مبل ال بهتره یا راحتی عوامل بسیاری در تصمیم گیری شما درمورد اینکه مبل ال بهتر است یا راحتی، موثر هستند. مبلمان خانگی از سبک مبل‌های همیشه پر طرفداره و در مدل‌های خاص و متفاوتی طراحی می‌شه. هر مدل مبل خانگی متناسب با سلیقه‌ و دکوراسیون‌های مختلف تولید می‌شه. یکی از این مدل‌ها که امروزه خیلی مورد استقبال قرار گرفته مبل ال شکل میباشد

قیمت مناسب و عملکرد کاربردی مبل ال باعث شده تا خیلی‌ها ترجیح بدن این سبک مبل رو جایگزین کاناپه‌های راحتی معمولی کنن. از اونجایی که امروزه سبک زندگی به سمت راحتی و مدرنیته سوق پیدا کرده، انتخاب وسایلی که بیشتر به کار بیان و جمع و جورتر باشن مناسب‌تره، مبل ال بهتره یا راحتی ؟ برای این که جواب این سوال رو بدونیم باید نکاتی رو از قبل بدونیم و مزایا و معایب این دو مبل رو باهم بررسی کنیم. امیدوارم از خوندن این مطلب خوشتون بیاد و در انتخاب و خرید مبل راحتی یا ال مفید واقع بشه.

مبل ال بهتره یا راحتی  ویژگی‌‌های مبل ال

اولین ویژگی مبل ال، این که تعداد صندلی بیشتری رو نسبت به مبل راحتی داره و به طور کلی بر خلاف مبل راحتی و لاوست، گوشه‌ی خونه رو به خوبی پوشش میده. پس اگه فضای نشیمن کوچکی داریم که به کار بردن تعداد مبل زیاد امکان پذیر نیست، می‌تونیم از مبل ال استفاده کنیم.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: مبل ال و مبل ال کمجا اپارتمانی

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

مبل ال مناسب چه خانه هایی است؟

در دنیای امروز به دلیل مهاجرت به شهرهای بزرگ و افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، منازل روز به روز کوچک‌تر شده و فضا برای چیدمان متناسب با ذوق و سیلقه مشتری کم‌تر شده است. با توجه کمبود فضا در خانه‌های امروزی طراحان صنعتی و طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با نیاز جامعه (که مشتری تمایل دارد منزل خود را متناسب با سلیقه اش چیدمان کند اما مبلمان مناسب برای فضای موجود وجود ندارد) ، مبل‌هایی طراحی کردند که برای فضایی که مشتری در اختیار دارد مناسب باشد.یکی از مبلمانی که توسط مشتری‌هایی که ناچار بودن در فضاهای کوچک زندگی کنند به شدت مورد استقبال قرار گرفت، مبل ال کنج است، زیرا این نوع مبلمان علیرغم مهیا کردن فضای زیاد برای نشستن جای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

چند نکته در مورد انتخاب مبل ال یا که باید بدانید

بعضی از انواع مبل ال قابلیت جدا شدن ندارد و شرایط چیدمان را محدود می‌کند. پس اگر این موضوع برایتان دغدغه است، به‌دنبال سبکی از مبل ال باشید که قابلیت جدا شدن داشته باشد یا در همان ابتدا به سراغ مبل راحتی معمولی بروید.
برای مجالس رسمی سبک مبلمان ال مناسب نخواهد بود، زیرا افراد به جای آنکه روبه‌روی هم قرار بگیرند، مجبورند کنار هم بنشینند.
مبل راحتی نسبت به مبل ال فضای بیشتری اشغال می‌کند و میزهای عسلی آن نیز نسبت به مبل ال بیشتر است و باید فضای مورد نیاز برای آنها را نیز در نظر بگیرید. بنابراین اگر خانه شما فضای کوچکی دارد، بهتر است سراغ مبل ال باکس دار بروید. اگر هزینه خرید مبلمان مدرن برایتان در الویت قرار دارد، بهتر است سراغ مبل ال بروید تا با کیفیتی برابر، هزینه کمتری نسبت به مبل راحتی معمولی پرداخت کنید.

انواع مبل ال و تعداد نشیمن ان

این نوع مبلمان از ست‌های 5، 7 و 9 نفره تشکیل شده است که بسته به متراژ منزل خود می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید. اگر فضای کافی برای چیدمان دارید، بهتر است که ست 9 نفره را انتخاب و یا ست 5 نفره را با یک دست مبل کلاسیک یا استیل هماهنگ کنید. این مبلمان به دلیل مدرن بودن و تنوع زیاد در چیدمان بسیار پرفروش هستند. با خرید مبلمان راحتی می‌توانید فضایی صمیمی برای دورهمی‌های دوستانه خود داشته باشید، اما توجه کنید که تم آن به هیچ عنوان رسمی نیست، پس در انتخاب وسایل مکمل بسیار دقت کنید. برای خرید مبلمان متنوع، مبلمان راحتی پامیکس را فراموش نکنید تا کیفیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشید.

اندازه اتاق شما چقدر است؟

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، این است که اندازه فضای اتاق شما چقدر است و برای مبلمان چقدر فضای اضافه دارید. یک مبل ال برای فضا های کوچک مناسب هستند. اگر یک اتاق پذیرایی بزرگ دارید می توانید از مبل راحتی استفاده کنید. مبل راحتی فضای بیشتری را برای قرار دادن صندلی ها، چهارپایه ها یا نیمکت ها در اختیار شما می گذارد. البته مبل راحتی به اندازه مبل ال فضایی صمیمی ایجاد نمی کند.

سبک موردعلاقه شما چیست؟

انواع مبل های راحتی و انواع مبل های ال می تواند شما را گیج کند. مبل های راحتی بیشتر سبک های رسمی و مدرن دارند؛ درحالیکه مبل های ال غیر رسمی تر و صمیمانه تر هستند و احساس امنیت بیشتری را در فضا ایجاد می کنند. به این فکر کنید که دوست دارید چه فضایی در اتاق خود ایجاد کنید؟

هدف اصلی شما از خرید مبل چیست؟

برای اینکه بفهمید مبل ال بهتر است یا راحتی، باید هدف خود از خرید مبلمان را مشخص کنید. آیا از مبل برای پذیرایی از مهمانان رسمی استفاده می کنید؟آیا از آن برای استراحت و تماشای تلویزیون استفاده می کنید؟مبل های راحتی انواع مختلفی دارند و می توانند رسمی باشند. مبل های ال بیشتر غیر رسمی هستند.

چند نفر از مبل استفاده می کنند؟

مبل های ال برای افرادی که مهمانان زیادی دارند بهتر است. این مبل ها می توانند راحت تر جابجا شوند و با توجه به نحوه چیدمان مبل در پذیرایی فضایی گرم و صمیمانه ایجاد می کنند. اما زمانی که فقط دو یا سه نفر از مبل استفاده می کنند، مبل راحتی بهترین گزینه است. اگر پنج نفر یا بیشتر از مبل استفاده می کنند، می توانید از مبل ال استفاده کنید.

آیا می خواهید مبل را به طور مرتب جابجا کنید؟

اگر می خواهید چیدمان مبلمان خود را تغییر دهید یا زیاد اسباب کشی می کنید مبل ال بهترین گزینه است. برای اینکه متوجه شوید مبل ال بهتر است یا راحتی، باید به سبک چیدمان های مختلف مبل توجه کنید. شما می توانید بهترین انواع مبل ال را از فروشگاه چوبکده ایرانیان بخرید. این فروشگاه قیمت های منصفانه دارد و در زمینه خرید وسایل چوبی و انواع مبلمان تنوع بسیاری دارد.

معرفی مزایای مبل ال

اگر می خواهید بدانید مبل ال بهتر است یا راحتی، باید بگوییم که مبل ال مزایای بی شماری دارد و بهتر از خرید مبل راحتی است. در این قسمت می خواهیم پنج مزیت مبل ال را نسبت به مبل راحتی بیان کنیم.

ایجاد فضای بیشتر

یکی از مزیت های شناخته شده مبل ال، فضای آن است. مبل های راحتی شکل ثابتی دارند ولی مبل ال را می توان با توجه به اندازه فضا تغییر داد.

کاربرد های زیاد

یکی از مهم ترین عوامل درمورد اینکه بگوییم مبل ال بهتر است یا راحتی، چند منظوره بودن مبل است. مبل ال بسیار انعطاف پذیر است و می توان آن ها را به چند شکل تغییر داد. همچنین می توانید مبل ال می تواند سه نفره یا چهار نفره باشد و در خانه های کوچک فضای کمتری را اشغال کند. البته مبل های ال شکل می توانند فضای بیشتری را نسبت به مبل راحتی اشغال کنند؛ اما در عین حال می توانند افراد بیشتری را جای دهند و فضا را کارآمد تر کنند.

فضای بیشتر برای گذاشتن وسایل مختلف

برخلاف اکثر مبل های راحتی، مبل های ال شکل فضای بیشتری برای گذاشتن وسایل و ذخیره سازی دارند. فضای زیر این مبل ها نیز می تواند برای جا دادن وسایل مختلف کاربرد داشته باشد و این موضوع با ماهیت کاربردی مبل ال مطابقت دارد. با استفاده از این فضای ذخیره سازی می توانید به جای استفاده از کمد های مختلف، از مبل ال استفاده کنید. می توانید کوسن ها و بالش های خود را در این فضا ها قرار دهید تا از شلوغ شدن اتاق پذیرایی خود جلوگیری کنید. همچنین بعضی از مبل های ال در زیر صندلی های خود کشو دارند.

قیمت به صرفه و مناسب

خانه ها در حال حاضر کوچک تر و کوچک تر می شوند و استفاده بهینه از فضای باقی مانده بسیار مهم است. قیمت یک مبل ال شاید از قیمت مبل راحتی 3 نفره قیمت بیشتر باشد؛ اما افراد بیشتری می توانند بر روی آن بنیشینند.

راحت بودن مبل

در پاسخ به این سوال که مبل ال بهتر است یا راحتی، باید به راحت بودن مبل اشاره کنیم. مبل های راحتی مبل هایی هستند که برای استراحت ساخته شده اند. اما مبل های ال شکل نیز این کاربرد را دارند و چه بسا از مبل های راحتی بهتر باشند. مبل ال فضایی دنج، راحت و معمولی در خانه شما ایجاد می کنند. شکل مبل ال برای استراحت عالی است.

جمع بندی

اتاق پذیرایی بدون شک یکی از مهم ترین فضا های خانه شماست. بعد از اتاق خواب، شما بیشترین وقت خود را در این اتاق می گذرانید. ما در این مقاله عواملی را که در انتخاب و خرید مبل ال یا راحتی موثر است، بیان کردیم و مزایای مبل ال را شرح دادیم. در پایان در پاسخ به سوال مبل ال بهتر است یا راحتی، باید بگوییم به دلیل قیمت به صرفه، کاربرد های بیشتر و اشغال کمتر فضا، مبل ال بهتر است. مبل ال بهتره یا راحتی.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

 

,قیمت مبل ال, مبل ال برای چه خانه هایی مناسب است, مزایای مبل راحتی, مبل ال آپشنال, مبل ال مینیمال, مبل ال فرانسوی با قیمت, تولید مبل ال مدرن,مبل ال بهتره یا راحتی,