فروش مبل شنی در اصفهان, قصد خرید مبل شنی را دارید ؟ عجله نکنید ! انواع مبل شنی بسیار زیبا یک نفره و دو نفره و و صندلی شنی ، ساخت مبل شنی در مدل های شکل دار بسیار نرم و راحت جهت استفاده های دائمی در منزل و جهت دیزاین کردن منزل ، کار بردهای مختلفی از جمله مصارف خانگی و جهت استفاده در ویلا ها ، طبی ، و انعطاف پذیر ، با گارانتی تعویض دو ساله در اصفهان مرکز فروش و نمایندگی مبل شنی در ایران ، بزرگترین تولید کننده مبل های شنی و با تنوع بسیار بالا برای بزرگسال و کودکان ، مبل های هپی چیر با طرح های مختلف از جمله طرح فوتبال, بسکتبال, والیبال, ساده, پارچه ای, مخملی, برزنتی,

تولید و فروش هپی چیر اصفهان. فروشگاه مبل شنی و بین بگ و هپی چیر در رنگها و طرح های گوناگون با قیمت مناسب. تولید کننده مبل های شنی و بین بگ در ایران . مبل های شنی طرح های بسیار زیادی دارند که برای استفاده در منزل و محل کار و ویلاهای شخصی جهت رفع خستگی و تماشای تلویزیون بهترین گزینه میباشند از نظر راحتی قابل مقایسه با هیچ مبل دیگری نیستند و وزن و حجم آنها بسیار کوچک و سبک هستند از مبل های شنی در کلوپ های ورزشی استفاده های بسیاری میشود که مناسب کودک و بزرگسالان میباشد از این گونه محصولات برای بازی های کامپیوتری نیز استفاده میشوند . قیمت ارزان مبل شنی و راحتی آنها و همچنین سبکی این محصولات باعث شده تا از دیگر رقبای خود در سطح بالاتری قرار بگیرند و همچنین برای انتخاب و خرید مبل گزینه اول باشند

مبل شنی در اصفهان

 

 

 

تفاوت مبل های شنی و بین بگ چیست؟ تفاوت در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شدن و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل های شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل های کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگان بین بگ وجود ندارد. قیمت بین بگ و بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. موادی که داخل مبلمان شنی استفاده میشوند از یونولیت و گرانول ریز و خورد شده هستند که در هنگام نشستن فرد حس بسیار لذت بخشی را منتقل میکند و بسیار نرم و راحت میباشند.

 

مبلهای شنی دارای پوسته و آستر داخلی هستند که با ادغام این دو و پر کردن مواد گرانول یا یونولیت داخل آستر هپی چیر یک مبل شنی زیبا و راحت شکل میگیرد. مبلهای شنی در سایز ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و ساخته میشوند که در انواع یک نفره و دو نفره و مبل شنی سه نفره تخت خواب شو و حتی تخت های شنی بسیار نرم و راحت خانوادگی میباشند. مبل شنی مزایا زیادی دارد.

مبل شنی جهت استفاده بازی های کامپیوتری و گیم نت ها بسیار عالی و مناسب هستند. با وجود جست و خیز بچه ها در هنگام بازی مناسب ترین مبل برای تخلیه هیجانات و تحرک نوجوانان مبلهای بین بگ یا یونولیتی هستند. که میتوانند یه محصول عالی و هیجان انگیز برای این رده از سنین باشند اگر چه این محصولات برای فضاهای عمومی ورزشگاهها اتاق بازی و حتی جهت ویلاهای شخصی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

هپی چیر بزرگ راحتی محصولی با رنگی شاد می باشد که از چرم مصنوعی تهیه شده و از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و در عین حال نرم و راحت می باشد . محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که انعطاف پذیری قابل توجهی به آن بخشیده است . وزن اندک و تحمل وزن بالای آن یکی از ویژگی های محبوب این محصول می باشد . خرید هپی چیر قرمز به صورت حضوری و اینترنتی در سراسر کشور میسر می باشد .

در خصوص چگونگی خرید مبل شنی یا انتخاب و سوالات در زمینه های مختلف مبل هپی چیر یا بین بگ توضیحاتی خواهیم داد که اگر سوالی در ذهن دارید و برای انتخاب بهتر و خرید محصولات نیاز به مشاوره داشتید بتوانیم همه آنها را پاسخگو باشیم. ما تولید کننده مبل های شنی هستیم و کارگاه ما دارای ۱۲ سال تجربه در تولید مبل های بین بگ و هپی چیر را دارد پس چنانچه محصولی مد نظرتان هست که در وب سایت موجود نیست میتوانید آنرا سفارش داده و رنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید این کارگاه تولیدی مبل شنی در اصفهان بوده کسانی که در این محدوده هستند میتوانند سفارش خود را ثبت کرده و در همان مکان کالای خود را تحویل بگیرند.

مبل های شنی از جنس بدنه پارچه ای مخملی بسیار نرم و لطیف تشکیل شده و دیگر مدل های آن از پاچه فوم مصنوعی ساخته و تولید میشوند داخل مبل های شنی یک آستر وجود دارد که مواد داخل مبل شنی در داخل فوم ریخته میشود در انتهای کیسه یا آستر یک زیپ تعبیه شده به طول ۸۰ سانتی متر که میتواند از ریختن مواد به بیرون از مبل جلوگیری کند رویه مبل نیز بر روی آستر کشیده میشود تا مبل شکل بگیرد استفاده از مبلهای شنی حس بسیار آرام و لذت بخشی را به فرد منتقل میکند که استفاده از آن را با هیچ مبل دیگری نمیتوان مقایسه کرد

 

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

فروش مبل شنی در اصفهان,فروشگاه مبل شنی اصفهان,مراکز فروش مبل شنی,انواع مبل شنی,مبل شنی دیجی کالا,مبل شنی دست دوم,ساخت مبل شنی,یونولیت مبل شنی,خرید مبل شنی دیجی کالا,مبل شنی شیراز,صندلی شنی دیجی کالا,مبل شنی مشهد,مبل شنی,خرید مبل شنی,قیمت مبل شنی,فروش مبل شنی,الگوی مبل  شنی,ساخت مبل شنی,تولیدی مبل شنی,مواد داخل مبل شنی,قیمت مبل شنی راحتی,قیمت مبل یک نفره شنی,عکس مبل شنی,جدیدترین مبل شنی,مدل مبل شنی,