خرید مبل راحتی مدل ماهور مستقیم از تولیدی 20 الی 40 درصد زیر قیمت بازار میباشد. گروه تولیدی مبل لوکس اصفهان.

 

 

خرید مستقیم از  تولیدی مبل لوکس به قیمت تولیدی

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه

قیمت تولیدی نقدی 31/800/000

قیمت تولیدی قسطی 35/700/000

قیمت فروشگاه 48/900/000

پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده ضمانت نامه کتبی 24 ماه توسط تولید کننده محل تولیدی: اصفهان : رهنان

نوع و رنگ پارچه دلخواه شما

تعداد نفرات 1+1+3+3 قابلیت تغییر دارد

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل راحتی ماهور

 مبل ماهور تخت خوابشو ،ست 8 نفره،نمای کار رنگ طلایی و نقره ای، پایه فلزی ابکاری فورتیک،کیفیت اسفنج 30 کیلویی درجه یک ، لمسه دست ،ضمانت کتبی 24 ماه ،

تولیدی مبل لوکس 4 کیلو متر از بازار مبل اصفهان فاصله دارد وقتی مبل بدون واسطه از تولیدی مبل لوکس میخرید سود شما از این خرید 17/000/000 میلیون تومان فقط بابت 4 کیلو متر رانندگی از بازار مبل اصفهان تا کارگاه تولیدی مبل لوکس اصفهان.

مشاوره و ثبت سفارش شماره تماس واتس اپ و ایتا 09394325500 اقای علوی

بازدید از محصولات تولیدی مبل لوکس اصفهان

توضیحات: مبل چستر ماهور، از مدل های بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. نمای طلایی کار شده روی کاناپه باعث ایجاد تمایزی بسیار زیبا در طراحی مبلمان میباشد و همچنین میتوان از رنگ نقره ای یا طلایی برای این بخش استفاده نمود. اگر می خواهید دکوراسیون مدرن و متفاوتی داشته باشید این مبل را انتخاب کنید. پایه های این کار فلز آبکاری فورتیک میباشد که هیچگونه تغییر رنگ و آسیبی روی آن ایجاد نمیشود. مبل راحتی ماهور، نشیمن این کار از اسفنج 30 کیلویی شرکتی استفاده شده است. شما می توانید رنگ این مبلمان را به صورت نامحدود انتخاب کنید. مبل راحتی ماهور از مرغوب ترین متریال ساخته شده و دارای 24 ماه ضمانت توسط تولید کننده است. ارسال این محصول به سراسر کشور با باربری مخصوص و بسته بندی مقاوم انجام میگیرد.  

ما در گالری مبل لوکس به پاس قدردانی از مشتریان بی شمار خود که ساکن اصفهان و حومه آن هستند و سال ها است که با خرید از مبل لوکس و اعتماد به این مجموعه باعث رشد و پیشرفت ما شده اند تصمیم گرفتیم شرایط ویژه ای برای خرید قسطی مبلمان در اصفهان گذاشته تا گوشه ای از محبت شما عزیزان را جبران نموده و قدردان شما باشیم. این طرح از خرید اقساطی مبلمان برای اصفهانی های عزیز بدون سود و کارمزد، بدون نیاز به ضامن و با اقساط 6 ماه تا 12 ماهه فقط با چک انجام خواهد شد. شاید برای شما سوال باشد که شعبه ما در کجای اصفهان قرار دارد اما به دلیل قرار داشتن کارگاه تولیدی مبل لوکس در رهنان اصفهان تصمیم گرفتیم که به صورت فروش اینترنتی و حضوری در اصفهان فعالیت خود را ادامه دهیم تا هم قیمت مصرف کننده را کاهش دهیم و هم بتوانیم انواع مبلمان را با شرایط اقساطی مناسب تر به مشتریان ارائه دهد. 

مشاوره و ثبت سفارش شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

خرید مستقیم مبل از تولیدی

ما با ایجاد امکان خرید مستقیم مبل از تولیدی، واقعا به جرات میتوانیم بگوییم که مناسبترین قیمت ها را در بازار مبل اصفهان ارائه میدهیم که هم شرایط دریافت سفارش ساخت مبل مطابق میل مشتری، شرایط خرید حضوری و بازدید از محصول، فراهم میباشد و هم شرایط خرید اینترنتی از طریق وبسایت فروشگاهی می باشد را برای شما مشتریان عزیز آماده است. تعهد کاری و تحویل به موقع سفارشات نیز از وجوه تمایز تولیدی مبل لوکس با سایرین میباشد. شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید. 

تولیدی مبل راحتی در اصفهان

مبل راحتی، طرافداران بسیاری دارد و یک نوع مبل کاربردی و پر استفاده در زندگی روزمره مدرن می باشد. این نوع مبل همانطور که از اسمش هم پیداست روی ویژگی راحت بودن و نشستن های طولانی تاکید دارد. دارای اسفنج هایی با ضخامت بیشتر و طراحی های راحتتر می باشد و متناسب با دکوراسیون های مدرن و امروزی می باشد. به همین دلیل تولید آن جز اهداف اصلی ما می باشد بنابراین می توان گفت تولیدی مبل راحتی، تقریبا نزدیک ترین عنوان به تولیدی مبل لوکس، است چون نقطه تمرکز و تخصص ما در تولید مبل راحتی می باشد.

فروشگاه اینترنتی مبل لوکس اصفهان

مبل لوکس اصفهان یکی از فروشگاه های اینترنتی خرید انواع مدل ها و سبک های مبلمان است . مبل لوکس مبل های خود را با بالاترین کیفیت و درجه تولید می کند .

نکات خرید اینترنتی مبل در اصفهان

یکی از بزرگترین لذت های زندگی استراحت روی یک مبل گرم و نرم بعد از یک روز سخت کاری است. اما خرید یک مبل منحصر به فرد نیاز به دقت بالا و بررسی تمام جوانب آن دارد. ابعاد و اندازه یکی از نکات مهم در خرید مبل محسوب می شود. مبل جدید شما باید متناسب با اندازه و شکل فضای نشیمن تان انتخاب شود. پیش از خرید مبلتان فضای رفت و آمد در اتاقتان را در نظر بگیرید حتی می توانید روی زمین علامت گذاری کنید تا مطمئن شوید فضای اشغال شده فعالیت های شما را مختل نخواهد کرد.

مزایای خرید از تولیدی مبل لوکس اصفهان

خرید به قیمت تولیدی با توجه به حذف واسطه ها ارسال محصولات خریداری شده به سراسر ایران مشاوره تخصصی جهت انتخاب و خرید تنوع بالای محصولات جهت انتخاب بهتر گارانتی محصولات و ضمانت نامه کتبی

خرید نقد و اقساط

مبل لوکس با 15 سال تجربه تولید و فروش مبل درخدمت هم میهنان گرامی میباشد. از انجایی که خرید مبل راحتی نقش بسیار مهمی را در ایجاد تغییر در ظاهر منزل بر عهده دارد، بنابراین با خرید محصولی شکیل و بسیار زیبا برای منزل خود می توانید یک ظاهر بی نظیر و بسیار ایده آل را برای منزل خود به ارمغان آورید.

قبل از خرید مبلمان

قبل از خرید ، بهتر است فضای منزل خود را اندازه گیری نمایید و متناسب با میزان فضایی که برای قرار دادن در اختیار دارید اقدام به خریداری کنید. این اندازه گیری هم چنین به شما در پیدا کردن یک سبک مناسب و رنگ کمک می کند، البته بهتر است خیلی خودتان را در این زمینه محدود نکنید و فرصت انتخاب را از میان مدل ها و تنوع رنگ های گوناگون از دست ندهید تا به این ترتیب بتوانید به آسانی مدل مورد نظر خود را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، تهیه نمایید.

مبل راحتی بخریم یا استیل؟

مبل راحتی یکی از خریدهای ضروری به شمار می رود و در واقع یک سرمایه گذاری مناسب برای منزل شما محسوب می شود؛ زیرا با خرید یک جنس خوب تا چندین سال می توانید به استفاده از آن بپردازید و استفاده از یک کار با کیفیت و مناسب، قسمت مهمی از فعالیت ها و زندگی روزمره شما را شامل می شود و تأثیر زیادی بر روی پس انداز و استطاعت خرید شما ایفا می کند. خرید ست یکی از مناسب ترین گزینه ها در زندگی می باشد که اگر با آگاهی کافی اقدام به خرید کنید، برای چندین سال می توانید با آسودگی خاطر به استفاده از آن بپردازید. سعی کنید در زمان مناسب به خرید بروید، در برخی موقعیت های خاص، برخی از فروشگاه ها مدل های ارزون به فروش می رسانند. بهتر است با کسب آگاهی در این زمینه، زمان مناسب را برای خریداری انتخاب کنید و به این ترتیب بتوانید با تهیه یک مبل راحتی ارزان در منزل خود از زیبایی و آسایش در محیط زندگی تان برخوردار شوید.معمولا قبل از آغاز سال نو فروشندگان مدل های زیادی را برای فروش ارائه می کنند که شما می توانید همین مبل ها را پس از بهار و تابستان آغاز سال نو با قیمت مناسب تر خریداری کنید.البته قیمت گذاری و ساخت نمونه ها در شرکت مبل اصفهان به گونه ای بوده که تمام مدل ها چه ارزان و چه گران تولید می گردد و مشتری می تواند انتخاب بهتری بکند.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

,مبل مدل ماهور پایه چوبی, قیمت مبل چستر ماهور, تولیدی مبل ماهور, مبل ماهور اصفهان, قیمت مبل ماهور, مبل ماهور تهران, مبل کلاسیک مدل ماهور, مبل چستر مدل ماهور,