مبل راحتی مدل مدرن

راهنمای خرید مبل جهیزیه, موقع خرید جهیزیه، لوازم زیادی هست که که باید مد نظر داشته باشیم. اما برای اتاق پذیرایی وجود مبل لوکس از همه چی مهم تره. مبل مناسب جهیزیه می‌تونه دکوراسیون خونه رو کامل کنه و تِم خاص و شیکی برامون به ارمغان بیاره.
در نتیجه هنگام خرید باید نهایت دقت رو به خرج بدیم تا انتخاب درست و مناسبی داشته باشیم. همچنین باید ظاهر و رنگ مبل که با سایر لوازم دکوری خونه هماهنگ باشه. پس بهتره که انتخاب مبل رو بذاریم جزو آخرین مراحل خرید جهیزیه.
چون که نباید موقع خرید مبل عجله کنیم و باید وقت بذاریم تا با صبر و حوصله مبل مورد علاقه‌مون رو بخریم. در ادامه با همراهی هم دیگه قراره در مقاله‌ی راهنمای خرید مبلمان جهیزیه، اطلاعات کاملی راجع به چگونگی خرید مبل، مدل‌های مبل برای جهیزیه و نکات جزئی به دست بیاریم.

چه مدل مبلی را خریداری کنیم؟

چه مدل مبلی رو بخریم از اولین و مهم‌ترین سوال‌ها موقع تهیه جهیزیه هست. برای همین باید از قبل سبک دکوراسیون خودمون رو انتخاب کنیم تا بتونیم مبلی رو با همون تم خریداری کنیم و دکوراسیون هماهنگ داشته باشیم. در ادامه تو مقاله‌ی راهنمای خرید مبلمان جهیزیه قرار با سه مدل مبل آشنا بشیم.

اهمیت انتخاب جهیزیه مبل

شاید بتوان گفت از میان ده‌ها و صدها وسیله موردنیاز و یا زینتی که یک جهیزیه را کامل می‌کند جهیزیه مبل از مهم‌ترین موارد به‌حساب می‌آید. زیرا می‌توانید طرح و نقش جهیزیه مبل خود را به‌عنوان یک نقطه مرکزی در تهیه جهیزیه قرار دهید. بسیاری از عروس خانم‌ها در انتخاب رنگ وسایل و مدل آن‌ها دچار تردید می‌شوند و نمی‌دانند چطور می‌توانند بهترین هماهنگی و اصطلاحاً هارمونی را بین وسایل خود به‌عنوان یک تازه‌عروس ایجاد کنند.

بنابراین اگر مبلمان را به‌عنوان اولین انتخاب خود قرار دهید بعدازاینکه یک جهیزیه مبلمان مناسب و موردعلاقه خودتان و همسرتان را پیدا کردید می‌توانید به‌راحتی می‌توانید بقیه جهیزیه شامل میز ناهارخوری، جهیزیه سرویس خواب و سایر موارد را به‌گونه‌ای تهیه کنید که با جهیزیه مبلمان شما هماهنگ شود.

مثلاً فرض کنید دوست دارید طرح جهیزیه مبلمان شما با دورهای فندقی و زمینه پارچه ساتن کرم باشد. در این صورت به‌راحتی می‌توانید با همان طرح میز ناهارخوری خود را نیز سفارش دهید یا حتی جهیزیه میز را طوری که کاملاً با مبلمان هماهنگ باشد مانند رنگ کرم و نخودی انتخاب کنید. بعد به سراغ پرده بروید که می‌توانید رنگ‌هایی مانند نخودی، کرم، خود فندقی، قهوه‌ای شکلاتی و … را انتخاب نمایید و همین‌طور به ترتیب بقیه وسایل چوبی خود را نیز برگزینید.

خرید مبل جهیزیه عروس مستقیم از تولیدی

شما میتوانید مبل برای جهیزیه عروس را بدون واسطه مستقیم از تولیدی مبل لوکس به قیمت کارخانه بخرید و سود واسطه را یک وسیله دیگر برای جهیزیه خرید کنید ادرس سایت https://moblelux.ir

شماره ارتباطی: تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 علوی

انتخاب سبک مبلمان جهیزیه

اولین و مهمترین موضوع هنگام چیدمان جهیزیه عروس، انتخاب سبک منزل نوعروس است. باید بدانید دوست دارید دکوراسیون شما کلاسیک، مدرن، استیل یا سبک های دیگری باشد تا بتوانید مبلمانی با همان تم خریداری کنید که با تمامی وسایل منزل هماهنگ شود و نمای صحیح و دلنشینی برای منزل شما ایجاد کند. در ادامه شما را با انواع سبک مبلمان آشنا می‌کنیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود.

اندازه مبلمان جهیزیه عروس

شما باید بدانید که از مبل برای چه کاری استفاده می کنید تا بتوانید اندازه مبل را انتخاب کنید. سرگرمی، استراحت، مطالعه یا… . مبلمان جهیزیه عروس در درجه اول باید برای خود عروس و داماد راحت باشد. همچنین باید تعداد مبل خود را در نظر بگیرید تا در هنگام پذیرایی از مهمان ها دچار مشکل نشوید. قانون طلایی تناسب اتاق با مبل این است که مبل حدود دو سوم دیواری باشد که مبل در برابر آن قرار می گیرد.

حتما به عمق صندلی ها توجه کنید. بسته به قد خود صندلی های عمیق یا کم عمق را انتخاب کنید. اگر مبل راحتی می خرید، آن را در موقعیت های نشسته و خوابیده امتحان کنید. مهم است که قبل از خریدن مبلمان جهیزیه عروس مبل خود را امتحان کنید. پشتی مبل باید به گونه ای باشد که شما بتوانید سر خود را به آن تکیه دهید. همچنین پا های شما بر روی زمین صاف باشد و پشت زانو ها کمی جلوتر از بالشتک پایینی مبل قرار بگیرند.

در خرید مبلمان جهیزیه عروس باید به این توجه کنید چه مدت قصد دارید در جایی که هستید بمانید؟ اگر دائم در حال جابجایی هستید، سعی کنید مبل های سبک تر و کوچک تری خریداری کنید.

انتخاب رنگ مبلمان جهیزیه

موضوع دیگری که در مبلمان جهیزیه عروس مطرح می‌شود، رنگ آنها است. انتخاب رنگ کاملا موضوعی سلیقه‌ای است و نمی‌توان در آن نظر دیگران را دخالت داد، توجه داشته باشید که قرار است شما در آن خانه زندگی کنید نه دوستان و آشنایان! پس فقط و فقط سلیقه خودتان را ملاک قرار دهید. اما ما در اینجا چند نکته بازگو می‌کنیم تا کمی انتخاب مبلمان جهیزیه عروس برای شما راحت‌تر شود. اگر خانه کوچکی دارید بهتر است از رنگ‌های روشن و پارچه‌های ساده استفاده کنید تا فضا را کمی دلبازتر جلوه دهد و توجه کنید که با سایر وسایل منزل همخوانی داشته باشد تا دکوراسیون خانه نوعروس بی‌نقصی داشته باشید.

خرید مبلمان راحتی برای جهیزیه

مبلمان راحتی هیچگاه طرفدارانش را از دست نمی‌دهد. این سبک مبل مناسب هر متراژی است و به راحتی با تمام لوازم جهیزیه شما ست می‌شود. اگر خانه کوچک و نقلی دارید حتما به خرید مبلمان راحتی فکر کنید، زیرا علاوه بر راحتی، بسیار کمجا بوده و فضای خانه را دلبازتر نشان می‌دهد. اما اگر متراژ خانه شما به اندازه کافی بزرگ است بهتر است از این مبل‌ها در سالن نشیمن و یا تی‌وی روم استفاده کنید و کنار آنها از مبلمان استیل یا کلاسیک برای سالن پذیرایی خریداری کنید. وجود مبل راحتی در هر خانه‌ای ضروری است، پس حتما آن را در انتخاب‌هایتان هنگام چیدن جهیزیه

خرید مبل کلاسیک برای جهیزیه

اگر شما سبک مبل استیل و مبل راحتی را دوست دارید، پیشنهاد ما خرید مبل جهیزیه کلاسیک است. این مبل زیبایی و راحتی را با هم داشته و سبب ایجاد دکوراسیونی فوق‌ العاده می‌شود. اگر ابعاد فضای در اختیار شما متوسط بوده باید به سراغ مدلی از آن بروید که از چوب‌های ظریف‌تری برای بدنه آنها استفاده شده است، همچنین توجه داشته باشید دسته و تکیه‌گاه آن خیلی بلند نباشد و باید پارچه مصرفی آن نیز رنگ روشن و یا خنثی باشد تا خانه را دلگیر و کوچک نشان ندهد. اگر بدانید این مبل را چگونه به درستی ست کنید، دکوراسیون جهیزیه ایرانی و جذابی خواهید داشت.

سخن آخر

انتخاب جهیزیه کار آسانی نیست اما شور و شوق بسیار زیادی برای دختران جوان ایجاد می‌کند. شروع یک زندگی تازه با مردی دوست‌داشتنی و ایده‌آل این انگیزه را به عروس خانم‌ها می‌دهد که به‌اندازه کافی برای انتخاب وسایل خود وقت گذاشته و آنچه را واقعاً از آن لذت می‌برند انتخاب کنند. بنابراین سعی کنید برای انتخاب‌های خود همه جنبه‌های مختلف مانند فضای موردنظر، علاقه شخصی خودتان و همسرتان و … را در نظر بگیرید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها: ,بهترین رنگ مبل برای عروس, قیمت مبل جهیزیه عروس, مبل عروس راحتی, مبل جهیزیه عروس اینستاگرام, مبل عروس سلطنتی, مبلمان اسپرت عروس, مبل مناسب جهیزیه عروس, مبلمان عروس اصفهان,