جدیدترین مبل تک نفره راحتی از جمله وسایلی است، که می توان برای قسمت‌های مختلف خانه یا فضاهای کاری و اداری در کنار مبلمان و صندلی استفاده کرد. مبل تک نفره به عنوان یکی از آیتم‌های دکوراسیون داخلی با طراحی ظاهری زیبا نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند. و به جرائت میتوان گفت مدل مبل های تک نفره با طراحی خلاقانه زیبایی منحصر بفرد و بسیار کاربردی هستند. در ادامه جدیدترین مدل‌های مبل تک نفره راحتی را معرفی می‌کنیم. و کاربرد این مدل مبل ساده و سبک را برای داکوراسیون مدرن شرح خواهیم داد

مبل تک نفره چیست ؟

مبل تک نفره یکی از موارد مهم در دکوراسیون است، که می توان گفت نقش بسیار مهمی در دکوراسیون و زیبایی دارد. این مبل ها در هر قسمت از خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی کنار آباژور یا میز آرایش می توانند قرار بگیرند، زیرا راحت و زیبا هستند. البته کاربردهای آن ها فراتر از فضای خانه است، و می تواند در دکوراسیون ادارات و دفاتر استفاده شود.
امروزه مبل های تک نفره در طرح های مختلفی طراحی شده و تنوع زیادی دارند، و زیبایی چشم گیر آن ها باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. درست است که شکل ظاهری این مبل ها فانتزی است، اما کارایی بالای آن ها را نمی توان انکار کرد.

نکات مهم خرید مبل تکی

اگر شما هم به دنبال یک مبل کوچک و کاربردی ارزان هستید. که در کنار مبلمان یا اتاق خواب خود جایی راحت برای نشستن و استراحت داشته باشید. مدل مبل تکی بسیار سبک و پرکاربرد هستند. به طوری که برای دکوراسیون داخلی خودنمایی می‌کنند.
نوع جنس پارجه مبل: مدل مبل تکی از انواع پارچه های مخمل و چرم تولید می‌شوند. که با دوخت بسیار جدید در مدل‌های لمسه دار با پارچه‌های طرح دار و یا ساده دکوراسیونی انرژی بخش را برای فضای سرد و مدرن امروزی خواهند داشت.
پایه مبل : بیشترین تفاوت مدل مبل فانتزی و کلاسیک در نوع پایه های مبل تکی است. معمولا طراحی مبل تکی فانتزی از ارتفاع بلندتر و با پایه‌ای نازک‌تر دارند. و اما مبل تکی کلاسیک با پایه‌های کوتاهتر و ضخیم هستند که بیشتر حالت نوستالژی دارند.
رنگبندی : خوشبختانه مبل‌های تک نفره از جنس مخمل و چرم باکیفیت و با رنگبندی متنوعی تولید می‌شوند. که به راحتی میتوانید رنگی هماهنگ با سلیقه و دکوراسیون خود را انتخاب کنید.
خرید مبل یک نفره اسپرت و کلاسیک
مدل مبل تک نفره راحتی تنوع بالایی از رنگبندی و طراحی در مدل امروزی دارند. بنابر این بهتر است. ابتدا با دیدن مدل‌های موجود و با در نظر گرفتن سلیقه و هزینه‌ای که دارید. مدل مبل تکی راحتی را انتخاب کنید که بتوانید با راحتی مدت زمان طولانی روی آن بنشینید. و طراحی ظاهری شیک و مجللی برای اتاق خانه و یا محل کار شما داشته باشد.

البته ما در این قسمت برای سهولت خرید 33 مدل نمونه مبل تک نفره راحتی را در این قسمت لیست کرده‌ایم. که با در نظر گرفتن فضا و ظاهر هر کدام از این مدل مبل بتوانید مدل مبل تکی مد نظرتان را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع مبل یک نفره در بازار

بعضی از مبل ها بسیار لوکس وشيک هستند و در هر دکوراسیون و خانه ای که استفاده می شوند، زیبایی آن مکان را چند برابر می کنند. روکش طلای این مبل ها باعث شده زیبایی و جذابیت مبل ها دو چندان شود. البته رنگ های نقره ای و برنز این مبل ها نیز تولید شده اند.

انواع مبل تک نفره کلاسیک و مدرن

مبل‌های تک نفره همانند دیگر لوازم دکوراسیون در دو نوع مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند. تا برای سلیقه های مختلف با توجه به فضاهای سنتی و مدرن انتخاب و استفاده شوند. مبل تک نفره در مدل‌های لوکس و فاخر کلاسیک و در برخی از مدل‌ها ساده و اسپرت مدرن می‌توانند دکوراسیونی چشمگیر را رقم بزنند. و جایی برای استراحت روزانه باشند.

مبل تک نفره اسپرت ، راحتی و کلاسیک

مبل تک نفره، کنار سرویس مبلمان و میز و صندلی، یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون در منزل است. این مبل ها در قسمت های مختلف خانه و حتی دفتر می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این مبل ها از مواد مختلفی تولید شده اند و به دلیل طراحی جالبی که دارند، مورد توجه قرار می گیرند و طرفداران زیادی دارند.

مبل تک نفره فانتزی

امروزه دکوراسیون مدرن بیشتر به سبک اروپایی طراحی می‌شوند. برای بسیاری از خانه ها این نوع چیدمان نقش بسیار پررنگی پیدا کرده است. و افراد علاقمند به این سبک دکوراسیون مدرن از مبلمان و صندلی‌های مدل فانتزی با کیفیت برای چیدمان دکوراسیون مدرن بهره می‌گیرند. که مدل مبل تک نفره فانتزی به عنوان یکی از عوامل دکوراتیو جذابیت دکوراسیون مدرن را دو چندان می‌کنند.

مبل تک نفره کلاسیک

مبل‌های تکی یکی از عوامل تکمیل کننده دکوراسیون هستند، که نشیمن‌گاهی برای استراحت و مطالعه هم می‌باشند. از این جهت انتخاب مبل تک نفره کلاسیک با توجه به کاربردی که دارند یک عضو جدا نشدنی از مبلمان هستند. که طرفداران خاص خود را دارند و هیچگاه از مد نمی افتند.

مبل تکی برای اتاق خواب

امروزه اتاق خواب یک اتاق کاملا شخصی که برای اکثر افراد به محل کار و مطالعه نیز تبدیل شده‌اند. که نیاز به نشیمن‌گاهی راحت برای استراحت دارند. که بتواند با ایجاد راحتی و همچنین زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب را فراهم کند. بنابراین خرید مبل تک نفره راحتی برای اتاق خواب با طراحی شیک و مدرن انتخابی پسندیده و مطمئن است.

مبل تکی تاشو خوبه یا معمولی؟

مبل‌های تاشو تک نفره هم از مدل های پرطرفدار مبل تک نفره راحتی هستند. که اغلب برای فضاهای کوچک که امکان نگهداری مبل و تخت را با هم ندارند، بسیار کاربردی هستند. به طوری که با توجه به فضاهای کوچک آپارتمانی خرید مبل تکی بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. ( ما در پست دیگر بهترین مدل مبل تاشو را با راهنمای خرید آماده کرده‌ایم. پیشنهاد می‌شود نمونه مدل مبل تاشوهای معرفی شده را ببینید.)

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی