فروش پشتی خلیجی در اصفهان جدیدترین پشتی خلیجی در اندازه ها و مدلهای متنوع و قابل شستشو طول و ارتفاع و رنگ متنوع به دلخواه مشتری ضمانت 3 ساله دارد از با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است. جدیدترین و پرفروش ترین پشتی و مخطع های بازار ایران.
پشتی های موسوم به پشتی های خلیجی در انواع و اقسام طرح های منحصربه فرد، متنوع و زیبا پشتی سنتی خلیجی قابل استفاده هم به جای مبل هم به جای مخطع های سنتی ، سبک ، راحت ، قابل حمل و جابه جایی ،کاملا سنتی و متناسب با فرهنگ اسلامی.

تولیدی مبل راحت یه مجموعه بزرگ تولید کننده مبلمان و پشتی های خلیجی و پشتی مبل نما است ،این مجموعه تولیدی با درآمیختن ابتکار و هنر و تلفیق آن با نیاز مصرف کننده گان توانسته است یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پشتی های معروف به مبل خلیجی در کشور باشد. با توجه به اینکه بیشتر خریداران پشتی خلیجی در مناطق عرب نشین اهواز و آبادان هستند،تولیدی ما در این مناطق نمایندگی فعال میپذیرد. همچنین در سال های اخیر خرید پشتی خلیجی و عربی توسط همسایگان عراقی زیاد است که تولیدی ایران رفاه آمادگی خود را برای تولیدات عظیم صادارتی اعلام میدارد.

 

مبل عربی بر اثاث متراژ منزل مشتری متری تولید و بفروش میرسد. شما طبق ابعاد منزل متراژ مکانی که میخواهید مبل عربی بچینید. سفارش میدهید مبل به همان متراز تولید و به شما تحویل داده میشود.

تولید شده با بهترین ابر و پارچه

پشتی و تشک ها زیپ دار قابل شستشو

قیمت مبل عربی یک نفره

قیمت مبل عربی دو نفره

قیمت مبل عربی سه نفره

قیمت هر متر مبل عربی

5 سال خدمات پس از فروش دارد.

فروش پشتی خلیجی در اصفهان

پشتی سنتی مهمان خانه های ایرانی پشتی سنتی یا انواع پشتی های منزل جز اسبابی بوده که از دیرباز مهمان خانه های ایرانی بوده است امروزه نیز با وجود مبلمان های متنوع ولی جایگاه خود را هنوز حفظ کرده است حس سنتی بودن در خانه هابا وجود استفاده از پشتی حال خوبی بین مردم ایجاد می کند.

امروزه استفاده پشتی در مسافرخانه ها ،مهمان خانه ها و رستوران های سنتی فضای بسیار آرامبخش و دلپذیر را ایجاد می کند .و مشتریان به ندرت تکیه بر پشتی ها را با مبلمان های راحتی عوض می‌کنند

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

 

برچسب ها:

,فروش پشتی خلیجی,فروش پشتی خلیجی در تهران,قیمت پشتی خلیجی در اهواز,قیمت پشتی خلیجی جدید,قیمت پشتی خلیجی مبل نما,پشتی خلیجی شیراز,پشتی خلیجی تهران,پشتی خلیجی اصفهان,قیمت مبل خلیجی,مبلمان خلیجی, مبل خلیجی مبل اماراتی,فروش مبلمان خلیجی,