مبل مخصوص دیسک کمر و کمر درد مخصوص افرادی که کمردرد یا دیسک کمر دارند. مبل طبی باراد از جمله مبل های بسیار راحت و مناسب برای افرادی است که با دردهای ناشی از زانودرد، کمردرد، پادرد سروکله می زنند. البته در برخی مواقع با وجود استفاده فرد از صندلی طبی و مبل ارگونومیک باز هم دچار دردهایی در ناحیه کمر می شود، به این دلیل است که فرد یاد نگرفته بر روی صندلی درست بنشیند و همین باعث ناراحتی وی می گردد.

مبل طبی باراد علاوه بر ظاهر و شکل زیبا از نظر پزشکی نیز بسیار عملکرد مهمی دارند و ساعت ها می توان بر روی این مبل نشست بدون این که احساس خستگی به ما دست دهد و یا دچار درد کمر و گردن شویم . درست نشستن به ما کمک می کند تا از استراحت روی مبلمان لذت ببریم. به ستون فقرات ما هم اسیب وارد نشود

راهنمای خرید بهترین مبل مخصوص دیسک کمر و کمر درد

انتخاب صندلی اداری مناسب برای رفع مشکلات کمر در صورتی که مدت زمان زیادی را روی صندلی اداری یا صندلی کار می‌نشینید، بهتر است از صندلی استاندارد و طراحی ارگونومیک استفاده کنید. در هر حال، اگر به دنبال صندلی مناسب برای رفع کمر درد هستید، بهتر است با یک متخصص در زمینه ارگونومی مشورت کنید. دکتر علی نوری متخصص ستون فقرات و متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در مورد نحوه انتخاب یک صندلی اداری مناسب می‌گوید: به هنگام نشستن بدن شما باید بر روی یک سطح صاف، به ویژه سطح تخت و صاف که در آن می‌نشینید، قرار گیرد.

نکات مهم برای خرید مبل ‌طبی

برای خرید مبلمان طبی که تاثیر زیادی بر سلامت کمر و ستون فقرات دارد، باید نکاتی را رعایت کنید. اولین نکته مهم برای خرید این نوع مبلمان انتخاب مجموعه مناسب برای خرید این نوع مبلمان است. برخی از فروشندگان در بازار مبلمان بی‌کیفیت را با هزینه‌های بالا به فروش می‌رسانند. اگر بخواهید از مبلمان ا‌طمینان داشته باشید باید خصوصیات مبل استاندارد را بشناسید و یک فرد معتمد را برای خرید خود انتخاب نمایید.

چطور مبل طبی را بشناسیم؟

یک مبل طبی مناسب باید به طوری باشد. طول نشیمن نباید کوتاه یا خیلی بند باشد پشت مبل نباید کوتاه باشد. باید چهار ناحیه ستون فقرات( گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را به درستی پوشش دهد. همان طور که می دانید معمولا همه تجربه نشستن بر روی صندلی و مبلمان را دارند و در روز به تعداد مکرر ممکن است بالاتنه خود را حرکت دهند در این مواقع چنانچه از صندلی و یا مبل مناسبی استفاده نگردد آسیب های غیرقابل برگشتی به آنها وارد خواهد شد. مبل طبی باراد طبق اصول ارگونومیک و استاندارد طبی ساخته می شود تا کاربر در آن هنگام نشستن احساس راحتی نماید و چنانچه با مشکل دیسک کمر یا انواع درد در نواحی پایین کمر، بالای کمر مواجه باشد، بدون فشار آوردن بر ناحیه خاصی از بدن برای مدت طولانی بتواند بر روی مبل باراد بنشیند. امروزه بیشتر مبل هایی در بازار موجود است واقعا عملکرد یک

 

اگر شخصی از مبلمان استفاده زیادی داشته باشد در طولانی مدت تاثیر زیادی روی سلامت خود به وجود خواهد آورد. اگر از مبل استاندارد و طبی استفاده کنید می‌توانید به سلامت خود کمک کرده و برعکس این موضوع نیز امکان‌پذیر است. نشستن هر شخص روی مبلمان نیز باید به درستی انجام شود، اگر مبلمان به صورت طراحی شود که کمترین فشار روی ستون فقرات و دیسک وجود داشته باشد به سلامتی لطمه وارد نمی‌شود.

کیفیت پایین مبلمان باعث می‌شود که فرد روی مبل احساس راحتی نداشته باشد در طولانی مدت ممکن است به بیماری‌هایی مانند دیسک کمر و درد ستون فقرات دچار شود. راحتی مبل تاثیر بسیار زیادی در طولانی مدت برای افراد دارد. سعی کنید اگر زمان زیادی را به صورت نشسته روی مبل می‌گذرانید حالت نشستن خود را استاندارد کنید.

استفاده از مبل شنی

اکثر افرادی که دچار دیسک کمر هستند، می‌توانند از مبلمان شنی استفاده کنند. این مبلمان که موجب سلامتی و کاهش دردهای کمر می‌شود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. مبلمان شنی معمولاً راحت‌تر از مبلمان دیگر است. طرز نشستن صحیح روی مبلمان تاثیر بسیار زیادی در سلامتی دارد. اگر شما مبلمان شنی را برای خود انتخاب نمایید پس بهتر است طرز نشستن شما نیز روی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. با انتخاب مبلمان مناسب می‌توانید فشار کمتری روی ستون فقرات و دیسک کمر خود بیاورید. مبل شنی به صورت استاندارد تولید شده و فشار کمتری به کمر شما وارد خواهد کرد.

اگر به دیسک کمر دچار هستید، سعی کنید اهمیت زیادی به حالت نشستن خود روی مبلمان مختلف دهید. شما با انتخاب مبلمان طبی اگرچه هزینه بیشتری می‌پردازید اما می‌توانید از درد کمر جلوگیری کرده و هزینه درمان خود را کاهش دهیم. افرادی که دارای دیسک کمر و مشکل در ستون فقرات هستند، باید از مبلمان استاندارد و راحت استفاده کنند. یک مبل استاندارد و طبی باعث حالت طبیعی ستون فقرات و کمر شما خواهد شد. با نشستن‌های طولانی روی این مبلمان کمتر دچار خستگی و درد خواهید شد.

مبل طبی مدل باراد

مبل طبی باراد به شما کمک می‌کند تا کاملا درست بنشینید و در حالت نشستن ستون فقرات تان را در یک حالت و وضعیت درست و صحیح قرار بدهید و هیچ گونه احساس ناراحتی در جسم خود نداشته باشید . می توان به این نکته اشاره کرد که داشتن یکی از این مبل های طبی برای کسی که زمان زیادی روی مبل می‌نشیند ، بسیار ضروری می باشد .

مبل طبی بارد جزو مبل های راحت محسوب می شود که ویژگی هایی زیادی دارد. استفاده از مبل طبی تاثیر مستقیمی در سلامت افراد دارد و چنانچه از مبل بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده شود مطمئنا به سلامت جسمی فرد استفاده کننده لطمه جدی وارد خواهد آورد.

تاثیر مبل بر سلامت کمر و ستون فقرات در دراز مدت چگونه است ؟

قصد داریم در این مقاله در مورد تاثیر مبل بر سلامت کمر با شما عزیزان صحبت کنیم. استفاده از مبل استاندارد و طبی به این افراد پیشنهاد می شود. اما گاهی مشاهده می شود که افراد پس از خرید مبل استاندارد و طبی بازهم دچار مشکلات کمر، ستون فقرات و گردن می شوند. علت این امر می تواند استفاده نادرست از مبلمان باشد. اگر مبلمان استاندارد باشند و به درستی از آن ها استفاده شود در این صورت فرد در اثر نشستن طولانی مدت بر روی مبل نیز بسیار کمتر احساس خستگی می کند. مبلمان مناسب کمترین فشار را روی ستون فقرات و کمر وارد می کند. بیماری های مربوط به کمر مانند دیسک کمر و درد مربوط به آن هم برای مردان و هم برای زنان ایجاد می شود. سبک زندگی فرد کمک بسیاری در کنترل این عارضه می کند.

 تاثیر مبل بر سلامت کمر و ستون فقرات در دراز مدت چگونه است ؟

مبل شنی برای افرادی که دیسک کمر دارند چه اثری دارد؟

همیشه با این سوال مواجه می شویم که چه نوع مبلمانی برای کسانی که دیسک کمر دارند مناسب است؟ مبل شنی یکی از انواع جدید مبلمان می باشد که در مدل های راحتی نیز وجود دارد. خرید مبل شنی به افراد دارای دیسک کمر و عارضه در ستون فقرات توصیه می شود. در هر مدل مبلمان راحتی مبل یکی از موارد مهم است که در هنگام خرید مبل بایستی به آن توجه کنید. مبل شنی معمولا راحت و وسط آن گود تر از سایر قسمت ها می باشد. باید توجه کنید که طرز نشستن صحیح روی مبلمان بسیار در سلامتی فرد تاثیر گذار است.

استفاده از مبل استاندارد برای کسانی که دیسک کمر دارند حتما ضرورت دارد. دلیل این امر این است که نشست و برخاست از روی مبل فشار کمتری به گردن، کمر، ستون فقرات و زانوی این افراد وارد می کند. از این رو یکی از وسایل ضروری برای این افراد مبل استاندارد می باشد که در کنار تخت خواب استاندارد و جا لباسی ایستاده اهمیت دارد.

انتخاب مبل مناسب:

انتخاب مبل مناسب نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. چرا که مبل مناسب از کمر درد های زودرس جلوگیری می کند. زندگی با مبل استاندارد برای افراد دارای دیسک در قسمت گردن و کمر، کسانی که ساییدگی در قسمت زانوها و استخوان ها و پوکی استخوان دارند بسیار راحت تر و همراه با درد کمتر می باشد. اگر از مبلمان استاندارد و طبی استفاده کنید ستون فقرات شما در راحت ترین و طبیعی ترین شکل خود قرار می گیرد. در این صورت بسیار کمتر آسیب می بینید. از همه مهم تر این که بسیار کمتر دچار خستگی و درد خواهید شد. این نوع مبلمان ارتفاع مناسب و نشیمن گاه طبی و استاندارد دارد.

چگونه مبل مناسب برای کمر را بشناسیم؟

این نوع مبلمان دارای خصوصیات منحصر به فرد و مهمی است که در ادامه به آن می پردازیم:

ارتفاع تا سطح زمین به گونه ای است که پاها به درستی بر روی سطح زمین قرار بگیرد.
طول نشیمن نه زیاد عریض و نه باریک باشد به طوری که پاها روی زمین باشد و بتوان به خوبی تکیه داد.
پشتی مبل بایستی تمامی ستون فقرات را در بگیرد.
در هنگام نشستن بایستی کاملا احساس راحتی کنید.

اگر تا الان احساس کمر درد داشته اید در انتخاب مبلمان دقت کنید. انتخاب مبلمان مناسب را در لیست لوازم منزل خود قرار دهید.

تاثیر مبل بر سلامت کمر و ستون فقرات

مهم ترین وسایل خانه که در بهبود دیسک کمر موثرند؟

استفاده از تشک طبی و مبل استاندارد دو وسیله مهم و ضروری برای افراد که بیماری دیسک گردن یا کمر دارند. با استفاده از تجهیزات مناسب و ضروری از آسیب جسمانی به کمر و گردن دوری کنید. آرتروز و دیسک ها در اثر نشستن نامناسب و قرار گرفتن نامناسب گردن و ستون فقرات به وجود می آید در نتیجه تاثیر مبل بر سلامت گردن و کمر را نباید نادیده گرفت.

سخن آخر:

تاثیر مبل بر سلامت کمر و ستون فقرات بسیار مهم می باشد. استفاده از مبل مناسب باعث ایجاد سلامتی طولانی مدت و کاهش آسیب قسمت های مختلف ستون فقرات خواهد شد. قبل از خرید مبل اگر دچار عارضه کمردرد، پا درد، زانو درد حتما به مشخصات مبل و میزان راحتی خود دقت کنید. نحوه استفاده درست از مبلمان در سلامت بدن را نباید نادیده بگیریم. مهم ترین عامل در خرید مبلمان را بایستی راحتی بدنمان در حین استفاده از مبل قرار دهیم. زیرا در این صورت قسمت های مختلف بدن دیر خسته می شوند و فشار کمتری را تحمل می کنند.

 

مبل یکی از عناصر مهم برای آسایش و راحتی در هر مکان است. اگر مبلمان با کیفیت بالا تولید شود می‌تواند تاثیر زیادی در سلامت کمر و ستون فقرات نیز داشته باشد. برای خرید مبلمان باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید از مبلمان طبی و باکیفیت بهره‌مند شوید. تولیدکنندگانی که مبل‌های مختلف را تولید می‌کنند با توجه به یک سری موارد می‌توانند تاثیر مبلمان را برای سلامت کمر و ستون فقرات افزایش دهند. مکان‌های اداری هم نیاز به مبلمانی دارند که کارمندان با نشستن‌های طولانی مدت دچار مشکل نشوند.

آیا دنبال خرید مبل مدرن از بهترین فروشگاه مبلمان هستید؟

اگر به دنبال مبلمانی هستید که هیچگونه آسیبی به کمر و ستون فقرات شما وارد نکند، وبسایت های زیادی وجود دارند که به شما بهترین مبلمان هارو با کیفیت بسیار بالا ارائه میدهند مانند وبسایت های digikala.com یا sofadatis.com یا offedcor.com همچنین urbanladder.com. در این سایت ها تنوع بسیار بالایی از محصولات وجود دارد که جزئیات مبلمان در کنار تصاویر آنها برای شما قابل مشاهده است. با انتخاب یک مبل مناسب و خرید مبل مدرن از آسیب رسیدن به کمر و ستون فقرات خود جلوگیری کنید.

اگر شما زمان زیادی روی صندلی و مبلمان به حالت نشسته می‌گذرانید، باید دقت بسیار زیادی در خرید مبلمان داشته باشید. سلامت کمر شما اهمیت بسیار زیادی داشته و با انتخاب یک مبل مناسب از هزینه‌های زیاد برای درمان خود جلوگیری خواهد کرد.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مبل مستقیم از تولیدی یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان. وقتی بدون واسطه خرید کنید یعنی یک خرید ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید. ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی
ادرس سایت www.moblelux.ir

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل چرم .

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان

مبل طبی خانگی
مبل طبی تک نفره
مبل طبی دیسک کمر
صندلی طبی دیسک کمر
صندلی مناسب دیسک کمر