تعمیر و رویه کوبی مبل چستر در اصفهان, تعویض روکش مبل چستر ,مبل چستر لمسه دست ,مبل چستر لمسه دوختی, مبل چستر یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین نوع مبلمان در بازار است. این نوع مبلمان به دلیل طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و راحتی استفاده، بسیار محبوب است. با این حال، همانند هر نوع مبلمان دیگری، ممکن است در طول زمان خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در اصفهان.

جهت تعمیرات, عکس مبل, از طریق واتس اپ و ایتا به شماره 09394325500 ارسال کنید.

فروشگاه تولیدی مبل لوکس www.moblelux.ir

اینستاگرام تولیدی مبل لوکس www.instagram.com/moblelux.ir

تعمیر مبل چستر در اصفهان

تعمیر مبل چستر می‌ تواند به دلیل خرابی‌ های مختلفی از جمله پاره شدن پارچه، شکستن پایه‌ ها، خراب شدن فوم و غیره صورت بگیرد. در ادامه به بررسی روش‌ های تعمیر مبل چستر پرداخته خواهد شد.

نحوه رویه کوبی مبل چستر:

رویه کوبی مبل چستر فیلد تا حدودی مشکل تر از رویه کوبی انواع مبل دیگر می باشد. کار رویه کوبی مبل چستر خود را به متخصان مجربی مانند استادکاران خانه شیک بسپارید تا نگران تعمیر درست مبل چستر خود نباشید. معمولا مبل های چستر فیلد کلاسیک با چرم و لمسه های چرمی ساخته می شوند ولی مدل های جدید مبل چستر که به صورت مدرن و ابعادی جمع و جورتر تولید می شوند ، پارچه های کتان و مخمل را استفاده میکنند.
رویه کوبی مبل چستر به مراحل مختلفی تقسیم می شوند که با توجه به ایرادات مبل میتواند همه این مراحل یا فقط یک یا دو مرحله را شامل شود. مهمترین قسمت کلاف مبل است که اگر شکستگی و ترک خوردگی یا هرگونه مشکل اساسی دیگر داشته باشد، به طور کل کار چندانی برای احیاء دوباره آن مبل و استفاده مجدد، نمی توان کرد.
اما اگر بعد از خارج کردن همه قسمت های مبل، کلاف را تقریبا سالم و بدون مسأله دیدیم، آنوقت می توانیم به ترمیم بخش های دیگر بپردازیم. به طور معمول بعد از تقویت کلاف ، اگر اسفنج و فوم ها دچار مشکل عمده ایی هستند آنها را تعویض می کنند در غیر این صورت با ترمیم بخش های آسیب دیده ، دوباره شرایط استفاده مجدد بدون مشکل ، را فراهم می کنیم.
نکته مهم در هنگام تعویض فوم ها ، نوع گرم با نوع سرد بودن فوم است. زیرا هم این فوم ها تفاوت کاربری و ویژگی دارند و هم تفاوت در میزان قیمت.
بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل، نوبت به عوض کردن رومبلی و انتخاب پارچه جدید برای مبل چستر فیلد می رسد و بعد از آن هم نوبت به رنگ کاری و خورده کاری های کوچک دیگر.
یکیی ازحساس ترین مراحل رویه کوبی مبل چستر، ساخت و اتصال لمسه ها است. که باید با ظرافت خاصی از جنس خود پارچه مبل ساخته شده و خیلی محکم و با استقامت بالا به پشتی و یا طرفین مبل دوخته شود.
در صورتی که به لمسه کاری هنگام رویه کوبی مبل چستر توجه و دقت چندانی نشود، با شل شدن و افتادن لمسه ها ، دیگر نه از زیبایی قبل مبل خبری است و نه از چستر بودن آن!

نکات مهم در رویه کوبی مبل چستر

رویه کوبی مبل چستر این روزها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده و در مواقع زیادی به کار گرفته می‌شود. رویه کوبی می‌تواند تأثیر فوق‌العاده زیادی بر روی زیبایی و جلوه ست مبلمان شما داشته باشد. در این کار می‌توانند پارچه مبلی را به بهترین نحو ممکن و بدون نقص، بر روی مبلمان قرار داد تا نتیجه امر، مبلی ظریف و جذاب باشد. از آنجایی که این روزها استفاده از مبل چستر زیاد شده، به مراتب تقاضا برای رویه کوبی مبل چستر نیز افزایش پیدا کرده است. در این مورد باید به نکات ویژه‌ای در این زمینه توجه داشته باشید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از این کار دریافت کنید.

انتخاب رنگ مناسب

برای اینکه مبل چستر شما بهترین حالت را به خود بگیرد و جلوه مناسب و جذابی داشته باشد، باید پارچه مناسب و جذابی برای آن در نظر گرفته و انتخاب کنید. تنوع بسیار گسترده‌ای در بین انواع پارچه مبلی وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها به انتخاب بپردازید. در این زمینه شما هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت و می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون خانه خود، بهترین و مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنید.

انتخاب جنس پارچه

علاوه بر رنگ پارچه، باید در جنس آن نیز تمام دقت و توجه خود را به کار بگیرید تا بتوانید گزینه مناسبی را برای رویه کوبی مبل انتخاب کرده و مورداستفاده قرار دهید. پارچه‌های مبلی با ویژگی‌ها و مشخصه‌های متنوعی در بازار وجود دارند؛ اما شما مجاز به انتخاب همه آن‌ها نبوده و در این زمینه با محدودیت‌هایی رو به رو هستید. توصیه می‌کنیم که با مشورت با متخصصان در این زمینه، پارچه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را مبل چستر داشته باشد و بتواند جلوه جذابی برای این مدل مبل به وجود آورد.

کیفیت کار

امروزه افراد مختلفی در زمینه تعمیر مبل چستر و رویه کوبی مبل فعالیت دارند و می‌توانند خدمات موردنیاز شما در این زمینه را ارائه دهند. توصیه می‌کنیم برای به دست آوردن بالاترین سطح کیفیت برای مبل چستر و رضایت کامل از نتیجه کار، به سراغ افراد معتبر و ماهر در این زمینه بروید که می‌توانند برای کار تعمیرات خود ضمانت ارائه کنند.

نحوه رویه کوبی مبل چستر

در راستای بررسی کامل رویه کوبی مبل چستر، باید با نحوه انجام این کار نیز آشنا شده و اطلاعات دقیقی در این باره به دست آوریم. مهم‌ترین نکته‌ای که رویه کوبی مبل چستر دارد و باید درباره آن آشنایی کافی داشته باشید، مربوط به لمسه کوبی قسمت‌های مختلف آن است. در این راستا با مراحل و نحوه انجام این کار به صورت کامل آشنا خواهیم شد.

مشخص کردن محل دقیق لمسه کاری

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، مشخص کردن محل دقیق لمسه کاری است. در ابتدا تمام نقطه‌هایی که قصد ایجاد و دوخت لمسه در آن‌ها دارید را به صورت کاملا دقیق مشخص کنید. برای این کار می‌توانید ورق اسفنج را پهن کرده و سپس با استفاده از یک خط کش بزرگ، خط‌های موازی با اندازه‌های دلخواه بر روی آن بکشید. سپس محل‌هایی که تمایل به لمسه کوبی دارید را با ماژیک علامت بزنید. در این مرحله باید دقت زیادی به اندازه گیری ها داشته باشید.

سوراخ کردن اسفنج

در مرحله بعدی باید نقاط علامت زده‌شده برای لمسه کوبی در اسفنج را به خوبی سوراخ کنید. برای سوراخ کردن این بخش‌ها می‌توانید از یک قیچی مناسب کمک بگیرید. توجه داشته باشید که باید هر چهار طرف محلی که علامت زده‌شده است را ببرید تا دقیقا مشابه یک حفره خالی شود.

قرار گرفتن پارچه بر روی اسفنج

بعد از اینکه ورق لایکو بر روی فوم قرار گرفت، باید اقدام به پهن کردن پارچه بر روی اسفنج مبل بکنید. همان‌طور که میدانیم پارچه مبل در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بعد از اینکه پارچه دلخواه خود را در متراژ کافی و مناسب تهیه کردید، باید آن را در ابعاد درست و اصولی برش داده و بر روی اسفنج بکشید. سپس دقیقا در محل‌هایی که سوراخ اسفنج مشخص است، پارچه را با انگشت خود هدایت کرده و فشار دهید. بر این اساس محل سوراخ دقیقا مشخص شده و شما می‌توانید به سراغ مرحله بعدی بروید.

دوختن لمسه ها

آخرین مرحله در رویه کوبی مبل چستر که باید موردبررسی قرار بگیرد، دوختن لمسه هاست. در این مرحله باید شما نوع و فرم لمسه دوزی که برای مبل در نظر دارید را مشخص کنید. برای دوختن دکمه‌ها شما نیاز به دکمه‌های مشخص، سوزن قطور و مستحکم و نخ‌های ابریشمی دارید. این نخ‌ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل از آن‌ها برای دوختن دکمه‌ها استفاده کنید قبل از اینکه دکمه به درستی بر روی پارچه قرار بگیرد، می‌توانید فرم لمسه را با تا کردن پارچه به خوبی مشخص کنید. سپس دکمه باید به درستی بر روی پارچه قرار بگیرد تا فرم لمسه به هیچ عنوان عوض نشود.

رویه کوبی مبل چستر چه تفاوتی با سایر مبل‌ها دارد؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در این زمینه باید به آن پرداخته شود تفاوت رویه کوبی مبل چستر با سایر مدل‌های مبلمان است. درواقع اصلی‌ترین تفاوتی که در این میان وجود دارد، لمسه کوبی مبل است. فرایند رویه کوبی و قرار گرفتن پارچه مبلی جدید بر روی کلاف مبل تا حد زیادی مشابه با رویه کوبی سایر مبل‌های راحتی انجام شده و تفاوت چندانی در این بین وجود ندارد.

اصلی‌ترین موضوع در این زمینه نیاز به لمسه کوبی است. بدیهی است که در سایر مبل‌های راحتی، نیاز چندانی به لمسه کوبی وجود ندارد؛ اما بخش اصلی مبل‌های چستر، مربوط به لمسه کوبی آن‌هاست که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

مراحل تعمیر دکمه مبل چستر

دکمه‌های دوخته‌شده بر روی مبل‌های چستر، معمولا آسیب‌پذیر هستند و ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تعمیر پیدا کنند. از این رو لازم است که در این بخش به بررسی مراحل و نحوه تعمیر دکمه مبل چستر بپردازیم تا آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشید. این مراحل عبارتند از:

برای تعمیر دکمه مبل چستر در ابتدا باید دکمه‌های قبلی را از روی پارچه مبل جدا کنید.
در زمان جدا کردن دکمه‌ها باید توجه داشته باشید که هیچ‌گونه آسیبی به پارچه مبلی وارد نشود.
بعد از اینکه دکمه به صورت کامل از روی پارچه مبل جدا شد، دکمه جدیدی که هم‌رنگ پارچه مبلی بوده یا سازگاری بالایی با آن داشته باشد انتخاب کنید.
سپس دکمه جدید را با نخ ابریشمی مستحکم و مناسب به بدنه مبل دقیقا در مکان همان دکمه قبلی بدوزید.

هزینه رویه کوبی مبل چستر

یکی از موضوعاتی که قبل از رویه کوبی مبل باید درباره آن اطلاعات کامل و کافی داشته باشید، هزینه رویه کوبی مبل چستر است. به صورت کلی ما نمی‌توانیم یک هزینه مشخص برای رویه کوبی به شما اعلام کنیم، چراکه هیزان دقیق هزینه نهایی، به عوامل مختلفی وابسته است که باید نسبت به آن‌ها اطلاعات دقیقی داشته باشید. در ادامه به چند نمونه از عوامل مؤثر در این زمینه اشاره می‌کنیم تا با در نظر گرفتن آن‌ها بتوانید هزینه نهایی را تخمین بزنید.

روش‌های رویه کوبی مبل چستر

در راستای آشنایی هرچه بیشتر با رویه کوبی مبل چستر، لازم است تا با روش‌های انجام این کار هم آشنا شویم. در بررسی انواع رویه کوبی مبل چستر، می‌توانیم به دو نوع اساسی اشاره کنیم که معمولا انجام می‌شوند. رویه کوبی روی مبل خام و رویه کوبی روی مبل دست‌دوم یا کارکرده، که هرکدام نیاز به مراحل و اقدامات خاصی دارند. در نوع اول یعنی کلاف خام، اقدامات مربوط به رویه کوبی به مراتب ساده‌تر انجام می‌شود.

مراحل تغییر مبل راحتی به چستر

امروزه بسیاری از افراد به جای خرید مبل جدید، اقدام به تغییر مبل راحتی به چستر می‌کنند تا بتوانند با هزینه به مراتب کمتر از خرید مبل جدید، تنوع اساسی و کلی در خانه خود به وجود آورند. تغییر مبل راحتی به چستر را می‌توانیم یک یاز پر متقاضی‌ترین خدمات در زمینه تعمیرت مبل بدانیم. این کار در طی مراحل زیر به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. مبل چستر اصفهان

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی