده

تولید جدیدترین مدل های مبلمان میز و صندلی ناهار خوری در اصفهان. تمام محصولات را بدون سود واسطه وسود نمایشگاه از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید. خرید مبلمان از کارخانه 30 الی 40% زیر قیمت بازار میباشد. ارسال محصولات به سراسر کشور با باربری های مخصوص حمل مبلمان میباشد.

تعمیرات و رنگ کاری انواع مبلمان و مصنوعات چوبی پذیرفته میشود

مبل ایران رفاه فروش مبلمان 30% زیر قیمت بازار فروش مستقیم از کارخانه از سایت ما دیدن فرمائید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی