ست کردن مبل با میز ناهار خوری, چگونه ناهارخوری را با مبل راحتی ست کنیم؟ چه سالن پذیرایی بزرگی داشته باشید که داخل آن فضایی برای ناهارخوری هم باشد چه یک سالن برای غذاخوری و سالنی مختص ناهارخوری داشته باشید، فرقی نمی‌کند، در هر دو صورت، انسجام حرف اول را میزند. علاوه بر اینکه ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی اغلب جواب می‌دهد، ظاهر صندلی ناهارخوری باعث می‌شود تا خانه شما زیباتر و چشم‌نوازتر به نظر برسد. در ادامه قرار است درباره چگونگی ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی مناسب بپردازیم و روش‌هایی را برای رسیدن به این مهم، برایتان بگوییم.

ست کردن مبل با میز ناهار خوری

ست کردن مبل با میز ناهار خوری

دست بگذارید روی یکی از ترندها

خانه‌هایی که بهترین طراحی را دارند اغلب سراغ ترندهای طراحی می‌روند و مطابق آن هر سالن را دکوراسیون می‌کنند. در حالی که شما عناصر زیادی دارید که می‌توانید با آن‌ها کلنجار بروید –از جمله رنگ و بافت –چسبیدن به یک تم و شکل می‌تواند تصویر زیباتری از خانه‌تان بسازد. پس اگر مبل راحتی سالن پذیرایی‌تان، از نوع صنعتی است پس دنبال صندلی ناهارخوری صنعتی بگردید مثلاً صندلی‌های ناهارخوری با پایه پرگاری یا نیمکت غذاخوری سیمانی. یا اگر سالن پذیرایی شما چیدمانی مدرن دارد، برای ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی سراغ انواع مبلمان و وسایل مدرن و معاصر بروید: صندلی ناهارخوری مینیمال بهترین تناسب را با چیدمان شما خواهد داشت. همه این پاراگراف را نوشتیم که بگوییم نه از ترندها عقب بمانید و نه دست از ست کردن وسایلتان بردارید که انسجامی که به خانه‌تان می‌دهد، حیرت‌انگیز خواهد بود.
به مواد اولیه‌ای که در ساخت به کار رفته، اهمیت بدهید!

روش مناسب دیگر برای ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی این است که به مواد اولیه‌ای که در ساخت وسایل به کار رفته، اهمیت بدهید. اگر مبل راحتی شما پایه‌های چوبی تیره دارد، صندلی ناهارخوری‌ای با پایه‌های مشابه خریداری کنید. جلو مبلی‌تان، سیمانی است؟ پس آن را با یک میز ناهارخوری و نیمکت ناهارخوری سیمانی هماهنگ کنید. به این صورت، سبک و استایل شما هر چه که باشد، همه عناصر و وسایلی که در خانه دارید، تناسبی با آن‌ها برقرار می‌کنند.

به جنس پارچه فکر کنید!

اگر مشغول انجام تغییرات در چیدمان داخلی خانه‌تان هستید و نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، به جای اینکه کل وسایل را تغییر بدهید، سراغ روکش آن‌ها بروید. صندلی ناهارخوری با روکش مخمل به خوبی با مبل راحتی مخمل ست می‌شود در حالی که صندلی ناهارخوری چرم و کاناپه چرم تناسب زیباتری ایجاد می‌کنند. حواستان به این نکته باشد که عوض کردن روکش‌ها روشی ظریف برای تغییر چیدمان و ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی‌تان است ولی در این روش باز هم مشابه روش‌های قبل همه چیز 100 درصد تغییر می‌کند.

حواستان به رنگ باشد!

ایجاد انسجام با رنگ، ساده‌ترین و باهوش‌ترین راه برای ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی است. علاوه بر این، انتخاب‌های زیادی پیش پایتان قرار می‌دهد که به سادگی از بینشان می‌توانید انتخاب کنید. چه به رنگ‌های کاملاً مشابه بچسبید یا به دنبال تنالیته مشابهی باشید، فرقی نمی‌کند در هر حال، انتخاب رنگ یا ترکیب رنگ مشابه برای ناهارخوری و مبل راحتی‌تان، باعث می‌شود تا از چیزی ساده به اتفاقی حیرت‌انگیز بدل شوند. اگر مبل راحتی‌تان را با صندلی ناهارخوری نارنجی ست کنید، فضای سالنتان را می‌توانید تاریخی کنید و نیم قرن به عقب ببرید. یا می‌توانید صندلی ناهارخوری مخمل آبی را با مبل راحتی کمی تیره‌تر یا روشن‌تر ست کنید. آن وقت باید ببینید چه شاهکاری می‌شود. قطعاً لذت خواهید برد.

حالا وقت دست به کار شدن است!

در این مقاله، به روش‌های موجود برای ست کردن ناهارخوری با مبل راحتی پرداختیم. کار ساده‌ای نیست اما اگر بتوانید از پس آن بربیایید، احتمالاً نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، دل شما و هرکسی که پا به خانه‌تان بگذارد را خواهد برد. درباره 4 روش به طور خاص برایتان نوشتیم و گفتیم مهم است در هر خانه‌ای به انسجام ناهارخوری و سالن پذیرایی اهمیت داده شود. انتخاب ترندها، مواد اولیه، پارچه و رنگ از عواملی هستند که در ایجاد انسجام میان ناهارخوری و سالن پذیرایی نقش ویژه‌ای دارند. اگر تصمیمتان را گرفتید که همین شیوه را برای خانه‌تان برگزینید، نگران چیزی نباشید، ما هستیم و می‌توانیم در هر کدام از این مراحل، کمکتان کنیم. برای سفارش مبل راحتی و میز و صندلی ناهارخوری تنها کافی است سری به فروشگاه ما بزنید و برای چیدمان داخلی خانه‌تان هم، می‌توانید با ما مشورت کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و راهنمایی شما در زمینه چیدمان خانه‌تان هستند.

ست مبل راحتی و ناهارخوری

با سلام و عرض ادب و احترام بر هموطنان عزیز و ارجمند. در این مقاله به 10 ایده جذاب و کاربردی درباره ی ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

10 ایده برای ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری

ست مبل راحتی و ناهارخوری همانند ست مبل راحتی با فرش سرمه ای؛ به شکل های گوناگون، یکی از ایده ها پرطرفداری است که بسیاری از خانواه های با سلیقه ایرانی آن را در دکوراسیون منزل خود مد نظر قرار می دهند.ست کردن مبل و میز ناهارخوری به روش های مختلف مثل ست کردن ترکیب رنگ یا طرح هر دو در کنار یکدیگر،امکان پذیر است و بسته به سلیقه و ذوق و استعداد هنری شما می تواند بسیار متفاوت و جذاب باشد.

در این مقاله، چند شکل از چیدمان این دو را به شما معرفی خواهیم و هر آنچه که لازم است در این مورد بدانید، با شما به اشتراک می گذاریم تا با بهترین روش های ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری آشنا شوید.
نکاتی جهت ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری

برای ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری یکی از انواع مبل های راحتی نظیر مبل چستر و میز های ناهارخوری می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید:

1-ست کردن پارچه

از ساده ترین راه هایی که برای ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری به کار می رود، استفاده از پارچه های مشابه برای این مبل و میز ها است. که این شباهت هم می تواند با ست شدن رنگ ها و هم با ست شدن نقش و طرح پارچه ها در این دو محقق شود.

روش دیگر ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری، استفاده از این وسایل به صورت تمام چوب است که باعث می شود بتوانید سایر وسایل چوبی مانند میز جلومبلی، کتابخانه و میز تلویزیون را نیز از همان چوب انتخاب کنید تا با هم هماهنگ شوند.

2- هماهنگ کردن طرح و فرم

یکی دیگر از روش های ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری، این است که فرم میز ناهارخوری با فرم جلو مبلی مبلمان راحتی یکی باشد. به طور مثال اگر در طراحی جلو مبلی مبل راحتی از فرم منحنی استفاده شده؛ میز ناهارخوری هم این فرم منحنی را داشته باشد.

3- استفاده ازسبک های یکسان

اگر مبل و ناهارخوری دارای سبک های یکسانی باشند به راحتی با هم هماهنگ می شوند. به عنوان مثال یکی از مدل هایی که جدیدا مد شده؛ مدل ناهارخوری نیمکت دار است. این مدل برای سبک های امروزی تر و روستیک خیلی مناسب است و می توان آن را با انواع مبلمان کلاسیک یا مدرن هماهنگ کرد.

انواع ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری در منزل

برای استفاده از انواع مبلمان منزل و ناهارخوری لازم است که شما اندازه خانه خود و به عبارت بهتر اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه خود را در نظر بگیرد و مثلا توجه داشته باشید که برای فضای بزرگ، بهتر است که از مبل های راحتی 8 نفره و میز ناهارخوری 8 نفره استفاده کنید و اگر فضا کم است از مبل راحتی 7 نفره و میز ناهارخوری 6 نفره استفاده نمایید.

با ما همراه باشید تا بهترین ایده برای طراحی دکوراسیون و ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری را با شما به اشتراک بگذاریم:

1- ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری گرد

برای داشتن چیدمان شیک وجذاب شما می توانید سرویس ناهارخوری خود را با مبل راحتی گرد و نیمه دایره ای ست کنید بدین گونه که آن ها را رو به روی یکدیگر قرار داده ویا می توانید میز ناهارخوری را در جای مورد نظر گذاشته و سپس سرویس مبل راحتی را با فاصله و به صورت جداگانه و در پشت آن ها قرار دهید.

2- مبل راحتی ال و میز ناهارخوری مستطیلی

در این چیدمان که از مبل ال شکل به عنوان ست برای سرویس میز ناهارخوری مستطیلی استفاده می شود می توان برای فضا های بزرگ استفاده کرد. در فضاهای بزرگ دست شما باز است و می توانید با سلیقه خود و به دلخواه چیدمان اتاق پذیرایی را انجام دهید.

3- طرح مربعی

درست کردن مبل راحتی و ناهارخوری طرح مربعی با یکدیگر می توانید مبل راحتی مربعی را کنار شومینه قرار داده و سرویس میز ناهارخوری را پشت سر آن ودر قسمت پایین اتاق بگذارید تا چیدمان زیبایی در اتاق غذا خوری و پذیرایی خود ایجاد کنید. در این چیدمان می توانید از مبل های راحتی 12 نفره برای ست کردن با میز های ناهارخوری 8 نفره و نیز مبل راحتی 9 نفره برای ست با میز ناهارخوری 7 نفره بهره ببرید.

4- میز و مبل گرد

در این چیدمان همان گونه که مشخص است از مبل راحتی و میز ناهارخوری گرد استفاده می شود و بهتر است در زیر آن ها از فرش های دایره ای شکل استفاده شود تا دکوراسیونی متفاوت و جذاب داشته باشیم.

5- ست مبل ال و ناهارخوری مربعی

این چیدمان معمولا برای اتاق هایی است که به شکل ال طراحی می شوند که می توانید قسمتی که به ورودی نزدیک است را برای میز ناهارخوری استفاده کرده و قسمت انتهایی که رفت و آمد کمتری دارد به عنوان جای مبل راحتی در نظر بگیرید و آن ها را به صورت منظمی بچینید.

6- ست کردن مبل راحتی مبل ال و میز ناهارخوری گرد

در این چیدمان شما می توانید میز ناهارخوری گرد را با سرویس ال شکل ست کنید و طرحی متفاوت ارائه دهید و از زیبایی این چیدمان نهایت لذت را ببرید.

ست کردن مبل راحتی و ناهارخوری در اتاق نشیمن

در صورت استفاده از مبل ناهارخوری ومبل راحتی در اتاق نشیمن در قدم اول توصیه می‌ کنیم که از سرویس ناهارخوری در نزدیک ‌ترین فضا به آشپزخانه استفاده شود. همچنین اگر فضا به اندازه کافی در اختیار ندارید با چسباندن میز و چیدمان صندلی‌ها در مجاور اپن از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید برای آسایش بیشتر اعضای خانواده مبل‌ها را رو به تلویزیون و پشت به میز ناهارخوری قرار بدهید.

در مدل دیگری شما به راحتی می‌توانید مبل‌ها را رو به روی میز ناهارخوری جای داده تا امکان گفتگو با اعضای خانواده در زمان استفاده از میز ناهارخوری و مبل های راحتی به صورت همزمان؛ برای شما کار دشواری نباشد.

جمع بندی

اگر هنوز طرح دلخواه خود را برای ست کردن مبل و سرویس ناهارخوری پیدا نکردید، می توانید تصاویر مربوط به چیدمان و دکوراسیون انواع مبل و سرویس ناهارخوری را در سایت فروشگاه اینترنتی مبل آنلاین بررسی نموده و پس از اطمینان از هماهنگ بودن آنها، اقدام به خرید کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

,ست مبل و میز ناهار خوری راحتی, تصاویر برای ست کردن مبل با میز ناهار خوری, چیدمان میز ناهار خوری در آشپزخانه,ست کردن مبل با میز ناهار خوری,