خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس
حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه
پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده
ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه
محل تولیدی: اصفهان : رهنان
نوع و رنگ پارچه دلخواه شما
تعداد 6 نفره 1+2+3 قابلیت تغییر دارد
خرید حضوری و آنلاین
ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل ال برای چه خانه هایی مناسب است؟

اکثر خانه های امروزی در متراژهای کوچک ساخته می شوند و یا اینکه به صورت آپارتمانی هستند و باید وسایل مد نظر به درستی انتخاب شود و دکوراسیون طوری طراحی شود که فضا کوچکتر از آن چیزی که هست نشان داده نشود، مبل ال، یکی از انواع مدل های مبل راحتی است که بدون در نظر گرفتن مزیت هایی که برای خانه های کوچک دارد، ظاهر مدرن و جذابی دارد. البته اگر فقط مدرن بودن مبل برایتان اهمیت دارد، مبل مینیمال یا همان مبل مدرن می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

این مدل مبلمان از چند تکه مبل جدا تشکیل شده است و قسمت های مختلفی از مبل ال می تواند تک دسته و یا اینکه اصلا دسته ای نداشته باشد. در حالت کلی می توان گفت که مبل ال راحتی، بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن است.
مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

مبل ال برای چه خانه هایی مناسب است؟

مبلمان ال، یکی از پرطرفدارترین مبلمانی است که برای منازل و یا ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این همه محبوبیت این است که این مبل در مدل ها و رنگ های مختلفی وجود دارد و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود و در ابعادی به راحتی خود را جا می دهد.

با توجه به اینکه در خانه های امروزی فضای کمتری وجود دارد، طراحان داخلی با توجه به اینکه شاید یکسری مدل های با سلیقه افراد جور باشد اما فضای کافی برای چیدمان وجود نداشته باشد، مبل هایی را طراحی و تولید می کنند که فضای کمتری را در اختیار بگیرید و در کنار آن زیبایی خود را داشته باشد.

با توجه به گفته طراحان دکوراسیون داخلی، هر فرد باید پیش از خرید مبل، محیط و فضا را در نظر بگیرید؛ شاید سلیقه شما مبل های کلاسیک و یا سلطنتی باشد، اما باید بدانید که در چیدمان و در جای گرفتن منزل برایتان دردسر ساز می شوند.

البته ناگفته نماند که سلیقه هم اولویت و نوع چیدمان مبل ال نیز در فضای منزل تاثیر می گذارد. ما در مقاله ای از سایت سایادکور در رابطه با انواع چیدمان مبل ال صحبت کردیم و بد نیست نگاهی به آن بیندازید و متناسب با فضای داخلی خود، بهترین چیدمان را انتخاب کنید.

مبل ال، هم برای منازل کوچک و هم برای منازل بزرگ

همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم، مبل ال به علت اینکه کمتر فضا اشغال می کنند، بیشتر برای خانه های کوچک مناسب است. اما این دلیل نمی شود که برای خانه های بزرگ مناسب نباشد، اتفاقا این نوع مبلمان برای خانه های بزرگ نیز کاربرد دارند. اگر خانه شما نیز متراژ بزرگتری دارد و می خواهید چند دست مبل در دکوراسیون خود داشته باشید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما، مبل ال است.

به عنوان مثال اگر می خواهید فضای جدایی برای تلویزیون تماشا کردن داشته باشید، مبل ال، انتخاب خوبی است، زیرا علاوه بر اینکه حالت راحتی دارد و افراد پس از نشستن روی آن احساس بهتری دارند می تواند قسمت های مختلف منزل شما از یکدیگر جدا کند و برای چیدمان متفاوت تر به شما کمک می کند.

بهترین جایی که برای چیدمان مبل ال می توانید در نظر بگیرید، درست در وسط اتاق بزرگ است تا به خوبی فضای وسیع اتاق نشیمن با چیدمان درست، شکل تازه ای بگیرید و از تمامی فضا استفاده کرده باشید. برای فضاهای بازتر بهتر است مبل هایی را انتخاب کنید که پارچه آنها جنس ضخیم و لوکسی دارد و دارای رنگ تیره است. پس از این انتخاب می توانید تحول را در دکوراسیون خود مشاهده کنید. استفاده از رنگ های تیره در محیط های باز، شکوه و ابهت می دهد. همچنین می توانید از طرح های واضح و شلوغ استفاده کنید.

مبل ال؛ بهترین انتخاب برای خانه های کوچک

اگر متراژ منزل شما کوچک است، بهتر است مبل های جم و جور تری مانند مبل ال انتخاب کنید. مبل هایی که در رنگ های خنثی و روشنی وجود دارند، فضای را دلباز و بزرگتر نشان می دهند. به عنوان یکی از بهترین آنها مبل ال طوسی است که با هر دکوراسیونی ست می شود.

یکی از مبل های کاربردی برای منازل کوچک، مبل ال باکس دار است. در برخی از طراحی ها، باکس در تشک و یا دسته های به کار رفته است و از این باکس ها برای جا دادن وسایل استفاده می شود. این طراحی برای خانه های کوچک، انتخاب فوق العاده هستند چونکه فضای کمتری می گیرند.

مبل ال برای دورهمی های خانوادگی و صمیمی

مبل های ال اکثرا دسته ندارند و قطعات مبل به یکدیگر چسبیده است و همه در کنار هم یک مبل ال را تشکیل می دهند. در مبل ال، شکل قسمت های نشیمن مبل به یکدیگر چسبیده است و مبل ها به صورت L انگلیسی در کنارهم قرار گرفته اند.

وجود مبل ال در خانه، فضای صمیمی را ایجاد می کند و افرادی که می خواهند به یکدیگر نزدیک باشند و به دلیل مشغله زیاد کاری و دوری تایم زیادی از روز در کنار هم نیستند، با ایجاد یک فضای گرم و صمیمی این دوری را جبران می کند.

مبل ال برای چه فضاهایی مناسب است؟

اتاق نشیمن : قرار گرفتن در یک گوشه از اتاق، مبل ال فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و برای دورهمی های خانوادگی و مهمانی ها مناسب است.
سالن پذیرایی : با قرار گرفتن در مرکز فضا و ترکیب با مبل های دیگر و ملحقات دکوراسیونی، مبل ال تمرکز بیشتری بر روی زیبایی و شکوه سالن دارد.
اتاق خواب : مبل ال می تواند یک نقطه محوری در اتاق خواب باشد. با قرار گرفتن در یکی از گوشه ها و یا بر روی دیوار، مبل ال فضایی را برای استراحت، خواندن و یا تماشای تلویزیون ایجاد می کند.
اتاق نوجوان و جوانان : از آنجایی که تنوع مدل، طرح و رنگ در مبل های ال زیاد است؛ بهترین انتخاب برای اتاق جوانان است. علاوه بر جذابیتی که دارد برای گردهمایی و تفریح های دوستانه آنها مناسب است.

تفکیک کردن قسمت های مختلف خانه و ایجاد فضای جدا

اگر می خواهید یک فضای جداگانه ای را برای دیدن تلویزیون در نظر بگیرید، باید بگوییم که اصلا مبل ال برای چنین کاری ساخته شده است؛ زیرا که علاوه بر راحتی که برای استراحت دارد، قسمت های مختلف خانه را جدا می کند و به چیدمان حسابی به کار می آید. از سوی دیگر اگر ته دلتان می خواست که از چندین دست مبل استفاده کنید، باید بگوییم که مبل ال مکانیزم دار و کمجا خواسته دل شما را برآورده کرده است. به عنوان مثال بخشی از فضای اتاق نشیمن منزل را به مبل ال و بخش دیگر را میز ناهارخوری قرار دهید.

مبل ال بهترین مکان برای استراحت کردن

طراحی مبل ال به این صورت که بیشتر برای لم دادن و استراحت کردن مناسب است و برای کسانی که به خوابیدن روی مبل علاقه دارند و با مبل احساس راحتی بیشتری می کنند، گزینه مناسبی است. اکثر مبل های راحتی دسته های اضافه ندارند و برای خوابیدن مشکلی ایجاد نمی کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع که اکثر خانه های کوچک شده اند، داشتن اتاق مهمان کار سختی شده است. اما مبل ال بخصوص برای خانه هایی طراحی شده است که اتاق مهمان ندارند. در چنین حالتی می توانید از مبل ال به عنوان تخت خواب مهمان استفاده کنید. کلا از کاربردهای مبل ال نمی توان غافل شد هم اینکه به عنوان جدا کننده فضا و هم برای تخت خواب کاربرد دارد. اگر با وجود تمامی این مزیت ها قصد خرید مبل ال دارید، پیشنهاد ما به شما این است که سری به مبلمان ال در سایت سایادکور بزنید.

خرید مبل ال بدون واسطه مستقیم از تولیدی مبل لوکس.

مدل های مبل ال در دسته بندی مبلمان راحتی قرار می‌گیرند و به همین دلیل نیز شاهد تنوع زیادی در رنگ بندی این مبلمان هستیم مبل های ال موجود در فروشگاه اینترنتی مبل خوش پسند قرار داده شده‌اند و می‌توانید در صورت تمایل انواع مدل ها را با رنگ بندی های مختلف سفارش داده و برای خانه خود یک مدل مبل ال شیک و زیبا تهیه کنید.
امکان خرید مبلمان ال نیز برای مشتریان عزیز فراهم بوده و می‌توانید مبل انتخابی خود را با رنگ بندی دلخواه خرید کنید.

اگر نیاز به مبل ال بزرگ تر یا کوچک تری متناسب با فضای منزل یا محیط کار خود دارید می توانید با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید و مبل ال مد نظر خود را طبق مدل ابعاد و رنگ دلخواه خود به ما سفارش دهید.سفارش طبق ابعاد منزل مشتری پذیرفته میشود.

دارای رنگ بندی نا محدود چرم و پارچه انتخاب رنگ پارچه به سلیقه شما

دارای ضمانت سه ساله کلاف چوبی یک ساله تشک کف

قیمت مبل ال در اصفهان،

قیمت یکی از فاکتورهای تاثیر گذار و حائز اهمیت در هنگام خرید این محصول به شمار می آید. قیمت مبل ال در اصفهان، متناسب با مدل های متنوع عرضه شده در بازار بسیار متفاوت و متغیر می باشد. اهمیت قیمت محصولات، با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، بیش از پیش در خرید یا نخریدن مبلمان تاثیر گذار می باشد. از طرف دیگر، تصور نمودن دکوراسیون فضای داخلی منزل بدون وجود مبلمان امکان پذیر نمی باشد. برخورداری از مبلمان در فضای خانه به یک امر رایج و متداول تبدیل شده است. وجود این وسایل در فضای خانه برای گرد هم آمدن اعضای خانواده و گذراندن اوقات خود در کنار یکدیگر کمک شایانی می کند. بر همین اساس، بهره بردن از مبل در فضای خانه به عنوان یک فاکتور اجتناب ناپذیر به شمار می رود. برای انتخاب مبلمان ال با کیفیت و در عین حال شیک، عوامل مختلفی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دخالت دارند. از جمله این عوامل می توان به قیمت مبل ال، مدل، رنگ، طرح، برند و نوع مبل اشاره نمود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی