خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه

پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده

ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

نوع و رنگ پارچه دلخواه شما

تعداد نفرات کنج+1+2+3 قابلیت تغییر دارد

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشو

مبل ال بهتره یا راحتی؟

مبل‌ راحتی در تمام دوران‌ها پرطرفدارترین نوع مبلمان اتاق‌های نشیمن بوده‌ است. اما در چند سال اخیر مبل مدل ال به یکی از مهم‌ترین رقبای مبل راحتی تبدیل شده است. با اینکه بسیاری از مردم مبل‌های مدل ال را جایگزین مناسبی برای مبل‌های سنتی و کاناپه‌ها می‌دانند، اما با این حال برخی از افراد از آن‌ها راضی نبوده و مبل راحتی را همچنان انتخاب اول‌شان قرار داده‌اند. بنظر شما مبل ال بهتره یا راحتی ؟ اگر شما نیز در انتخاب این دو مدل مبل دچار شک و تردید هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

امروزه تنوع مدل‌های مختلف مبل، کار انتخاب آن‌ها را به هنگام خرید بسیار دشوار کرده است. در این میان دو مدل ال و راحتی بیشترین توجهات را به خود جلب کرده‌اند. بعضی از مردم گمان می‌کنند که مبل‌های مدل ال نیاز به فضاهای بزرگی دارند. اما اینطور نیست و آن‌ها برای فضاهای کوچک نیز مناسب هستند و حتی می‌توانند بهترین انتخاب برای آن باشند. در ادامه با مزایا و معایب هر کدام از این دو مدل مبل بیشتر آشنا می‌شوید. اما قبل از این پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچین بزنید. انواع مدل‌های جدید مبل راحتی و مبل ال را همراه با قیمت و مشخصات هر کدام می‌توانید در این فروشگاه ببینید.

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

مبل ال بهتره یا راحتی: کدامیک؟

خرید مبلمان همیشه کار دشوار و سختی می‌باشد. اگر کمی در دنیای اینترنت جستجو کنید، خواهید دید که مطالب زیادی پیرامون انتخاب صحیح مبل ارائه شده است که تا مقدار زیادی می‌تواند کار انتخاب مبل را برای شما ساده‌تر نماید. اما یکی از دو راهی‌ها به هنگام خرید مبل، انتخاب بین مبل راحتی و مدل ال می‌باشد. واقعا این تصمیم ساده نیست و شما باید یک سری موارد را از قبل در مورد هر کدام از آن‌ها بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر در انتخاب این دو مدل مبل مردد هستید، بهتر است با مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا شوید.

مزایای مبل ال

مبل مدل ال تعداد صندلی بیشتری را نسبت به مبل راحتی برای شما فراهم می‌کند و این اولین مزیت مبلمان ال نسبت به راحتی است. بر خلاف مبل‌های راحتی و لاوست‌ها، مبل‌های مدل ال، گوشه‌های خانه را به بهترین شکل ممکن، پر می‌کنند.

شاید اگر فضای نشیمن شما بزرگ باشد و شما از جهت بکار بردن تعداد مبل و صندلی‌های بیشتر هیچ مشکلی نداشته باشید، مبل راحتی را انتخاب کنید. اما اگر اتاق‌تان کوچک است، شما باید از تمام فضای موجودتان، بهترین استفاده را داشته باشید. در چنین مواردی شما با استفاده از مبل‌های مدل ال می‌توانید استفاده‌ی بهینه‌ای از گوشه‌های اتاق‌تان داشته باشید.

به طور کلی مبل مدل ال روش عالی برای به حداکثر رساندن جا برای نشستن در فضای اتاق می‌باشد و نسبت به مبل راحتی بهتر می‌تواند فضاهای خالی شما را پر کند.

هزینه، مزیت دیگر مبل مدل ال است. اگر شما به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی خانه‌تان هستید، بهتر است مبل ال را انتخاب کنید. مطمئنا یک مجموعه‌ی کامل مبل راحتی به همراه لاوست و صندلی‌ها، هزینه‌ی بیشتری را نسبت به مبل ال با همان تعداد صندلی خواهد داشت. اتاق نشیمن شما می‌تواند کاربرد و استفاده‌های مختلفی برای شما داشته باشد. شما به کمک مبل‌های مدل ال می‌تواند بخش‌ جداگانه‌ای را در اتاق‌تان تعریف کنید. اگر می‌خواهید که فضای صمیمی و غیر رسمی را در دکور خانه‌تان بسازید، مبل مدل ال انتخاب بهتری است. این مدل مبل بهترین مکان برای دورهمی‌های خانوادگی به خصوص برای تماشای بازی‌ها و فیلم می‌باشد. مبل مدل ال که به مبل‌های چند بخشی نیز مشهور هستند، از قرارگیری دو یا چند عنصر مختلف در کنار هم به وجود می‌آیند. شما می‌توانید هر یک از این عناصر را به شکل‌های مختلفی در کنار هم بچینید و طرح‌بندی‌های متنوعی داشته باشید.

مبل ال مدل لوکس با نشیمن راحت و سبک مدرن، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استراحت و راحتی در فضاهای مختلف است. این مبلمان با طراحی شیک و جذاب، آرامش و راحتی را در فضاهای مختلف فراهم می‌کند.

با توجه به عمق مناسب این مبلمان، می‌توانید به راحتی در آن نشسته و لذت بردن از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود را تجربه کنید. همچنین، با داشتن این مبلمان در تی وی روم، می‌توانید از لحظاتی شیرین و راحتی برای خود لذت ببرید و از زیبایی آن بهره مند شوید.

ویژگی‌های مبلمان ال

مبلمان L دارای ویژگی‌هایی بوده که آن را به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مبلمان تبدیل کرده است. از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
مبل ال
✔️​قابلیت چیدمان متنوع

مبلمان ال همانطور که از نام آن مشخص است به شکل L طراحی شده است. این مبلمان دارای یک کاناپه‌ بزرگ بوده که صندلی‌های کوچکتری به صورت یکپارچه و چسبیده به آن طراحی شده‌اند. به واسطه‌ این شکل طراحی می‌توان این مبلمان را به راحتی در گوشه‌های خانه که به شکل ال هستند قرار داد. همچنین می‌توان از این مبلمان به عنوان جداکننده‌ دو فضا استفاده کرد. همچنین امکان شخصی‌سازی فضا با این مبلمان نیز وجود دارد. به عبارت دیگر می‌توان چیدمان مبلمان را تغییر داد.
✔️​امکان جابه‌جایی آسان

این مدل طراحی مبل ال سبب شده تا جابه‌جایی مبلمان آسان باشد؛ چراکه می‌توان به راحتی بخش‌های مختلف مبل را جدا کرده و پس از قرارگیری در مکان مورد نظر مجددا مبلمان را به شکل دلخواه سرهم کرد.
✔️​راحتی بیشتر و ارتفاع کمتر

از دیگر ویژگی‌های مبل‌های L که این مبلمان را از سایر مبل‌ها متمایز کرده است، می‌توان به ارتفاع کم آن اشاره کرد. از آن‌جایی که در طراحی این مبلمان از پایه‌های کوتاه‌تری استفاده شده است و حتی در برخی موارد مبلمان بدون پایه طراحی می‌شود، این مبلمان نسبت به مدل‌های دیگر ارتفاع کمتری دارد.

همچنین از آن‌جایی که این مبلمان جزو مبل‌های راحتی به شمار می‌آید، برای آن دسته‌های نرم و بالشتی در نظر گرفته شده و از نشیمن‌های پهن و راحتی نیز در آن استفاده شده است. این نشیمن‌های پهن و راحت سبب می‌شود تا مبل حالت یکپارچه و یکدست داشته باشد و بتوان به راحتی از آن برای استراحت و خوابیدن نیز استفاده کرد.
✔️​اشغال فضای کمتر

از دیگر ویژگی‌های مهم مبل‌های L می‌توان به حجم کمتر آن‌ها اشاره کرد. از آن‌جایی که این مبلمان به صورت به هم چسبیده قرار می‌گیرند، فضای کمتری را اشغال کرده و از این رو می‌تواند در بخش‌های مختلف نشیمن، اتاق فضای اداری و… قرار گیرد. در ضمن قابلیت اضافه کردن مبل‌های تک و پاف نیز به این مبلمان وجود داشته که به این ترتیب می‌توان بر تعداد نشیمن‌های آن افزود.
✔️​تنوع زیاد

مبل‌های ال جزو متنوع‌ترین مبل‌های تولید شده می‌باشد. این مبل‌ها از لحاظ تعداد نشیمن، مکانیز، نوع طراحی، نوع دوخت و… با یک‌دیگر تفاوت داشته و شامل مدل‌های مختلفی می‌شود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی