خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری

نحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

قیمت نمایشگاه 32/500/000

قیمت تولیدی نقد 21/500/000

قیمت تولیدی قسطی 2550000

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده است

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری

تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

خرید و قیمت مبل در اصفهان. قیمت مبل راحتی، یکی از موارد حائز اهمیت و تاثیر گذار در انتخاب مبل به شمار می رود. قیمت مبل در اصفهان به دلیل تنوع و گستردگی بسیار بالای این محصولات، متفاوت و متغیر می باشد. یکی از دغدغه های افراد در هنگام انتخاب و خرید مبلمان، قیمت و بهای نهایی این محصول به شمار می رود. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که در بسیاری مواقع سبب امتناع افراد از خرید محصول مد نظر خود می شود. در برخی مواقع نیز سایر فاکتورهای مناسب و تاثیر گذار برای برخورداری از یک مبل مناسب، تحت شعاع قیمت آن قرار می گیرد. برای انتخاب مبلمان در اولین گام، افراد متناسب با بودجه مورد نظر خود تصمیم به خرید این محصول می کنند. امروزه به علت تحولات صورت گرفته در عرصه صنعت مبلمان، انواع مختلف این محصولات متناسب با سلیقه های افراد طراحی و تولید می گردد. مقوله قیمت همواره در خرید هر کالایی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. عوامل و مؤلفه های مختلفی در قیمت مبل راحتی در اصفهان تاثیر گذار می باشند که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

این گروه تولیدی در سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و اینک پس از 18 سال سابقه کار با تیمی و حرفه ای
با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز محصولات کاملا ارگونومیک ، با طرح های روز دنیا را روانه بازار نماید.
در بهترین فروشگاه مبلمان اصفهان برای هر سلیقه ای و با هر بودجه ای میشود مبلمان راحتی مبلمان استیل مبل عربی سرویس خواب میز وصندلی ناهار خوری انواع جلو مبلی با قیمت مناسب تهیه کرد. بهترین فروشگاه مبلمان اصفهان کجاست؟

گروه تولیدی مبل خوش پسند با تجربه و فعالیت گسترده و دارا بودن کادر مجرب در طراحی و تولید انواع مبلمان راحتی انواع مبلمان ال میز و صندلی ناهار خوری مصنوعات چوبی میتواند هر ایده ای را براورده کند.

هدف از طراحی این سایت حذف واسطه برای تمام مردم عزیز میباشد شما با خرید از مجموعه ما محصول مورد نظر خود را بدون سود واسطه و سود نمایشگاه مستقیم از در کارخانه به قیمت تولیدی خرید میکنید و سود واسطه را پس انداز کرده اید.

هدف ما جلب رضایت کلیه مشتریان عزیز است ما تلاش میکنیم تا مردم عزیز بتوانند تمامی محصولات مورد نیاز خود از قبیل محصولات ما رابدون واسطه و به قیمت کارخانه تهیه کنند تمامی مبلمان های ما ضمانت 3 ساله کلاف چوبی و 1ساله تشک کف دارد.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید تمامی نمایشگاه داران از تولید کنندگان یا واسطه ها که همان شرکت های پخش کننده مبلمان هستند خرید میکنند و در نمایشگاه ها به مشتریان میفروشند.
پس با خرید مستقیم از درب کارخانه سود نمایشگاه و سود واسطه را صرفه جوئی کرده اید. خرید کردن بدون واسطه یعنی یک خرید خوب و پر سود.
تمام محصولات ما مستقیم بدون واسطه از در کارخانه عرضه میشود قیمت تولیدی 30 الی 70 % از قیمت بازار ارزانتر است.

سفارشی سازی مبلمان

تمامی مبلمان های ال و مبلمان های بدون پاسنگی ما با توجه به نیاز مشتری و ابعاد منزل یا محل کار و نوع استفاده قابل تغییر سایز، رنگ، پارچه بوده و مبلی کاملاً سفارشی در مدت زمانی مشخص ساخته و آماده تحویل می شود.

گروه مبلمان الماس متشکل از تیم متخصص در امور طراحی تولید رنگ کاری، نجاری و رویه کوبی انواع مبلمان آماده ارائه خدمات تولید و تعمیرات انواع مبلمان و صندلی به مشتریان خود میباشد.

محصولات و خدمات مبل خوش پسند

تولید مبل راحتی و مبل ال

تولید و تعمیرات مبل ال ساخت مبل ال طبق ابعاد منزل مشتری

تعمیرات تخصصی مبلمان ریلکسی

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان ایرانی وخارجی

فروش تمام محصولات بدون سود واسطه وسود نمایشگاه از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید مبلمان از تولید به مصرف 30 الی 40% زیر قیمت بازار میباشد. امکان ارسال تمامی اجناس به سراسر کشور با باربری های مخصوص حمل مبلمان تمامی محصولاتی که در سایت مشاهده میکنید رنگ و پارچه به انتخاب مشتری می باشد.

مؤلفه های تاثیر گذار و مؤثر بر قیمت مبلمان در اصفهان

یکی از مؤلفه های تاثیر گذار بر قیمت مبل در اصفهان، متریال بکار رفته در ساختار مبل می باشد. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بکار رفته در بافت مبلمان، بر قیمت نهایی آن بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. جنس مبلمان ها در اغلب موارد از متریال مختلفی نظیر ام دی اف و چوب تهیه و تولید می گردد. این متریال متناسب با نوع کاربری و نحوه استفاده از مبلمان، در قیمت نهایی مبل تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم از خود برجای می گذارند. مرغوبیت و کیفیت مبلمان نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت مبل در اصفهان به شمار می رود. کیفیت بالای محصول، مقاومت و استحکام آن را در مقابل خرابی و عوامل محیطی به نحو مطلوب فراهم می سازد. ابعاد و اندازه محصول نیز در این زمینه اثر گذار و مهم می باشد. جنس روکش بکار رفته در مبل و دوام آن نیز می تواند یکی از مؤلفه های تاثیر گذار در این زمینه به شمار آید. یکی از عوامل مهم و حائز اهمیت در ساختار مبل، دوام و استحکام پایه های آن می باشد. پایه ها به عنوان یکی از اجزای کلیدی در بافت محصول، به عنوان نگهدارنده و حفظ ثبات و ایستایی مبل محسوب می شوند. به همین منظور، دوام و کیفیت مناسب این بخش، تعادل و نگهداری مبل بر روی سطوح مورد نظر را امکان پذیر می سازد. بر همین اساس، این مؤلفه های تاثیر گذار بر قیمت مبل در اصفهان به نحو شایسته به چشم می خورد.

نکاتی در مورد قیمت مبل

در مقوله قیمت مبل، این نکته را باید اشاره کرد که به طور معمول کیفیت و دوام بالای محصول، به همان میزان قیمت و بهای محصول را نیز افزایش می دهد. استفاده از مبلمان با کیفیت و با دوام، علاوه بر سطح کیفی بالا، از کارایی بسیار مطلوب نیز بهره می برد. ممکن است بسیاری از افراد مقوله قیمت را بر تمام مؤلفه های تاثیر گذار در انتخاب مبل، ترجیح دهند. اگر چه قیمت نهایی محصول در زمینه خریدن یا نخریدن مبل دارای اهمیت است، اما کیفیت و مرغوبیت آن نسبت به سایر عوامل ارجحیت دارد. قیمت مبل در اصفهان نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

 

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی