خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری

نحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده است

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری

تعداد نفرات 5 نفره 1+1+1+1+میز قابلیت تغییر

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

معرفی مبل ال پازل

مبل ال پازل یکی دیگر از مبل های سبک ال تولیدی مبلمان فرهاد است که در ست پنج نفره کاناپه و کنج عرضه می شود، مبل ال پازل دارای پایه هایی از جنس چوب است ، نوع پارچه، نوع دوخت و رنگ چوب مبل از جمله آیتم های قابل تغییر در مبل ال پازل هستند. کفی و پشتی مبل به صورت جدا از بدنه اصلی مبل ال پازل طراحی شده اند.در مبل ال راحتی مدل پازل امکان افزایش تعداد نفرات با اضافه کردن صندلی تک نفره یا کاهش تعداد نفرات از طرف تولید کننده برای خریداران فراهم شده است.

 

 

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مبل مستقیم از تولیدی یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان. وقتی بدون واسطه خرید کنید یعنی یک خرید ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید. ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان

 

 

پرفروش ترین رنگ مبلمان در ایران به نظر می رسد در بازار ایران رنگ های طوسی، کرم، نسکافه ای و آبی بیشترین مشتری را داشته باشند و پر فروش محسوب شوند. در مورد رنگ طوسی باید گفت که چند سالی است انتخاب آن به صدر لیست رنگ های مورد علاقه و پر فروش رسیده و خیلی ها دیگر رنگ طوسی را برای مبل های راحتی شان به کار می برند.۴ اسفند

تصمیم‌گیری در مورد رنگ مبل از بخش های بسیار مهم و حساس در خرید مبل برای منزل است که پس از مدل و طرح مبلمان به سراغ آن می رویم. انتخاب رنگ مناسب برای مبل می تواند تمام دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد و از این رو اهمیت زیادی دارد. اثر رنگ ها بر روی نما و فضای داخلی بدین صورت است که می تواند فضا را روشن یا تاریک، بزرگ یا کوچک و با انرژی یا خسته کننده جلوه دهد.

پرفروش ترین رنگ مبلمان سال 1402

رنگ مبل بایستی هوشمندانه در نظر گرفته شود که چنانچه تصمیم گرفتیم دکوراسیون منزل را تغییر دهیم، مجبور به خرید مبل راحتی جدید نباشیم. در این نوشتار قصد داریم تمام نکات با اهمیتی که در انتخاب رنگ مبل تاثیر گذار هستند را بررسی کنیم.

تاثیر رنگ مبل در دکوراسیون منزل چقدر است؟

مبل ها از وسایل اصلی و شکل دهنده اتاق های نشیمن و پذیرایی هستند و ظاهر خانه با حضور مبل ها رنگ و روی تازه ای به خود می گیرد. از بین انواع مبل هایی که توسط طراحان تولید شده و در بازار عر ضه می شوند مبل استیل طرفداران خاص خودش را دارد و افرادی که تمایل دارند وضع ظاهری منزلشان چشم گیر تر و پر زرق و برق باشد به دنبال خرید این مبل ها هستند. همچنین رنگی که برای مبل ها انتخاب می کنیم اگر مطابق با فضای منزل و دکوراسیون باشد به خوبی تاثیر آن را بر روی روحیه خود و سایر افراد حس خواهیم کرد.
ادرس سایت www.moblelux.ir

 

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان

هارمونی رنگ ها چگونه بر روحیه ما اثر می گذارند؟

شاید تا به حال دقت نکرده باشید ولی پیش آمده که برای اولین بار وارد محیطی شده و از رنگی که در دکوراسیون به کار رفته به وجد آمده و هیجان زده شده باشید. چشم ما مدام در حال پیگیری یا تطابق رنگ ها است و این هماهنگی در مغز ما همزمان با دیدن ادراک می شود. هارمونی و هم خوانی رنگ ها در انسان باعث ایجاد حس آرامش و رضایت می شود. پس در اولین قدم به هارمونی رنگ مبلمان دقت کافی داشته باشید.

چگونه با ایجاد تضاد بهترین رنگ مبل راحتی را انتخاب کنیم؟

غالبا افراد سعی می کنند رنگ مبل ها با فرش، پرده و سایر لوازم همخوانی داشته باشد و رنگی یکدست و مشابه را انتخاب کنند. پیش از خر ید مبل توصیه می کنیم به مبل های دو رنگ هم نگاهی بندازید و بررسی کنید. این نوع مبل ها تنوع رنگی خانه شما را بالا می برند، امکان تغییرات را در دسترس قرار می دهد و راه را برای تعویض دکوراسیون باز می کند. البته هر تضاد رنگی سبب زیبایی بیشتر نمی شود بهتر است برای این کار از رنگ های سایه ای و هم خانواده استفاده کنید.

پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها در مبلمان کدام هستند؟

تجربه نشان داده است که رنگ های خنثی مثل طوسی روشن، صورتی، نسکافه ای، آبی فیروزه ای لایت، یاسی، سفید و کرم روشن جزء پرطرفدارترین رنگ ها برای مبلمان هستند و بیشترین استفاده را بین خریداران مبلمان دارند. استفاده تکی یا ترکیبی این رنگ ها با هم و یا با سایر رنگ های تند مانند قرمز، بنفش و زرد نیز جالب به نظر می رسد. البته بهترین رنگ مبل بسته به سلیقه هر فرد متفاوت بوده و نهایتا رنگی متناسب با تم منزل انتخاب می شود.

رنگ‌های گرم خنثی؛ رنگ همیشه مد روز

یک مسئله مهم و حیاتی در انتخاب رنگ و مدل مبلمان منزل هماهنگی آن‌ با سایر وسایل منزل است. در مورد رنگ مبل معمولا رنگ‌های گرم خنثی مثل کرم، شتری، بیسکویتی و بژ به خصوص وقتی با رنگ‌هایی مثل مشکی، انواع سبز، انواع آبی مثل آبی فیروزه‌ای یا آبی کلاسیک ،سورمه‌ای و رنگ‌های پاییزی ترکیب می‌شوند حسابی چشم نوازند. در این میان حتی انتخاب رنگ‌هایی مانند قرمز برای ترکیب با رنگ‌های گرم خنثی هم فضای خانه را گرم و دنج می‌کند. رنگ قرمز را برای آباژور، کوسن‌ها، فرش، لوستر و … می‌توانید انتخاب و با مبل‌ها و کاناپه ست کنید.

رنگ‌های روشن خنثی؛ برای دکوراسیون‌های معاصر و مینیمال

تناژهای رنگی از نمودارهای رنگی روشن خنثی مثل قهوه‌ای، شنی ماسه‌ای و … هر روز بیشتر از قبل محبوب می‌شوند. اما سوال اینجاست که چرا کمی جسورانه‌تر عمل نکنیم و ترکیب‌های رنگی نظیر خامه‌ای، بژ، قارچی و حتی رنگ‌های سنگی را امتحان نمی‌کنید. پالت‌های رنگ روشن خنثی از نظر زیبایی و باز بودن دست شما برای ترکیب و ست کردن رنگ‌ها فوق‌العاده‌اند. رنگ‌های روشن خنثی در صورت ترکیب با رنگ‌های گرم‌تر یک فضای گرم و دنج ایجاد می‌کنند و ست کردن مبلمان با لوازم جانبی و اکسسوری‌هایی با رنگ گرم‌تر فضای خانه شما را منحصر به فرد می‌کنند.

رنگ قهوه‌ای؛ رنگ همیشه روی بورس

رنگ قهوه‌ای برای مبلمان از زمان مادربزرگ‌ها تاکنون همیشه در بورس بوده است. در واقع به نظر می‌رسد برای انواع مبلمان کلاسیک، مبل ال، مبلمان سلطنتی، چرم و سایر مدل‌ها قهوه‌ای هنوز هم محبوب‌ترین رنگ به شمار می رود. در انتخاب رنگ قهوه‌ای می‌توانید تناژهای طلایی کمرنگ‌تر یا قهوه‌ای سیر و شکلاتی را انتخاب کنید و با سایر رنگ‌ها به بازی بگیرید. رنگ قهوه‌ای مبلمان با رنگ‌هایی مانند مسی، انواع آبی، سبز، مشکی، زرد، نارنجی، قرمز، طلایی، صورتی، فیروزه‌ای، بنفش و ارغوانی، سفید و کرم برای سایر اکسسوری‌های، رنگ کوسن، وسایل منزل و رنگ دیوارها ست می‌شود.

رنگ قرمز برای مبلمان؛ رنگی خاص و چشم‌نواز

اگر به دنبال رنگی متفاوت و چشم‌نواز برای مبلمان منزل خود هستید به طیف مختلف رنگ قرمز توجه کنید. رنگی غنی و چشم‌نواز برای پارچه پرده و مبل‌ها برای انواع مبلمان شیک و ارزان یا گران‌قیمت. اگر قصد ندارید همه مبلمان را به رنگ قرمز انتخاب کنید پارچه یک کاناپه چستر یا معمولی یک نیمکت یا کاناپه سه نفره و تک به رنگ قرمز فضای خانه یا محل کار شما را حسابی پرانرژی می‌کند؛ یک لحظه به ترکیب رنگ خاکستری و قرمز فکر کنید، بی‌نظیر است