جدیدترین مبل چستر سال 1401, مبل چستر یک مدل مبل جذاب و با انعطاف پذیری بسیار بالا است. چون می تواند در انواع سبک های دکوراسیون استفاده شود. انواع مبل چستر کلاسیک و مبل راحتی چستر وجود دارند که در سبک های مختلف دکوراسیون منزل استفاده می شوند. پیدایش آن به حدود قرن 18 برمی گردد. در آن زمان نجیب زاده ها از تولید کننده های مبلمان درخواست مبلی کردند که پس از مدتی استفاده پارچه آن چروک نشود. نتیجه آن مبل مدل چستر فیلد شد.

مبل چستر چیست؟

مبل چسترفیلد بر خلاف مدل های دیگر مبلمان که مدت کوتاهی مورد توجه بودند، از آن زمان تا به حال در صدر جدول مبل های شیک و لوکس قرار دارد. به دلیل ظاهر ساده و زیبای آن همیشه در خانه های مردم بوده است. مشخصه اصلی مبلمان چستر لمسه دوزی هایی است که روی پشتی مبل قرار دارد. این لمسه دوزی ها می توانند بسته به طراحی آن روی دسته و نشیمن مبل هم باشند.

مشخصه دیگر مبل های چستر این است که پشتی آن کوتاه و کمی مایل به عقب است. ارتفاع پشتی در تمام کاناپه یکسان است. مبل مدل چستر قسمت چوبی ندارد و دسته های آن معمولا قوس دار است. طراحی مبلمان چسترفیلد می تواند به سبک کلاسیک یا مدرن نزدیک باشد.

مبلمان چستر اصلی در واقع از جنس چرم بوده است. پس از آن مبل چستر پارچه ای هم ساخته شد و به بازار آمد. دکوراسیون سبک روستیک یا روستایی بستر بسیار مناسبی برای مبل چستر چرم است. مبل چستر چرم قهوه ای اصیل ترین و قدیمی ترین مدل مبل چستر است. و سبک خاص خود را دارد.

جدیدترین مبل چستر

مبل چستر چرم می تواند رنگ های دیگری هم داشته باشد. یکی از رنگ های پرطرفدار دیگر مبل چستر چرم زرشکی است. مبل چستر چرم زرشکی را می توان در دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کرد. سبک دکوراسیون را بقیه قسمت های دکوراسیون مشخص می کنند.

رنگ های متنوع و جذاب دیگری در مبل چستر چرم وجود دارند. که می توانید بسته به سلیقه و رنگ دکوراسیون خود بهترین رنگ را انتخاب کنید. یکی از خصوصیات جذاب مبل مدل چستر انعطاف پذیری بسیار زیاد آن است. مبلمان چستر می تواند رسمی، راحتی، مدرن یا کلاسیک باشد.

مبل چستر پارچه ای راحت ترین مدل مبلمان چستر

مبل چستر پارچه ای با جنس های مختلف پارچه تولید می شود. معمولا پارچه مخمل یک ترکیب کلاسیک می سازند. در این تصویر یک مبل چستر پارچه ای با مخمل بنفش مشاهده می کنید. دسته های مبل شبیه بالش های استوانه ای سنتی ساخته شده است. که خود می تواند نمایانگر اصالت طرح آن باشد.

مبل چستر پارچه ای راحت ترین مدل مبلمان چستر فیلد است. خصوصا اگر مثل این تصویر لمسه دوزی ها در قسمت پشتی مبل باشد. مبل چستر پارچه ای برای قسمت نشیمن و استراحت و دور هم جمع شدن اعضای خانواده بهترین انتخاب است. رنگ های روشن در مبل چستر پارچه ای جذاب تر و مدرن تر هستند. هر چند کاملا مختار هستید که از رنگ های شاد و انرژی بخش مثل صورتی، قرمز یا نارنجی هم در مبل چستر پارچه ای استفاده کنید.

چیدمان مبل چستر پارچه ای می تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر سبک دکوراسیون شما مدرن است، انتخاب یک لوستر مدرن که هم رنگ مبل چستر پارچه ای باشد کمک بسیار بزرگی می کند. یک فرش مدرن با طرح هندسی دکوراسیون با مبل چستر را تکمیل می کند.

بهترین مرکز ارائه دهنده مبل چستر پارچه ای

امروزه انواع مبل های چستر در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه می شوند و در سبک های مختلف دکوراسیون و چیدمان منزل، اداره، مکان های عمومی، کافی شاپ و رستوران ها کاربرد دارند.

اما لمسه کاری و طراحی متفاوت این نوع مبلمان باعث شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مبلمان داشته باشد و با دست به دست شدن قیمت ها توسط واسطه گران با قیمت های گزافی در خرده فروشی ها عرضه شود. اگر شماهم جز علاقه مندان این سبک از مبلمان راحتی هستید اما بودجه شما محدود است پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه مستقیم به تولیدی ها، این کالا را با قیمت های بصرفه تری تهیه کنید.

البته بایستی خاطر نشان کرد که کیفیت همچنان از قیمت مهمتر است و خرید یک مبل ارزان و بی کیفیت که گاها در بسیاری از تولید های کوچک ارائه می شود نه تنها بصرفه نبوده بلکه شما را مجبور به صرف هزینه های مجدد در آینده نزدیک می کند. بنابراین تولیدی را انتخاب کنید که به دلیل اهمیت اعتبار تجارت خود کیفیت محصولات خود را تضمین نماید.

تولیدی مبل لوکس اصفهان

مبل لوکس اصفهان. تولید کننده و عرضه کننده مستقیم انواع مبلمان راحتی و از جمله مبل چستر پارچه ای با قیمت های منصفانه و بی رقیب است. از آنجایی که این تولیدی در تهیه مبلمان خود از پارچه و چوب های باکیفیت استفاده می کند، تولیدات این کارخانه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. کما اینکه مبل لوکس کلیه محصولات خود را با ارائه گارانتی به مشتریان عرضه می دارد. مزیت دیگر این تولیدی امکان سفارش رنگ مبلمان به دلخواه مشتری است تا امکان هماهنگی با دکوراسیون های مختلف برای مشتریان فراهم باشد. آماده سازی سفارشات مشتری در مدت زمان کوتاه، بسته بندی محکم و ارسال ایمن مبلمان تا درب منزل نیز از دیگر خدمات مبل لوکس برای رفاه حال مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مبل چستر فیلد

یکی از مشخصات جذاب مبل مدل چسترفیلد لمسه دوزی های آن است. این لمسه دوزی ها می توانند روی سراسر مبل باشند. این یک مدل جذاب و خاص برای مبلمان چستر است. این طرح بیشتر در مبل راحتی چستر دیده می شود. البته لمسه دوزی قسمت نشیمن مبل با اینکه زیبا است اما محل تجمع گرد و خاک و آشغال می شود. برای همین در ایران این مدل مبل چسترفیلد کمتر طرفدار دارد.

مبلمان چستر از همه طرف زیبا است. چون قسمت پشت کاناپه ها هم طراحی شده است. برای همین بهترین مبلمان برای چیدمان در مرکز فضا است. چیدمان مبل چستر در مرکز سالن پذیرایی به شما این امکان را می دهد که محیطی صمیمی و دلنشین فراهم کنید. همچنین پشتی کوتاه آن جلوی دید را نمی گیرد. در برخی موارد با کاناپه های دو و سه نفره مبلمان چسترفیلد یک فضای مربع شکل ایجاد می کنند. ضلع خالی مربع می تواند با صندلی یا کاناپه های یک نفره پر شود.

مبلمان چستر یکی از انواع مدل های لوکس است که تولید آن به زمان رنسانس بر می گردد و در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری شده است. مبل چستر کینگ ویدال یکی از انواع مدل های چستر با طرحی کلاسیک است این مبلمان برای کسانی که دکوراسیون نئو کلاسیک را برای منزل خود انتخاب کرده اند می تواند گزینه مناسبی باشد. سه نفره این کار بر خلاف مدل معمول چستر ها که دسته های استوانه ای دارند دارای دسته های نیم دایره به سمت بیرون بوده که با لمسه دوزی سراسری ای که دارد جلوه ی مبلمان را بیشتر کرده است. در یک نفره این ست اما با ترکیب چوب و پارچه و لمسه دوزی های کم ظاهر کلاسیک طرح حفظ شده است. لمسه دوزی های این کار با دست انجام شده و ارزش و زیبایی کار دست را در این طرح نمیتوان نادیده گرفت. کیفیت این مبل در حد مناسب بوده و برای ساخت آن از دو نوع چوب روس و راش گرجستان که جز پر استفاده ترین چوب ها در صنعت مبلمان هستند استفاده شده است. نشیمن این کار همچنین دوبل کار شده که باعث افزایش مقاومت و ماندگاری آن میشود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی