خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری

نحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده است

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری

تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

 

جدیدترین مدل مبل راحتی با قیمت مناسب در اصفهان. محصولات تولیدی مبل ایران رفاه.

اگر به دنبال خرید مبل راحتی دراصفهان هستید.از محصولات مبل ایران رفاه دیدن کنید.12 ست از جدیدترین مدل های مبل راحتی با قیمت مناسب این مدل ها محصول تولیدی مبل ایران رفاه میباشد. محصولات مبل ایران رفاه مستقیم از کارخانه بدون واسطه عرضه میشود و شما با خرید مبل از تولیدی سود واسطه و سود نمایشگاه را صرفه جوئی کرده اید.

ادرس سایت www.moblelux.ir

دوستان عزیز توجه داشته باشید

واسطه ها وپخش کنندگان مبلمان را از تولید کنندگان خریده  به نمایشگاه دران میفروشند

نمایشگاه داران مبل را با سود بالا به مشتریان میفروشند همینطور که شما به نمایشگاه رفته و مبلمان

مورد نظر خود را سفارش میدهید بعد از مدتی ان را تحویل میگیرید

برای خرید از کارخانه  شما به کارخانه رفته و مبل مورد نظر خود را سفارش میدهید و بعد از چند روز ان را تحویل میگیرید

با این تفاوت که سود نمایشگاه را صرفه جوئی کرده اید برای خدمات پس از فروش هم بسیاری از نمایشگاه داران

دچار مشکل میشوند چون مبل را از استان های دیگر خریده ودوباره امکان برگشت ان نیست اما خرید مستقیم از تولیدی

خدمات پس از فروش مطمئن و چندین ساله دارد

مزایای خرید مبل مستقیم از کارخانه

1-سود واسطه وسود نمایشگاه در جیب شما میماند

2-تحویل سریع و بدون بد قولی ودرد سر

3- خدمات پس از فروش بهتر وارزانتر

4_در صورت نیاز به تعمیر در سال های اینده هزینه تعمیر برای مشتریان ما کمتر از قیمت بازار میباشد

 

مبل راحتی اسایش

قیمت مبل راحتی اسایش در بازار 4150000 تومان

خرید مبل راحتی اسایش به قیمت کارخانه 3250000 تومان

مبل راحتی پرنس

 

 

خرید مبل راحتی پرنس از نمایشگاه 4050000 تومان

خردی مبل راحتی پرنس به قیمت تولیدی 3150000 تومان

مبل راحتی یاپراک

 

خرید مبل یاپراک از نمایشگاه  تومان

خرید مبل یاپراک مستقیم از کارخانه 4450000 تومان

اخرین مدل مبل راحتی جدید و مدرن. آیا تا به‌ حال پیش ‌آمده که با خود فکر کنید برندهای مشهور دنیا در زمینه مبلمان به خصوص ,مبل راحتی, این میزان از کیفیت و طول عمر را چطور در محصولات خود ضمانت می‌ کنند؟ و در چه مسیری موفق به کسب اعتبار خود شده‌ اند؟ و چرا نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا همه بدنبال برندهای مطرح ایتالیایی، آلمانی، آمریکایی و جدیدا تُرک می گردند.

شما که به دنبال اخرین مدل مبل راحتی جدید و مدرن هستید.

انواع مبل ایرانی و خارجی از چند قسمت تشکیل می‌شوند، کلاف مبل, یا همان ,اسکلت مبلمان, قسمت ,رویه کوبی مبل, که شامل زیر کار نوار و فنر کشی فوم و اسفنج قسمت خیاطی که ,پارچه روکش مبل, دوخته میشود. و تمای مبل ها در هر سبک از نظر تعداد بصورت ,کاناپه سه نفره, کاناپه دو نفره, و مبل یک نفره, طراحی و تولید میشوند.
در این بین فقط کیفیت طراحی تولید و متریال مصرفی مهم است. و اینکه خریداران مبلمان با کسب اطلاعات و شناخت تولید کنندگان و فروشندگان بتوانند محصولی با کیفیت و مساوی با ارزش پرداختی خود دریافت کنند.

مبل خارجی راحتی

بسیاری از مردم به دنبال ,مبل خارجی, یا ,مبل ترک, یا ,مبل راحتی ایتالیایی, میگردند. در حالی که با توجه به سیاستهای اقتصادی دولت و حمایت از تولید داخل، خوشبختانه یا متاسفانه ورود ,انواع مبلمان منزل, به داخل کشور ممنوع شده است. و گاها در بعضی از ,فروشگاه ها مبلمان, را به اسم ,مبل خارجی, به مشتری میفروشند که این مبل ها در داخل کشور تولید میشوند. و اما ,مبل خارجی, که شما دنبال ان هستید تمامی مبل های تولیدی در بازار با الگو از مبل های قدیمی و الگو گیر از ژورنال های ,مبل ترکیه ای, یا ,مبل ایتالیایی, و عکس های مبلمان, که در اینترنت جستجو میشود طراحی و ساخته میشوند. شما مشتری فقط باید سعی کنید محصولی با کیفیت پیدا و خرید کنید که پول و وقت شما هدر نرود و از خرید خود پشیمان نشوید.

جدیدترین مدل های مبلمان خارجی

مبل های جدید خارجی, برای ,تولیدکنندگان مبل راحتی, در کشورمان نیز می تواند ایده های خوبی داشته باشد. اخرید مدل های مبل راحتی با الگو برداری از ,جدیدترین مدل های مبل خارجی, طراحی و تولید میشود. پس شما میتوانید همان ,مبل خارجی, که دنبالش هستید بخرید. فقط باید به طراحی خیاطی ,روکیه کوبی مبل, و کیفیت مبل توجه کنید.

مدلهای مبلمان راحتی در ,تولیدی مبل اصفهان, همگی از ,جدیدترین مدل های مبل خارجی, طراحی و تولید شده است. با رعایت استانداردهای لازم در زمینه تولید،  متریال مصرفی ,دوخت روکش مبلمان, و ,رویه کوبی مبل, توسط افراد متخصص انجام میشود تا بتوانیم رضایت مشتریا ن عزیز را جلب کنیم.

مهمترین دلایل پیشرفت تولید کنندگان و برندهای مبلمان
1 – عملکرد مطلوب تولیدکنندگان مبلمان :

نگرشها و نحوه رفتار و عملکرد تولیدکننده در زمینه تولید و عرضه مبل با کیفیت و بروز یکی از دلایل عمده گرایش مصرف کننده به خرید یا عدم خرید محصولات انها است. توجه تولیدکننده ها به شناخت سلایق مشتری و تولید محصول متناسب با نیازها و سلیقه آنها (از لحاظ قیمت، تنوع، عملکرد، رضایت، استاندارد و …) می تواند عامل مهم در موفقیت آنها باشد. بخشی از تمایل مصرف کنندگان به خرید مبلمان نشأت گرفته از عملکرد تولیدکنندگان است که در این خصوص می توان به شناخت درست مشتری و توجه به خواسته و سلایق مشتری است.

2- مشخصات محصول:

یک عامل مهم برای انتخاب مبلمان توسط مشتری، مشخصات آن است. در واقع یک مبلمان بایستی دارای مجموعه مشخصات مطلوب از نظر مشتری باشد تا اقدام به انتخاب آن کند. در بسیاری موارد دلیل انتخاب محصولات خارجی توسط مصرف کنندگان وجود تفاوتهای اساسی میان محصول خارجی با مشابه داخلی آن است.همانگونه که مشاهده می شود شرکتهای خارجی با بهره گیری از مواد اولیه مناسب، محصولی متفاوت از محصولات داخلی ارایه می کنند که مورد توجه بسیاری از خریداران مبل است..

3- ارایه طرح های جدید و متنوع:

یکی از اصول اولیه بازاریابی، ارایه مبلمان مطابق خواست و سلیقه مشتری است و به دلیل تنوع طلبی مشتری، محصولات تولیدی باید متنوع (از لحاظ رنگ، طرح، اندازه، عملکرد و …) باشد تا تمامی سلیقه ها را ارضا کند. یک تولیدکننده آینده نگر بایستی بتواند متناسب با سلیقه بازار، محصولات جدیدی تولید و عرضه کند. تنوع بالا در مبلمان خارجی (بعنوان مثال مبلمان ترکیه) یکی از عواملی است که مصرف کننده داخلی را به سمت خرید آن سوق می دهد.

4 – داشتن استانداردهای جهانی:

بهره مندی یک کالا از استانداردهای روز جهان، می تواند به عنوان یک مزیت محسوب شود. برخی از محصولات خارجی که در کشور ما عرضه می شوند دارای استانداردهای جهانی هستند و این خود نیز عاملی برای تمایل خریداران به آنهاست. بطور کلی با گسترش استانداردهای محصولات مبلمان و اجباری کردن این استانداردها، می توان از عرضه مبلمان بدون کیفیت در داخل و همچنین صادرات مبلمان غیر استاندارد با نام مبلمان ایرانی جلوگیری کرد.

5- استفاده از روشهای نوین

بازاریابی: علوم بازاریابی امروزه دچار تحولات عظیمی شده است. در جهان امروز بقای تولیدکننده با مشتری گره خورده و تولیدکننده از هر منفعتی حتی سود برای رضایت مشتری دست برمی دارد. تکنیکهای بازاریابی سالهاست در کشورهای صنعتی به کار می رود و یکی از رموز موفقیت تولیدکنندگان مبلمان راحتی خارجی نیز همین موضوع است.
که این موضوع در کشور ما کمتر رعایت میشود مخصوصا در صنعت مبلمان به دلیل تولیدی ها کوچک کارگاهی که فقط برای مدت کوتاهی وارد این کار میشوند و جمع میشوند رعایت نمیشود و مشتریان ناراضی زیادی از مبلمان ایرانی در این صنعت بوجود می اید..

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

 

برچسب ها:

جدیدترین مبل راحتی, جدیدترین مبل در اصفهان,جدیدترین مبل سال, مبل جدید,جدیدترین مبل,جدیدترین مدل مبل راحتی, مبل جدید وشیک, مبل جدید ترک,مبل جدید با قیمت, قیمت مبل جدید, عکس مبل جدید,