راهنمای جامع راه اندازی فروشگاه مبل این روزها بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کاری با سود بالا هستند تا بتوانند زندگی راحت‌تری را تجربه کنند. درست به همین دلیل است که برخی از افراد با نوشتن متن استعفا، خواستار پایان دادن به زندگی کارمندی بوده و می‌خواهند اقدام به راه اندازی کسب و کار از صفر کنند. ما در این مطلب قصد داریم راهنمای راه اندازی مبل فروشی را در اختیار شما قرار دهیم، شاید دوست داشته باشید در این شغل فعالیت کنید!

راه اندازی فروشگاه مبل

امروزه بسیاری از کاربران در جست و جوی شغلی با در آمد مطلوب می‌گردند. راه اندازی مبل فروشی سبب می‌شود شما با کالاهای مختلفی مانند صندلی، مبل، کمد، کابینت، تخت خواب، میز و دیگر مواردی از این قبیل سر و کار داشته باشید. این حرفه جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما خوب است بدانید که تلاش و همت بی‌وقفه شما را می‌طلبد، به خصوص که اگر بخواهید این شغل را به عنوان یکی از مغازه پردرآمد در شهر کوچک در نظر بگیرید!
راهنمای دریافت مجوز راه اندازی مبل فروشیراهنمای دریافت مجوز راه اندازی مبل فروشی

دریافت مجوز راه اندازی مبل فروشی

قبل از هرگونه اقدام در جهت راه اندازی ابتدا باید به دنبال دریافت مجوزهای لازم مبل فروشی باشید. برای دیافت مجوز‌های لازم باید از مراحل زیر اقدام نمایید. تمامی مراحل دریافت مجوز باید به صورت کامل و با حوصله انجام شود تا بتوانید به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.

مرحله اول: ابتدا باید وارد سامانه ایرانیان اصناف شوید و درخواست مجوز خود را ثبت نمایید.
مرحله دوم: پس از ثبت، درخواست شما توسط ارگان مربوطه مورد بررسی قرار گرفته که حدودا 10 روز زمان می‌برد.
مرحله سوم: اگر درخواست شما توسط ارگان مربوطه تایید شود باید به ارسال مدارک اقدام نمایید.
مرحله چهارم: پس از آنکه مدارک شما مورد تایید نهادهای مربوطه قرار گرفت به واحد بازرسی برای بازدید از اتحادیه ارسال خواهد شد.
مرحله پنجم: اگر مدارک ارسال شده به تاییدیه بازرسی برسند و فرد با صلاحیت شناخته شود مجوز برای او صادر خواهد شد.
مرحله ششم: پس از صدور مجوز تمامی هزینه‌های اتحادیه باید از طریق همان سامانه ایرانیان اصناف پرداخت شود.
مرحله هفتم: در مرحله آخر جواز کسب در صورت صلاحیت به مدت یکسال صادر شده و اگر فرد همچنان با صلاحیت شناخته شده باشد مجوز او برای یک دوره 5 یا 10 ساله تمدید خواهد شد.

بهترین مکان برای راه اندازی فروشگاه مبل

این نکته بسیار حائز اهمیت است که موقعیت مبل فروشی باید در مکان‌های پر رفت و آمد قرار داشته باشد. همچنین نسبت به مواردی همچون همسایگان مغازه خود، دسترسی مغازه مبل فروشی، تعداد مشتریان، قوانین محلی موقعیت مکانی شما، امنیت منطقه و دیگر مواردی از این قبیل آگاهی داشته باشید. شناخت بیش‌تر شما نسبت به شغل خود و محیط مورد نظر تاثیر بسیار مثبتی در میزان فروش شما خواهد داشت.

برای انتخاب بهترین مکان برای راه اندازی مبل فروشی، به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا موقعیت محل را بسنجید. اینکه آیا مکان مورد نظر، پتانسیل فروش را دارد یا خیر! آیا قرار است در محله ای کوچک اقدام به راه اندازی مبل فروشی کنید یا اینکه در مرکز و بورس این محصول این کسب و کار را راه اندازی می کنید؟

راه اندازی این کسب و کار در هر دو این محل ها می تواند گزینه ای مناسب باشد. اما آنچه که مهم است، پتانسیل سنجی موقعیت است.
راهنمای راه اندازی مبل فروشیراهنمای راه اندازی مبل فروشی
برنامه‌ریزی‌های لازم جهت راه اندازی مبل فروشی

افرادی که توان راه اندازی و کار در این حرفه را دارند باید قبل از راه اندازی به بررسی برخی موارد و نکات لازم برای شروع کار بپردازند.

شناسایی هزینه‌های راه اندازی

در قدم اول شناسایی هزینه راه اندازی و سرمایه راه اندازی اهمیت بسیاری دارد. زیرا این حرفه در ابتدا سرمایه قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد. از سری زمینه‌های ایجاد شده جهت شناسایی می‌توان به مواردی همچون هزینه‌های لازم جهت خرید یا اجاره مبل فروشی، استخدام نیروی انسانی، خرید محصولات مبل فروشی، هزینه گرفتن مجوز راه اندازی مبل فروشی و دیگر مواردی از این قبیل را اشاره نمود.
شناخت لازم و کافی نسبت به مبل فروشی

نسبت به مهارت‌های لازم این حرفه آگاهی‌ و شناخت لازم را داشته باشید. برقراری ارتباط و انتخاب کالاها در این حرفه از اهمیت بسیاری برخوردار است. شناخت تمامی مدل‌های مبلمان و نوع پارچه‌ها و دیگر مواردی از این قبیل به شما برای اداره و راه اندازی یک مبل فروشی موفق یاری می‌رساند.

بازاریابی و شناسایی بازار هدف

نسبت به بازار فروش مبلمان و راه‌های بازار یابی شناخت کافی داشته باشند. همچنین به شناخت درباره بازار هدف مبل فروشی اقدام نمایید. زیرا شناسایی بازار هدف در پیدا نمودن مشتریان و آشنایی با سلیقه آن‌ها به شما یاری می‌رساند. افراد بسیاری در قشرهای متفاوت جامعه وجود دارند که بطور سالیانه به تعویض و خرید مبل‌های جدید با سبکی نو اقدام می‌نمایند. شناخت این مدل از مشتریان در روند مبل فروشی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتخاب نام مناسب

انتخاب نام مبل فروشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب نام مناسب و ماندگار در اذهان عمومی که با به یاد آوردن آن احساسی خوبی را انتقال دهد. از انتخاب نام‌هایی با تلفظ‌های دشوار دوری کنید و تلاش بر این داشته باشید که نام انتخابی پیامی را به مشتریان انتقال دهد. همچنین جهت یافتن نامی جدید و منحصر به فرد می‌توانید به ترکیب کلمات با یکدیگر اقدام نمایید.

ایجاد حساب نزد یک بانک رسمی و دریافت کارت

در صورت نداشتن یک ساب رسمی نزد بانک دارایی‌های شخصی شما در معرض خطر قرار می‌گیرد. اما با داشتن یک حساب اختصاصی منححصرا با کار خود زندگی شخصی و کاری شما از هم جدا شده و در مواردی که برای کسب و کار شما مشکلی پیش آید زندگی شخصی شما در معرض خطر قرار نمی‌گیرد و دارایی‌های شما حفظ خواهد شد.

ترفندهای لازم جهت فروش مبلمان

جذب مشتریان و فروش مبلمان در بازار پر رقابت مبل فروشی کار بسیار دشواری بوده که با رعایت چند نکته ساده می‌توانید به فروش بیش‌تر دست یابید. زیرا این شغل هر سال با تنوع کالا‌ها رو به رو بوده و انتخاب درست شما و رعایت برخی موارد می‌تواند شما را به موفقیت رساند. در این قسمت به بهترین راه‌های فروش مبلمان می‌پردازیم.

مرحله اول: اولین قدم جهت جذب می‌توان به تشخیص و بررسی نیازهای مشتریان اقدام نمایید. یعنی شما باید مشتریان خود را درک کنید که به چه نوع کالایی نیاز داشته و از شما جه سبک‌هایی را می‌خواهند. همچنین به دنبال جلب نظر و رضایت مشتریان خود با ارائه کالاهایی با کیفیت و یا تخفیف مبالغ بپردازید. با چنین راهکارهای ساده‌ای مشتری را جذب فروشگاه خود می‌نمایید.
مرحله دوم: در مرحله دیگر می‌توانید به برقراری ارتباط با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام نمایید. نزدیکی فرد فروشنده با مشتریان خود منجر به اعتماد بیش‌تر مشتریان خواهد شد. همچنین با این ارتباط مشتریان با شما احساس نزدیکی بیش‌تری داشته و با پرسش سوال‌ها از شما و پاسخگویی صریح می‌توانید فروشنده‌ای قابل اطمینان در نظر آنان در نظر بیایید. بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی برخی مزایا همچون متمایز نمودن شما از دیگر رقبا، آشناییب بیشت‌تر نسبت به برند فروشگاه مبل و برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان را در پی دارد.
مرحله سوم: آموزش پرسنل و خدمات مشتری مداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برقراری ارتباط محترمانه و دوستانه با مشتریان آن‌ها را به سوی فروشگاه شما جذب می‌کند.

هزینه‌ های راه اندازی فروشگاه مبل

راه اندازی مبل فروشی علاوه بر علاقه به بودجه و سرمایه‌ای هنگفت نیاز دارد. شما برای راه اندازی باید هزینه‌هایی برای خرید و یا اجاره مکان فروشگاه، خرید ابزار آلات و یا مبلمان ساخته شده، اجاره و یا خرید انبار، مشاوران طراح دکوراسیون و دیگر مواردی از این قبیل را باید پرداخت نمایید. همچنین شامل هزینه‌های مالیات و دیگر هزینه‌های کوچک برای دریافت مجوز و سایر هزینه‌ها جهت پرداخت حقوق و دستمزد خواهد شد.
نتیجه‌گیری

این حرفه همچون سایر حرفه‌ها علاوه بر دشواری‌های کار از درآمدی قابل توجه برخوردار است. افراد متناسب با علاقه خود و با داشتن مهارت‌های لازم می‌توانند به راه اندازی مبل فروشی و یا راه اندازی تولیدی مبلمان اقدام نمایند. همانطور که گفته شد جه یک کسب و کار موفق باید ابتدا برنامه‌ریزی‌های لازم و اقدامت اولیه را انجام دهید. شما با داشتن ایده‌هایی نو و ارائه کالاهایی متناسب با سلیقه مشتریان می‌توانید به فروش ویژه‌ای دست یابید. هر حرفه‌ای نیازمند صبر و حوصله بوده و این حرفه نیز از سایر حرفه‌ها مستثنا نخواهد بود. با برقراری ارتباط موثر و رعایت نکات می‌توانید کسب و کار موفقی داشته را تجربه نمایید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی