کلاف خام مبل راحتی در اصفهان, کلاف مبل، نقش شیرازه و پایه اصلی ساختمان را ایفا می نماید بنابراین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

آشنایی با کلاف خام مبل راحتی با کیفیت

مشخصات کلاف مبل خوب و با کیفیت چیست؟
تحمل وزن بالا: مواد اولیه درجه یک بکارگیری شده، در برابر وزن های مختلف مقاوم بوده و دچار خمیدگی نخواهد شد.

مناسب برای نصب پارچه: اعمال طراحی های زیبا بر روی کار، ظاهر دلنشینی را سبب می شود تا آن در اولین نظر توجه همگان را به سمت خود جلب نماید.
ضد آب: ضد رطوبت بوده تا مایعات قادر به خسارت زایی نباشند. هم چنین آفات و بیماری های قارچی نیز هیچ گونه اجازه ای برای نفوذ به داخل بافت محصول پیدا نخواهند نمود.
دارای گارانتی معتبر: دارای ضمانت نامه ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، پشتیبانی کامل از متقاضی به عمل آید.
فاقد بخش های تیز: بخش های تیز و زائد، تراش کاری شده تا واحد های مبل سازی، فعالیت های خود را به دور از مشکل اعمال نمایند.
طراحی دقیق و اصولی: کارشناسان گرافیک، از طرح های رایانه ای برای ساخت محصول استفاده می کنند. در نتیجه مهندسی شده و قوانین ارگونومیک به شکلی مطلوب رعایت خواهد شد.

کلاف مبل راحتی در اصفهان: یکی از شهرهایی که از دیرباز به هنرهای دستی در زمینه های مختلف شناخته شده است اصفهان است. نجارهای هنرمند اصفهان در ساخت کلاف مبل راحتی هم صاحب سبک می باشند و در زمینه تولید و ساخت کلاف مبل راحتی مدلهای فاخر و بسیار زیبایی را به بازار ایران و جهان عرضه کرده اند. کلاف مبل راحتی مدرن در مدلهای کاناپه، تختخواب‌شو، مبلهای ال شکل و مبلمان چرمی از جمله مبلمانی هستند که کلاف آن در شهر اصفهان تولید می شود.

ساخت مبل دلخواه مشتری از روی عکس

کلاف مبل راحتی و مبل ال از روی عکس و طرح دلخواه برای تولید کنندگان مبلمان ساخته میشود.

ساخت مبل از روی عکس
قالب ساخت مبل

تولیدی کلاف مبل در استان اصفهان

تولیدی کلاف خام مبل لوکس در رهنان اصفهان با مدیریت آقای علوی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

همه مبل‌ها بدنه‌ای چوبی به کار برده شده است که اجزای مبل از جمله فوم، فنر، اسفنج، پارچه و … روی آن نصب می‌شود. به عبارت دیگری اصلی‌ترین جز یک مبل، کلاف آن است که باید در کیفیت تولید آن بالاترین دقت را به کار برد زیرا طول عمر مبل با چوب خام به کار برده شده برای آن، رابطه مستقیم دارد.

آشنایی کامل با کلاف مبل

کلاف مبل سلطنتی (استیل)

اصلی‌ترین متریال مبل استیل، کلاف آن است زیرا برای ساخت این نوع مبل از طرح‌های مختلفی برای درست کردن پایه‌ها، دسته مبل، طرح دادن به پشتی مبل و… استفاده می‌کنند. برای برش این چوب در برخی قسمت‌ها از منبت کاری استفاده استفاده می‌کنند. منبت کاری از هنرهای بسیار زیبا و فاخر ایران باستان است که با حکاکی بر روی چوب انجام می‌پذیرد. طرح‌های منبت کاری از هنر اصیل ایران است که نقش‌های برجسته‌ای را با چکش و دیگر ابزار منبت کاری حک می‌کنند. برای ساختن مبل استیل از چوب راش، چوب سفید و گردو استفاده می‌کنند. دلیل استفاده از این چوب‌ها بسیار زیاد است و اصلی‌ترین آن دیده شدن چوب در قسمت بیرونی مبل است.

مبل استیل یا سلطنتی در خانه‌های بزرگ و با دکوری سلطنتی-سنتی بسیار زیبا است. کلاف این نوع مبل‌ها اکثرا رنگ طلایی و نقره‌ای دارند و برای پذیرایی از مهمان بسیار شیک است. لاکچری‌ترین مدل مبل، مبل‌های سلطنتی هستند.

کلاف مبل راحتی

مبل راحتی از دو قسمت کلاف و رویه تشکیل می‌شود. برای درست کردن مبل راحتی بیشتر از چوب سبک و مقاوم استفاده می‌کنند و نیازی به چوب‌های تر و با انعطاف بالا نیست زیرا بیشترین قسمت چوب پوشانده می‌شود و زیبایی مبل با رویه آن نشان داده خواهد شد. استفاده از چوب سبک به این معنی نیست که مبل راحتی زود خراب می‌شود بلکه در درصد بیشتری از مبل‌های راحتی چوب را دوبل استفاده می‌کنند یعنی دو لایه چوب را روی همدیگر وصل می‌کنند و رویه کوبی را انجام می‌دهند. برای تعمیر نیز همینگونه است، اول رویه مبل را برمی‌دارند و کلاف خام مبل را ترمیم می‌کنند و سپس رویه‌کوبی را انجام می‌دهند.

در هنگام خرید مبلمان راحتی باید تمامی اجزای کلاف از یک نوع چوب باشند زیرا مقاومت در همه قسمت‌های مبل باید یکسان باشد. در غیر اینصورت به راحتی به مبل ضربه وارد می‌شود و طول عمر مبلمان پایین می‌آید. برای ساختن مبل راحتی از چوب روس و صنوبر استفاده می‌کنند که بسته به آب و هوای هر منطقه چوب به کار برده شده فرق می‌کند. چوب راش نیز جزو چوب‌های مقاوم است که برای مبلمان راحتی در برخی از تولیدی‌ها به کار می‌رود اما این نوع چوب برای مبل راحتی سنگین است و به مرور زمان اسکلت مبل را فرسوده می‌سازد.

این نوع مبل‌ها در دو حالت راحت و نیمه راحت ساخته می‌شوند. بافت نیمه راحت پایه‌های کمی بلند و ظاهری ظریف‌تر را نسبت به مبل‌های دیگر دارد و برای مهمانی گزینه‌ای زیبا است. مبل‌های راحت با پایه‌ها کوتاه و بافت داخلی مستحکم‌تر ساخته می‌شوند. این نوع مبل‌ها بیشتر برای استراحت و آرامش ساخته می‌شوند و با اکثر دکورها خوانایی دارد.

کلاف مبل کلاسیک

این نوع مبل بسیار زیبا است و برای اولین بار در اروپا تولید شد و کم کم در تمامی نقاط جهان شروع به تولید آن کردند. مبل کلاسیک دارای برش و منبت کاری بالایی هستند و طرحی زینتی دارند. چوب‌های مناسب برای این نوع مبل چوب راش، نراد، گردو و چنار است. مدل مبل‌های کلاسیک فرهیخته و اصیل هستند و با دکورهای زیادی سازگاری دارند. کلاف خام این نوع مبل با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای تولید می‌شوند که طرفدار و تولید رنگ طلایی بیشتر است.

تولیدی مبل لوکس اصفهان

سه نوع مبلی که در توضیحات بالا گفته شد از اصلی‌ترین مدل‌های مبل هستند که به صورت روزانه تولید و استفاده می‌شوند و چیدمان آنها بسیار راحت است. هر کدام از این مبل‌ها زیر شاخه‌هایی دارند مانند مبل ال، چرمی، چوبی، مدرن، معاصر، تلفیق معاصر و کلاسیک، شزلون، چسترو حصیری. چوب خام این نوع مبلمان‌ها نیز همانند مبل‌های استیل، کلاسیک و راحتی به کار برده می‌شوند و طبق معمول برای تولید کلاف آن ها بیشتر از چوب گردو، راش و روس استفاده میگردد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی

برچسب ها:

,انواع کلاف مبل راحتی, قیمت کلاف مبل راحتی, کلاف مبل راحتی چستر, روش ساخت کلاف مبل راحتی, کلاف مبل راحتی جدید, فروش کلاف خام مبل راحتی, بورس کلاف مبل,قیمت کلاف مبل خام,