تعمیرات تخصصی مبل در اصفهان, تعویض روکش مبلمان, تعویض فوم و اسفنج مبلمان, تعمیر مبل راحتی، تعمیر مبل ریلکسی, تعمیر مبل تختخوابشو, تعمیر مبل چستر, چرمی، پارچه ای، رویه کوبی و … در خدمت شما هستیم. تعمیرات تخصصی انواع مبلمان  ایرانی و خارجی با 16 سال تجربه در تولید و تعمیرات مبل در خدمت شما هستیم.

بهترین خدمات تعمیرات مبل در اصفهان.

آیا مبل‌های شما نیاز به تعمیر دارند؟ آیا به دنبال تعمیرات با کیفیت و مقرون به‌صرفه هستید؟ در کارگاه تعمیر مبل لوکس، مشتریان عزیز مان راحتی و بهبود کیفیت زندگی خود را تجربه می‌کنند.

✅ تعمیرات مبل به روز : تیم ما از تعمیرکاران با تجربه و مهارت‌های بالا تضمین می‌کند که مبل‌های شما به بهترین حالت بازسازی شوند. از تعمیرات کوچک گرفته تا بازسازی کامل، ما همه کارهای تعمیر مبل را انجام می‌دهیم.

✅ استفاده از مواد با کیفیت : تنها از مواد با کیفیت و برندهای معتبر برای تعمیر مبل‌ها استفاده می‌کنیم تا ماندگاری و زیبایی مبل‌های شما تا سال‌ها حفظ شود.

✅ قیمت منصفانه : ما به ارائه خدمات با قیمت منصفانه و شفافیت در موارد مرتبط با هزینه‌ها افتخار می‌کنیم. همچنین، ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار ما از دیگر ویژگی‌های ماست.

اگر مبل‌های شما نیاز به تعمیر دارند، با تولیدی مبل لوکس اصفهان تماس بگیرید و مطمئناً تجربه تعمیر مبل با کیفیتی خاص خواهید داشت. ما در خدمت شما هستیم تا زیبایی مبل‌هایتان را بازیابی کنیم.

تعمیرات تخصصی انواع مبلمان با 16 سال تجربه در تولید و تعمیرات مبل در اصفهان.

جهت تعمیرات, عکس مبل, از طریق واتس اپ و ایتا به شماره 09394325500 ارسال کنید.

فروشگاه تولیدی مبل لوکس www.moblelux.ir

اینستاگرام تولیدی مبل لوکس www.instagram.com/moblelux.ir

خدمات تعمیرات مبل لوکس در اصفهان

تعمیر انواع مبلمان راحتی

تعمیرات مبل تختخوابشو

نعمیر مبل ریلکسی ایرانی و خارجی

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

تعمیرات صندلی ناهار خوری

تعویض روکش مبلمان و صندلی اداری

تعویض فوم اسفنج تشک و کف مبل

دوخت تشک و کوسن مبلی به سلیقه مشتری

تغییر مدل مبل قدیمی به طرح های جدید

لمسه کاری مبلمان و تخت خواب

در اینجا ,نمونه کار تعمیرات مبل, قبل و بعد از تعمیر مبل, انجام شده توسط ما را مشاهده کنید.

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه، یک راهکار خلاقانه است که موجب نوسازی و تغییر ظاهر مبلمان شما خواهد شد. اسکلت مبل های دسته چوبی بسیار با کیفیت و با ارزش هستند به همین دلیل بهترین کار این است که به یک مرکز معتبر مانند تعمیرات مبل لوکس مراجعه کنید تا به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن، تغییر و تبدیل مبل شما انجام شود. چنانچه مبل دسته چوبی را به مبل تمام پارچه تبدیل کنید دوباره سالهای زیادی میتوانید از ان استفاده کنید.

خیاطی و رویه کوبی کاملا حرفه ای و تخصصی توسط مبل لوکس

اگر تعمیر مبل شما بصورت حرفه ای انجام شود هیچ کسی نمیتواند تشخیص دهد که مبلمان شما نو نیست هزینه ی بازسازی و تعمیرات مبل بسیار کمتر از خرید مبل جدید میباشد.
مبلمان خود را که خودتان متریالش را انتخاب کرده اید از نظر کیفیت بسیار بالاتر از مبلمان های آماده در بازار میباشد هرچند مبلمان شما تعمیر شده باشد.
مبلمانی که کلاف (اسکلت) و چوب با کیفتی دارند اگر روکش و دوختشان تغییر کند بسیار بهتر و زیباتر و شکیل تر خواهند شد
اگر اسکلت مبلمانتان خوب است حتما با استفاده از تعمیر و تهیه یک پارچه بسیار زیبا به آن ها روح ببخشید و چوب خوب را ساده از دست ندهید چرا که مبلمان های آماده در بازار بسیار کم کیفیت شده اند.

,عکس مبل, را جهت مشاوره از طریق واتس اپ و بله و ایتا به شماره 09394325500 اقای علوی ارسال کنید.

چرا باید به جای خرید مبلمان نو به تعمیر مبلمان بپردازیم؟

علاوه بر دلایل اقتصادی که همه به ان اگاهی داریم مبلی که قبلا استفاده شد و قدیمی است میتواند عمل کرد بیشتر و کارایی بهتری نسبت به مبل های جدید در بازار داشته باشد علاوه بر تمام این موضوعات با توجه به انتخاب پارچه رنگ چوب و … توسط خود مشتری مبل ها با توجه به سلیقه ی تمامی اعضای خانواده از نو ساخته میشوند که کاری بسیار ارزشمند برای خانواده ها محصوب میشود.

قیمت تعمیرات مبل در اصفهان به چه صورت است؟

قیمت ها با توجه به این که چه مقداری از مصالح مبل که نیاز به تعویض دارند ایرانی و یا خارجی بودن مبلمان و میزان زمانی که تیم ما باید صرف تعمیر مبلمان شما کند متغییر است خدمات قابل ارائه در تعمیرات مبلمان به چند دسته تقسیم میشود, تعمیر مبلمان راحتی, تعمیر مبل ریلکسی, تعمیر مبل استیل, تعمیر مبلمان و صندلی اداری, تعمیر مبل چرم, تعمیر مبلمان تختخواب شو, تعمیر صندلی ناهار خوری, و انواع کاناپه ها و تعمیر مبل شکسته از جمله ی خدمات پرکاربرد ما هستند,

نکات مهم هنگام انتخاب تعمیرکار مبل باید به آنها توجه کنید:

قیمت تنها ملاک انتخاب شما نباشد. حتماً نمونه کارهای کارگاه تعمیر مبل را ببینید. از مراحل انجام کار عکس و تصویر داشته باشند. اگر قرار شد تمامی متریال مبل را تعویض کنند بررسی کنید که مبل رو کامل بشکافند و متریال فرسوده را پاکسازی کنند. متاسفانه بعضیها حتی مبل را نمیشکافند و فقط تقویت سطحی میکنند و پارچه جدید را روی همان کار قبلی رویه کوبی میکنند.

چه برای تولید و چه تعمير توجه کنید که اگر بخواهید قبل از شروع همکاری یا در حین کار در محل کارگاه حضور داشته باشید مشکلی با حضور شما نداشته باشند. سوالات شما را با دقت و حوصله جواب بدهند و تخصص انجام تمامی مراحل کار تعمیر مبلمان رواداشته باشند.

اگر مبل دوخت یا لمسه تزئینی دارد تا زمانیکه شما نخواهید گروه تعمیرات حق حذف آنها را ندارد. مگر اینکه شما بخواهید آن دوخت ها و یا لمسه ها از روی مبل حذف شود.

بدون واسطه خرید کنید سود واسطه را پس انداز کنید. خرید مبل مستقیم از تولیدی به قیمت کارخانه.

هزینه های تعویض روکش مبل در اصفهان

با تعویض روکش مبل با قیمتی بسیار مناسب تر از خرید مبلمان نو میتوانید مبلی نو و دکوراسیونی جدید را امتحان کنید. نوع پارچه انتخاب شده مهمترین عامل قیمت تعویض روکش مبل در اصفهان میباشد. در حال حاضر (سال 1402) انواع پارچه مبلی از قیمت های 120 هزار تومان تا چند میلیون تومان در بازار مبل اصفهان موجود است.  تنوع قیمت پارچه با توجه به جنس و مدل پارچه بسیار متنوع است. البته معمولاً پرفروش‌ترین پارچه های بازار در رده 120 تا 350 هزار تومان قرار دارند.

1- قیمت تعویض روکش مبل در اصفهان میزان پارچه مورد نیاز میباشد. این مورد نیز با توجه به مدل و اندازه مبلمان تعیین میشود.

2- اسفنج های مبل شما سالم است یا نیاز به تعویض دارد یا اینکه مبل فقط نیاز به تعویض روکش دارد.

3- هزینه رنگ کاری پاسنگ ها پایه ها و قالپاق جلو دسته مبل راحتی توافقیپ

4- هزینه رفع ایراد نجاری لقی و شکستگی کلاف مبلمان  توافقی

5- هزینه حمل و نقل مبلمان است

هزینه پارچه و تهیه ان با کارفرما یعنی صاحب مبلمان میباشد. چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب داشته باشد، در صورت تهیه پارچه توسط پرسنل ما می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارائه کند.

مهم: در صورتی که تصمیم به تعویض روکش مبل دارید قبل از انتخاب پارچه به کیفیت کلاف مبل توجه کنید. در صورتی که کلاف مبل سالم و باکیفیت است دست شما برای انتخاب پارچه های گران تر باز است. ولی اگر اسکلت مبل خراب بوده و با کیفیت چندانی ندارد، انتخاب پارچه های گران فقط باعث هدر رفت هزینه بعد از مدتی استفاده میشود.

کالیته پارچه مبلی اصفهان

پارچه های طرح چرم ایرانی و خارجی. پارچه مبلی کاردانو, پارچه مبلی بیت, پارچه مبلی لارسن, پارچه مبلی مسکو, پارچه مبلی مازاراتی, پارچه مبلی اینزوما, پارچه مبلی مخمل, پارچه مبلی طرح چرم,

اصول تعمیر یک مبل چگونه است؟ ببینید

بعد از اینکه کارشناس ما مبل را از شما تحویل گرفت به کارگاه ارسال میشود در بخش اول مبل کامل شکافته میشه و اگر کلاف مبل ایرادی داشت انتقال پیدا میکنه به بخش نجاری بعد از رفع ایرادات حالا نوبت رنگکاری چوب مبل است اگر چوب مبل شما رنگ داشت ابتدا رنگ قبلی تراشیده میشود و رنگ جدید اجرا میشه و حالا کلاف و چوب تمیز شده و آماده بارگذاری جنس است بعد از رویه کوب که جنس را بارگذاری کرد خیاط پارچه شما را دوخته و رویه کوب آن را اجرا میکند حال مبل شما آماده است و سلفون پیچ شده با مراقبت ویژه به محله شما حمل و تحویل داده میشود.

متخصص تعمیر مبل چرم در اصفهان

تعمیر مبل چرم در اصفهان, توسط گروه تعمیرات مبل اصفهان انجام میشود, توسط نیروی متخصص و ماهر در زمینه طراحی تولید و تعمیر مبل. تعمیر مبل چرم همواره برای مبلمانی که در اثر زمان دچار خراش می شوند نیاز است کار خود را به یک تعمیر کار حرفه ای مبلمان بسپارید بهتر است چون تعمیرات مبلمان تخصص و وسائل مخصوص خود را میخواهد

تعویض فوم مبل در اصفهان

تعمیر فوم مبل یکی از اقدامات تخصصی مراکز تعمیرات مبل اصفهان به شمار می رود. تعمیرات فوم مبل توسط افراد متخصص تعمیرات مبلمان صورت می گیرد و به رفع اختلالات و خرابی انواع فوم مبلمان می پردازند.

تعمویض فوم مبل برای ان دسته از مشتریانی است که نشیمن گاه مبل انها دچار فرو رفتگی یا خرابی شده باشد و یا به هر دلیلی قسمت های فوم دار ان دچار مشکل شده باشند لازم است تا مبل انها دوباره به راحتی روز اول شود.

تغییر مدل مبل قدیمی

تغییر مدل خیاطی و رویه کوبی مبلمان, در حد امکان به سلیقه شما در تعمیرات مبل اصفهان انجام میشود.

اکثر مردم، وقت و هزینه کافی برای خرید مبلمان جدید را ندارند و علاوه بر این، نو کردن مبل کهنه و تمامی وسایلی که قابلیت تعمیر دارند، قابلیت نو شدن دارند و مطمئناً خاطرات خوبی که در این فضا تجربه کرده‌اید را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.

بهترین راه برای مقابله با این چالش جدید، استفاده مجدد از مبلمان قدیمی در فرم، رنگ و طراحی جدید است. بنابراین دیگر نیازی به بیرون انداختن مبلمان قدیمی یا حتی پنهان کردن آن‌ها در اتاق پشتی نیست. راه‌های زیادی برای بازسازی و نو کردن مبل کهنه بسته به نوع و سبک و رنگ آن‌ها وجود دارد. در این میان چند نکته کاربردی در مورد چگونگی نو کردن و بازسازی مبل کهنه وجود دارد.

تعمیر مبل در منزل

ایا تعمیر مبل در منزل امکانپذیر است؟ ابتدا به ساکن تأکید می کنیم که تصور در رابطه با هر گونه تعمیر مبل در منزل اشتباه می باشد. به طور مثال رویه کوبی مبل در منزل به هیچ وجه ممکن نخواهد بود. زیرا که تعمیرات مبل به صورت اساسی و پایه ای دارای ضایعات و دور ریختنی های زیادی می باشد. فقط کافی ست متصور شوید که چه میزان گرد و غبار ناشی از تعمیر مبل در فضای خانه ی شما پراکنده می شود تا از تعمیر مبل در منزل صرف نظر نمایید. گذشته از این ها پمپ هوا، میز کار، ابزار کار، وسایل مربوط به تعمیر مبل، و … برای یک تعمیر اساسی مورد نیاز تعمیرکار مبل می باشد که مسلما فضای بسیار زیادی را طلب می کند و در آپارتمان های فعلی جایی برای این لوازم وجود نخواهد داشت. نکته ی دیگر این است که تعمیر مبلمان به صورت معمول نیاز به چند روز زمان دارد و دو نفر تعمیرکار بایستی به صورت دائمی در خانه شما حضور یابند تا تعمیر مبل تان به پایان رسد. مطمئنا با حضور این افراد از سایر کارهای خود منفک خواهید شد و به صورت تمام وقت بایستی در اختیار تعمیرکاران مبل باشید که ابدا منطقی به نظر نمی رسد.

ولیکن با وجود تمامی موارد ذکر شده نکته اینجاست که یکسری از تعمیرات مبل جزئی را می توان به صورت خاص در منزل نیز انجام داد. تعمیر تزئینات مبل مانند سرمه و گل میخ، شکستگی پایه مبل، تعویض پایه مبل، تعمیر کف صندلی که نیاز به پمپ هوای قوی ندارد، تعمیر و مرمت بخشی از چرم مبل و مواردی از این قبیل را می توان در منزل صورت داد.

