فروش قالب ساخت مبلمان, قالب نجاری مبل, قالب خیاطی مبل, الگوی خیاطی مبل, را از ما بخواهید.

طراحی مدل و قالب ساخت مبل از روی عکس قالب نجاری و قالب خیاطی مبل راحتی و مبل ال.

شما دوست عزیز که میخواهید تولیدی مبل راه اندازی کنید جهت مشاوره راه اندازی تولیدی مبل و طراحی مدل مبل ارائه قالب اماده ساخت مبل در خدمت شما هستیم.

دوستانی که تولیدی مبل دارند و میخواهند مدل های جدید را با قالب اصلی تولید کنند میتوانند قالب مبل را از ما بخواهید.

به ساخت قالب مبل به اصطلاح بازاری میگویند ,دراوردن مدل مبل, مدل دراوردن مبل, یا قالب گیری مبلمان,

اموزش تولید جدیدترین مدل های مبلمان با هزینه کم راحترین و سریعترین روش .

میخوام یک موضوع مهم برای راه اندازی تولیدی مبل و ماندگاری یک تولیدی مبل صحبت کنم که این موضوع هم باعث رشد و توسعه یک تولیدی مبلمان میشه و هم باعث ورشکست شدن و جمع شدن یک تولیدی مبلمان میشود این موضوع مهم در اوردن قالب مبل هست همه دوستان تولید کننده مبلمان میدونید که دراوردن قالب مدل های جدید اون هم به محض اینکه مدل وارد بازار میشه برای رقابت در بازار چقدر مهم است وقتی یک مدل جدید وارد بازار میشه باید زودتر از همه بزنیم تا بتونیم بفروشیم وقتی یک مدل همه میزنند دیگه نمیشه خوب فروخت.

خرید قالب اماده ساخت مبل قالب نجاری و قالب خیاطی

من سید حسین علوی هستم طراح تولید کننده و متخصص استاندارد سازی مبلمان کارم تولید و فروش مبل راحتی است 13 سال سابقه در طراحی و تولید و فروش مبلمان دارم. تماس و مشاوره خرید قالب مبل 09394325500 سید حسین علوی.

تحصیلاتم در رشته مدیریت بازاریابی فروش و مشاوره کسب و کار هست.
قبلا مشاوره کسب و کار عمومی انجام میدادم در حال حاضر تخصصی مشاوره صنایع چوب و مبلمان هستم.
در این ویدئو درباره روش های, طراحی مدل مبل, قالب ساخت مبل, که به اصطلاح بازاری میگن مدل دراوردن یا در اوردن مدل مبلمان و روش تولید جدیدترین مدل های بروز مبل و راحترین روش اینکه چگونه جدیدترین مدل که میاد توی بازار ما بتوانیم سریع با کمترین هزینه و کمترین زمان برای خودمون تولید کنیم تا در بازار رقابتی از همکاران عقب نمونیم یا اینکه برای تولید مدل های جدید هزینه و زمان زیادی صرف نکنیم و مدل مد نظر با قالب اصلی استاندارد و ارگونومیک تولید کنیم تا مشتری پسند باشد.

به الگوی نجاری و الگوی خیاطی مبل میگن قالب ساخت مبل

دوستان مدل در اوردن یکی از مهترین بخش های سرمایه گذاری یک تولید کننده مبلمان است دراوردن مدل های بروز و جدید تداوم کار یک تولیدی را تضمین میکنه درامد تولیدی را افزایش میده و مشتری ها را نگه میداره و مشتری را زیاد میکنه.
دوستان طبق تجربه 13 ساله من هر تولیدی مبل در سال حداقل هر 6 ماه باید یک سری مدل جدید تولید کننده تا بتونن با بقیه همکاران رقابت کننده یا اینکه کارشون کم نشه و مشتریانش را از دست نده.

اما مشکل اینجاست که همه تولیدی ها نمیتوانند هر وقت خواستن مدل دربیارن چون مدل دراورن کار سختی است. و هزینه زیادی دارد یا اینکه همه تولیدی ها افراد متخصص در اختیار ندارند که هر مدلی را هر زمان خواستن در بیارن و اکثرا هم این تفکر ندارند که مدل مبل یک سرمایه گذاری است نه هزینه و دوست ندارند هزینه کنند یک فرد متخصص بیارن و اون مدل براشون در بیاره و خرید یک دست مبل و کپی کردن ان هم هزینه ی زیادی دارد

سه روش ساخت قالب مبلمان ( دراوردن مدل مبل)

اولین روش: دراوردن مدل مبل از روی عکس هست بعضی از مبل سازان اوستا کاران و افرادی که سابقه کاری زیادی دارند میتوانند مدل مبل را از روی عکس بسازند اما تعداد افراد کمی هستنتد که بتوانند مدل را از روی عکس با ابعاد استاندارد و درست بسازند بعضا مبل از روی عکس در میسازند اصلا استاندارد نیست اصول درست ارگونومیک هم را ندارد
مدل های جدید و بروز که توی دسته کارهای سنگین هست تک نفره ها با کاناپه فرق دارد معمولا نمیشه از روی عکس ساخت و همچنین این روش هم خیلی هزینه دارد و هم زمان زیادی لازم دارد و معمولا هم کار مشتری پسند در نمیاد این روش فقط برای مبل های ال و کارهای خیلی ساده جواب میده با این روش معمولا بیشتر کار ها یک مدل من دراوردی میشه نه استاندارد هست نه ارگونومیک هست روی مصرف پارچه و مصرف چوب اسفنج و فوم هم اصولی کار نمیشود.

روش دوم : کپی کردن مبل است که معمولا یک تولیدی مبل را میخرد میشکافد و کپی میکنه این روش نسبتا اسانتر است اما باز خیلی هزینه دارد باید حد اقل یک کاناپه و یک تک نفره بخرید و وقت زیادی هم لازم دارد در این روش هم خیلی از افراد نمیتوانند درست قالب گیری کنند و مجبور میشوند خیلی از موارد که باعث زیبایی و ارزش افزوده مبل میشود را حذف کنند و بعضی از تولیدی ها همان کپی کاری را هم نمیتوانند انجام بدهند مخصوصا در سالهای اخیر که بسیاری از افراد متخصص در مبل سازی از این شغل بیرون رفتندو در حال حاضر افراد متخصص کم پیدا میشوند.

روش سوم که راحتترین و سریعترین روش است روشی است که من به شما پیشنهاد میدم
روشی که من برای سهولت و سرعت در تولید و کم کردن هزینه برای همه دوستان تولید کننده مبل اجرا کردم که بتونید در سریعترین زمان و کمترین هزینه مدل جدید که میاد توی بازار تولید کنید.
روش به این صورت است ما جدیدترین مدل ها را طراحی و قالب گیری میکنیم و شما میتونید قالب نجاری و ابعاد نجاری عکس کلاف روش زیر کار مبل و قالب و ابعاد خیاطی را از تولیدی مبل ما تهیه کنید وقتی شما قالب را اماده تهیه کنید در عرض 3 روز میتونید اون مدل به نمایشگاه دار همکارتون یا به مشتری تحویل بدهید.
شما میدانید که در سالهای گذشته و همین الان تولیدی ها به دلیل اینکه نمیتوانسنتد و نمیتوانند مدل های جدید را تولید کنند مشتری هاشون را از دست میدن و خیلی از همکاران ما کارگاهشون جمع شده چون چنین فرصتی را ادر اختیار نداشتند که قالب مدل های جدید را داشته باشند حالا من این فرصت را فراهم کردم تا شما دوستان استفاده کنید جدیدترین مدل ها را با کمترین هزینه و سریعترین زمان تولید کنید هم مشتری هاتون را از دست ندین و هم درامدتون افزایش بدین

مقایسه 3 روش ساخت قالب مبل مزایا و معایب هر روش.

روش اول مدل دراوردن از روی عکس حداقل 1 هفته تا یک ماه طول میکشه تا که مدل از روی عکس بسازید و بعد از تولید دست اولشو نمیشه توی نمایشگاه چید بعضا هم دیده شده مدل دست میگیرند اما نمیتوانند تولید کنند تولید مبل از روی عکس هم بسته به مدلش 10 تا 25 میلیون تومان هزینه دارد مهم زمان هست که مثلا 2 هفته تا یک ماه تولیدی نتونسته یک دست از مدلی که انتخاب کرده یا مشتری سفارش داده را تولید کند

روش دوم کپی کاری است که معمولا تولید کننده یک کاناپه و یک تک نفره میخرند میشکافند و کپی کاری میکنند در مدل های جدید حداقل 15 میلیون هزینه خرید دارد و کپی کردن ان هم تا درست در بیاریم هزینه دارد در این روش هم 1 الی 3 هفته زمان میخواد تا یک دست مبل تولید کنیم ایراد هاشو برطرف کنیم بچینیم کف نمایشگاه و از روش سفارش بگیریم
در این دو وش معمولا از اقدام تا تولید یک دست مبل یک ماه طول میکشه در حالی که یک تولیدی در طول یک ماه از هر مدل مبلی روزی یک دست بزنه میتواند 26 دست تولید کند
حالا شما سود 26 دست مبل حساب کنید میرزه این همه وقت و هزینه را هدر بدیم چوب اسفنج و پارچه خراب کنیم کلی خسارت وارد کنیم. فقط به خاطر اینکه هزینه مدل داوردن یا خرید قالب مبل اماده را پرداخت نکنیم

روش سوم شما قالب اماده را از ما مگیرید در عرض 3 روز اولین دست مبل تحویل مشتری یا نمایشگاه دار میدین بقیه 23 روز دیگه میتونید چند دست دیگه تولید کنید در این روش شما قالب اماده بدون ایراد میگیرید و سریع بدون دردسر مبل تولید میکنید تا از همکاران عقب نمونید. قالب های که ما به شما دوستان تحویل میدهیم در حال تولید هست و هیچ مشکلی ندارد.

راه های ارتباطی: شماره تلفن بنده 09394325500 اقای علوی. در شبکه های اجتماعی واتس اپ تلگرام و ایتا و بله هم در خدمت دوستان هستم. سوالی دارند یا خواستن مدل های کار ببینند.
تماس با همین شماره تماس بگیرید در خدمت دوستان هستیم.

قالب مدل ها را چجوری دریافت میکنید

قالب نجاری با ابعاد نجاری عکس کلاف ساخته شده و ابعاد و قالب پاسنگی
روش زیر کار مبل کف مبل اسفنج چند سانت دسته و تکیه گاه مبل اسفنج چند سانت میخوره
قالب خیاطی با ابعاد خیاطی کجای کار چسب کاری دارد روش خط کشی کارها عکس مبل اماده شده.
در هنگام تولید هم سوال یا مشکلی داشتین پاسخگو هستیم.

انتشار با ذکر منبع: نویسنده: سید حسین علوی مدیر تولید مبل لوکس اصفهان. و مشاور کسب و کار صنایع چوب و مبلمان.

مشاور کسب و کار صنایع چوب و مبلمان

اموزش نجاری خیاطی و رویه کوبی مبلمان بصورت عملی اموزش مبل سازی

خرید قالب مبل راحتی قالب نجاری و قالب خیاطی مبل راحتی و مبل ال قالب مبل

مشاوره شغلی تغییر شغل و ورود به شغل مبل سازی مشاوره شغلی

براتون ارزوی سلامتی و شادی پیشرفت و موفقیت ثروت و سلامتی را دارم در پناه حق

برچسب ها:

,خرید قالب مبل, فروش قالب مبل, الگوی نجاری مبل, الگوی خیاطی مبل, طراح مبل راحتی, ساخت مبل از روی عکس, اموزش ساخت قالب مبل,