تولیدی پاف در اصفهان. کاربرد پاف مبل و نقش آن در دکوراسیون چیست؟ خرید پاف در اصفهان, پاف موارد مصرف متفاوتی دارد. به عنوان‌ مثال شما از پاف‌های با ارتفاع کوتاه می‌توانید به‌ عنوان زیر پایی و از پاف‌های بلند به‌ عنوان میز عسلی یا برای نشستن استفاده کنید. پاف‌ها عموماً در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود این کالای پرمصرف را سفارش دهید و از آن در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. پاف‌های سنتی، مخملی، پارچه‌ای، پولک‌دوزی شده، بافتنی و بسیاری نمونه‌های دیگر تنها بخشی از این کالای کاربردی و در برخی مواقع تزیینی به شمار می‌رود. تولیدی پاف در اصفهان.

سفارش ساخت پاف مبلی با شکل ابعاد و رنگ دلخواه مشتری انجام میشود.

مشاوره و ثبت سفارش شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

تولیدی پاف در اصفهان

اگر به دنبال پاف برای استفاده در نقاط مختلف خانه مانند اتاق خواب، گوشه پذیرایی، آشپزخانه درب ورودبی و … با قیمت مناسب و کیفیت بالا می گردید،میتوانید پاف با رنگ بندی ابعاد شکل و مدل دلخواه خود را به مجموعه تولیدی مبل لوکس سفارش دهید و پافی که دوست دارید را در منزل داشته باشید.

پاف مدل استوانه ای

پاف مدل استوانه ای در رنگ ها و ابعاد دلخواه شما تولید میشود.

ابعاد استاندارد پاف ارتفاع 45 قسمت نشیمن 35 در 35 سانت.

ویزگی های پاف مدل استوانه ای ساخته شده از متریال درجه یک کلاف با استحکام بالا و تحمل وزن تا 150 کیلو گرم.

در انتخاب روکش پاف از بین چرم و پارچه قطعا هماهنگی آن با المان هایی مانند پرده ها، فرش و سایر مبلمان خانه را در نظر بگیرید. استفاده از چوب سبک باعث شده که با پافی سبک و مقاوم رو به رو باشیم که ظرفیت وزنی 150 کیلویی دارد.

پاف مدل مربعی

پاف مدل مربعی در رنگ ها و ابعاد دلخواه شما تولید میشود.

ابعاد استاندارد پاف ارتفاع 45 قسمت نشیمن 35در 35 سانت

محصولی کاربردی و چند منظوره پاف مربعی علاوه بر نشیمن راحت و دلچسب می‌تواند در منزل شما کانون توجهات نیز باشد. در بسیاری از کشورها پاف عضو جدایی ناپذیر از چیدمان پذیرایی و اتاق خواب می‌باشد. از پاف به عنوان صندلی میزبان، زیرپایی جهت استراحت،میز قهوه و… استفاده می‌کنند.

پاف مدل ربع دایره

پاف مدل ربع دایره در رنگ ها و ابعاد دلخواه شما تولید میشود

ابعاد استاندارد پاف ربع دایره ای ارتفاع 45 شکل دایره 100 در 100 سانت

پاف مدل ربع دایره که 4 عدد پاف یک دایره 1 متر در 1 متر را تشکیل میدهد

پاف ربع دایره  یک مبل ربع دایره ای شکل می باشد با شعاع ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۴۵.

که مناسب استفاده به عنوان بخش از مبل منزل، اتاق خواب و حتی فضاهای اداری و پذیرایی طراحی شده است.

این مدل پاف دارای نشیمن کوچکی می باشد که علاوه بر کاربردی که به عنوان نشیمن گاه دارد،

می توانند به عنوان زیرپایی در مقابل یک مبل راحتی و یا به عنوان میز کوچک قرار بگیرد.

وزن این پاف مربع سبک میباشد و می توان براحتی آن را جابجا نمود و در کنار سایر عناصر منزل به کار برد.

هم چنین در صورت تهیه ۴ عدد پاف ربع دایره به صورت پازل در کنار هم قرار می گیرند و یک پاف به شکل دایره تشکیل می دهد

وجود پایه های کوچک در زیر این پاف ربع دایره که می تواند فلزی, چوبی, پلاستیک طرح چوب باشد تا از لیز خوردن آن جلوگیری بنماید.

پاف استوانه ای پایه طلایی

پاف مدل پایه طلایی در مدل مربعی و استوانه ای در رنگ ها و ابعاد دلخواه شما تولید میشود

ابعاد استاندارد پاف ارتفاع 45 قسمت نشیمن 35در 35سانت

پاف مدل نشیمن مبلی

پاف مدل نشیمن در اندازه یک نفره و دو نفره و اندازه دلخواه شما ساخته میشود

ابعاد ارتفاع 45 نشیمن یک نفره 50 در 60 دو نفره 50 در 100 سانت

پاف نشیمن مدل بیزی

پاف نشیمن مدل بیزی در اندازه یک نفره و دو نفره تولید میشود.

ابعاد ارتفاع 45 نشیمن یک نفره 50 در 60یک نفره

سفارش ساخت پاف به دلخواه مشتری

سفارش ساخت پاف در ابعاد اشکال مدل و رنگ بندی به دلخواه مشتری انجام میشود.

اگر شکل هندسی خاصی مد نضرتان است یا ابعاد خاصی برای مکان چیدمان پاف در نظر دارید ما ان را برای شما میسازیم.

مهم‌ترین مزیت سفارش پاف این است که شما میتوانید پاف متناسب با نیاز و رنگ دلخواه خود را خریداری نمایید. در هنگام سفارش پاف تولیدکننده به شما کمک می‌کنند تا پاف خود را متناسب با فضای خانه‌ی خود سفارش دهید. به این ترتیب شما بدن صرف زمان زیاد گشتن در بازار مبل و گشتن در اینترنت با هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به خرید از نمایشگاه یا واسطه محصولی با کیفیت و امنیت بالاتر دریافت می‌کنید. عمده مزیت سفارش پاف، این است که شما می‌توانید آن را با سلیقه‌ی خود به تعداد و رنگ دلخواه سفارش دهید.

کاربرد پاف مبل در دکوراسیون خانه

کاربرد پاف مبل در دکوراسیون و طراحی داخلی خانه بسیار متنوع است. پاف مبل را می‌توان به عنوان صندلی یا از آن برای تزیین کردن فضا و مبلمان استفاده نمود. پاف یک وسیله پرکاربرد و پرطرفدار میباشد.

۱- ایجاد طیف رنگی

پاف‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند ولی معمولا از جنس پارچه هستند. شما می‌توانید انواع پاف مبل را در طیف رنگ‌های مختلف و بر اساس سلیقه خود از رنگ‌های ملایم گرفته تا رنگ‌های تندتر و تیره‌تر پیدا کرده و در کوراسیون خانه استفاده نمایید. معمولا از پاف مبل به عنوان رنگ مکمل پایه‌ در طراحی خانه استفاده می‌شود.

۲- ایجاد تضاد

بر حسب نوع رنگ اتاق شما، رنگ پاف مبل می‌تواند برای ایجاد یک تضاد استفاده شود. برای مثال در یک اتاق با یک دیزاین کرمی و قهوه‌ای روشن شما می‌توانید از پاف مبل با رنگ قرمز گرم برای ایجاد تضاد استفاده کنید. در این جا رنگ قرمز یک تضاد قوی چشمگیر و شیکی را با دیوار و سایر وسایل اتاق ایجاد کرده است.

۳- به عنوان یک میز کناری

کاربرد پاف مبل به عنوان میز کناری یکی از گزینه‌های محبوب است. می‌توانید دو پاف مبل را به طور موازی در دوطرف مبل یا هر چیزی که خودتان تمایل دارید، قرار دهید یا به صورت تکی و جدا از آنها استفاده کنید.

۴- به عنوان پر کننده زیر میز

آیا میزی دارید که فقط نیاز به یک چیز خاص دارد؟ از پاف مبل به صورت جفت یا تکی استفاده کنید. هم باعث زیبایی میز می‌شود و هم یک حس گرم و آرام را به اتاق القاء می‌کند.

۵- قرار دادن آن در انتهای تخت

قرار دادن پاف مبل‌های کشیده و بزرگ با پایه‌های چوبی یا فلزی انتهای تختخواب با رنگ متناسب، زیبایی خاصی را به اتاق خواب شما می‌دهد. با اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه آشنا شوید.

۶- صندلی جلوی آینه یا میز آرایش

برای دیدن خود در آینه میز آرایشی چرا به جای استفاده از صندلی‌های سنتی با پشتی راست و مستقیم از پاف مبل‌های راحت و شیک استفاده نمی‌کنید؟ این کاربرد پاف مبل هم فضای کمی را اشغال کرده و هم خیلی اتاق را شیک‌تر نشان می‌دهد.

۷- به عنوان صندلی میز

استفاده از پاف مبل به عنوان صندلی میز می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه باشد. البته بهتر است رنگ آن با رنگ اتاق و وسایل اطراف تناسب داشته باشد. این کاربرد پاف مبل، ثبات، یکپارچگی و راحتی لازم را در محیط فراهم می‌سازد.

۸- چاشنی دکوراسیون

استفاده از طرح و الگو می‌تواند چاشنی دکوراسیون بوده و به آن روح بدهد. استفاده از پاف مبل‌های طرح دار می‌تواند گزینه مناسبی بدین منظور باشد. به کارگیری پاف مبل‌هایی با طرح‌های هندسی خاص و ست کردن آن‌ها با کف پوش‌هایی که در تضاد رنگی با آن‌ها هستند، می‌تواند اتاق را بسیار جذاب کند.

۹- استفاده از پاف مبل در نقطه کانونی اتاق

نقطه کانونی می‌تواند هر جایی از اتاق باشد؛ اما معمولا پاف مبل در بین یا وسط مبلمان قرار می‌گیرد و به این ترتیب چیدمان اتاق را بسیار چشمگیر می‌کند. می‌توان از آن به عنوان میز قهوه یا چای و یا یک نقطه مرکزی برای قرار دادن وسایل استفاده کرد.

۱۰- به عنوان صندلی اضافی زیر میز

استفاده از پاف مبل در زیر میز یک ایده مناسب و خلاقانه برای اتاق‌ها یا آپارتمان‌های کوچک است که فضای کمی دارند. اینگونه فضای زیادی اشغال نمی‌شود و در مواقع لزوم می‌توان از آن استفاده کرد.

۱۱- جایی برای نگهداری وسایل
در بسیاری از موارد از پاف مبل به عنوان جایی برای نگه داری وسایل استفاده می‌شود. خیلی روش هوشمندانه، خلاقانه و شیکی برای صرفه جویی در فضای اشغال شده در اتاق است. با توجه به سایز اتاق (عرض و طول آن) می‌توانید از پاف مبل‌های دردار به عنوان مکانی برای نگهداری وسایل خود استفاده کنید. همچنین پاف‌هایی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به عنوان جاکفشی استفاده کرد.

۱۲- استفاده به عنوان زیر پایی

شما می‌توانید از پاف مبل به عنوان یک پایه یا تکیه گاه در جلو مبل راحتی خود استفاده کنید. هم بسیار زیباست و هم در اتاق به افراد احساس راحتی می‌دهد.

۱۳- صندلی فضای مشترک

می‌توان از پاف مبل‌های محترک که به راحتی حرکت می‌کنند، برای پر کردن فضای مشترک در یک اتاق بزرگ (که معمولا در هال و پذیرایی مشترک هستند) استفاده کرد.

۱۴- به عنوان قفسه کتاب

می‌توانید از پاف مبل‌هایی که در زیر خود دارای قفسه برای نگهداری کتاب، مجله و روزنامه هستند، استفاده کنید. کاربرد پاف مبل به این شکل هم شیک است و هم برای اتاق‌های کوچک مناسب است چون فضایی برای نگهداری از کتاب‌ها و مجلات ایجاد می‌کند.

۱۵- استفاده به عنوان میز قهوه یا چای

کاربرد پاف مبل به این شکل به نظر خیلی کلیشه‌ای می‌آید اما پاف مبل به عنوان میز قهوه خیلی زیبا و کاربردی است،‌ مخصوصا اینکه پاف مبل‌های پارچه‌ای قابل شستشو هستند.

۱۶- تزیین و نظم دادن به دکوراسیون

استفاده از پاف مبل‌هایی که با کوسن و بالش نرم و پارچه‌های لایه لایه تزئین شده‌اند، می‌تواند به اتاق شما نظم و ثبات دهد. از این مدل پاف مبل ها می‌توانید در چند جای اتاق استفاده کنید.

۱۷- یک استایل یا مد رنگی

رنگ یا نقاشی کردن پارچه فقط برای لباس و تیشرت نیست. شما می‌توانید یک پاف به شکل مستطیل یا هر مدلی که تمایل دارید را بر روی مبل خود قرار دهید و یک رنگ مشترک (مخصوص پارچه) که باعث می‌شود آنها با هم ست شوند را با یک طرح منظم بر روی آن بزنید. برای مثال اگر مبل و پاف مبل شما کرمی یا سفید هستند یک نوار آبی رنگ منظم بر روی هر دوی آنها رنگ آمیزی کنید. این کار به خلاقیت شخصی شما نیز بسیار کمک می کند.

انواع پاف مبل های فانتزی

۱- پاف مبل های اوریگامی

یکسری پاف مبل های فانتزی وجود دارد که به آنها پاف مبل های اوریگامی (origami) می‌گویند. این نوع پاف مبل شکلی شبیه به کاردستی‌هایی دارد که با کاغذ درست می‌شوند و برای منزل شما بسیار شیک، تزئینی و کاربردی هستند.

۲- پاف مبل های بافتنی

یکی از مدل‌های جدید پاف مبل،‌ انواع بافتنی آن است. این مدل پاف مبل‌ها خیلی شیک بوده و در فصل زمستان بسیار کاربردی هستند.

۳- باف مبل حصیری

این مدل پاف مبل‌ها معمولا از الیاف مصنوعی هستند و قابلیت شستشو ندارند.

۴- پاف مبل با طرح قالی و گلیم

این مدل پاف مبل ها مناسب افرادی است که تمایل دارند اتاقشان دکوراسیون سنتی داشته باشد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

پاف, پاف چیست؟, پاف مبل, تولیدی پاف در اصفهان, نمایندگی فروش پاف در اصفهان, پاف سنتی در اصفهان, پاف حصیری در اصفهان,