قیمت میز ناهار خوری اصفهان. غذا خوردن روی زمین بهتر است یا میز؟

در سبک و آداب غذا خوردن ما ایرانی ها برتری ها، مزایا و ویژگی هایی گنجانده شده که برگرفته از سنت و آموزه های دینی مان است که توجه به آن سهم بسزایی در حفظ سلامت و ایفای شخصیت ما دارد.

شما میتوانید باتوجه به‌سلیقه خود وبر اساس مدل‌های موجود درسایت،سفارش خودرا ثبت‌کنید تامحصولی بابهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای میز و صندلی ناهار خوری

آشپزخانه شما هر چقدر هم که کوچک باشد، باز هم جایی برای قراردادن میز غذاخوری در آن می توان پیدا کرد. شاید تا سال ها پیش کاربرد میز و صندلی برای صرف وعده های غذایی، کاری تجملاتی و غیر ضروری به نظر می رسید؛ ولی این روزها با توجه به شیوع مشکلات جسمانی و شکایت بسیاری از افراد -به خصوص در سنین میانسالی و کهنسالی- از دردهای استخوانی در نواحی زانو و کمر، متخصصان همواره کاربرد میز و صندلی را به جای نشستن بر سر سفره ضروری می دانند.
در واقع، به این ترتیب دیگر نیازی نیست که زانوها به طور کامل جمع شده و کمر و پشت برای خوردن غذا به حالت خمیده درآیند.

علاوه بر این، پزشکان برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، این شرایط صرف غذا و نشستن صحیح روی صندلی را حتی از سنین کودکی و نوجوانی نیز توصیه می کنند. البته با توجه به فرهنگ مهمان نوازی ما ایرانیان، در خانه اغلب -در صورتی که فضا اجازه دهد- فضایی به قرار دادن سرویس میز و صندلی غذاخوری اختصاص می یابد؛ یعنی در واقع میز و صندلی غذاخوری عموما جزو سرویس مبلمان به حساب می آید؛ غافل از اینکه وجود این تسهیلات برای اهالی خانواده -که روزی 3 بار به آن نیاز دارند- ضرورت بیشتری دارد.

تولید و فروش میز ناهار خوری در اصفهان. میز غذا خوری یا همان میز ناهار خوری در ابعاد، اندازه و شکل های زیادی موجود است. کدام یک از آن ها برای شما مناسب است؟ چگونه یک میز غذا خوری مناسب انتخاب کنیم؟ ظاهر میز برای شما بسیار مهم است، البته که باید توجه کرد که شکل انتخابی شما فضای کافی را برای صندلی ها و حتی خود آن را داشته باشد و زیبایی و ظاهر، عنصری حیاتی در این زمینه خواهد بود.

میزی که انتخاب می کنید باید فضایی کافی برای نشستن تعداد نفراتی را که مد نظر دارید، داشته باشد و همچنین فضایی خالی اطراف خود برای قدم برداشتن دور آن وجود داشته باشد. عرض میز غذاخوری دست کم باید ۳۶ اینچ (معادل تقریبی ۹۲ سانتی متر) را داشته باشد تا فضایی کافی برای قرار دادن غذا و همچنین وسایل صرف آن را نیز داشته باشد. معمولاً آن چنان که طول میز افزایش می یابد، عرض آن نیز افزایش پیدا می کند. لذا شما باید اندازه و شکل مورد نظرتان را قبل از اینکه تصمیم به خرید بگیرید بررسی نمایید.

میزتان را شلوغ نکنید

سازندگان میزهای غذا خوری تعداد افرادی را که می توانند به راحتی و با حداقل فاصله کنار هم دور میز بنشینند را پیشنهاد می کنند و این تعداد بر اساس فاصله ای است که دست کم آرنج های افراد در هنگام فعالیت به هم برخورد نکند.

هر شخصی به فاصله ای دست کم ۲ فوت (معادل تقریبی ۶۱ سانتی متر) برای صرف غذا نیاز دارند. البته که میز مورد نظر شما به رعایت این فاصله می تواند کارائی خود را برای افراد مشخص شده در بهترین شرایط داشته باشد. همچنین شما می توانید از صندلی های چرخنده برای استفاده در مهمانی هایی شلوغ تر برای تعدادی بیشتر هم استفاده کنید اما احتمالاً میز شما نمی تواند بهترین کیفیت فضا را در اختیار شما بگذارد.

میزهای گرد برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب هستند

این میزها می توانند در فضاهایی تنگ جا شده و چون لبه های تیز ندارند با ضربه های ناخودآگاه تکان بخورند. معمولاً شما می توانید تعداد بیشتری را دور آن بنشانید چراکه این میز گوشه ندارد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

,قیمت میز ناهار خوری در اصفهان,قیمت میز غذا خوری در اصفهان,قیمت صندلی ناهار خوری,قیمت صندلی غذا خوری,