خرید بدون واسطه مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس
حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه
پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
ضمانت نامه کتبی 24 ماه توسط تولید کننده
محل تولیدی: اصفهان : رهنان
نوع و رنگ پارچه دلخواه شما
تعداد نفرات 1+1+2+3 قابلیت تغییر دارد
خرید حضوری و آنلاین
ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

فروش مبل راحتی ترک

مبل راحتی ترک جدید و مدرن با طراحی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر خود زیبایی متفاوتی را به منزل شما خواهد آورد. از ویژگی‌های این مبل راحتی شیک و جدید راحت بودن فوق‌العاده آن در بخش کاناپه و هم درمبل های تک‌نفره آن است. گروه تولیدی تولیدی مبل لوکس اصفهان از طرح های مدرن برند های ترک استفاده کرده و تمام تلاش خود را نموده که با کیفیت قابل مقایسه با برند های مطرح مبلمان مدرن ترک را بدست طرفدارانش برساند. شما مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت مبل راحتی ترک میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران این مجموعه شما را در امر خرید مبل راحتی ترک راهنمایی نمایند.

تا چه اندازه درباره ویژگی‌های مبل راحتی ترک می‌دونیم؟

مبل‌های راحتی ترکیه به دلیل زیبایی و کیفیت بالا، به سرعت جهانی و شناخته شدند. امروزه صنعت مبلمان این کشور به یکی از پایه‌های اصلی دنیای دکوراسیون تبدیل شده که با خلاقیت بی نظیرشون همه رو مجذوب هنر خودشون می‌کنند. در ادامه عکسی جذاب از مبل راحتی پایه فلزی ترک را می‌بینیم.

مبل راحتی ترکیه‌ای جذاب

ممکنه از خودتون بپرسید مگه این مبل چه ویژگی‌هایی داره که ازش تعریف میشه!؟ پارچه‌های مبلی درجه یک، چوب‌های مرغوب، لمسه دوزی خاص و فوم‌های نرم و با کیفیت از خصوصیات این مبل است که باعث میشه تا نسبت به سایر مبل‌ها متمایز باشه. در ادامه، توضیح کاملی در مورد هر کدوم از ویژگی‌های مبل راحتی ترک می‌دیم تا بتونیم ارزیابی دقیق و مناسبی نسبت به این تولیدات داشته باشیم. در تصویر زیر ست مبل راحتی طوسی ترک رو می‌بینیم.

دوخت ماهرانه و لمسه کاری جذاب

در ابتدا می‌تونیم به به هنر لمسه کاری مبل اشاره داشته باشیم. اکثر مبلمان شیک ترکیه‌ای، چه در مدل راحتی و چه در مدل کلاسیک دوخت و لمسه دارند. لمسه‌های شیک و منظم از ویژگی‌های اصلی مبل راحتی ترک است. در این عکس مبل کرم راحتی لمسه دوزی شده رو می‌بینیم.

تعریف مبل چستر ترک

طرح‌های لمسه معمولا به شکل چهارخانه، عمودی، افقی یا اریب هستند. در مدل‌های جدید از دکمه پارچه‌ای استفاده میشه اما در گذشته از نگین الماسی استفاده می‌شد. لمسه کاری به دو شیوه لمسه دست و لمسه دوخت انجام میشه. انجام لمسه دست سخت‌تر است اما جذابیت بالاتری داره. این لمسه‌ها علاوه بر زیبایی چشم‌گیری که داره، باعث میشه طول عمر مبل بیشتر بشه و از چروک شدن پارچه هم جلوگیری بکنه.

مبل تخت خواب شو

مورد بعدی دوخت تمیز و بدون نقص پارچه‌های این مبل است که توسط چرخ‌های خیاطی مخصوص و باکیفیت انجام میشه. پارچه‌های این مبل اغلب از جنس پارچه‌ی ترک است که از تراکم و کیفیت بالایی برخورداره و به راحتی کش نمیاد و سوراخ نمیشه. در تصویر زیر یک مبل تخت خواب شو ترک را میبینیم که از پارچه طرح چرم درجه یک ساخته شده.

پارچه‌های ساده اما خاص و با کیفیت

اول از همه بگیم که مبلمان ترکی به خاطر پارچه‌های رومبلی با کیفیت‌شان معروف هستند. پارچه‌هایی که برای تولید مبل راحتی ترک به کار میره می‌تونه ساده یا طرح‌دار باشه. این پارچه‌ها مقاومت بالایی دارند و به سادگی لک نمی شوند.

مبل راحتی ترک زرشکی

پارچه‌های مخمل از محبوب‌ترین پارچه‌های مبل هستند و رنگ‌بندی متنوعی دارند. در ساخت مبلمان ترک هیچ وقت از پارچه درجه پایین و بی‌کیفیت استفاده نمیشه. بعضی از تولیدکنندگان مبلمان در کشور‌های اروپایی پارچه‌ مبلی ترک رو برای ساختن مبل خود به کار می‌برند. این موضوع در تولیدات ایران نیز متداول است.

چوب‌های مستحکم و مرغوب

مبل راحتی ترک تمام پارچه هست اما این دلیل نمیشه که با مبل ضعیفی روبرو باشیم. این مبل اسکلت داخلی بسیار مستحکمی داره و ساختار محکم این مبل بر کسی پوشیده نیست. خب شاید بپرسیم چرا؟ چون جنس چوب به کار رفته در مبل مطلوب و درجه یک است.

مبل راحتی ترک صدفی رنگ

چوب راش و گردو بهترین چوب‌های موجود هستند که در ساخت مبل چوبی ترک استفاده می‌شن. جنس چوب به کار رفته می‌تونه در ماندگاری و طول عمر مبل تاثیر زیادی داشته باشه. وقتی از چوبِ استفاده شده آگاهی داشته باشیم، از این موضوع مطمئن خواهیم بود که مبل راحتی ترک تا سال‌ها مهمان خانه ما خواهد بود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی