قبل از این که بخواهیم پرفروش ترین مبل سال 2022 را معرفی کنیم بهتر است که این نکته گفته شود مبل چستر پرفروش ترین سبک مبلمان در سال 2022 بوده است. فروش مبل چستر تنها محدود به سال 2022 نبوده است بلکه مبل چستر سالیان طولانی است که پرفروش ترین مبل در جهان و ایران شناخته می شود.۲۰ دی

خرید مستقیم از درب کارخانه تولیدی مبل لوکس
حداکثر زمان تحویل: ۱۰ الی ۱۵ روز کاری
نحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
پارچه: قیمت با پارچه ایرانی محاسبه شده است
محل تولیدی: اصفهان : رهنان
تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره
خرید حضوری و آنلاین
ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

 

پرفروشترین مبل سال

مدل مبلی که شما برای چیدمان خانه خود انتخاب می‌کنید، تاثیر بسیار زیادی روی دکوراسیون خانه شما خواهد داشت. در واقع، باید گفت مبلمان اصلی­ ترین عنصر فضای خانه هستند.

پس شما باید دقت کافی داشته باشید تا مدلی را که با سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه‌ شما تطابق دارد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما نمی­توانید وقتی خانه به سبک کلاسیک است از مدل‌ مبلمان راحتی یا اسپرت استفاده کنید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم به شما محبوب‌ترین مدل‌ های مبل را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی مبل مناسب سبک خانه خود را برگزینید.

مبل­ها تنوع بسیار زیادی دارند، اما اگر بخواهیم انواع سبک آن­ها را تقسیم­بندی کنیم، می‌توانیم به ۵ گروه اصلی آن‌ها راشرح دهیم.

تولیدی مبل لوکس اصفهان

مبل راحتی در مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه شده اند که شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و سبک محیط منزل یا محل کار خود یکی از انواع مبلمان راحتی را انتخاب کنید و دکوراسیونی زیبا و شیک برای خود ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید در بین طیف وسیع مدل های مبل راحتی انتخاب خوبی داشته باشید، خوب است با پرفروش ترین های مبل راحتی آشنا باشید که در ادامه به بررسی تک تک و جداگانه یک از آن ها خواهیم پرداخت.
ادرس سایت www.moblelux.ir

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه را پس انداز کنید خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, صندلی جنسی, مبل تانترا, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان

پرفروش ترین مبل راحتی و پرفروش ترین رنگ مبلمان

همانطور که مستحضر هستید همه ی مشتری‌ها با توجه به خواسته‌ی خود رنگ مبل را انتخاب می‌کنند که براساس رنگ محیط خانه و همچنین سلیقه انتخاب می‌شوند، به همین دلیل نمی‌توان به طور دقیق در خصوص رنگ‌ها و پرفروش ترین رنگ مبلمان نظرداد چرا که انتخاب هر یک از آن‌ها بر عهده ی مشتری است، اما به طور معمول رنگ مشکی، طوسی و رنگ هایی از این قبیل به مزاج مشتریان خوش می آید و جز رنگ‌های پرفروش به شمار می‌آید، بنابراین ما می توانیم صرفا چند رنگ پرطرفدار را به شما پیشنهاد کنیم، حتی در هنگام معرفی مبل‌های پرفروش ایران نمی توانیم صرفا مبل های پرطرفدار را به شما نشان دهیم بلکه بهتر است از تمامی محصولات بازدید به عمل آورده و با توجه به سلیقه‌ی خود محصول را انتخاب نمایید.

پرفروش ترین مبل راحتی در ایران کدامند؟!

پرفروش ترین مبل راحتی در سالونی در لینک های بالا قرار داده شده است اما دیگر محصولاتی نیز در این مجموعه وجود دارند که در صورت تمایل می توانید آن‌ها را مشاهده کنید، برای مشاهده سایر مبلمان‌ها می توانید وارد لینک مبلمان های راحتی شده و یا از قسمت منو محصولات سالونی>مبلمان را انتخاب نمایید.

به طور معمول شرکت بزرگ فروش مبل در یک قاب نمایش داده می شوند، به عنوان مثال شما می توانید از مکان‌های مختلف مبل های پر فروش رو خریداری کنین و محصولات را از شرکت‌های مختلف تهیه کنید اما در ایران به غیر از بلاگرها، یک برند در تلاش است محصولات خود را به نمایش عموم بگذارند، به همین دلیل در نوشته ها و پاراگراف ها عرض کردیم که سالونی به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده ها در ایران شناخته می‌شود!

مبل پرطرفدار راحتی

در سالونی چند نوع از مبل های پرفروش ایران قرار دارد که مشتریان آن‌ها را پسندیده و جز علاقه‌مندی های خود قرار داده اند و یا حتی سایر مبل ها را به دوست های خود پیشنهاد داده اند، به طور کلی پرفروش ترین مبل راحتی سالونی را می توان مبل‌های زیر معرفی کرد که عبارت است از:

مبل های راحتی

قیمت مبل راحتی نسبت به سایر مبل ها مناسبتر است چرا که بر خلاف مبلمان کلاسیک و سلطنتی، مبل های راحتی غالبا بدون منبت کاری بوده و کاملا ساده هستند. شاید الان شما از ما قیمت دقیق مبلمان راحتی را بخواهید اما متاسفانه به دلیل نوسانات بازار نمیتوانیم قیمت دقیق مبل را برای شما دوستان عزیزاعلام کنیم. عوامل مختلفی همانند میزان اسفنج استفاده شده، نو بودن مبل و پارچه در قیمت مبل تاثیرگذار است اما می توانید با مراجعه به سایت  به آدرس اینترنتی  قیمت مبل راحتی را جویا شوید.

مبل چستر پرفروش ترین سبک مبلمان در سال 2022

قبل از این که بخواهیم پرفروش ترین مبل سال 2022 را معرفی کنیم بهتر است که این نکته گفته شود مبل چستر پرفروش ترین سبک مبلمان در سال 2022 بوده است. فروش مبل چستر تنها محدود به سال 2022 نبوده است بلکه مبل چستر سالیان طولانی است که پرفروش ترین مبل در جهان و ایران شناخته می شود. مبل چستر زیباترین و جذاب ترین مبل راحتی در سراسر جهان است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا چرا مبل چستر پرفروش ترین سبک مبل در سال 2022 است؟ پاسخ به این سوال بسیار واضح است تمام جواب در درون شکل و خاصیت های مبل چستر است؛ اگر چه ما پیشتر در مقاله ای با نام مبل چستر چیست به معرفی کامل این مبل پرداخته ایم اما در ادامه مهم ترین دلایل فروش بالای مبل چستر در سال 2022 را برخواهیم شمرد.

مبل تخت شو دومین سبک پرفروش مبلمان در سال 2022

یکی دیگر از پرفروش ترین سبک های مبلمان در سال میلادی پیش مبل تخت شو یا مبل فوتون بوده است. مبل تخت شو یا مبل فوتون یکی از شکیل ترین مبل های راحتی در سراسر جهان به شمار می رود این مبل با هدف افزایش کارایی مبل های راحتی مخصوصا برای منازل کوچک طراحی شده است و بسیار مورد پسند جوانان مجرد و زوج های جوان است و همین عوامل سبب شده است مبل های راحتی تخت شو جزو پرفروش ترین مبل های سال 2022 قرار بگیرد.
همان طور که گفتیم دو سبک مبل چستر و مبل تخت شو جزو پرفروش ترین سبک های سال 2022 به شمار می رود و فروش این دو مبلمان بالاتر از سایرین بوده است؛ اما هدف ما معرفی پرفروش ترین مبل در سال 2022 بود نه معرفی مبلمان! علت این پیش زمینه این بود که مبلی که توانست رکورد فروش را در سال 2022 بزند و این فروش همچنان در سال 2023 بسیار بالا است و پیش بینی ها حاکی از این است این فروش بی سابقه ادامه دار باشد؛ یک مبل چستر است که به شیوه تخت شو طراحی شده است.

دلیل استقبال مردم از مبلمان راحتی چیست؟

امروزه مبلمان راحتی به دلیل کاربرد گسترده ای که در فضای منازل دارد, با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. قطعا با قرار دادن یک مبل راحتی در اتاق نشیمن می توانید حس راحتی بودن را در این فضا از خانه خود ایجاد کنید. انتخاب مبلمان راحت برای خانواده های پرجمعیت و خانواده هایی با فرزندان کوچک بسیار ایده آل بوده و علاوه بر آن در صورت وجود لکه بر روی پوشش پارچه, می توانید آنها را به راحتی تمیز کرد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

 

برچسب ها:

پرفروشترین مبل سال,مدل پرفروش مبل,مبل راحتی پرفروش,پرفروشترین مبل راحتی,پرفروشترین رنگ مبل سال