مبل نئوکلاسیک فرانسوی چیست؟ مبل نئوکلاسیک که به مبل فرانسوی هم معروف است؛ مبلمانی مدرن ولی طراحی شده با دیدگاهی سنتی است. برای افرادی که به دنبال وجود حس اصالت در فضای منزل هستند مبل نئوکلاسیک بسیار مناسب است. بر اساس خطوط مستقیم و فرم های مستطیل شکل طراحی می شود. در واقع این سبک از مبلمان طرحی بین مدرن و کلاسیک دارد.
خیلی از افرادی که قصد خرید مبلمان دارند؛ ترجیح می‌دهند مبلی را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی و تجمل، راحت و مدرن هم باشد. بهترین گزینه موجود برای این افراد خرید مبل نئوکلاسیک است. مبلمان نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک در مبلمان است.
مبل‌های نئوکلاسیک یکی از مدل‌های مبلمان شیک هستند و از خانواده مبلمان کلاسیک ریشه گرفته‌اند. بنابراین زیبایی و تجمل یکی از ویژگی‌های اصلی آن‌ها خواهد بود. هرچند این زیبایی در مبلمان نئوکلاسیک، به معنی از دست رفتن راحتی شما نیست. وجود مولفه‌های مدرن در این سری از مبلمان باعث می‌شود تا شما بتوانید استفاده روزمره هم از آن‌ها داشته باشید.

معرفی مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک چیست؟ و یا چگونه است سوال اکثر افراد است با ما همراه شوید تا بطور کامل با مبل نئوکلاسیک آشنا شوید.

مبل نئوکلاسیک

مبل نئو کلاسیک چیست؟

مبل نئوکلاسیک که به مبل فرانسوی هم معروف است؛ مبلمانی مدرن ولی طراحی شده با دیدگاهی سنتی است. برای افرادی که به دنبال وجود حس اصالت در فضای منزل هستند مبل نئوکلاسیک بسیار مناسب است.
بر اساس خطوط مستقیم و فرم ­های مستطیل شکل طراحی می­ شود.
در واقع این سبک از مبلمان طرحی بین مدرن و کلاسیک دارد.
تزئینات در مبلمان نئوکلاسیک، کمتر و ساده ­تر از مبلمان کلاسیک است ولی در عین حال شکوه و تجمل خاصی را به دکوراسیون می ­دهد.
مبل نیوکلاسیک معمولا با کیفیت است و مواد به کار رفته در آن باعث مقاومت و زیبایی‌اش می‌شود.
نقش پارچه آن در اغلب موارد ساده است و ممکن است پارچه‌ی کوسن‌ها طرح‌دار باشد.
میزان منبت کاری این سبک نسبت به سبک مبلمان کلاسیک کمتر است.
دارای رنگ‌های ساده و خنثی مانند: طلایی، کرم، طوسی
مجلل بودن
طرح و ویژگی‌های ساده
حفظ راحتی
استفاده از خطوط مستقیم به جای منحنی

چند مزیت مبل نئو کلاسیک و هماهنگی با انواع دکوراسیون

مبل نئوکلاسیک به دلیل رنگ‌های عمدتا خنثی خود، و داشتن مولفه‌های مدرن و کلاسیک به طور همزمان، قابلیت هماهنگ شدن با سبک‌های دکوراسیون متفاوتی را دارد.
یعنی اگر حتی شما قصد تغییر دیگر، وسایل خانه خود را هم نداشته باشید؛ معمولا مبل نیوکلاسیک با سبک دکوراسیون فعلی خانه‌تان هماهنگ می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران ناهماهنگی میان اجزای دکوراسیون داخلی خانه‌تان نباشید.

تنوع زیاد در مبل نئوکلاسیک

یکی از متنوع‌ترین مدل‌های مبلمان در بازار ایران، مبلمان نئوکلاسیک است. شما می‌توانید این سری از مبل‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مشاهده کنید.
مبل های نئوکلاسیک قابلیت تغییر زیادی دارند و می‌توانند سلایق مختلفی را پوشش دهند. به همین خاطر است که اگر برای خرید مبل نئوکلاسیک اقدام کنید؛ متوجه تنوع بسیار بالای این مدل در بازار می‌شوید.

دوام مبل نئو کلاسیک فرانسوی

اگر به دنبال یک مبل بادوام و زیبا می‌گردید؛ که علاوه بر استفاده روزمره برای مهمانی‌های شما هم شیک و مجلسی باشد؛ مبلمان نئوکلاسیک را فراموش نکنید. به دلیل نزدیکی سبک نئوکلاسیک به مبلمان کلاسیک، دوام و مقاومت بالای این مدل از مبل‌ها از دیگر مزایای خرید مبل نئوکلاسیک به حساب می‌آید.

به طور کلی می‌توان مبل‌های نئوکلاسیک را به دو مدل تقسیم کرد.

راحتی : مبل‌های نئوکلاسیک راحتی برای استفاده روزمره مناسب‌تر هستند و ممکن است دسته‌های چوبی نداشته باشند
پذیرایی: مبل‌های نئوکلاسیک پذیرایی، مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های رسمی‌تر به حساب می‌آیند.
چه رنگ هایی برای سبک نئوکلاسیک استفاده میشود؟
معمولا رنگ هایی که برای این سبک به کار می روند در دسته رنگ های خنثی مانند کرم، بژ، طوسی، نسکافه ای و سفید قرار می گیرند. البته سبک نئوکلاسیک دست شما را باز گذاشته و شما می توانید در کنار همان پالت رنگی، رنگ های آبی، سبز و حتی قرمز را نیز به کار ببرید. البته بهتر است این کار به شکل خیلی محدود به طور مثال برای یک کاناپه تکی، اکسسوری و یا رنگ یک دیوار انجام دهید.

مبل نئوکلاسیک در فضای نشیمن پذیرایی

مبلمانی که برای این سبک استفاده می شود، به اندازه مبلمان کلاسیک پرکار و باجزییات زیاد نیست، برعکس فریم چوبی ظریف و ساده ای دارد که بهتر است از پارچه های تک رنگ و بدون طرح و نقش برای تکمیل آن استفاده شود. اگر تمایل داشتید که از پارچه های طرح دار در دکوراسیون نئوکلاسیک‌تان بهره ببیرد، بهتر است آن ها را برای کوسن
متریال و موادی که در ساخت و طراحی یک سبک نئوکلاسیک استفاده میشود، چوب و سنگ میباشد. تمام متریال مبلمان نئوکلاسیک گروه مبل آنلاین از چوب سوپر راش گرجستان میباشد. یکی از نشانه‌هایی که میتوانید چوب راش گرجستان را تشخیص دهید وزن سبک آن است. چوب راش خشک به مرور سبک‌تر میشود و شما از داشتن یک مبل زیبا و سبک لذت کامل را خواهید برد.

مزایای خرید مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک ویژگی‌های خاصی دارد و می‌تواند نظر بسیاری از افراد سخت‌پسند را به خود جلب کند. شما با خرید این سری از مبلمان از مزایای زیر بهره می‌برید:
1. راحتی همراه با زیبایی
مبل‌های نئوکلاسیک یکی از مدل‌های مبلمان شیک هستند و از خانواده مبلمان کلاسیک ریشه گرفته‌اند. بنابراین زیبایی و تجمل یکی از ویژگی‌های اصلی آن‌ها خواهد بود. هرچند این زیبایی در مبلمان نئوکلاسیک، به معنی از دست رفتن راحتی شما نیست. وجود مولفه‌های مدرن در این سری از مبلمان باعث می‌شود تا شما بتوانید استفاده روزمره هم از آن‌ها داشته باشید.
2. هماهنگی با انواع دکوراسیون
مبلمان نئوکلاسیک به دلیل رنگ‌های عمدتا خنثی خود، و داشتن مولفه‌های مدرن و کلاسیک به طور همزمان، قابلیت هماهنگ شدن با سبک‌های دکوراسیون متفاوتی را دارد. یعنی اگر حتی شما قصد تغییر دیگر وسایل خانه خود را هم نداشته باشید؛ معمولا مبل نیوکلاسیک با سبک دکوراسیون فعلی خانه‌تان هماهنگ می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران ناهماهنگی میان اجزای دکوراسیون داخلی خانه‌تان نباشید.
3. تنوع

یکی از متنوع‌ترین مدل‌های مبلمان در بازار ایران، مبلمان نئوکلاسیک است. شما می‌توانید این سری از مبل‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی مشاهده کنید. مبل‌های نئوکلاسیک قابلیت تغییر زیادی دارند و می‌توانند سلایق مختلفی را پوشش دهند. به همین خاطر است که اگر برای خرید آنلاین مبل نئوکلاسیک اقدام کنید؛ متوجه تنوع بسیار بالای این مدل در بازار می‌شوید.
4. دوام

اگر به دنبال یک مبل بادوام و زیبا می‌گردید؛ که علاوه بر استفاده روزمره برای مهمانی‌های شما هم شیک و مجلسی باشد؛ مبلمان نیوکلاسیک را فراموش نکنید. به دلیل نزدیکی سبک نئوکلاسیک به مبلمان کلاسیک، دوام و مقاومت بالای این مدل از مبل‌ها از دیگر مزایای خرید مبل نئوکلاسیک به حساب می‌آید.

خرید اینترنتی مبل

این روزها افراد زیادی خریدهای کوچک و بزرگ خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهند. به همین خاطر گروه مبل فیدار هم این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند در این وب‌سایت، خرید آنلاین مبل نئوکلاسیک را انجام دهند. هرچند برخی از خریداران مبل ترجیح می‌دهند مبلمان خانه خود را به صورت حضوری و پس از دیدن محصول بخرند. در چنین حالتی هم شما می‌توانید از فروشگاه حضوری مبل فیدار دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید.
شما با انتخاب هر کدام از روش‌ها، لازم نیست نگران سلامت کالا، مطابقت با عکس و یا حمل و نقل آن باشید. گروه مبلمان فیدار با سابقه چندین ساله در زمینه تولید و فروش مبلمان، کیفیت تولیدات خود را تضمین می‌کند. برای خرید اینترنتی مبل نئوکلاسیک در همین صفحه مدل‌ها را ببینید و اگر سوالی درمورد روند سفارش یا مدل انتخابی خود داشتید با شماره‌های قرار گرفته در وب‌سایت تماس بگیرید. ما منتظر شنیدن صدا و دیدن شما در فروشگاه مبل فیدار هستیم.

مبل نئوکلاسیک خوب با قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

در فروشگاه تخت طاووس امکان خرید انواع مبل نیوکلاسیک، مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل ال، مبل چستر و مبل استیل، همچنین محصولات خواب از جمله سرویس خواب اسپرت ترک، سلطنتی و تک نفره با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. تمامی محصولات در فروشگاه تخت طاووس با بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند و دارای گارانتی دو ساله هستند. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه مشتریان از سراسر کشور قابل سفارش دهی است.
مراجعه کنید و یا با شماره در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی