مبل ال مدرن در اصفهان مبل ال مدرن در اصفهان خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس

حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه

پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)

پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده

ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه

محل تولیدی: اصفهان : رهنان

نوع و رنگ پارچه دلخواه شما

تعداد نفرات کنج+1+2+3 قابلیت تغییر دارد

خرید حضوری و آنلاین

ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

پیشتر هم به این موضوع اشاره کردیم که مبل ال دارای انواع مختلفی است که با شناخت همه ی این مواد افراد می توانند خرید راحت تر و مطمئن تری را انجام دهند، در ادامه با این موارد آشنا می شوید و می توانید با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

مبل ال مدرن

مبل ال مدرن جدیدترین و پرکاربردترین سبک مبلمان است که افرادی که علاقه مند به سبک های جدید و ساده هستند می توانند به سراغ این مبل بروند. مبل ال مدرن طراحی ساده و راحتی دارد و بسیار مناسب دکوراسیون خانه مدرن است تا هم جلوه و زیبایی این خانه را افزایش دهد و هم کارایی بیشتری برای افراد داشته باشد. خرید مبل ال نیاز به صرف هزینه های بالایی ندارد و متقاضیان می توانند به راحتی مبل ال دلخواه خود را با کمترین هزینه خریداری نمایند. مبل ال مدرن با رنگ های خنثی و روشن بیشتری تقاضا را دارد مثلا رنگ های طوسی، سفید، کرم و… متقاضیان بسیاری دارند.

مبل ال کلاسیک

توجه نمایید که مبل ال به سبک کلاسیک هم طراحی و تولید می شود و هر کسی که علاقه مند به مبل کلاسیک است می تواند به سراغ خرید این نوع مبل برود. مبل کلاسیک ظاهری شیک و مجلل دارد و به خاطر اینکه گاهی در طراحی این مبل ها منبت کاری و حکاکی انجام می شود به این نام شهرت دارند.

مبل ال کلاسیک کمی هزینه خرید آن بیشتر است و بیشتر مناسب خانه هایی به سبک کلاسیک است. مبل ال کلاسیک ظاهری قدیمی ندارد بلکه با الهام گرفتن از سبک های قدیمی طراحی و تولید می شود به همین خاطر یادآور سبک های قدیمی است و جذابیت های بیشتری برای افراد دارد.

مبل ال چستر

مبل چستر به صورت ال هم طراحی و تولید می شود و این مبل ها هم به مانند دیگر مبل های چستر ظاهری مشابه دارند. بر روی مبل ال چستر یک سری فرورفتگی های کوچکی دیده می شود که نشان می دهد این نوع مبل ال از نوع چستر است. مبل ال چستر ظاهری امروزی و مدرن دارد و کمی راحت تر از دیگر مبل های چستر است. امروزه اکثر تولید کنندگان مبل ال به سراغ طراحی و تولید انواعی از مبل چستر رفته اند و طرح های متنوع و پرطرفدار تولید شده است.

مبل ال راحتی

پیشتر هم به این موضوع اشاره کردیم که مبل ال در دسته مبل های راحتی است که هم برای پذیرایی از مهمان بسیار مناسب است و هم برای استراحت و خواب افراد از آن استفاده می کنند. ناگفته نماند که مبل ال راحتی بسیار نرم و راحت است و استفاده طولانی مدت از آن افراد را خسته نمی کند. اگر قصد خرید یک نوع مبل راحتی و شیک را دارید توصیه می کنیم که حتما به سراغ مبل ال راحتی بروید، برای خرید مبل ال راحتی طرح ها و مدل های مختلفی از آن را مشاهده می کنید که این خرید را برایتان آسان تر می کند.

مبل ال تخت خواب شو

مبل ال تختخوابشو از دیگر انواع مبل های محبوب و پرطرفدار است؛ زیرا این مبل ها هم برای پذیرایی از مهمان و نشستن طولانی مدت مناسب هستند و هم برای استراحت و خواب بسیار مناسب است. مبل ال تخت خواب شو بدین شکل طراحی شده است که در روز می توان آن را جمع نمود و شب ها برای استراحت و خواب می توان آن را باز کرد و به حالت تخت درآورد.

مبل ال ترک

مبل ال ترک به خاطر ظاهر شیک و مجللی که دارد بسیار پرطرفدار است. مبل ال ترک را اکثرا به خاطر پارچه های باکیفیت و مرغوب آن دوست دارند که دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. اصولا مبل های ترک دارای ظاهر خاصی هستند و طرفداران خاص خود را دارند و هزینه خرید اینگونه مبل ها نیز بیشتر از دیگر مبل ها است اما کیفیت و زیبایی بسیار چشمگیری دارند.

مبل ال طوسی

رنگ طوسی جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ هایی است که امروزه افراد جهت خرید مبلمان فضای باز و مبلمان دکوراسیون داخلی به سراغ این رنگ می روند. مبل ال طوسی این قابلیت را دارد که بتوان به راحتی آن را با دیگر المان های خانه ست کرد؛ زیرا ست رنگ طوسی با دیگر رنگ ها بسیار آسان است. در واقع مبل ال طوسی جزو محبوب ترین و پرطرفدار ترین مبل هایی است که می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید آن نمود.

مبل ال باکس دار

مبل ال باکس دار بیشتر برای خانه های نقلی و کوچک کاربرد دارد که افراد بتوانند به واسطه آن وسایل اضافی را درون این باکس ها قرار دهند. خانه های کوچک و نقلی همیشه نیاز به فضاهای مخفی دارند تا وسایل غیر ضروری را درون این فضاها یا مبل ال زمانی که دارای باکس باشد می تواند تا حدودی جلوی شلوغی فضا را بگیرد و کارایی بیشتری هم دارد به همین خاطر بسیاری از متقاضیان خرید مبل ال به سمت مبل ال باکس دار می روند.

قیمت مبل ال

مبل ال در دسته مبل های کم هزینه است که افراد می توانند مبل دلخواه خود را با بهترین هزینه خریداری کنند به همین خاطر جزو پرطرفدارترین مبل ها است. افرادی که قصد خرید مبل ال را دارند باید در ابتدا به سبک دکوراسیون منزل خود نگاه کنند و سپس بهترین مبل ال را با توجه به سبک دکوراسیون ایده آل خریداری نمایند.

قیمت مبل ال با توجه به تعداد آن و نوع پارچه متفاوت می شود، همچنین توجه نمایید که هر چقدر در طراحی و ساخت این مبل وقت بیشتری گذاشته شود قیمت آن نیز بالاتر می رود اما می توان با توجه به بودجه ای که برای خرید مبل کنار گذاشته اید بهترین مبل ال را خریداری نمایید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی