معرفی مبل راحتی چستر دیاکو

مبل راحتی چستر دیاکو در یک ست کامل هشت نفره شامل دو مبل سه نفره و دو مبل تک نفره توسط تولیدی مبلمان ایلیا عرضه می شود. مبل راحتی چستر دیاکو طراحی متفاوت و به روزتری نسبت به سایر مبل‌های سبک چستر موجود در بازار دارد و کفی مبل به صورت جدا شونده تولید شده که جا به جایی مبل را راحت میکند.

همان طور که از اسم این ست پیداست، دوخت چستر در این ست دوخت اصلی است که هم در بخش دسته‌ها و هم در بخش پشتی مبل این دوخت به صورت کامل به کار رفته است و نمایی زیبا به مبل راحتی چستر دیاکو داده است. یکی دیگر از وجوه تمایز مبل راحتی چستر دیاکو با سایر مبل‌های سبک چستر، قابلیت تختخواب‌شو بودن دو مبل سه نفره موجود در این ست مبل است. پایه‌های مبل به صورت فلزی طراحی و تولید شده و در صندلی‌های تکی پایه‌ها به صورت مخفی و توکار طراحی شده اند.

تمامی این موارد و توجه به سبک متفاوت در طراحی مبل راحتی چستر دیاکو به یکی از مبل‌های چستر مقرون به صرفه و اقتصادی تبدیل کرده است که امکان تبدیل شدن به تخت را نیز دارد. رنگ پایه‌های فلزی مبل و رنگ پارچه مبل قابل تغییر هستند، نوع دوخت مبل نیز براساس سلیقه شما می‌تواند به صورت ساده یا حصیری انجام شود هر چند که دوخت اصلی کار به صورت چستر است، امکان تغییر رنگ پارچه مبل نیز برای شما فراهم شده است و شما می توانید مبل را به صورت تک رنگ یا به صورت دوبل با دو رنگ مکمل یا دو رنگ متضاد که مد نظر دارید سفارش دهید.

مشخصات مبل راحتی چستر دیاکو

•مکان تولیدی: شهرک ولیعصر – یافت آباد
•تعداد نشیمن: 8 نفره
•ترکیبات مبلمان: ست کامل 8 نفره ( 3+3+1+1)
•اجزای مبلمان: دو عدد مبل 3 نفره تخت خواب شو، دو عدد مبل 1 نفره
•جنس کلاف: روس نراد
•جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی
•نوع فوم: فوم 12 سانتی

خرید مبل راحتی چستر دیاکو

دو روش در سایت سوفامبل برای خرید مبل راحتی چستر دیاکو برای مشتریان فراهم شده است:
ثبت سفارش در سایت سوفامبل: شما می‌توانید از طریق سایت سوفامبل و بدون پرداخت هزینه مبل راحتی چستر دیاکو را سفارش دهید، پس از ثبت سفارش از طرف تولید کننده با شما تماس گرفته می شود و سفارش شما نهایی و تولید آغاز می شود.
تماس مستقیم با تولید کننده: برای خرید مستقیم از تولیدکننده شما باید بر روی کادر قرمز در صفحه مشخصات مبل راحتی چستر دیاکو “مشاهده شماره تماس تولیدی” کلیک کنید و با شماره‌ی تولید کننده که برای شما نمایش داده می‌شود تماس گرفته و سفارش خود برای خرید مبل راحتی چستر دیاکو را ثبت کنید.

قیمت مبل چستر. داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد به داشتن وسایلی با همین ویژگی ها بستگی دارد. طبیعی است که برای چیدمان و طراحی دکوراسیون نشیمن زیبا، انتخاب مبلمان مناسب حرف اول را خواهد زد. امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مبلمان، مبل چستر فیلد است. این نوع از مبلمان از قدیم الایام طرفداران بسیاری داشته و همچنان هم پیشتازانه حرکت می کند.

مبل چستر به عنوان یکی از شیک ترین و لوکس ترین انواع مبلمان منزل می تواند فضای خانه شما را به کلی تغییر دهد. این نوع از مبلمان به واسطه طراحی مشخص و منحصر به فرد خود دکوراسیون نشیمن شما را شکیل تر کرده و به آن شخصیت می بخشد. اما طبیعی است که با کمک راه حل ها و البته رعایت برخی از قوانین دکوراسیونی می توان فضای دکوراسیون نشیمن را متناسب تر کرده و جلوه این نوع از مبلمان را نیز به مراتب افزایش داد. در این مطلب با ما همراه باشید تا در رابطه با مبل چستر بیشتر برایتان بگوییم.

قیمت مبل چستر

انواع مبل چستر

مبل چستر انواع مختلفی دارد. مبل چستر ایتالیایی، مبل چستر فرانسوی، مبل چستر فیلد و چستر ترک که نمونه ای که در زیر مشاهده می کنید مبل چستر ایتالیایی می باشد. یک سری از مدل ها رو قسمت لمسه کاری شده دکمه کار گذاشته می شود و در سری دیگری از آن بدون دکمه تولید می شود.

توضیحات

مبل چستر جایی برای حرف باقی نمی گذارد. شما با خرید این یکی از مرغوب ترین و خاص ترین محصولات در رده مبلمان چستر را از آن خود خواهید کرد. همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید برای ایده پردازی این مبل از لمسه دست بهره گرفته شده است. لمسه دست کیفیت و زیبایی مضاعف تری را برای مبل های چستر فراهم کرده و در طی گذر زمان نسبت به سایر مبل های چستر دیگر استهلاک کمتری دارد.

برای اینکه تاریخچه و قدمت مبل چستر فیلد را بدانید، فقط کافی است کلمه چستر فیلد را در فرهنگ لغت آکسفورد جستجو کنید.

در مورد این سبک بینظیر و منحصر به فرد نظریه های مختلفی مطرح است که حتی طراحی این مبل سلطنتی را به قبل از سال ۱۸۰۰ میلادی منسوب میدانند.

نقل شده است که در صده ۱۸۰۰ میلادی لرد فلیپ استون ( لرد چهارم چستر فیلد)دستور ساخت و طراحی مبلی متفاوت و راحت مختص نجیب زادگان را داده است که هنگام نشستن روی آن لباس هایشان چروک نشود.

طراحان مبل در آن دوره با استفاده از تجربه و مهارت خودتوانسته اند مبلی با ارتفاع کم، پشتی مبل یکدست، لبه های گرد و با پارچه های دکمه دار طراحی کنند.

این طراحی یک طراحی بینظیر و متمایز در طراحی مبلمان نامیده شده است که هیچ گاه کهنه نشده، بلکه هرساله به زیبایی آن افزوده میشود.

استقبال بینظیر از این محصول در مبلمان خانگی موجب افزایش کیفیت و مدل های متنوع این محصول زیبا شده است.

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید، بدون شک مبل راحتی چستر chester مبلمان خانگی شما را مدرن میکند.

ویژگی ظاهری مبل چستر

به کار گیری چوب در لبه های دسته مبل از یک سو و ترکیب دو تم رنگی برای ایده پردازی کوسن از سوی دیگر و در نهایت زیبا سازی مبل همراه با چوب های که برای اسکلت بندی بیرونی مبل در نظر گرفته شده است یک کار لوکس و استثنایی را فراهم کرده است. اگر می خواهید مبل چستر را به خانه مهمان کنید باید به شما بگویم این مبل از دو لایه اسفنج و فوم در کار بهره برده است. لایه اول کف ۳۵ کیلویی است و لایه روی کار فوم سرد است که مانع از فرسودگی کار با استفاده زیاد می شود.

کارایی مبل چستر

شما می توانید مبل چستر را برای ایده پردازی دکوراسیون داخلی منزل، اتاق پذیرایی و یا حتی محل کار خود مورد استفاده قرار دهید. تنها با تغییر تم رنگی این محصول است که قابلیت بهره گیری از آن در هر فضای برای شما فراهم می شود. می توانید با برقراری تماس با متخصصین بخش تولید ما تم رنگی و تعداد صندلی ها و کاناپه های که برای این مبل مد نظر دارید را با ما به اشتراک بگذارید و خاص تر از هر زمان دیگری با یک مبل کلاسیک فضا سازی منزل خودرا دنبال کنید.

ست مبل چستر به چه شکل است؟

مبل چستر معمولاً در ست های ۸ نفره (دو عدد کاناپه سه نفره + دو عدد مبل یک نفره) و ۷ نفره (یک عدد کاناپه ۳ نفره + یک عدد کاناپه دو نفره + دو عدد مبل یک نفره) تولید و عرضه می شود.

شایان ذکر است در صوت نیاز شما می توانید ست های سفارش خود را بیشتر یا کمتر کنید.

مبل چستر مکانیزم

مبل چستر مکانیزم(تختخواب شو) مناسب خانه هایی با متراژ پایین و یا محل کار است. معمولاً مبل چستر مکانیزم از قسمت دسته ها و تکیه گاه باز شده و امکان دراز کشیدن بر روی مبل را به افراد می دهد.

نکته: توجه داشته باشید که مبل چستر مکانیزم با یراق آلات درجه یک ساخته شده باشد چرا که یراق آلات بی کیفیت بعد از مدتی به صدا افتاده و یا در بعضی موارد در سر جای خود قرار نمی گیرد.

میز جلو مبلی ست چستر

اگر به دنبال سِت کردن میز جلومبلی و میز عسلی با مبل چستر هستید، قبل از هرکاری به پایه های مبل خود توجه کنید، اگر پایه های مبل شما چوبی بود میز جلومبلی چوبی و اگر پایه های مبل چستر شما فلزی بود از میز جلومبلی فلزی آبکاری شده استفاده نمایید.

نشیمنگاه مبل چستر

اگر به راحتی خود اهمیت می دهید هنگام خرید تاکید به استفاده اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی یورولوکس(نام برند) در هنگام ساخت سفارش خود نمایید.

از ویژگی های این اسفنج، قابلیت ارتجاعی بالا هنگام نشست و برخواست و انتقال راحتی حداکثری هنگام استراحت کردن است.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی