مبل راحتی بخریم یا استیل؟ چند سالی هست که بیشتر مردم از هر طبقه اجتماعی که باشند خرید مبل برای منزل خود را جزء ملزومات می دانند و در بیشتر خانه ها شاهد انواع مبلمان خواهید بود. اما بازهم بیشتر مردم با این سوال مواجه می‌شوند که برای خانه آنها چه نوع مبلمانی و چه سبکی مناسب تر است و باعث می شود زیباتر به نظر برسد؟

راحتی و آسایش مبلمان

همیشه قبل از اینکه مبل را انتخاب و خریداری کنید دقت داشته باشید که هدف شما از خرید مبل چیست و می خواهید چه کاربردی در دکوراسیون شما داشته باشد؟ اگر نیت شما از خرید مبلمان دورهمی های خانوادگی و مهمانی های این چنینی است و می خواهید برای اتاق نشیمن مبلمان مناسب تهیه کنید مبل راحتی برای شما بهتر است.
زیرا مبل استیل به گونه ای طراحی شده است که برای مهمانی ها و اتاق مهمان مناسب است و خیلی راحت نیست واگر مد نظر شما برای خرید مبلمان یک ابزاری برای راحتی و استراحت می باشد مبل سلطنتی به شما پیشنهاد نمی‌شود. پس در نظر داشته باشید که راحتی مبل معیار مهمی در انتخاب سبک مبلمان است.

مبل راحتی بخریم یا استیل کدام یک بهتر است؟

مبل راحتی بخریم یا استیل؟

سبک مورد علاقه شما در چیدمان منزل چیست؟

آیا ترجیح می‌دهید خانه ایی مجلل داشته باشید یا خانه‌ایی با سبک مینیمال و راحت؟
آیا فضای کافی برای داشتن دو دست مبل در خانه دارید؟
پرسش‌هایی از این قبیل برای انتخاب مبلمان به شما کمک زیادی می‌‌کنند تا بدانید با توجه به شرایط کدام انتخاب محیطی مورد پسند و راحت را برای شما به وجود می‌آورد.
بررسی برخی تفاوت‌های اساسی بین مبل راحتی و استیل نیز می‌تواند تا حد زیادی به تصمیم گیری شما کمک کند. به عنوان مثال مبل‌های راحتی همانطور که از اسمشان مشخص است برای استفاده دائمی و استراحت در فضای منزل مناسب هستند این در حالی است که مبلمان استیل با وجود ظاهری شیک برای استفاده مداوم راحت نبوده و عملا محیط مناسب برای استراحت ایجاد نمی‌کند.
یکی دیگر از تفاوت‌های میان مبل استیل و راحتی، تفاوت ظاهری آنهاست. با داشتن مبلمان استیل یا سلطنتی در منزل خود، شما محیطی مجلل و با شکوه ایجاد می‌کنید اما با استفاده از مبل‌های راحتی فضای محیط تا حد زیادی راحت و خودمانی می‌شود.
مورد دیگری که می‌توان از تفاوت‌های این دو سبک مبل ذکر کرد، تفاوت میان تغییرات دکوراسیون است. با استفاده از مبلمان استیل چیدمان فضا باید به گونه‌ایی باشد که هماهنگی و هارمونی بین المان‌ها ایجاد شود و معمولا نمیتوان با تغییرات جزئی، تاثیر خاصی در مدل دکوراسیون گذاشت. اما با استفاده از مبلمان راحتی دست شما برای ایجاد تغییرات با استفاده از اکسسوری‌ها و المان‌های دیگر تا حد زیادی باز است.

شما میتونید توی فروشگاه مبل لوکس انواع مدل‌های مبلمان رو مستقیم از تولید کننده خریداری کنید!

مبل راحتی چه نوع مبلی است؟

مبل‌ های راحتی یک دسته از گروه مبل ‌ها هستند که رونق و فروش بسیار زیادی در بازار دارند. این مبل ‌ها تمام پارچه هستند و اسکلت آنها، در زیر این رویه پارچه ‌ای پنهان شده است. نشیمن راحت ‌تری دارند و اغلب برای فضا های خودمانی و راحت، مانند اتاق نشیمن استفاده می ‌شوند.

مبل استیل چه نوع مبلی است؟

مبل‌ های استیل، برخلاف مبل ‌های راحتی حالت کلاسیک و رسمی دارند. این مبل ‌ها ترکیبی از چوب و پارچه بوده و مدل پشتی و نشیمن آن، صاف و شق و رق است. در واقع شکل ظاهری و جنس مواد به ‌کار رفته در آن ‌ها مهم‌ ترین تفاوتی است که مبل کلاسیک یا راحتی با هم دارند. همچنین پشتی ‌های آن به نسبت مبلمان راحتی بلند تر و کشیده ‌تر است. راحتی نشیمن مبل ‌های استیل، به اندازه مبل ‌های راحتی نیست و بیشتر در فضا های رسمی ‌تر و مهمانی‌ ها از آن استفاده می‌ شود.
در نظر داشته باشید با اینکه مبل ‌های استیل بسیار شکیل ‌تر از مبل ‌های راحتی هستند، اما هنگام انتخاب مبل کلاسیک یا راحتی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر مبل استیل تنها انتخاب شما باشد هزینه شما هم به خاطر انتخابتان و هم از نظر وسایلی که باید در کنار این نوع مبل ‌ها چیده شود، افزایش می ‌یابد. (در صورت تمایل برای خرید و مشاهده محصولات مبل کلاسیک می توانید به دسته “مبلمان کلاسیک ایتالیایی” مراجعه نمایید.) زیرا شما می ‌توانید از هر وسیله فانتزی و ارزان ‌قیمتی در کنار مبلمان راحتی استفاده کنید، اما در کنار مبل ‌های استیل مواردی مانند فرش، پرده، مجسمه و غیره نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌ کنند.
برای خانه ‌هایی نیز که به دلیل متراژ کم از اتاق نشیمن به ‌عنوان فضای پذیرایی استفاده می ‌کنند، می ‌توان در بخش کوچکی از آن یک سری مبلمان راحتی چید تا نیازی نباشد خود افراد خانه برای استراحت یا تماشای تلویزیون و دورهمی ‌های خانوادگی از مبل ‌های استیل و مخصوص مهمان استفاده کنند. این کار علاوه بر اینکه حالت بهتری در خانه از نظر دکوراسیون ایجاد می ‌کند، طول عمر مفید مبل ‌های استیل یا چوبی را نیز افزایش می‌ دهد. زیرا این مبل‌ ها برای استراحت و لم دادن طراحی نشده ‌اند و بهتر است تنها برای مهمانی‌ ها استفاده شوند.

چند دست مبل نیاز دارید؟ تعریف و تفکیک فضایی منزلتان به چه صورت است؟

تفكیك و مشخص كردن فضاهای مختلف منزل، قدم اول جهت انتخاب تعداد مبل راحتی یا استیل می باشد. در واقع محیط خانه شامل مكانی برای میز ناهارخوری، حال، مكان مخصوص تماشای فیلم و… می گردد. كنج یا گوشه خانه هم می تواند به عنوان محیطی دنج در نظر گرفته شود. كه كاربرد آن به صورت كامل در بخش معرفی صندلی اكسنت مشخص شده است.
حال نوبت به فضای مورد علاقه بسیاری از افراد در خانواده می رسد. تیوی روم! داشتن مبلمان راحتی در این اتاق از واجبات است! در بخش ناهارخوری نیز میز و صندلی مخصوص قرار می گیرد. دكوراسیون خانه با نشیمن یا فضای حال آن مشخص می شود كه جای اصلی میهمانان است. بنابراین بهتر است در این قسمت بهترین مدل مبلمان قرار بگیرد.
از دیدگاه دیگر می فهمیم كه در مقایسه انواع مبل حتی رابطه ما با میهمانان نیز می تواند تعیین كننده مدل مبلمان باشد! به طور مثال داشتن مبل راحتی برای میهمانانی كه صمیمیت بیشتری با آنها داریم، مناسب تر می باشد. در صورتی كه رابطه ای رسمی میان ما و میهمانان برقرار است. مبل استیل انتخاب بهتری به نظر می رسد. چرا كه ظاهری با ابهت و موقر دارد.
پس یادتان نرود كه در نظر گرفتن جو حاكم و هماهنگی با افراد خانه می تواند در انتخاب سبك مبلمان به ما كمك كند. در نهایت اگر تنها با توجه به متراژ خانه یك دست مبلمان می توانید بخرید، نوع راحتی آن را انتخاب نمایید. جدا از در نظر گرفتن رابطه ما با میهمانان، آسودگی خاطر و راحتی هر آدمی در خانه خودش حرف اول را می زند.

جا به جایی

با فكر كردن به مسیر حمل و نقل، كاملا جواب سوال “مبل استیل بخرم یا راحتی؟” را خواهید دریافت. ممكن است هر از گاهی دلتان بخواهد با تغییر دكوراسیون خانه،‌ تنوعی در چیدمان ایجاد كنید. یا به دلیل مستاجر بودن هر سال می بایست اثاث كشی نمایید. باید بدانید كه داشتن مبلمان استیل با وزن نسبتا بالا، این كار را برای شما بسیار دشوار خواهد كرد. چرا كه در این نوع مبل از چوب و كلافی سنگین استفاده شده است. عدم جا به جایی آسان دلیلی است كه باعث می شود بیشتر افراد به دنبال مبل راحتی بروند. مبل راحتی بخریم یا استیل؟

قیمت مبلمان

قیمت نیز یكی دیگر از تفاوت های مبل استیل با راحتی است. همانگونه كه ذكر شد، چوب عامل اصلی سنگینی مبلمان استیل است. از این رو قیمت بیشتری هم دارد. البته نوع چوب نیز مهم است كه هر چه مرغوبتر باشد، هزینه بالاتری را خواهد داشت. همچنین تراشكاری برای درآوردن طرح های ظریف بهتر است روی چوب مرغوب انجام شود.
قیمت بالای پارچه استفاده شده در این نوع از مبل، دلیل دیگری در خصوص افزایش قیمت آن است. امكان مشاهده هزینه محصولات مجموعه مبلمان میلاد در بخش محصولات و در دسته بندی قیمت مبل استیل و قیمت مبل راحتی وجود دارد.
البته وجود رقم بالا برای قیمت مبلمان استیل منطقی است. چرا كه با این كیفیت، مبلمانی با طول عمر دراز خواهید داشت كه اتفاقا مقرون به صرفه است. فراموش نكنید كه چشم نوازی و زیبایی خاص همواره آن را در دنیای مد، ترند نگه می دارد. البته مجددا تاكید می كنیم كه در صورت خرید تنها یك دست مبل، انتخاب نوع راحتی بهتر است. چرا كه علاوه بر داشتن كاربردهای فراوان، آسایش شما را نیز در وهله اول فراهم می گردد.

طول عمر و دوام

طول عمر و دوام مبلمان استیل و راحتی بستگی به نوع متریال مصرفی در آنها دارد. اما به طور کلی مبلمان راحتی به دلیل آنکه استفاده بیشتری از آنها می‌شود این است طول عمر کمتری دارند.
لذا در هنگام خرید حتما بایستی به کیفیت کلاف و رویه مبلمان توجه ویژه‌ای داشته باشد. اما مبلمان سلطنتی به دلیل آنکه صرفاً برای پذیرایی از میهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند دیرتر خراب می‌شوند

مبل از کجا بخرم بهتره؟

این یکی از پر تکرارترین سوالات در میان کاربران است. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع مبلمان فعالیت دارند که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به گروه تولیدی مبلمان لوکس اشاره نمود. از این رو می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و وب سایت هایی که مبلمان برندهای با سابقه و معروف را ارائه می دهند خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مبل مستقیم از تولیدی یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان. شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید. ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی.  ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

 

مبل راحتی بخریم یا استیل؟