روش های تعمیرات مبل با کمترین هزینه

معمولاً به دلیل هزینه بالای پارچه و دستمزد تعویض روکش تا زمانی که فوم و اسفنج مبل فرسوده نشده افراد از تعویض پارچه مبلمان خودداری می‌کنند که البته کار معقولی هم است. حتی در زمان از دست رفتن شکل و انعطاف فوم و اسفنج مبل، لزوماً نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای تعمیر مبل نیست در اینجا چند روش برای تعمیر مبلمان با کمترین هزینه را به شمت توضیح میدهیم

شستشوی پارچه مبل و رویه کوبی مجدد

روش اول مقرون به صرفه برای تعمیر مبلمان با کمترین هزینه پیشنهاد میکنم در صورتی که پارچه مبل شما ظاهر و کیفیت خود را از دست نداده و از طرح و رنگ پارچه مبلتان رازی هستید از تعمیر کار بخواهید روکش مبل را جدا کرده شستشو نماید بعد از تعویض فوم و اسفنج مبل مجدد همان پارچه قبلی را رویه کوبی نماید

فقط تعویض روکش مبل

روش دوم اگر پارچه مبل شما با کیفیت نبوده یا از طرح و رنگ ان راضی نیستید یا به هر دلیلی خراب شده و قصد تعویض روکش مبل را دارید چک کنید ببینید اسفنج و فوم مبل سالم هست یا باید تعویض شود یا اینکه کمی افت کرده اگر اسفنج ها سالم است برای تعمیر شما فقط دست مزد تعویض روکش را میپردازید در این صورت مبل شما با کمترین هزینه نو میشود

تعویض روکش مبل بدون تعویض اسفنج ها

روش سوم اگر مبل شما بیشتر از 3 سال استفاده نشده احتمالا فقط اسفنج و فوم ان کمی افت کرده در این صورت با تعمیر کار صحبت کنید و از او بخواهید اسفنج ها را کمی تقویت کند و روکش مبل را تعویض کند این روش هم برای شما هزینه کمی در بر دارد

تغییر ظاهر مبلمان با کمترین هزینه

روش چهارم درصورتی‌که از تکراری بودن طرح و رنگ پارچه مبل به ستوه امده اید می‌توانید با تعویض کم‌هزینه و آسان تشک و کوسن‌های مبل،و یا خرید پیراهن مبل با رنگ دلخواه با کمترین هزینه مبلتان را نو کرده و تنوع خوشایندی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

نوسازی مبل با شستشو

روش پنجم در بعضی موارد مبلمان کثیف شده و با سشتشوی معمولی در منزل تمیز نمیشود شما فکر میکند باید روکش ان را تعویض کرد مبل را به مبل شوئی بدهید تا انها این کار را با دستگاه مخصوص انجام بدهند مبل شما با کمترین هزینه نو میشود.

سلیقه مشتری اولویت گروه تعمیراتی ما

گروه تعمیرات مبل اصفهان بهترین تغییر و تعمیر را در مبلمان شما به سلیقه خودتان ایجاد می کند .تعمیرات ما در هر زمان و هر مکان قادر به ارائه خدمات بنا بردرخواست شما می باشد، فقط کافی است با ما تماس حاصل فرمایید. گروه ما آماده پاسخگویی به درخواست ها ،دریافت پیشنهادات و انتقادات شما شهروندان عزیز می باشد. هدف ما اولویت قرار دادن اهمیت منافع شما پیشکسوتان این گروه سرشار از تجربه در زمینه انواع مبلمان منزل،اداری، بیمارستانی و … می باشند و از قوانین اتحادیه صنف مبل سازان ایران پیروی می کنند. و همیشه سعی در کسب رضایت مشتری دارند.از کلیه پیشنهاد ها و انتقادات شما مشتریان عزیز استقبال می کنیم و آمادگی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.حق شما داشتن بهترین هاست.

,عکس مبل, جهت مشاوره از طریق واتس اپ و بله و ایتا به شماره 09394325500 اقای علوی ارسال کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیر مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی