خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس
حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه
پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده
ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه
محل تولیدی: اصفهان : رهنان
نوع و رنگ پارچه دلخواه شما
تعداد نفرات 3+3 قابلیت تغییر دارد
خرید حضوری و آنلاین
ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل ال چستر در اصفهان. مبل ال چستر مانند ست مبل راحتی چستر طرفدار بسیاری دارد و در بازار امروز پر فروش ترین طرح مبل ال چستر است شما می توانید این مبل زیبا را با هر رنگ و پار چه ای به صورت دلخواه خود سفارش دهید. امروزه مبل ال بسیار طرفدار پیدا کرده است زیرا مبل ال را میتوان نسبت به فضای دلخواه ساخت، خصوصا اگه مبل سفارشی ما از نوع چستر باشه که جای خودش رو در بازار تثبیت کرده است از این رو مبل چستر ال را می توان پرطرفدارترین مبل در بازار نامید. دلیل استقبال مردم از مبل چستر را می توان طراحی این مبل دانست که برای انواع دکوراسیون از جمله کلاسیک، مدرن و حتی مینیمال مناسب است.

اگر به دنبال خرید مبل چستر هستید و میخواهید راهنمای خرید و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید را ببینید روی عکس زیر کلیک کنید.

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

پارچه مبل چستر ال

پارچه های به کار رفته در مبل چستر ال به دو نوع پارچه معمولی و چرم پارچه است که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند که طبق دکوراسیون و چیدمان محصولات خانه خود می توانید نسبت به انتخاب نوع پارچه اقدام نمایید. شما هنگام خرید مبل چستر، مشکلی جهت انتخاب پارچه مبل ندارید چراکه تنوع پارچه در بازار بسیار زیاد بوده

مبل چستر کنج با پایه استیل

استفاده فلز در کنار پارچه ترکیب زیبای است. دلیل به کارگیری ترکیب فلز و پارچه این است که خود فلز ماهیتی سرد و صنعتی دارد و پارچه یک متریان گرم به حساب می آید و این دو در کنار هم از دکوراسیون منزل شما جلوه دلنشینی منتقل خواهد کرد.

سفارش بر اساس نیاز مشتری

مجموعه ساردین چوب برای رضایت خاطر مشتریان خود امکان سفارش مبل چستر با طرح، ابعاد و متریال دلخواه را فراهم کرده است. چنانچه نیازمند ساخت مبل سفارشی هستید می توانید طرح دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا برای شما به صورت سفارشی تولید شود.

نکات مثبت مبل ال چستر

مزیت مبل ال چستر، از نظر ظاهری که همیشه باشکوه هست. سبک مبل چستر همیشه مد است و سال هاست که مشتریان زیادی داره.
نکته مثبت دیگه مبل ال این است که نشیمن مبل متحرکه و جدا میشه. راحت میتونیم کاور تشک ها رو باز کنیم و آن را بشوریم.
از کنار و پشت هم نمای شیکی دارد. و برای افرادی که مبل رو وسط سالن میچینند، انتخاب مناسبی هست.

ویژگی های ظاهری

همه ما مبل چستر را به خاطر زیبایی اون می شناسیم. مبل ال چستر ظاهر کلاسیک و جذابی داره. وجود لمسه و دکمه روی دسته ها از ویژگی های ظاهری این مبل است. نشیمن پر از کوسن های رنگی و ارتفاع کوتاه مبل ما را به یاد فیلم هایی میندازد که در آن از مبل چستر استفاده شده است.

انواع رنگ

این سبک بخاطر جدید بودن دارای تنوع رنگی بالای است مانند مبل چستر ال طوسی و مبل چستر ال مشکی که به راحتی می توانید این مبلمان ها را با دکوراسیون خانه خود ست کنید، در کنار این تنوع رنگی، پایه های استیل طلایی که یک سبک جدید در مبلمان به شمار می آید نیز در کنار خود دارد و ترکیب زیبای به کار می‌دهد که شما می‌توانید رنگ لاکچری و سلطنتی زرشکی با پایه های طلایی که یکی از پرفروش‌ترین های این مبلمان است را در خانه خود تصور کنید.

اگر نیاز به مبل ال بزرگ تر یا کوچک تری متناسب با فضای منزل یا محیط کار خود دارید می توانید با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید و مبل ال مد نظر خود را طبق مدل ابعاد و رنگ دلخواه خود به ما سفارش دهید.سفارش طبق ابعاد منزل مشتری پذیرفته میشود

کار شده از بهترین چوب فوم و سفنج و پارچه مبلی

استفاده فوم سرد و اسفنج ۳۰ کیلویی درجه یک برای کف مبل

دارای رنگ بندی چرم و پارچه انتخاب نوع و رنگ پارچه به سلیقه شما

دارای ضمانت نامه دو ساله

تمامی کوسن ها زیپ دار استر دار وقابل شستشو میباشند

مدت زمان اماده سازی مبل لارن 10 الی 15روز کاری میباشد

شما این مبل را بدون سود واسطه سود نمایشگاه مستقیم از در کارخانه وبه قیمت تولیدی خرید میکنید

10سال خدمات پس از فروش مبل؛

مشتری تا 10 سال فقط با یک تماس تلفنی با مبل لوکس می تواند مبل خود را برای تغییرات دلخواه،تعویض پارچه تعویض تشک و کوسنها ویا تغییر رنگ و تعمیرات به مبل لوکس ارسال نماید (هزینه ها برای مشتری های مبل لوکس نسبت به بازار پایین ترخواهد بود)

توضیحات و راهنمای خرید مبل راحتی و کاناپه ، مبل ال مدل چستر

مبل ال مدل چستر دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که سبب ایجاد ترکیب متفاوت و زیبایی از تلفیق سبک مبلمان کلاسیک با سبک مبلمان مدرن شده است. استفاده از لمسه دوزی های معمول در مبلمان کلاسیک و فرم ال مبلمان مدرن می تواند به ایجاد فضایی متفاوت در دکوراسیون منزل شما کمک کند.

کلاف مبل ال چستر با چوب صنوبر ساخته شده کوسن های موجود بر روی مبل به دلیل داشتن زیپ، قابلیت شستشوی آسان را برای کاربر فراهم می آورند. فوم HR استفاده شده در بدنه محصول نیز علاوه بر ایجاد حس راحتی بی نظیر برای کاربر، قابلیت تحمل وزن های بالا را داشته و با حالت ارتجاعی خود مانع از تغییر فرم مبل می شود. این ست مبل ال از سه جزء تشکیل می شود. شما می توانید با انتخاب یک یا دو عدد مبل تک نفره از سری چستر با رنگ هایی متناسب با رنگ ست کاناپه ال خود، به ساختن اتاق نشیمنی زیبا و دوستانه تر در منزل خود کمک کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی