فرق مبل چستر با مبل راحتی در چیست؟ قبل اینکه به تفاوت های مبل چستر و مبل راحتی بپردازیم بهتر است کمی با مبل چستر بیشتر آشنا شویم. اصلا مبل چستر چیست؟ مبل چستر و محبوبیتی جهانی، تقریبا سبک مبل چستر برای همه افراد دوست داشتنی و چشم نواز است. در یک توصیف کوتاه عامیانه می توان گفت مبل چستر هم شیکه و هم راحت! راحتی نیست ولی خیلی راحته!!! گویی در طراحی مبل چستر تمام نکات یک مبل عالی در نظر گرفته شده است از اصول ارگونومی ( دانش به کار بردن اطلاعات علمی درباره انسان) گرفته تا توجه به ریزترین جزئیات در طراحی یک مبل! به نوعی سادگی و زیبایی همزمان باهم در مبل چستر وجود دارد و شاید راز ماندگاری این مبل جذاب همین باشد.

فرق مبل چستر با مبل راحتی در چیست؟

مبل چستر و راحتی از لحاظ ظرافت، کارایی و راحتی تفاوت چندانی با هم ندارند. عمده تفاوت‌های آنان مربوط به شکل ظاهری و هنر لمسه کاری است. ابتدا برای اینکه تفاوت هر دو مبل را بدانیم بهتر است ابتدا با تعریف و پیشینه‌ی هر دو آشنا شویم. مبل راحتی برای اولین بار توسط امریکایی‌ها طراحی و تولید شد و از ۲۰۰ سال پیش تا کنون در سراسر جهان مهمان خانه‌هایمان هستند. مبل چستر فیلد در ابتدا مبلمان شیک و لوکسی بوده‌اند که فقط در خانه‌های اشراف زاده‌ها و نجیب‌زاده‌های اروپایی به چشم می‌خوردند. با انقلاب صنعتی اروپا از انحصاری بودن نجات پیدا کرده و مردم عادی نیز از خرید آن‌ها لذت بردند.

مبل چستر چه ویژگی‌هایی دارد؟

مبلمان چسترفیلد علاوه بر شکوه و زیبایی ‌و رنگ بندی فوق العاده همراه با چرم جذاب, دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی دارند. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند. دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری در آن‌ها به کار رفته است که هنر لمسه کاری را به نمایش می‌گذارد.

فرق مبل چستر با مبل راحتی

لمسه کاری مبلمان چستر

لمسه کاری یکی از جذاب ترین و سخت ترین تکنیکی است که تماما با دست بر روی مبلمان چستر انجام می‌گیرد و آن‌ها را بسیار شیک و محکم می‌کند. این تکنیک قاعده و اصول خاصی دارد که با دست تولید کنندگان مبلمان بر روی پارچه و تمام قطعات مبل به کار می‌رود. لمسه کاری در بازوها و پشتی چسترفیلد شاخصه‌ی اصلی و وجه تمایز آن‌ها با سایر مبلمان است.

مبلمان راحتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

مبل راحتی همانطور که از نامش پیداست، نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل ها می شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می توان مدل های گوناگونی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد.

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

بهترین رنگ برای مبل چستر

همانطور که قبل تر گفته شد یکی از ویژگی های مهم در انتخاب مبل رنگ است. مبل چستر با محبوبیت و تنوع بالایی که دارد با رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود. به راحتی می توانید با توجه به تم رنگی که برای دکوراسیون خود در نظر گرفته اید رنگ مورد نظرتان ار انتخاب کنید. در کنار مبل چستر فیلد نیازی به استفاده از کوسن نیست. اما اگر علاقه دارید که از کوسن استفاده کنید می توانید از کوسن هایی که با رنگ محیط همخوانی دارند یا کلا متضاد هستند استفاده کنید. در پایان ذکر این نکته لازم است که مبل چستر و راحتی علارغم داشتن تفاوت هایی در ظاهر و سبک طراحی هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. همواره برای انتخاب مبلمان به 3 نکته داشته باشید، ابتدا نیاز شما و اینکه چه سبک مبلی برایتان خوب است مطرح است. سپس باید به میزان فضایی که در اختیار دارید توجه کنید. در نهایت میزان بودجه ای که برای خرید مبل در نظر دارید.

مبلمان چستر برای چه سبکی مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند که دکوراسیون کلاسیک داشته باشید یا دکوراسیون مدرن؛ این مبلمان خاص با رعایت هارمونی و هم خوانی هم با مبلمان سبک کلاسیک و هم با مبلمان سبک مدرن ست می‌شوند. می‌توان با استفاده از رنگ‌های متفاوت آن‌ها را متناسب با سبک دکوراسیون خانه ساخت. معمولا برای سبک مدرن از رنگ‌های روشن و شاد، برای سبک کلاسیک ار رنگ‌های متداول نظیر کرمی، طوسی و زرشکی و برای محیط کاری از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی استفاده می‌کنند.

کدام پارچه برای مبل چستر بهتر است؟

انتخاب بهترین نوع پارچه برای مبلمان چستر نیازمند دقت و توجه و حوصله بسیار است، چرا که باید از میان انواع پارچه مبلی موجود در بازار بهترین و با کیفیت ترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. معمولا پارچه‌های چرم، نانو، مخمل و مسکو است که هریک ویژگی‌های خاصی دارند. انتخاب پارچه مناسب باید بر اساس سبک دکوراسیون، نوع مبلمان و محل استفاده از آن‌ها صورت بگیرد. فرق مبل چستر با مبل راحتی.

مبل چستر برای اداره

یکی از مزیت‌های مبلمان چستر استفاده از آن‌ها برای محیط کاری و فضای اداری است. اگر دوست دارید محیط کاری شما فضایی شیک و خاص داشته باشد؛ بهتر است به سراغ مبلمان چستر بروید. این مدل مبلمان برای مطب پزشکان، دفتر کار وکیل، مشاور، نویسنده و برای شرکت‌ها یک انتخاب هوشمندانه و عاقلانه است.

انواع مدل مبل چستر

این مبلمان باشکوه و کاربردی در سبک‌های مختلفی همچون ایتالیایی،فرانسوی،ترک و امریکایی عرضه می‌شوند؛ تفاوت اندکی بایکدیگر در قیمت و مواد به کاررفته دارند. در مدل های ایتالیایی مبل‌های تکی طراحی مستطیل شکلی دارند ولی در مدل‌های فرانسوی متقارن و گرد تر اند. در نوع اسفنج و فوم به کار رفته نیز کمی متفاوت‌اند.

مبل چستر با چه ابعادی بهتر است؟

از ویژگی های بارز مبل چستر یا چستر فیلد تولید آن در سایز و ابعاد مختلف است. شاید در گذشته دسته های پهن و حجیم مبل چستر مانع می شد که همه افراد بتوانند از این مبل خاص استفاده کنند. اما امروزه با تولید مبل های چستر در عرض مناسب با دسته های ظریف دست خریداران این سبک شیک را باز گذاشته است. مشتریان می توانند با توجه به میزان فضایی که در اختیار مبل خود را در ابعاد و مدل دلخواه سفارش دهند. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس مراجعه کنید و یا با شماره در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیاز شما بگذارند.

نحوه تشخیص مبل چستر فیلد اصلی از تقلبی

تمایل زیاد افراد برای خرید مبل های چستر فیلد باعث شده که بعضی از سودجویان در صدد تولید جنس های بی کیفیت تر با قیمت های پایین تر کنند ولی ظاهرا این مبل‌ها را طوری طراحی می کنند که به نمونه های اصلی بسیار نزدیک است و تشخیص آن برای افراد معمولی که اطلاعی از مبلمان ندارند بسیار دشوار است اگر می خواهید به مرحله‌ای برسید که بتوانید مبل اصلی از فرعی را تشخیص دهید باید بگوییم که یکی از راه‌های این تشخیص قیمت مبلمان است که اگر قیمت پیشنهادی یک قیمت ارزان و پایین باشد یعنی موادی که در ساخت آن استفاده شده کیفیت لازم را نداشته و شما نمی توانید انتظار کیفیت مطلوب در حد مبل های چستر فیلد اصل که از آن برای شما صحبت کردیم را داشته باشید.

با نگاه دقیق و نزدیک به مبل می توانید متوجه شوید که موادی که در ساخت مبل بکار رفته است زمخت و بی کیفیت نباشد حتی پارچه و نوع دوخت هم می‌تواند گویای این قضیه باشد که مبل جزو دسته ارزان قیمت ها است یا جز مبل های اصلی با قیمت بالاتر است.

اگر مبل چستر فیلد شما اصلی باشد از چوب های فصلی درست شده و ریل‌های مقاوم محکمی دارد و به علت استفاده از چوب مقاوم و سخت در ساخت کلاف این مبل ها طول عمر مبل های چسترفیلد بالاست و کیفیت بی نظیری دارد و اگر در ساخت قاب های این مبل ها از پنل های ارزان و چوب های مخلوط استفاده شده باشد و یا ریل های آن بسیار ضخیم باشد یعنی اینکه دوام مورد نیاز را ندارد و می توان گفت که یک مبل بی کیفیت و تقلبی است که با مرور زمان از حالت شکل اصلی خود خارج می شود و برای وصل کردن قطعات کنار هم به جای اینکه از مفاصل دندانه دار استفاده کنند از چسب قلاب استفاده می کنند و اگر وزن سنگین روی آن قرار بگیرد یا روی آن بپرند خیلی راحت مبل میشکند.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مبل مستقیم از تولیدی یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان. وقتی بدون واسطه خرید کنید یعنی یک خرید ارزان. شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی
ادرس سایت www.moblelux.ir

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

فرق مبل چستر با مبل راحتی در چیست؟