قیمت سرویس خواب در اصفهان. سرویس خواب یکی از مهم‌ترین ارکان اتاق خواب به شمار رفته و انتخاب نوع آن به شخصیت و نوع چیدمان افراد بستگی دارد. سرویس خواب با توجه به سلیقه شخصی افراد در محیط اطراف آن‌ها چیده می‌شود. به عنوان مثال اعضای یک خانواده با سلایق متفاوت به چیدمان می‌پردازند؛

تولید و فروش جدیدترین مدل های سرویس خواب در اصفهان

سرویس خواب شامل چه چیزهایی است ؟

سرویس خواب از موارد زیر تشکیل شده است:, تخت, پاتختی, دراور ,آینه, کمد, پاف, پاتختی,

تخت خواب در سرویس خواب

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای سرویس خواب تخت خواب آن است و افراد بر حسب نیاز خود اندازه و ارتفاع آن را مشخص می‌کنند.
اندازه تخت خواب استاندارد سرویس خواب چیست؟

اندازه استاندارد یک تخت یک نفره ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر است. اگر شما جز افرادی هستید که در حین خوابیدن زیاد چرخ می‌خورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از تختخواب ۱۱۰ سانتیمتری استفاده کنید. تخت‌های دو نفره نیز عموما با عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتی متر طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین طول تخت برای افراد بلند قد ۲ متر توصیه می‌شود و اگر قد شما کوتاه بوده و چثه کوچکی دارید نیز با تختی به اندازه ۱۹۰ سانتی متر هم نیاز شما مرتفع می‌شود. در نهایت ارتفاع تخت بین ۳۵ تا ۴۰ سانت توصیه شده است تا کار برای نظافت تخت برای شما ساده شود. اگر شما در حین خوابیدن ثابت هستید و زیاد تحرک ندارید اندازه ۵۰ تا ۵۵ سانت هم برای شما مناسب است. در زمان خرید سرویس خواب علاوه بر زیبایی آن به موارد ایمنی نیز توجه کنید.

راهنمای انتخاب سرویس خواب مناسب

اگر تصمیم به خرید مبلمان دارید و یا میخواهید مبلمان تان را عوض کنید باید نکات مهم و کاربردی در زمینه خرید مبلمان را بدانید و سپس دست به کار شوید . مبلمان جزو اصلی ترین وسایل خانه است و در دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد پس برای انتخاب و خرید مبلمان باید دقت کنید.
اما چگونه مبلمان مناسب را انتخاب کنیم؟ شما به مبلمانی نیاز دارید که نه تنها نیازهای شما را برآورده کند، بلکه با خواسته‌ها، علایق و بودجه شما نیز هم‌خوانی داشته باشد. نکات زیر به شما کمک می‌کند که تصمیم بگیرید چگونه مبلمان مناسب برای خانه خود انتخاب کنید!

امروزه به علت افزایش تقاضا در زمینه ی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل، تنوع محصولات به طرز چشم گیری افزایش یافته است و هنگامی که قصد خرید محصولی را داریم و به فروشگاه های مبلمان مراجعه می کنیم تنوع زیاد به جای تسهیل در انتخاب موجب سردرگمی خریدار می شود و تصمیم گیری را بسیار سخت می کند. با داشتن اطلاعات کافی هنگام خرید مبلمان میتوان بهترین انتخاب را با صرفه جویی در زمان داشت. بدست آوردن آگاهی نسبت به مبلمان نیازمند دانستن چند فاکتور مهم و قابل توجه خواهد بود. از آنجایی که داشتن مبلمان در منزل دیگر نشانه ی تجملات نیست و برای تسهیل در مهمان داری و پذیرایی ها خریداری می شود، لذا در بیشتر خانواده ها نیاز به خرید مبلمان احساس می شود.

پارچه رومبلی

جنس پارچه رومبلی باید طوری باشد که در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاوم باشد زد اب و لکه باشد
رنگ مبلمان
انتخاب رنگ مبلمان بستگی به سبک و رنگ دکوراسیون منزل تان دارد مثلا رنگ های روشن و پاستلی در سبک مدرن استفاده میشوند و رنگ های تیره و خنثی در سبک کلاسیک. برای انتخاب رنگ مبلمان سلیقه شما نیز مهم است و میتوانید هر رنگی که دوست دارید برای مبلمان تان انتخاب کنید در فروشگاه های مبلمان کالیته پارچه را در اختیار شما قرار میدهند تا طبق سلیقه و رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
سبک مبلمان
مبلمان در سبک های مختلف وجود دارد که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل دارد. مبلمان مدرن، کلاسیک، سلطنتی، ال ، چستر، راحتی و … که هر کدم زیبایی خاص خودشان را دارند اما این روزها مبل های مدرن و سلطنتی بیشتر طرفدار دارند.
کلاف مبلمان
کلاف مبلمان باید از چوب با کیفیت ساخته شده باشد و نکته مهم اینکه با اصول استاندارد و توسط یک نجار ماهر ساخته شده باشد

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی