تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه در اصفهان. تعمیر مبل دسته چوبی، بهترین راهکار برای تعمیر و بازسازی مبل دسته چوبی تبدیل آن به مبل تمام پارچه است. چرا که در بسیاری از مواقع رنگ کاری و ترمیم چوب هزینه بر است. و از طرفی هم بیشتر افراد دوست دارند مدل مبل قدیمی را به مبل جدید تغییر دهند این مورد روی مبلمان دسته چوبی به راحتی قابل اجرا است و تغییر چشمگیری در ان ایجاد میکند. و نیازی نیست اسکلت با ارزش مبل خود را دور بیندازید.

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه، یک راهکار خلاقانه است که موجب نوسازی و تغییر ظاهر مبلمان شما خواهد شد به همین دلیل بهترین کار این است که به یک مرکز معتبر مانند تعمیرات مبل لوکس مراجعه کنید تا به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن، تغییر و تبدیل مبل شما انجام شود. در ادامه به بررسی مراحل انجام این فرایند در مرکز تعمیرات مبلمان لوکس، خواهیم پرداخت.

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان با 16 سال تجربه در تولید و تعمیرات مبل در اصفهان.

جهت تعمیرات, عکس مبل, از طریق واتس اپ و ایتا به شماره 09394325500 ارسال کنید.

فروشگاه تولیدی مبل لوکس www.moblelux.ir

اینستاگرام تولیدی مبل لوکس www.instagram.com/moblelux.ir

مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه عبارتند از:

اولین و مهم‌ترین گام در فرایند تبدیل مبل دسته چوبی به پارچه ای، انتخاب پارچه مبلی مناسب است. پارچه باید از نظر جنس و طرح، با سلیقه و دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد. بهتر است بدانید که برای رویه مبلمان، از پارچه های مختلفی مانند مخمل، کتان، چرم و… استفاده می شود. طرح پارچه ها نیز می‌تواند بنابر سلیقه شخصی شما، ساده، یا طرح‌دار باشد. رنگ پارچه نیز باید با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد.

پس از انتخاب پارچه، نوبت به جداسازی دسته های چوبی مبل می رسد. لازم به ذکر است تمام این مراحل توسط تعمیرکار و با دقت و ظرافت تمام طی می شود تا دسته ها آسیب نبینند. برای اینکار، تعمیرکار با استفاده از پیچ‌گوشتی، پیچ های اتصال دسته های چوبی به کلاف مبلمان را باز کرده و دسته های چوبی را از کلاف جدا می کند.
پس از جداسازی دسته های چوبی، کلاف مبلمان آماده می‌شود. آماده سازی کلاف به اینصورت است که تعمیرکاران با استفاده از سمباده، سطح کلاف مبلمان را صاف و صیقلی می کنند. سپس هرگونه نقص یا آسیب در کلاف را با بتونه چوب ترمیم کرده و دوباره سمباده می زنند تا سطح کلاف صاف و یکدست شود.
در گام چهارم نوبت به مرحله حساس و مهم برش پارچه مبل می رسد. تعمیرکار مجرب مبل لوکس، برش پارچه را با ظرافت و دقت کامل انجام می دهد تا در روکش چین و چروک ایجاد نشود.
سپس تعمیرکار پارچه را روی کلاف مبلمان قرار داده و لبه‌های آن را با سوزن ته گرد ثابت می کند. بعد، با استفاده از منگنه کوب، پارچه را به کلاف مبلمان منگنه کرده و لبه‌های اضافی پارچه را می برد.

این روزها که دنیا به سمت مدرنیته حرکت می کند، دکوراسیون منزل بسیار با اهمیت تر از گذشته شده است و تنها برای زیبایی نیست. دکوراتیو منزل هر خانواده‌ای، انعکاسی از شخصیت و سلیقه آن ها است بنابراین هر عنصری در آن نقشی مهمی دارد. مبلمان بزرگترین و مهم ترین عضو دکور است چرا که نقش بسزایی در ایجاد فضایی زیبا و دلنشین دارد.اما گاه پیش می آید که مبلمان به دلیل استفاده مداوم، فرسوده و کهنه شده باشد. برخی افراد در این شرایط تصمیم می گیرند که مبل جدید خریداری کنند که هزینه گزافی به همراه دارد، اما بسیاری از مردم، به جای صرف هزینه زیاد، به راهکاری مانند تعمیر و تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه روی می آورند.

مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

ما در این بخش مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه را جهت آگاهی و اشراف بیشتر شما به کیفیت کار، بازگو کردیم. اما چنانچه قصد انجام این کار را دارید، حتما از خدمات مراکز معتبر تعمیرات مبلمان استفاده کنید؛ چون بقول معروف کار را باید به کاردان سپرد.

مرکز تعمیرات مبلمان لوکس به دلیل سال ها تجربه و مهارت، پشتوانه محکمی برای ارائه خدمات متنوع دارد.این عوامل موجب می شود که خدماتی که توسط این مرکز ارائه می شود، خدمات تخصصی و بدون عیب برای شما عزیزان باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش تماس، از خدمات مشاوره با کارشناسان ما بهره‌مند شده و بهترین و اصولی ترین تصمیم را برای تغییر و نوسازی دکوراسیون منزلتان بگیرید.

تبدیل مبل قدیمی به جدید چگونه است؟

خرید مبل‌های شیک و مدرن یکی از بهترین اتفاقاتی است که هر کسی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. اما این روزها برای خرید یک مبل جدید و باکیفیت، به هزینه زیادی نیاز است. پس چاره کار چیست و افرادی که سرمایه چندانی ندارند، چطور باید از شر مبل‌های قدیمی خود خلاص شوند؟ در چنین شرایطی، می‌توان با کمی دستکاری، ظاهر و مدل مبل را تغییر داد.

بله درست شنیدید! شما می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمیر مبل معروف و معتبر، برای تغییر مدل مبل خود اقدام کنید. منظور از تغییر مدل، انجام اقداماتی است که ساختار کلی مبل شما را تغییر می‌دهد و یک مبل قدیمی را به یک مبل جدید و مدرن تبدیل خواهد کرد. اما آیا تغییر اسکلت مبل ممکن است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با تعمیرات مبل لوکس تمس بگیرید 09394325500 علوی

آیا میشود مدل مبل را تغییر داد؟

برخی از تغییرات برای تبدیل مبل قدیمی به نو، کاملاً تخصصی است و نیاز به مهارت بالایی دارد. پس اگر می‌پرسید که آیا میشود مدل مبل را تغییر داد؟ باید بگوییم که بله؛ در صورتی که این کار را به کاردانش بسپارید.

مراکز معتبری که در زمینه تعمیر مبلمان فعالیت دارند، که یکی از انها تعمیرات مبل لوکس اصفهان میباشد می‌توانند ساختار کلی مبلمان شما را تغییر داده و ظاهری جدیدتر و امروزی‌تر به آن‌ها ببخشند. آن‌ها برای انجام این کار از ابزارهای خاصی استفاده می‌کنند و همان مبل‌های قدیمی شما را طوری تغییر می‌دهند که خودتان هم به سختی باور کنید چیزی که می‌بینید، یک مبل جدید نیست!

البته برخی موارد هم هستند که در ظاهر و زیبایی مبل تاثیر می گذارند و بدون تخصص زیاد هم قابل انجام هستند. مانند تغییر تشک و کوسن مبل استفاده از کاور یا پیراهن مبل رفع سوختگی مبل با سیگار، که رویه مبل را ترمیم و آن را شیک تر می کند. یا کارهای مانندن تعمیر مبل چرم زمان هایی که چرم آن پوسته پوسته و یا پاره می شود.

تغییر مدل مبل چطور انجام می‌شود؟

روش‌های زیادی برای تغییر مدل مبل وجود دارد. هرکدام از این روش‌ها، بخش خاصی از مبل را تغییر می‌دهند. شما می‌توانید بعد از مراجعه به تعمیرکار، به او بگویید که دقیقا چه تغییراتی مد نظرتان است. برخی از رایج‌ترین روش‌های تغییر مدل مبل، شامل موارد زیر هستند:

تعویض رویه مبل

 باید بگوییم که بله، به راحتی می‌توان با رویه کوبی مبل، ظاهر آن را از این رو به آن رو کرد. تعمیرکاران مبل، پارچه‌هایی جدیدتر با طرح و رنگ‌های مدرن را به جای پارچه قدیمی مبل جایگزین می‌کنند.

تغییر رنگ مبل

رنگ کاری هم یک روش دیگر است که تعمیرکاران با استفاده از آن، می‌توان برای تغییر ظاهر مبل اقدام کرد. در صورتی که رنگ چوب مبل قدیمی شده باشد، تعمیرکاران رنگ‌های جدیدی را روی آن اعمال می‌کنند تا مبل از آن حالت قدیمی و کهنه خارج شود.

آیا تغییر اسکلت مبل ممکن است؟

خیلی از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که آیا تغییر اسکلت مبل ممکن است؟ خوشبختانه تعمیرکاران ماهر می‌توانند ساختار کلی مبلمان را تا حدود زیادی تغییر دهند. حتی گاهی اوقات، امکان تغییر سبک طراحی مبلمان هم وجود خواهد داشت.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان تبدیل هر مبلی به مدل دلخواه شما وجود ندارد. در واقع باید اینطور گفت که در تغییر مدل مبل، چهارچوب کلی مبل حفظ می‌شود و فقط تغییراتی در آن صورت می‎گیرد. برای مثال، نمی‌توان یک مبل یک نفره را به مبل دو نفره تبدیل کرد. اما می‌توان دسته و پایه‌های همین مبل یک نفره را به شکل مدرنتر و امروزی‌تری درآورد.گاهی تعمیر پایه مبل و برطرف کردن ایرادات آن هم در تبدیل مبل قدیمی به جدید بیتاثیر نیست.

پس برای آن دسته عزیزانی که می‌پرسند آیا تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه ممکن است، باید گفت که بله. به راحتی می‌توان با کمی پارچه و متریال مدرن، دسته مبل دسته چوبی را به پارچه‌ای تغییر داد.

تغییر اسکلت مبل

دقت کنید که تغییرات گسترده روی کلاف و اسکلت مبل، حتی اگر قابل انجام هم باشد، گاهی اوقات به صرفه نیست. چرا که علاوه بر هزینه ی زیادی که برای این تغییر مدل مبل میپردازید، ممکن است به نتیجه ی دلخواه نرسید. همچنین، تغییر مدل مبل استیل به راحتی، در بیشتر مواقع قابل انجام نیست. اما برخی تبدیل مدل های استیل به یک مدل مبل استیل دیگر (مثل تبدیل مبل فرانسوی به آلمانی) قابل انجام است.

هزینه تغییر مدل مبل

حال که متوجه شدید آیا تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه ممکن است و آیا می‌توان ظاهر و ساختار کلی مبل را تغییر داد، به احتمال زیاد برای انجام این کار ترغیب شده‌اید. در خصوص قیمت و هزینه تغییر مدل مبل باید بگوییم که هزینه این کار هم مانند هر نوع خدمات دیگر، به عوامل مخلتفی بستگی دارد. از جمله این عوامل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقدار و جنس متریال مصرفی
تغییراتی که مد نظر شماست
میزان تغییر کردن مبل
وقت و زحمتی که تعمیرکار برای تغییر مدل مبل صرف کرده است
و… در کل باید گفت که هزینه تغییر ظاهر مبل نسبت به خرید یک مبل جدید، بسیار مقرون به صرفه‌تر است. پس اگر بودجه چندانی ندارید ولی می‌خواهید ظاهر جدیدتر و جذاب‌تری به دکوراسیون خود ببخشید، می‌توانید روی انجام این تکنیک حساب کنید. البته فراموش نکنید که اگر چهارچوب مبل شما سالم نباشد، امکان انجام این کار وجود ندارد.

,عکس مبل, جهت تعمیرات از طریق واتس اپ  و ایتا به شماره 09394325500 اقای علوی ارسال کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیر مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

,تبدیل مبل دسته متکایی به دسته چوبی, تعمیر دسته مبل راحتی, تعمیر پایه مبل در منزل, تعمیر دسته مبل پارچه ای, اموزش تعمیر دسته مبل در خانه, تعمیر فرورفتگی مبل در خانه, تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه, تعمیر مبل دسته چوبی,