مبل ال امریکایی مبل ال امریکایی خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه

پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده

ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

نوع و رنگ پارچه دلخواه شما

تعداد نفرات 3+3 قابلیت تغییر دارد

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل ال آمریکایی یک مبل با طراحی ساده و مینیمال است که معمولا برای فضاهای مدرن استفاده می شود. اگر فضای مورد استفاده ی شما دارای یک چیدمان شلوغ است میتوانید با انتخاب این محصول از شدت آن کاسته و یک تغییر دوست داشتنی را به دکوراسیون خود هدیه دهید.

خرید مبل ال امریکایی مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی.

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

سفارش ساخت مبل ال با ابعاد دلخواه یا ابعاد منزل مشتری پذیرفته میشود.

مبل ال امریکایی زیبا و مجلسی با نشیمن فوق العاده راحت واستاندارد طراحی زیبا میتواند انتخاب شما به عنوان یک مبل مدرن باشد.

کار شده از بهترین چوب فوم و سفنج و پارچه مبلی

استفاده فوم سرد و اسفنج 30 کیلویی درجه یک برای کف مبل

دارای رنگ بندی چرم و پارچه انتخاب نوع و رنگ پارچه به سلیقه شما

دارای ضمانت نامه دو ساله

تمامی کوسن ها زیپ دار استر دار وقابل شستشو میباشند

۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد؛

مشتری تا۱۰ سال فقط با یک تماس تلفنی با تولیدی مبل لوکس می تواند مبل خود را برای تغییرات دلخواه،و تعمیرات ارسال نماید (هزینه ها برای مشتری های ما نسبت به بازار پایین ترخواهد بود) محل تولیدی: اصفهان : رهنان

مبل ال امریکایی

مبل ال امریکایی مبتنی بر راحتی و استراحت طراحی شده است. همچنین این مبل ها از دوام و استحکام خوبی برخوردار هستند. به طور معمول نشیمن، دسته و پشتی بلند و پهنی دارند که همگی با الیاف نرم پر شده و بر روی آن یک پارچه لطیف و در عین حال محکم به عنوان روکش آمده است. مبل های ال پیکاسو تنوع رنگی مطلوبی دارند که همین امر موجب می شود طیف وسیعی از مشتریان با علایق و سلیقه های مختلف را به خود جذب کند.

مبل ال چیست؟

مبل یا کاناپه های ال که معروف ترین نوع مبلمان سکشنال هستند، نوع متداولی از مبلمان های اتاق نشیمن محسوب می شوند. مبل ال برخلاف یک مبل معمولی، از چند قسمت مستقل ساخته شده و می توان آن را به شکل های مختلفی در کنار دیگر وسایل خانه قرار داد. در بعضی مواقع مبل های ال از دو تکه مجزا تشکیل شده اند که با قرارگیری در کنار هم زاویه ۹۰ درجه می سازند. این مبل ها در اواسط قرن بیستم از محبوبیت زیادی برخوردار بودند و در محیط هایی چون دفترهای خانگی، اتاق های نشیمن، پذیرایی و… مورد استفاده قرار می گرفتند. بیشتر مبل های ال شکلی که به صورت مدولار -هر چیزی که قابلیت جدا شدن از یک سیستم بزرگتر را داشته باشد- هستند، از چهار تا هفت قسمت مختلف تشکیل شده اند و به روش های مختلفی چیده می شوند.

انواع مبل ال

مبل های سکشنال را می توان طبق معیارهای مختلف از جمله سبک، جنس پارچه، فرم و… دسته بندی کرد. در ادامه با انواع مبل های ال آشنا می شویم:

مبل ال تختخواب شو: این مبل ها مناسب افرادی هستند که خانه های کوچکی دارند و می خواهند به بهترین شکل ممکن از فضای آن ها استفاده کنند.

مبل ال باکس دار: این مبل ها در داخل خود باکس هایی دارند که در بهینه سازی فضا نقش مهمی ایفا می کنند و در هر فضای بزرگ و کوچکی مورد استفاده قرار می گیرند.

مبل ال فرانسوی: این مبل ها از ظاهری استیل برخوردار هستند که باعث می شود بیشتر در سبک های کلاسیک و سنتی استفاده شوند. از دیگر مبل های فرانسوی می توان به یو شکل ها و منحنی ها نیز اشاره کرد.

مبل ال ترکیه: این مبل ها از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت چندین برابری نسبت به مبل های معمولی ایرانی دارند. برای مثال اگر قرار است برای مبل های ترکیه ای بین 30 تا 50 میلیون هزینه کنید، برای نمونه های ایرانی بسته به نوع چوب و کیفیت از 25 میلیون تومان به بالا گزینه های مناسبی برای انتخاب دارید.

مبل ال اسپرت: این مبل ها مناسب خانه های کوچک هستند و ظاهری کم حجم و اسپرت دارند.

نکاتی برای چیدمان مبل ال امریکایی

بهترین محل قرارگیری مبل های ال امریکایی قسمت های گوشه ای و زاویه دار خانه است که تا جای ممکن موازی با دیوار و قسمت کناری هستند.
اگر نشیمن شما از فضای بزرگی برخوردار است، می توانید در مرکز آن یک فرش قرار داده و دو طرف آن را با مبل های ال امریکایی پر کنید؛ اینگونه فضایی گرم و دلنشین در خانه خود ایجاد کرده اید.
گاهی با ایجاد گود گفتگو (Conversation pit) در نشیمن و پر کردن آن با چیدمان مبل ال امریکایی می توانید فضایی دنج و مستقل ایجاد کنید.
استفاده از دو صندلی تکی در کنار مبل ها در هنگام چیدمان مبل ال امریکایی می تواند مکمل خوبی باشد. این صندلی ها می توانند در طرح و رنگ های متفاوت از مبل ال باشند و روح تازه ای به فضای خانه شما بدمند.
اگر خانه ای پلان باز دارید و می خواهید محیط را به بخش های مجزایی تقسیم کنید، چیدمان مبل ال امریکایی در خانه، می تواند انتخاب مناسبی باشد و در حین باز بودن محیط، آن را قسمت بندی کند.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی