مبل ال شیک در اصفهان

خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری

نحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده است

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

رنگ چوب و پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری

تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره + قابلیت تغییر

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

قیمت و خرید مبل ال شیک در اصفهان. تولیدی مبل لوکس اصفهان تولید کننده مبلمان راحتی مبل ال در استان اصفهان. فروش مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی. مبل راحتی ال شیک با نشیمن فوق العاده راحت واستاندارد طراحی زیبا میتواند انتخاب شما به عنوان یک مبل جادار و مدرن باشد.

ست مبل ایران 6 نفره 1+2+3 میباشد. که میشود کم یا زیاد کرد.

کار شده از بهترین چوب ابر و پارچه مبلی ترکیه ای

استفاده ابر درجه یک برای کف مبل

دارای رنگ بندی نا محدود چرم و پارچه انتخاب رنگ پارچه به سلیقه شما

دارای ضمانت سه ساله کلاف چوبی یک ساله تشک کف

استفاده از چوب کبوده وصنوبر برای کلاف داخلی مبل

تمامی کوسن ها زیپ دار استر دار وقابل شستشو میباشند

کوسن ها پرشده از الیاف مصنوعی ویسکوز و کمی خورده ابر

خدمات پس از فروش مبل دارد

10 سال خدمات پس از فروش دارد؛

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

ترکیب مبل

اگر شما هم به سبک های مدرن و در عین حال راحت علاقمند هستید، حتما به خرید مبل ال با این ویژگی ها فکر کرده‌اید. دیگر به فکر تخت خواب، مبل راحتی، دکوراسیون مدرن و … نباشید، چون مبل ال شیک تمام این خواسته‌ها را با ویژگی منحصربه فردش ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های ظاهری

مبل ال شیک دارای طراحی شیک و در عین حال با خطوط متقارن است که جزییات را در منزل شما بیشتر می کند. مبل مرسده دارای ظاهری است که اتاق پذیرایی شما را به نقطه کانونی و از آن طرف فضایی صمیمانه برای دورهمی شما در مقابل تلویزیون هم ایجاد کند. همانطور که مشخص است به علت ال بودن و حذف دسته‌ها در این نوع مبل، فضای نشیمن بیشتری را دارید.

مبل ال شیک مناسب چه متراژ خانه‌هایی است؟

از مناسب‌ترین مبلمان‌ها در فضای کوچک با تعداد نشیمن بیشتر، مبل‌های ال هستند. در واقع مبل ال در همه نوع متراژ هم مناسب است و محدودیتی برای چیدمان آن ندارید. با این توصیف اگر علاقه دارید که تنوع‌های چیدمان را با یک دست مبلمان خود داشته باشید، مبل ال این ویژگی را ندارد. پس در ابتدا هدف خود را با توجه به سلیقه خود بدانید و سپس مبل ال را انتخاب کنید. مبل ال مرسده در حداقل فضای 12 متر جا می‌شود و در کوچک‌ترین فضا هم قابلیت چیدمان دارد.

مبل ال شیک به چه خانواده‌هایی پیشنهاد می‌شود؟

اگر جز خانواده‌هایی هستید که میخواهید با یک دست مبل هم فضای تی وی روم و هم مبل اتاق پذیرایی خود را داشته باشید، انتخاب مبل ال مرسده کاملا مناسب است. در واقع مبل ال شیک در حالت استاندارد هشت نفر نشیمن را برای شما ایجاد می‌کند. علاوه بر آن در زمان لم دادن دیگر نیازی نیست همه‌ی کاناپه را اشغال کنید، چون شزلون و کاناپه تختخوابشو برای این لحظه ها در کنار شما است. حال با خیال راحت به تماشای تلویزیون در پذیرایی در کنار عزیزان خود بپردازید.

پارچه مبل

از مقاوم ترین پارچه‌ها در صنعت مبلمان که دارای زیبایی منحصر به فردی است می‌توان به چرم پارچه اشاره کرد. چرم پارچه جز ترکیب‌های جدیدی بوده و خاصیت دو جنس پارچه و چرم دارد. کالیته ال مرسده کادنزا بوده و جز پارچه‌هایی است که برای استفاده‌های روزمره در اتاق پذیرایی مناسب است.

ترکیب رنگ مبل شیک

رنگ پارچه مبل چرک تاب بوده و جز طیف رنگ‌های پرطرفدار در دکوراسیون است. این رنگ در کنار پایه‌های مشکی هارمونی زیبایی را ایجاد می‌کند و فضای دلبازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. رنگ پارچه سفید به علت روشن بودن نیاز به حساسیت بیشتری دارد و باید مراقب باشید که با استفاده‌های روزمره لکه دار نشود. از آنجایی که مبل ال مرسده دارای سبک مدرن است، با پایه‌ای مشکی این طراحی مدرن بودن تکمیل می‌شود. البته اگر به متریال فلزی در پایه ها علاقمند نیستید، می توانید پایه‌های چوبی در مبل ال مرسده داشته باشید.

ساختار داخلی

مبل ال بیشتر جهت استراحت‌ها و دورهمی‌های دوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پس بهتر است که از کلاف داخلی خوبی برخوردار باشد. در رابطه با ال شیک ترکیبی از چوب روس بوده و دارای مقاوم‌ترین کلاف از نظر متریال است.

فوم و اسفنج مبل

اگر شما هم میخواهید یک مبل ال با ویژگی‌های راحتی، کاربردی بودن و سبک را تجربه کنید، مبل ال شیک گزینه مناسبی برای شما است. با همان تکیه دادن در نشستن اول به راحتی تکیه گاه را احساس می‌کنید و نیازی نیست تا آخر به مبل تکیه بدهید. متریال استفاده شده در مبل شیک، اسفنج 30 کیلویی ویژه است و جز بهترین برند‌های اسفنج در صنعت مبلمان است.

مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی چیست ؟

در خرید مستقیم مبل از تولیدی که اکثرا به صورت اینترنتی انجام می شود ، خریدار میتواند در یک زمان کوتاه در یکجا به انواع طرح ها و مدلهای محصولات مختلف دسترسی داشته باشد . هر سفارشی که بخواهید میتوانید بدون واسطه با تولید کنندگان مبلمان مطرح کنید و در صورت پذیرش به راحتی از چگونگی انجام و دریافت ان مطلع گردید . در خرید مبل از تولیدی قیمت محصول شما بدون سود کلان و با صداقت و اعتماد بیشتری به شما بازگو میشود . چنانچه بخواهید در مورد کیفیت مبلمان مورد پسندتان اطلاعاتی بگیرید کارشناسان و تولید کننده گان مبلمان اطلاعات موثق تری را در اختیار شما خواهند گذاشت .

وقتی شما به صورت اینترنتی اقدام به خرید مبلمان خود می کنید در واقع شما به ارشیو و تمام طرح های تولیدی ان کارخانه دسترسی دارید .و در اطلاع مدل های تولید شده در ان تولیدی مبل قرار دارید.پس شما در خرید مبل از تولیدی، با مشاهده تمامی محصولات و مقایسه ویژگی ها و قیمت آنها می توانید بهترین خرید خود را انجام دهید .

اطمینان از اصل بودن جنس خریداری شده (عده ای با تغییر شناسنامه جنس با برندسازی نامعتبر اقدام به عرضه مبلمان با کیفینت با اعتبار مبلمان های تولیدی کارخانجات معتبر مینمایند.

در خرید مبل از تولیدی چون این خرید و فروش بدون واسطه است ، کارخانه ی تولید کننده، پشتیبانی مستقیم از جنس فروخته شده و همراهی جنس حتی پس از تحویل و تکمیل فرایند خرید فرش را بر عهده دارد.

شاید در اطراف خود و یا شهر خود نتوانید چنین مکانی را پیدا کنید .بهتر است با کمی سرچ در اینترنت و یا جست و جوی برند های معروف که در شهر های دیگر می شناسید و یا در تبلیغات تلویزیون می بینید ،به خرید اینترنتی مبل بپردازید. این روش خرید مبل از تولید کننده یکی از بهترین امکان هاست که امروزه در بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار گرفته است .

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی