مبل چرم بهتره یا پارچه ای کدام برای شما مناسب تر است؟ انتخاب مبلمان رابطه مستقیمی با سلیقه افراد دارد و هر شخصی با توجه به سلیقه خود می تواند مبل مورد نظر خود را انتخاب و روکش آن را معین کند.

جنس روکش پارچه ای و چرمی نسبت به هم برتری ندارند با این وجود ما ویژگی مثبت هر کدام از این روکش ها را در این مطلب برای شما بررسی می کنیم تا انتخاب درست تری داشته باشید.

اولین موضوع مورد اهمیت در مورد خرید مبلمان قیمت آن است، پس همین اول بگوییم که مبلمان پارچه ای نسبت به مبلمان چرم قیمت کمتری دارد. اما اگر نسبت به تفاوت های دیگر آنها کنجکاو هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

کیفیت چرم بهتر است یا پارچه؟

مبل چرم ضدآلرژی است. اگر حساسیت و آلرژی دارید، مبل چرمی می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد زیرا چرم هر گونه آلرژن مثل قارچ ها گرد و غبار مو و میکروب های حیوانات را از خود دفع می‌کند. این در حالی است که مبلمان پارچه‌ای اکثرا گردوغبار و انواع آلرژن‌ها را در خود متراکم می‌کنند. در صورت ابتلا به آلرژی، همیشه مبلمان‌تان را به طور منظم تمیز کنید.

چرمی بالاتر است یا پارچه؟!

جواب این سوال را باید در قیمت این دو محصول جستجو کرد؛ بیشتر مبلمان‌­های چرمی از چرم مصنوعی ساخته می­شوند که قیمت این نوع چرم بین متری 90 الی 150 هزار تومان می­باشد. چرم مصنوعی چرمی ارزان قیمت بوده و باید بدون تعارف به اطلاع شما رساند که بعد از گذشت مدتی نسبتاً کوتاه این چرم به اصطلاح پوست پوست شده و کیفیت خود را از دست
می­دهد. اگر اصرار به استفاده از چرم برای مبل خود دارید و مشکلی در تأمین بودجه ندارید می­توانید از چرم طبیعی که البته این چرم هم مراقبت­‌های خاص خود را دارد استفاده نمایید.

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

کیفیت چرم بهتر است یا پارچه؟

اگر بخواهیم به طور کلی بین چرم و پارچه یک گزینه را با قیمت برابر برای شما معرفی کنیم بدون شک پارچه و چرم پارچه(پارچه طرح چرم) پیشنهاد ما به شما می‌­باشد. دلیل این پیشنهاد مقاومت بیشتر پارچه نسبت به چرم‌­های مصنوعی موجود در بازار است.

مبل چرم بهتره یا پارچه ای

تنوع رنگی کالیته پارچه و چرم

تنوع کالیته پارچه به مراتب از چرم بیشتر بوده زیرا کالیته چرم فقط در برگیرنده رنگ­های اصلی بوده ولی برای مثال کالیته پارچه جاسمین علاوه بر رنگ‌های اصلی در بر گیرنده 30 الی 40 رنگ ترکیبی و زیبا می‌­باشد. بنابراین اگر به دنبال رنگی خاص برای مبلمان منزل خود هستید، کالیته­ پارچه یا چرم پارچه کمک بیشتری در پیدا کردن رنگ مورد علاقه‌­تان به شما می­کند.

نکات خرید مبل و انتخاب پارچه

بعد از آشنایی با انواع رویه مبل می­‌خواهیم نکاتی را که هنگام خرید مبل باید در نظر داشته باشید را بازگو نماییم تا بتوانید انتخاب خود را با آگاهی هر چه بیشتر انجام دهید.

در هنگام انتخاب پارچه مبلی رنگ میز ناهار خوری، کنسول، پرده، فرش، تخت­خواب و اقلام سرویس خواب خانه­تان را در نظر گرفته و نسبت به آن طیف رنگی مدنظرتان را بدست آورید.
پارچه جاسمین و گونی بافت و چرم پارچه مسکو و مایا از بهترین پارچه­‌های موجود در بازار پارچه ایران هستند.
در هنگام خرید مبل، از انتخاب پارچه کوسن و سفارش آن غافل نشوید.
هر چه نشیمن مبل مدنظرتان از مواد اولیه بهتری ساخته شده باشد، پارچه مبلتان در حالت بهتری و بدون چین و چروک به نمایش گذاشته می­شود.
بهترین نشیمن برای مبلمان راحتی اسفنج 30 الی 35 کیلویی یورولوکس و برای مبلمان استیل فوم سرد با کیفیت می­باشد.
رنگ بدنه مبلتان اگر با تضاد خیلی کمی با پارچه انتخاب شود، زیبایی پارچه یا چرم بیشتر به چشم می­آید.
در صورتی که وقت کافی برای خرید مبل ندارید و یا می‌­خواهید با حذف واسطه­های فروشگاهی خرید مبل ارزان را تجربه کنید، خرید مبل از تولیدی از پیشنهادهای جذاب ما است. خرید مبل بدون واسطه از تولیدی مبل لوکس اصفهان.
مبل انتخابی­تان را با کارت گارانتی معتبر شرکتی دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده حداکثری را ببرید.

مبلمان با روکش پارچه ای

روکش پارچه ای نرم تر و گرم تر از روکش چرمی است، و یک حس راحتی و دلنشینی را به مخاطب القا می کند.

روکش پارچه ای در طول استفاده کمتر آسیب دیده و از بین می رود، به عبارت دیگر روکش پارچه ای مبل از روکش چرمی آن مقاوم تر است. چرا که روکش چرمی ممکن است پس از مدتی استفاده پوسته پوسته شده یا حتی پاره شود.

تفاوت دیگر این دو نوع روکش در طرح و رنگ آنها خلاصه می شود، پارچه ها معمولا طرح و رنگ های بسیار متنوع تری نسبت به چرم دارند. همچنین روکش پارچه را می توانید پس از مدتی عوض کنید و طبق مد تغییر دهید.

مبلمان با روکش چرمی

اگر شما به گرد و خاک یا موی حیوانات آلرژی دارید مبل با روکش چرمی برای شما مناسب تر است، چرا که روکش چرمی نسبت به روکش پارچه ای گرد و خاک کمتری را به خود جذب می کند.

از نظر جلوه ظاهری مبل چرم از مبل پارچه ای برتر بوده و دکوراسیون منزل شما را چه از نوع مدرن، چه از نوع سنتی باشد بهتر و زیباتر می کند. کسانی که به دنبال مبل شیک و لاکچری هستند معمولا مبلمان چرمی را انتخاب می کنند.

مورد بعد تمیز کردن و شستشو مبلمان است، اگر تمیزی مبلمان برای شما اولویت است حتما مبل چرمی انتخاب کنید چرا که تمیز کردن آن نسبت به مبل پارچه ای کار بسیار ساده تری است.

مبل چرم ضدآلرژی است. اگر حساسیت و آلرژی دارید، مبل چرمی می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد زیرا چرم هر گونه آلرژن مثل شور سر حیوانات را از خود دفع می‌کند. این در حالی است که مبلمان پارچه‌ای اکثرا گردوغبار و انواع آلرژن‌ها را در خود متراکم می‌کنند. در صورت ابتلا به آلرژی، همیشه مبلمان‌تان را به طور منظم تمیز کنید.۸ بهمن
به نظر شما مبل چرمی بهتره یا پارچه ای. هنگام خرید مبلمان جدید، یکی از تصمیماتی که از ذهن می گذرد، این است که خرید مبل چرم بهتر است و یا پارچه‌ای؟ با وجود تنوع بالا در مدل های مبل‌، انتخاب از بین انواع آن‌ها شاید کمی مشکل باشد. چرا که علاوه بر نقش مهم مبلمان در دکوراسیون خانه، بایستی به جنس و راحتی آن‌ها و سلیقه شخصی افراد نیز توجه کرد. یکی از چالش‌هایی که معمولا در انتخاب و خرید مبلمان وجود دارد، انتخاب بین انواع مبلمان از نظر جنس آن‌ها بوده و یکی از سوالاتی که در این بین پرسیده می‌شود این است که « مبل چرمی بهتره یا پارچه ای ؟ » اگر شما هم جزء افرادی هستید که این سوال برایتان پیش آمده، ادامه این مطلب با ما باشید.

ازادی عمل هنگام خرید مبلمان

شما در هنگام خرید مبلمان کاملا ازاد هستید تا طبق سلیقه خود مبل سفارش دهید.شما میتوانید برای روح بخشیدن به محیط خانه، مبلمانی ساده با کوسن‌های گلدار یا برعکس را انتخاب کنید. میتوانید رنگ پارچه ساده گلدار را از روی کالیته پارچه ای که فروشنده به شما نشان میدهد خودتان انتخاب کنید یا اینکه خود شما پارچه تهیه کنید.رنگ چوب مبلمان رنگ پایه های مبل یا مبل چند رنگ انتخاب کنید. مبل خود را با کفپوش ، پرده و فرش و دکوراسیون داخلی منزل خود ست نمایید، در هر سال پارچه ها با اسامی مختلف وارد بازار می شوند ، در سالهای قبل پارچه های طرحدار و گلدار برای نشیمن و بدنه مبلمان استفاده می شد اما با مدرن تر شدن زندگی مردم ، طرح های مبلمان به سمت سادگی سوق بیشتری پیدا کرده و طرح های ساده و بدون گل برای مبلمان مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفت و از پارچه های گلدار فقط بر روی کوسن ها یا بالشتک های مبل استفاده می شود .

مبل چرمی بهتره یا پارچه ای. مبل چرمی

در پاسخ به سوال مبل چرمی بهتره یا پارچه ای یکی از مواردی که بایستی در نظر گرفته شود هزینه صرف شده است. در شرایط یکسان معمولا قیمت مبل پارچه‌ای نسبت به مبمان چرمی پایین‌تر بوده و این یکی از نقاط قوت مبلمان پارچه‌ای نسبت به مبلمان چرمی محسوب می‌شود.
و از طرفی مبلمان چرمی ممکن است مانند صندلی‌های چرمی خودرو، در تابستان بسیار گرم شده و در زمستان نیز سرد باشند. همچنین مبل‌های چرمی معمولا سفت‌تر از مبل‌های پارچه‌ای هستند.
از طرف دیگر چرم بیشتر از پارچه به پارگی و خط افتادن و رطوبت حساس است. و این باعث می شود نسبت به آسیب هایی که حیوانات خانگی به مبلمان می زنند، آسیب پذیر تر باشد. اما این را هم بگوییم که چرم خیلی راحت با یک گرد گیری سبک و جارو برقی تمیز می شود. ضمنا می توانید از محصولات نرم کننده و پولیش چرم برای جلو گیری از خشکی و ترک خوردگی سطح چرم استفاده کنید.

3 مزیت مبل چرمی

افزودن مبلمان چرمی به دکوراسیون منزل مزایای مختلفی دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر:

وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، مبلمان چرم براق ‌تر و شیک ‌تر از مبل‌ های پارچه ‌ای است.در میان مبل‌ های چرمی با ارزش ‌ترین مبل‌ های چرمی، مدل کلاسیک چستر فیلد است که دارای بازوهای گرد شده به همان ارتفاع پشت مبل است. این طیف از ظاهر آن ها را فراتر از پد مجردی یا مبلمان اتاق نشیمن می کند. کاناپه های چرمی با سبک های طراحی داخلی مدرن برای بسیاری از اتاق ها مناسب هستند.

ضد حساسیت:

مبل های چرمی مبل راحتی برای افراد مبتلا به آلرژی هستند.چرم ضد حساسیت است و کنه های گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی، موهای حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا را که در مبل های پارچه ای جمع می شوند، دفع می کند.
مقاوم در برابر لکه:

مبلمان چرمی به دلیل فرایند ساخت آن ها از دوام بالایی برخوردار است.در نتیجه بیشتر نشت مواد غذایی و نوشیدنی را دفع می کند. این مبل فقط نیاز به تمیز کردن گاه به گاه با یک پارچه مرطوب دارد و با مراقبت مناسب چندین دهه دوام می آورد.

3 مضرات مبل چرمی

در حالی که مبلمان چرمی ضد لک و ضد حساسیت است، معایبی نیز دارد، از جمله:

خراش های قابل مشاهده:

چرم در عین بادوام بودن ممکن است تحت تاثیر کودکان و حیوانات دچار خراش شود. خراش ها و سایر آثار به مراتب بیشتر از روکش پارچه ای روی چرم قابل مشاهده است.

حفظ گرما و استحکام:

مبل های چرمی نسبت به مبلمان پارچه ای راحت تر و سفت تر هستند. اماآن ها همچنین گرمای بیشتری را در ماه های تابستان و سرما را در پاییز و زمستان نسبت به مبلمان پارچه ای حفظ می کنند.

گران قیمت:

مبلمان چرم معمولا بیشتر از مبل های پارچه ای قیمت دارند.برخی از انواع چرم ارزان‌تر از سایرین هستند، اما ممکن است در هنگام خرید این مبل با قیمت پایین‌ تر، دوام آن را قربانی کنید.

3 مزیت مبل پارچه ای

داشتن مبلمان پارچه ای چندین مزیت دارد، از جمله:

انتخاب ‌های گسترده:

مبل‌ های پارچه‌ای دارای طیف گسترده‌ ای از الگوها، رنگ ‌ها، مواد و بافت ‌ها هستند که تطبیق صندلی را با دکوراسیون منزل شما آسان می ‌کند.
راحتی:

مبل های پارچه ای نرم، انعطاف پذیر و راحت هستند. با این حال، نوع پارچه استفاده شده برای مبل اغلب سطح راحتی را تعیین می کند. پارچه باکیفیت نرم است؛ اما شل نیست و هنگام ایستادن چروک نمی شود.
مقرونبه صرفه:

مبلمان پارچه ای معمولا به دلیل در دسترس بودن و محبوبیت بسیار مقرون به صرفه است. ممکن است انواع خاصی از پارچه‌ ها نسبت به سایرین گران ‌تر باشند، اما هزینه کل مبل کمتر از همان مدل با روکش چرمی خواهد بود.

مزایا و معایب مبلمان چرم یا پارچه ای مبل چرم بهتره یا پارچه ای ؟

3 معایب مبل پارچه ای

داشتن مبلمان پارچه ای معایبی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است حاوی مواد حساسیت زا باشد:

پارچه های مورد استفاده برای مبل ها قابل تنفس هستند، به این معنی که فضاهای کوچکی برای گرد و غبار، کنه های گرد و غبار، کپک ها و شوره حیوانات خانگی برای جمع شدن و تجمع وجود دارد.
نیاز به تمیز کردن خاصی دارد:

برخی از تولیدکنندگان مبلمان پارچه‌ای را با مواد شیمیایی مقاوم در برابر لکه درمان می‌ کنند، اما همچنان بیشتر از مبل ‌های چرمی لکه‌ دار می ‌شوند و لکه ‌های عمیق ممکن است دائمی باشند. پارچه با کیفیت خوب در برابر لکه های بیشتری مقاومت می کند؛ اما ممکن است همچنان به تمیز کردن خاصی نیاز داشته باشد. مبل های پارچه ای نیز برای از بین بردن آلودگی و گرد و غبار سطحی نیاز به جاروبرقی منظم دارند.

نگهداری و تمیز کردن

شاید مبل‌های پارچه‌ای نسبت به مبلمان چرمی از مقاومت بیشتری برخوردار باشند، اما تمیز کردن و نگهداری از مبلمان چرمی راحت‌تر است. چرا که این نوع مبلمان را به راحتی با یک دستمال مرطوب می‌توان تمیز کرد اما تمیز کردن مبل پارچه‌ای ممکن است که به این راحتی نباشد.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

خرید مبل مستقیم از تولیدی یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان. وقتی بدون واسطه خرید کنید یعنی یک خرید ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید. ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,