مشاوره کسب و کار صنایع چوب و مبلمان. راه انداختن یک کسب و کار شخصی همانقدر که وسوسه برانگیز و جذاب است می‌تواند سخت و طاقت فرسا هم باشد. اما برای اینکه در این راه موفق شوید خوب است از توصیه های یک مشاور کسب و کار بهره ببرید.
مشاور کسب و کار چه کمکی به شما میکنه؟ مشاوره کسب و کار با عناوین مختلف مشاوره تجاری و مشاوره کاری و شغلی شناخته میشه و شامل خدماتی هست که باعث افزایش سود و بهره وری سازمان و مجموعه شما میشه. یا در انتخاب شغل مناسب به شما کمک میکند. در این صفحه اطلاعات کاملی در زمینه مشاوره کسب و کار صنایع چوب و مبلمان به شما ارائه میشود تا بتونید در زمینه فعالیت‌های شغلی و تجاری‌تان بهتر تصمیم گیری کنید.

مشاوره کسب و کار و مشاوره تجاری چیست ؟

خدمات مشاوره کسب و کار فرآیندیه که می‌تونه کمک‌ کننده و نجات بخش مجموعه و سازمان شما باشه.
مشاور کسب و کار از بیرون وارد مجموعه و سازمان شما میشه. او خیلی سریع ایرادات و اشکالات و موانع پیشرفت در روند کار رو میبینه و با تکیه بر تجربه و آشنایی کافی که با شرایط بازار داره، تغییرات مورد نیاز سازمان رو شناسایی و به شما کمک می‌کنه که خیلی زود با این تغییرات سازگار بشین تا بتونید همیشه در مسیر رقابت با شرکت‌های پیشرو در صنعت خودتون باشین. با انجام درست رهنمودهای مشاور ، سازمان شمارو به سمت ارزشمندتر شدن سوق پیدا میکنه.
فقط کافیه به توصیه‌های مشاور عمل کنین تا تغییرات وسیعی رو در کسب‌و‌کار خودتون شاهد باشین. مشاوره تجاری و کاری به شما کمک می‌کنه تا هم خودتون و هم سازمانتون، با تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای متحول بشه. ما به افراد کمک می‌کنیم که پتانسیل رشد خودشون رو شناسایی و به اهدافشون دست پیدا کنن.
مشاوره شغلی فرایندی است که کمک میکند برای تغییر شغل تصمیم درست بگیرید و تمام نکات مربوط به ان شغل را بدانید و تصمیم بگیرید. اینده کاری شغل مورد نطر را بررسی کنید ایا این شغل پتاسیل تبدیل کردن به یک کسب و کار را دارد یا نه چگونه میشود در شغل مورد نظر سرمایه گذاری کرد

مشاور کسب و کار همه امور کاری شما را تنظیم خواهد کرد.
هدف از راه اندازی هر کسب‌وکار، رسیدن به سود و درآمده بیشتره. اما بدون داشتن مشاور و برنامه ریزی و علم و آگاهی کافی، احتمال رسیدن به این اهداف خیلی کمه. مشاور کاری و تجاری با دانش تخصصی و تجربه کافی که در زمینه کسب و کار و تجارت و بازار داره، به شما در رسیدن به اهدافتون کمک میکنه. انجام درست مراحل مشاوره توسط شما، هم به افزایش درآمد و سود و هم به کاهش هزینه‌هاتون کمک می‌کنه.

آیا مشاوره کسب و کار مفید است؟

بسیاری از فرصت ‏آفرینانی که شجاعت و قصد راه‌‏اندازی کسب و کار دارند در زمینه فنی متخصص هستند، اما تحقیقات نشان می‏دهد که علت شکست بسیاری از این افراد بخاطر کمبود تخصص مدیریت کسب و کار است که یأس و ناامیدی به دنبال می‌آورد. به همین جهت فرصت ‏آفرینانی که از خدمات مشاوره کار‌آفرینی استفاده می‏کنند ریسک شکست در شروع کسب و کار را کاهش می‏‏داده و با تجربه یادگیری از شکست دیگران موفقیت خود را بالاتر می‏برند.
سازمان‏هایی که از مشاورین کسب وکار استفاده می‏کنند در زمان توسعه خود، فرهنگ و روش‏های مدیریتی جدیدی را فرا می‏‌گیرند که باعث توسعه شخصی صاحب کسب و کار و مدیران سازمان نیز می‏شود. یادگیری مهارت‏های جدید به مدیران کمک می‏کند برای آینده کسب و کار، اعضای خانواده خود را نیز قابلیت‏سازی کرده و جانشین‌‏پروری کنند. تحقیقات نشان داده فرصت‏آفرینانی که نسل بعدی خود را برای پیشبرد کسب و کار آماده نکرده‏اند در انتقال کسب و کار از یک نسل به نسل بعد با چالش‏های بسیاری مواجه و تعداد زیادی از آنها دچار فروپاشی می‏شوند.

مشاوره کسب و کار هزینه نیست بلکه صرفه جویی در زمان و پول شماست:

مشاوره گرفتن یک راه میان بر است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما میشود و را راهنمایی و مشاوره گرفتن میتوانید یک تصمیم درست با نکاه به اینده بگیرید. مشاوره باعث می شود که که آسانتر به اهدافتان برسید چون اشتباهاتی که در حالت عادی انجام می دادید را دیگر انجام نمی دهید! این باعث می شود که مثلا مسیر 10 ساله را 2 ساله طی کنید و زودتر به رویاهایتان برسید.
همچنین بسیاری از هزینه های اشتباه را انجام ندهید و در نتیجه ارزانتر به آرزوهایتان برسید.
مثلا در مورد مشاوره شغلی و ورود به بازار کار صنایع چوب و مبلمان همه روزه افرادی وارد این بازار میشوند و بعد از این کار خاج میشوند زیرا مواردی همچون نحوه یاد گیری شغل و اینده این شغل و پتانسل های شغل را نمیدانند بدون بررسی اینده شغلی نحوه درامد خطرات و حتی علاقه خودشون یک شغل را انتخاب میکنند و زمان میگذارند ان را یاد میگیرند و بعد از مدتی متوجه میشوند که ان را دوست ندارند. اما وقتی از یک مشاور که در ان حوزه دانش و تجربه دارد مشاوره بگیرید میتوانید بدون ازمون و خطا اطلاف وقت یک تصمیم دقیق و درست بگیرید.

رزرو وقت مشاوره تماس بگیرید 09394325500 اقای سید حسین علوی

شماره کارت سید محمد حسین علوی 6037697627255760 بانک صادرات

شماره کارت سید محمد حسین علوی بانک سپه

مشاوره شغلی ورود به شغل مبل سازی

مشاوره راه اندازی تولیدی مبل

مشاوره راه اندازی تولیدی مبلمان حضوری در مجموعه تولیدی مبل لوکس بازدید از خط تولید ابزار الات متریال.

مشاوره راه اندازی فروشگاه مبل

مشاوره راه اندازی فروشگاه مبلمان حضوری در نمایشگاه مبل لوکس انجام میشود.

مشاوره کاهش هزینه تولید مبلمان

مشاوره افزایش درامد و پیشرفت شغلی برای شاغلین صنایع چوب و مبلمان.

 

انواع خدمات مشاوره کسب و کار مبلمان چیست؟

مشاوره شغلی و تغییر شغل

افرادی که دوست دارند وارد بازار کار صنایع چوب و مبلمان شوند و یکی از شغل هر صنایع مبلمان را انتخاب کنند مثلا شغل رویه کوبی یا خیاطی نجاری رنگ کاری مبلمان بعد از ورود به این مشاغل مدتها طول میکشد تا از کم و کیف شغلی درامد ها اینده کار و پتانسیل تبدیل ان شغل به کسب و کار سر در بیاورند اما با مشاوره گرفتن میتوانید تمام موارد را بدانید و با بررسی دقیق یک تصمیم درست بگیرید که ایا این شغل را یاد بگیرید یا نه

رزرو وقت مشاوره تماس بگیرید 09394325500 اقای سید حسین علوی

مشاوه انتخاب شغل های بازار کار صنعت مبلمان

رویه کوبی مبل خیاطی مبل نجاری مبل

رنگ کاری مبل

کاور دوزی مبلمان

ام دی اف کاری

فروشنده گی مبلمان

 

مشاوه انتخاب شغل های بازار کار صنعت مبلمان

 

مشاوره شغلی تغییر شغل ورود به بازار کار صنعت چوب و مبلمان

مشاوره شغلی برای افرادی که قصد تغییر شغل و ورود به بازار کار صنعت مبلمان را دارند دنبال یک شغل ازاد با درامد عالی هستند و همچنین با یاد گیری این شغل در اینده کسب و کار خود را راه اندازی کنند کارفرما و سرمایه گذار شوند.

مشاوره افزایش درامد شاغلی در صنایع چوب و مبلمان

 

مشاوره راه اندازی تولیدی مبلمان و تولید بدون کارخانه

 

مشاوره راه اندازی فروشگاه مبلمان و نحوه تامین محصولات  با قیمت مناسب

 

مشاوره راه اندازی تعمیرات مبل

 

 

مشاروره اموزش برش کاری و خیاطی مبلمان

 

مشاوره و اموزش رویه کوبی مبلمان

 

مشاره و اموزش نجاری مبل

 

مشاوره و اموزش کاور دوزی مبلمان

 

مشاوره و اموزش رنگ کاری مبل

 

اموزش لمسه کاری لمسه دست و لمسه دوختی

 

مشاوره و اموزش کم کردن مخارج تولیدی مبلمان

 

 

دوره اموزش طراحی مبل و رفع مشکل قالب مبلمان

 

دوره اموزش در اوردن الگوی خیاطی مبلمان

 

مشاوره رفع مشکل تولید و کم کردن مخارج تولید

 

مشاوره سرمایه گذاری و راه اندازی شرکت پخش مبلمان

 

مشاوره مدیریت صنایع چوب و مبلمان

 

مشاوره پایداری کسب و کار در صنایع مبلمان

 

مشاوره بیش فروشی و افزایش درامد فروشگاه مبلمان

 

مشاوره واجرای ایجاد ارزش افزوده بیشتر بر روی محصولات

 

مشاوره توسعه نیروی انسانی تولید

 

مشاوره و طراحی بوم کسب و کار مبلمان

 

مشاوره رشد و توسعه کسب و کار مبلمان

 

 

 

چرا به خدمات مشاوران کسب و کار نیاز داریم؟

چرا به خدمات مشاوران کسب و کار نیاز داریم ؟ بسیاری از سازمانها معمولاً از خدمات مشاوره ای استفاده می كنند. این یک روش ساده و سریع برای دستیابی به تخصص لازم است. مزایای اصلی برای استفاده از خدمات مشاوره ای وجود دارد. صرف نظر از اندازه سازمان ، مشاوران می توانند نقش اساسی ایفا کنند. حتی شرکت های نوپا هنگام کار با متخصصان سود زیادی می برند.

 

راه حل های فوری

هنگام کار با مشاوران ، اغلب راه حلهای فوری ارائه می شود. مشاوران مجموعه مهارت لازم را دارند و قادر به ارائه خدمات فوری به مشتریان خود هستند. مشاوره تلفنی اغلب به صورت حضوری یا از طریق تلفن انجام می شود. این امر باعث می شود مشتریان به سرعت اطلاعات ارزشمندی را در مورد گزینه ها و راه حل ها بدست آورند.

سرعت تحویل

مشاوران حواس پرت نیستند. آنها بر روی نتایج و کار (های) استخدام شده متمرکز شده اند. برخلاف مدیریت داخلی ، که تمایل دارد مسئولیتهای دیگری نیز داشته باشد. مشاوران می توانند نتایج را با سرعت به دست آورند. آنها منحنی یادگیری ندارند و قادر به ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتریان هستند.

دانش موردنیاز

دلیل شماره یک استخدام مشاوران. گاهی لازم است سوالاتی بپرسید. در مورد استراتژی ها بحث کنید. برای دستیابی به نقاط عطف کمک بگیرید. اینها دلایل خوبی برای همکاری با مشاوران است. مشاوران اغلب بهترین روشها را ارائه می دهند. این گرایش به بهبود اثربخشی و نتایج دارد.

مهارت های خاص

یک مشاور می تواند مهارت خاصی را به هر سازمان اضافه کند. به عنوان مثال ، خدمات مشاوره بازاریابی مشتری را قادر می سازد قبل از تخصیص بودجه انتخاباتی ، تخصص بازاریابی ارزشمندی کسب کند. مشاوران مشاغل اینترنتی به کارآفرینان در مشاغل آنلاین کمک می کنند. در زمان مناسب ، مهارت های خاص می توانند بسیار با ارزش باشند.

ایجاد تغییرات

وقتی سازمان می خواهد تغییر ایجاد کند ، مشاوران کمک می کنند. این مدیریت تغییر نامیده می شود. مشاور تمایل دارد که بسیار عینی تر باشد. ارزش افزوده از طریق تخصص موجود و مواضع مستقل. ایجاد تغییر می تواند یک کار پیچیده باشد. کمک متخصص موقت می تواند نتایج قابل اندازه گیری واقعی را ارائه دهد.

افراد و سازمانها می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. در صورت نیاز به کمک ، یک سازمان باید در نظر داشته باشد که به یک شرکت مشاوره مراجعه کند و در مورد دریافت برخی از کمک ها سوال کند. کمک موقت می تواند دستیابی به نقاط عطف برای هر نوع سازمان را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

برای استخدام برخی از متخصصان را در نظر بگیرید. مشاوران نرخ ساعتی را شارژ می کنند و اغلب معاملات بسته بندی شده ای را برای کمک به مشتریان ارائه می دهند.

حال متوجه شدید چرا به خدمات مشاوران کسب و کار نیاز داریم ؟

مراحل مشاوره کسب و کار چیست ؟

مشاور کسب و کار برای تغییر و تحول فرایندهای کاری وارد سازمان شما میشه. تغییر یعنی ترک عادت‌ها، پس تغییر فرآیندی دردآور برای سازمان‌هاست. مراحل مشاوره به نسبت ابعاد و نیاز کاری سازمان‌ها و پس از ارزیابی سازمانی تعریف می‌شه.

مشاوره ساعتی

ما به همه عزیزانی که برای اولین بار به ما مراجعه میکنن، پیشنهاد مشاوره‌ساعتی میدیم. اگه شما کاملاً به مشکل، دغدغه یا چالشی که دارید آگاهید و نیاز به دریافت راهکار دارین، میتونین از مشاوره‌ساعتی استفاده کنید..

دوباره تأکید می‌کنیم! دریافت راهکار. چون به شما تمرینی نمیدیم که خودتون به راه‌حل برسید. بلکه از ما راهکار عملی دریافت می‌کنین.

در 85 درصد مواقع، در همین جلسه مشاوره‌ساعتی پاسخ سؤال‌ها و دغدغه‌ها و مشکلات کاری‌تان رو دریافت خواهید کرد. بعد از پیاده‌سازی این راهکارها در سازمان و کسب‌وکارتون، در صورت تمایل و نیاز می‌تونین مجدد مراجعه کنین.

مشاوره پروژه ای

مشاوره پروژه ای تقریبا در 15 درصد مواقع، برای مجموعه‌هایی که عموماً بزرگ‌ترند و چالش‌های عمیق‌تر و پیچیده‌تری دارن اتفاق میفته. درصورت نیاز و تشخیص مستقیم مشاور، سازمان شما به جلسات ارزیابی هدایت میشه و درادامه وارد فاز مشاوره پروژه‌ای خواهید شد.

مراحل مشاوره پروژه ای، از ارزیابی اولیه شروع و بعد از آنالیز وضعیت کسب‌وکار شما، پروپوزال پیشنهادی تقدیم میشه.

درصورتیکه وارد فاز همکاری و اجرایی بشیم، علاوه بر مشاور ارشد، تیم کارشناسان تخصصی ما هم در کنار شما خواهند بود. حداقل زمان مشاوره پروژه ای یک سال و استراتژی‌ها دقیقاً با توجه به چالش‌ها، دغدغه‌ها و وضعیت کنونی سازمان شما تدوین می‌شه.

مشاوره کسب و کار حضوری

در مشاوره حضوری کسب و کار ، ما افتخار میزبانی از شما در محل دفتر مجموعه رو خواهیم داشت. ما از اینکه مفتخر به میزبانی عزیزان از اقصی نقاط ایران هستیم به خود میبالیم.

برای انجام هماهنگی لازم و رزرو وقت مراجعه حضوری به دفتر مجموعه ، می‌تونین همین حالا ، با کارشناسان واحد مشاوره تماس بگیرین اقای علوی.

همکاران واحد مشاوره تجاری به صورت کاملا رایگان پاسخگوی پرسش‌های شما هستن و راهنمایی‌های لازم رو به شما میدن.

مشاوره آنلاین کسب و کار

با خدمات مشاوره انلاین کسب و کار ، امکان دریافت مشاوره کاری و تجاری به صورت اینترنتی و تصویری برای شما فراهم شده.
به دلیل وجود درخواست‌های متعدد مشاوره تجاری و کاری از سراسر ایران و با توجه گستردگی حوزه کاری و نقاط فعالیت ما امکان مشاور انلاین کسب و کار فراهم شد.

اگه امکان مراجعه حضوری به دفتر مجموعه رو ندارین، مشاور انلاین کسب و کار با تماس تصویری این امکان رو از هر کجای ایران برای شما فراهم می‌کنه.

مشاوره کسب و کار تلفنی

درصورتی‌که تمایل به مشاور انلاین کسب و کار به صورت تصویری نداشته باشید، میتونین از خدمت مشاوره کسب و کار تلفنی مدیرنو بهره‌مند بشین.
با توجه به عدم دسترسی همه به شرکت در جلسات حضوری یا ابزارهای آنلاین در نقاط مختلف کشور، مشاوره کسب و کار تلفنی یاری‌رسان شما در حل مشکلات و دغدغه‌هایتان خواهد بود.
تضمین خواهیم کرد که کیفیت و شرایط ارائه مشاوره کسب و کار تلفنی هیچ‌گونه تفاوتی با مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت

مشاور کسب و کار کیست؟

مشاور صرفاً یک فرد تحصیل کرده در زمینه کسب و کار و یا مدیریت نیست. مشاور تجاری خوب، شخصیه که خودش در بازار حضور داشته باشه و با تمام شرایط و دستورالعمل‌هاش آشنا باشه. درعین‌حال دانش و تجربه کافی درزمینهٔ مشاوره رو داشته باشه تا بتونه هر مجموعه‌ای رو با هر میزان پرسنل و در هر مرحله‌ای از رشد، راهنمایی کنه تا به بهترین شکل ممکن به اهداف خودشون برسن.
بهترین مرکز تخصصی و سایت مشاور شرکت خدمات مشاوره کسب و کار در ایران آنلاین و تلفنی و اینترنتی در انتخاب شرکت مشاوره کسب و کار خود دقت کنید!

رزومه شرکت مشاوره کسب و کار خیلی مهمه. این نکته رو به یاد داشته باشید. فریب رزومه های تجملاتی افراد در شرکت های مشاوره کسب و کار رو نخورین. تحصیلات و مدرک دانشگاهی تنها یکی از موارد لازم برای مشاوره تجاری و کاری هست. مهم‌ترین اصل، دانش تجربی و عملیاتی مشاور کسب و کار است. به سوابق و تجربیات مشاور انتخابی خودتون حتماً توجه داشته باشین.

مشاور کسب و کار خوب فرد فعالیه که باید با توجه به تغییرات دائمی در بازار به‌روز هم باشه. او باید بتونه با حداقل امکانات و هزینه، با ارائه راهکارهای مناسب، مشکلات سازمان شما رو رفع و فرآیندها رو بهبود ببخشه. حضور مشاور در هر مجموعه ای باعث کاهش دغدغه‌های مدیریت و کل مجموعه می‌شه.

نکات مهم:

همکاری با شرکت مشاوره کسب و کار می‌تونه عملکرد سازمان شما رو بهبود بده. همچنین تغییرات لازم برای رسیدن به اهداف فردی و سازمانی را ایجاد کنه. که این امر در نهایت باعث پیشرفت و افزایش سود و درآمد شما خواهد شد.
مشاور کسب و کار کمک می‌کنه تا سازمان شما از چالش‌های درونی و بیرونی عبور کنه. او با ارائه راهکارهای عملی و اجرایی به شما یاری میرسونه تا درآمد بیشتری را در کنار رشد و توسعه کسب‌وکارتون رقم بزنین.
خیلی‌ها این دغدغه رو دارن که آیا مشاور اطلاعات و دانش کافی در زمینه کسب‌و‌کار و صنعتی که شما درحال فعالیت هستید رو داره با خیر. برای رفع این دغدغه می‌تونید رزومه فعالیت‌های مشاور و دستاوردهاش رو مشاهده و بررسی کنین.

روش انتخاب شرکت مشاوره کسب و کار چیست؟

یکی از بزرگترین چالش‌های مدیران، انتخاب بهترین مشاوره کسب و کار هست. در لیست شرکت های مشاوره کسب و کار گزینه های مختلفی وجود داره. این سوال که بهترین گزینه در لیست شرکت های مشاوره کسب و کار چیست دغدغه اساسی مدیران سازمان‌هاست. بهترین شرکت مشاوره کسب و کار در ایران مجموعه ای هست که باعث می‌شه ریسکهای اجرایی شرکت و سازمان شما کاهش و سودتون افزایش پیدا کنه.

برای انتخاب بهترین مشاور کسب و کار در ایران از بین لیست شرکت های مشاوره کسب و کار ، حتما سایت و رزومه حرفه ای و تخصصی شرکت یا شخص مشاوره کسب و کار رو بررسی کنین. اقای علوی با داشتن رزومه حرفه ای، دانش تخصصی و از همه مهم تر تجربه بالای کارشناسان خود، به شما کمک خواهد کرد تا احتمال شکست در کسب‌وکارتان به حداقل برسه.

چگونه متوجه شویم که به مشاور نیاز داریم؟

امروزه وجود مشاور برای همه کسب‌و‌کارها و شرکت‌ها ضروریه. در صورتیکه سازمانی پیشرو یا درحال‌توسعه هستین، در مسیر رشد و توسعه و برای حفظ و یا کسب سهم در بازار و سودآوری، به مشاوره تجاری نیاز دارین. مجموعه مدیرنو به‌صورت تخصصی و حرفه ای در حال یاری‌رساندن به سازمان‌هاست.

مزایای داشتن مشاور کسب و کار چیست؟

حضور مشاور کسب و کار موجب فعال شدن سازمان و مدیران می‌شه.

با دیدگاه بی‌طرفانه و به‌دوراز تعارفات مشاور، تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

از دانش و مهارت‌های خاص مشاور کسب و کار استفاده می‌کنین.

مشاوره تجاری موجب افزایش منافع کاری نسبت به هزینه‌ها می‌شه.

هزینه مشاوره چقدر است؟

اعلام هزینه و تعرفه مشاوره کسب‌وکار به عمق خدمات تجاری و کاری که ارائه می‌شه، بستگی داره. هزینه ای که میکنین، با توجه به بازدهی و سودی که به‌دست خواهید آورد، کاملاً جبران‌ میشه.
هزینه مشاوره کسب و کار چقدر است تعرفه مشاوره پروژه ای

هزینه و تعرفه مشاوره پروژه ای بر اساس نوع پروژه و آیتم های خاص سازمان شما تعیین میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعرفه و هزینه از طریق فرم رزرو مشاوره یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشین. بعد از پر کردن فرم، همکاران ما در واحد مشاوره با شما تماس می‌گیرند و به‌صورت کاملاً رایگان راهنمایی‌تان می‌کنند. همچنین برای دریافت خدمات مشاوره کسب و کار حضوری و تلفنی و آنلاین با ما در ارتباط باشید.

 

خدمات مشاوره کسب و کار در سازمان‌ ها شامل:

اصلاح وضعیت ساختاری
بهبود وضعیت موجود سازمان
خلق وضعیت جدیدی برای سازمان

فرآیند مشاوره کسب و کار

فرآیند مشاوره از ارائه پیشنهاد تئوری برای بهتر شدن کسب و کار فراتر است.
فرآیند مشاوره فراتر از ارائه پیشنهاد و نظر شخصی برای بهبود روند کسب و کار شماست. مشاور کسب و کار باید بتونه با توجه به شرایط، زیرساختها و بستر فرهنگی و گنجایش و توان هر سازمان، راهکار ارائه کنه. مشاوره تجاری از سلسله فعالیت‌هایی تشکیل‌شده که باعث بهبود وضعیت کاری سازمان می‌شه. این عملیات و فعالیت‌ها، تمام بخش‌های سازمان، از جمله؛ مشتریان، پرسنل، مدیران و کلیه ذینفعان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. پس، بدست آوردن نتایج مطلوب نیاز به ارائه راهکارهای اصولی و تخصصی بر مبنای دانش روز داره.

مراحل مشاوره کسب و کار چیست ؟

مرحله اول

شاید بپرسین اولین قدم در مشاوره کسب‌وکار چیست ؟ باید بگیم اولین قدم مرحله کشفه. مرحله کشف شامل بررسی و آنالیز وضعیت جاری سازمان شماست. هدف در این مرحله، شناخت بیشتر کسب‌وکار مشتریه. اینکه کسب‌وکار مشتری چه مسیری را طی کرده و امروز در چه شرایطی قرار داره. برای کسب چنین دانشی، نیاز هست که مشاور کسب و کار و کارشناسان مربوطه با اعضا هیئت‌مدیره، مدیران ارشد، کارشناسان، کارمندان و حتی کارگران خط تولید سازمان ملاقات داشته باشن. در این جلسات سازمان رو از جنبه‌های مختلف بررسی و آنالیز میکنن. این آنالیز از طریق فرم‌ها، تست ها و ابزارهای متعددی انجام خواهد شد.

مرحله دوم

بعد از شناسایی شرایط حال حاضر و شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، نیاز به ارزیابی و تعیین وضعیت مطلوب و زمان تدوین چشم‌انداز پیش روی سازمانه. اینکه مدیران سازمان تمایل دارن کسب‌وکارشان به چه جایگاهی در بازار و صنعت برسه و بازه زمانی در نظر گرفته‌شده برای این مهم چه قدره. همچنین در این مرحله اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان چه مواردی رو در بر میگیرن.

مرحله سوم

گام بعدی مشخص شدن چگونگی رسیدن به چشم‌انداز و اهداف سازمان و تهیه و ایجاد ابزارهای لازم جهت پیشبرد امور هست. در این مرحله ابزارها و رویه‌های غیر بهره‌ور بهبودیافته و یا از چرخه سازمان حذف می‌شن و ابزارها و رویه‌های جدید با توجه به نیاز و جایگاه سازمان خلق خواهند شد.

مرحله چهارم

گام چهارم در مشاوره تجاری و کاری ، پیاده سازی و اجرای برنامه‌های تدوین‌شده و راهکارهای مقررشده. این مرحله تجمیع مراحل قبل و فاز اجرایی این فرآینده.

مرحله نهایی

مرحله آخر در مشاوره تجاری و کاری ؛ نظارت، بهبود و توسعه مستمره. در این مرحله وضعیت سازمان دوباره آنالیز میشه و روند اجرایی کارها و همسویی آن‌ها با اهداف تعیین‌شده بررسی بشه. امکان داره بعدازاین بررسی، در صورت نیاز، اهداف، ابزارها و یا حتی راهکارها با وضع موجود سازمان تغییر و بهبود پیدا کنه.

در مراحل ابتدایی، مشاور به چه نکاتی توجه می‌کند؟

یکی از مواردی که تیم مشاوره ما در همان مراحل ابتدایی ارزیابی سازمان شما بهش توجه داره، توازن در خروجی و ارتباط بین واحدی بخش‌های مختلف سازمانه. هر عدم توازنی می‌تونه منجر به هدر رفت منابع سازمان و باعث نارضایتی و از دست دادن مشتریان بشه. این نکته لازم به ذکره که مشاوره یک چرخه است و در هر یک از مراحل آن، بعد از ایجاد بهبود، بررسی مجدد انجام‌شده و سیستم توسعه خواهد یافت.

هرگز انتقادهای سازنده مشاور را نادیده نگیرید.

مهم‌ترین وظیفه مدیر و مالک سازمان، پذیرش انتقادها و توصیه‌های سازنده مشاور کسب و کار و اجرای تغییرات موردنظر با سرعت معقوله. بزرگ‌ترین و پرتکرارترین اشتباه مدیران در این مرحله، شخصی‌کردن انتقادهاست. یعنی؛ مدیر سازمان بعد از شنیدن انتقادهای مشاور، در حالت تدافعی و توجیهی قرار بگیره.

عموماً مالکان سازمان، نزدیک‌ترین و آگاه‌ترین افراد به امور سازمان هستن. اما باید در نظر داشته باشن که مشاور کسب و کار به‌عنوان به فرد بیرونی می‌تونه با بینشی به ‌دور از تعصب، باعث روشن شدن مسیر انتخاب‌های پیش رو برای سازمان بشه.

وقتی‌که مشاور کسب و کار و مالکان و مدیران مجموعه در مورد یک برنامه اجرایی به توافق نظر برسن، سازمان وارد فاز بازسازی و اجرای تغییرات میشه. در این مرحله مشاور با استفاده بهینه از منابع موجود سازمان و تقویتشون سعی در کاهش ضعف‌ها و کاستی‌ها خواهد داشت. انجام درست مراحل مشاوره کسب و کار بخش‌های مختلف سازمان رو در مسیر اهداف، همسو و هم‌جهت می‌کنه

مشاوره برای کسانیکه مشکل در فروش مبلمان دارند و از فروششان رضایت لازمه را ندارند

راهنمای کسانیکه می خواهند در صنف مبل فروشی وارد شوند و اطلاعات صفرتاصدی بگیریند

مشاوره برای کسانی که مبل فروشی آنلاین دارند

و یا کسانیکه می خواهد مبلمان خود رابرای کشورهای همسایه ای چون عمان و عراق و آذربایجان صادرات نمایند

و یا افرادی که تولیدی دارند اما رضایت از کسب وکارشان ندارند بخاطر تزریق سرمایه و یا بخاطر شرکاء و سایر

راهنمایی در دنیای مبل راحتی و سلطنتی و اداری

مشاوره و درآمدزایی از دنیای مبلمان

مبل های خودمان را چگونه در شبکه های اجتماعی بفروشیم

بهترین روش تبلیغات مبلمان در تبریز و ایران

چگونه در مبل فروشی بیشترین سود را داشته باشیم

چگونه بهترین تیم سازنده در مبل داشته باشم

مبل فروشی فقط مختص شهرک مدنی تبریز نیست هر کسی با هر مقدار مکان و سرمایه ای می تواند خودی نشان دهد حتی کارشان این باشد که مثلا فقط ال می فروشیم
چگونه صفحه اول گوگل شویم مشاور تبلیغات
تا بیشترین سهم از بازار یا کیک را از آن خود سازید
اگر از رقیب ات خسته شدی بازارتو به دست گرفته حتما یک مشاوره بگیرید مشاوره مبلمان راه اندازی، تولید، فروش
چگونه از رقبا جلو بزنم مشاور فروش یا دستور همکاری دهید تا قرارداد مکتوب و تضمینی جهت افزایش فروش تان ببندیم
حتما در پیچ اینستاگرام ما هم باشید هر روز یک پست از تجارب بازاریابی و فروش داخلی و خارجی به اشتراک می گذاریم

اگر دوست دارید در دنیای مبلمان نامبر وان شوید ما در خدمتیم با اکثر شرکتهای تولیدی مبل در بازار مبل همکاری هم داریم

اگر تمایل دارید بیشترین فروش ممکن را داشته باشید که فروش تخصص ما می باشد ما در خدمتیم

گر می خواهید همیشه رکورد فروش هفته و ماه های قبل را بزنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی