خرید مستقیم از تولیدی مبل لوکس اصفهان
حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کارینحوه پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده است

رنگ چوب و پارچه:  به دلخواه مشتری

تعداد نفرات نشیمن: 3+3 قابلیت تغییر

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل ال کمجا برای خانه‌های کوچک

انتخاب مبلمان برای خانه‌‌های نقلی میتونه کار سخت و چالش برانگیزی باشه؛ اما کار غیر ممکنی نیست. داشتن یک دکوراسیون جمع و جور، نیازمند داشتن مبلمانی مناسب با فضای کوچک است که به ما در چیدمان دکوراسیون کمک کنه. مبل ال یا (Corner Sofa) بهترین گزینه‌ برای خونه‌های کوچک است.

اما چرا مبل راحتی ال برای خونه‌های کوچک خوبه؟ موقع خرید مبلمانی کم جا به چه نکاتی دقت کنیم؟ و یا چجوری با بهترین چیدمان، دکوراسیونی مناسب داشته باشیم؟

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

مبل ال کوچک برای خانه‌های کوچک

مبل ال کمجا از انواع مبلمان محبوب‌ که برای خونه‌های کوچک و کمجا است. این مبل رو می‌تونیم به راحتی در کنار هم قرار بدیم و چیدمانی خاص و منحصر به فرد با سلیقه خودمون درست کنیم. اما ویژگی خاصی که این مبل رو برای خونه‌های کوچک مناسب میکنه، راحت بودن و بیشتر بودن ظرفیت نشیمن اون نسبت به سایر مدل‌های مبلمان است.

همونطور که گفتیم راحت بودن و متناسب بودن اون با اکثر دکرواسیو‌های مدرن هم نکته‌ای حائز اهمیت است. کاربرد و تخت خوابشو بودن بعضی از این مبل‌های ال میتونه یک دلیل خوب برای انتخاب اون باشه. این سبک مبل برخلاف مبلمان کلاسیک فضای کمتری رو در بر می‌گیره و کاملا مناسب با خانه‌هایی با متراژ پایین است.

با این نکات مبلمانی جمع و جور انتخاب کنید

مدل مبل‌های تاشو یا تخت خواب شو یکی از چندین سبک‌های مبلمان است که فضای کمتری رو اشغال میکنه و کاربرد بیشتری داره. اما در اکثر خانه‌های کوچک، مبل‌های نقلی و یا مبل راحتی ال شکل پیدا میشه. با توجه به کوچک شدن خونه‌ و آپارتمان‌ها، تنوع زیادی در مدل‌ مبل‌های نقلی به وجود اومده. پس با خیال راحت به سراغ مبل‌های کوچک و یا به اصطلاح جمع و جور تر مانند کاناپه دو نفره با پاف و یا مبل‌های نیم ست بروید.

به یاد داشته باشید که مبل ال هم گزینه‌ی مناسبی برای کنج خونه است و به راحتی فضایی که اصطلاحا مرده حساب میشه رو به طور کامل پوشش میده تا فضای میانی و اصلی منزل بزرگ تر دیده بشه. رنگ هم در دیده شدن و گرفتن فضای خونه تاثیر داره، بنابراین بهتر است که از رنگ‌های روشن و خنثی و پارچه‌های ساده استفاده کنید.

فراموش نکنید مکانی که برای قرار دادن مبل در نظر دارید رو اندازه بگیرید تا مبلمانی متناسب با طول و عرض اتاق تهیه کنید. همچنین برای انتخاب مبلمان کم جا و مناسب، باید به دنبال مبلمان مدرن و مینیمال باشیم. اگر به دنبال خرید مبل ال هستیم،

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی