مبل ال جدید

خرید مستقیم از تولید کننده: تولیدی مبل لوکس
حداکثر زمان تحویل: 10 الی 15 روز کاری نحوه
پرداخت:نقد و اقساط (چک کارمندی)
پارچه: قیمت با پارچه خارجی محاسبه شده
ضمانت نامه کتبی توسط تولید کننده 24 ماه
محل تولیدی: اصفهان : رهنان
نوع و رنگ پارچه دلخواه شما
تعداد نفرات 3+3 قابلیت تغییر دارد
خرید حضوری و آنلاین
ارسال برای اصفهان و سراسر کشور

مبل ال جدید

کارشده با بهترین چوب اسفنج و  پارچه

تعداد 6 نفره 3+3 قابلت تغییر دارد

استفاده اسفنج ۳۰ کیلویی و فوم سرد درجه یک برای کف نشیمن مبل

دارای رنگ بندی چرم و پارچه انتخاب رنگ پارچه به سلیقه شما

ضمانت نامه کتبی 24 ماه

مشاوره و ثبت سفارش محصولات شماره تماس واتس اپ ایتا و بله 09394325500 اقای علوی

مبل ال یک نوع مبل راحتی و مدرن است که از کنار هم قرار گرفتن چند تکه مبل جدا از هم تشکیل می‌شود. قسمت‌های مختلف مبل مدل ال می‌تواند تک دسته باشد یا اصلا دسته نداشته باشد. همانطور که ذکر کردیم مبل مدل ال مبلی راحتی است و از آن برای لم دادن و خوابیدن نیز استفاده می‌شود.
درست است که مبل مدل ال طراحی شده بود تا راحتی باشد، اما امروزه به دلیل استقبال مردم مدل چستر و حتی سلطنتی این مبل نیز برای استفاده در مهمانی‌های رسمی، در بازار موجود است. در مبل مدل ال شکل به دلیل حذف عنصر دسته و چسپاندن قسمت‌های مختلف مبل به هم جای کمتری اشغال شده و افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند.
چرا مبل ال بخریم؟

اکنون مبل مدل ال به دلایل زیادی مورد محبوبیت قرار گرفته است، در اینجا مهم‌ترین دلایل محبوبیت مبلمان ال را بیان خواهیم کرد، شاید این نوع مبلمان برای منزل شما هم بهترین گزینه باشد

۱۰ دلیل مهم برای استفاده از مبل ال شکل در دکوراسیون خانه‌های مدرن
۱) مبل مدل ال در مقایسه با سایر مبلمان جای کمی را اشغال می‌کند
۲) مبل ال برای دورهمی‌های خانوادگی و صمیمی بسیار مناسب است
۳) مبل ال با هر سبکی از دکوراسیون منازل مدرن متناسب است
۴) مبل ال هم برای منازل کوچک و هم منازل بزرگ مناسب است
۵) مبل ال برای لم دادن و خوابیدن بسیار مناسب است
۶) با استفاده از مبل ال می‌توانید فضای داخلی منزل خود را طراحی کرده و به آن نظم ببخشید
۷) فرم‌های مبلمان در سبک مبل ال شکل بسیار گسترده است
۸) کوسن و بالشتک در مبل ال به بهترین شکل قابل استفاده است
۹) مبل ال می‌تواند هر جنسی داشته باشد، از چرم گرفته تا پارچه‌ای
۱۰) قیمت مبل ال ارزان تر از سایر مبل‌ها می‌باشد

نکاتی که برای خرید مبل ال باید مد نظر قرار داده شود چیست؟

وقتی صحبت از مبل ال به میان می آید یعنی شما باید یک مبل راحتی متمایز نسبت به مبلمان راحتی را به منزل دعوت کنید تا اعضای خانواده شما یک استراحت روزانه مؤثر را تجربه کنند. از همین رو در زمان خرید به شما پیشنهاد می کنیم به جنس کلاف، فوم نشیمن و پارچه روکش مبل به دقت توجه کنید. این پارامترها سبب می شوند شما از یک مبل ال تا سالیان سال بدون اینکه دچار آسیب دیدگی بشود نهایت استفاده را ببرید و از دست به جیب شدن برای خرید در امان بمانید.

کلاف مبلمان ال

اگر می خواهید یک مبل مستحکم و قوی داشته باشید به شما توصیه می کنیم از قیمت بالای مبل ال خیلی هراس نداشته باشید زیرا این امر نشان از کیفیت متریال استفاده شده در پرسه ساخت دارد. به کار گیری کلاف مبلمان با کیفیت عموماً با چوب سفید و چوب راش گرجستان دنبال می شود. این جنس چوب به د لیل رشد در مناطق شرجی و سبک آب و هوای خاصی که دارد بسیار مقاوم و با کیفیت است. از همین رو برای کلاف مبل های ال که کارایی بیشتری را طلب می کند از این دو چوب استفاده می شود. البته که چوب روس هم قابلیت استفاده را دارد و بسته به قیمت تمام شده محصول گاها از آن نیز استفاده می شود.

فوم نشیمن

مبل های راحتی نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی بیشتر استفاده می شوند. این نشستن و برخاستن مداوم اگر با یک فوم مرغوب دنبال نشود بدون شک فرم اولیه مبل شما را با مشکل روبرو می کند. فوم و اسفنج به کار گرفته شده برای آماده سازی مبل های تخت خواب شو و مبل های ال باید مقاومت بالاتری داشته باشد زیرا با فشار دادن روی آن برای نشستن و یا حتی یک چرت روزانه ممکن است به سرعت فرم اولیه خود را از دست بدهد. فوم های که برای مبل های ال استفاده می شود عموماً از نوع سرد است یعنی خاصیت ارتجاعی خوبی دارد و به محض بلند شدن شما از روی مبل به فرم اولیه خود برمی گردد. این امر نشان از کیفیت بالای فوم به کار گرفته شده برای مبل ال است. راحتی، خاصیت ارتجاعی بالا و عدم تغییر شکل مبل در طی گذر زمان تنها بخشی از مزیت های این محصول متمایز به شمار می آید. استفاده از فوم یا اسفنج سی کیلویی یا سی و پنج کیلویی از مرسوم ترین کارهای است که برای آماده سازی مبلمان ال مد نظر قرار داده می شود.

استر رویه مبل ال

زمانی که حرف استر رویه مبل راحتی، استیل و یا سلطنتی به میان می آید دقیقاً زمان نظر دهی شما است. شما بر اساس سلیقه و نیازمندی خود متناسب با هارمونی رنگی که در فضای داخلی منزل از آن پیروی می کنید می توانید از استر رویه متناسبی بهره بگیرید. این استر می تواند یک پارچه چرمی یا نخی و یا حتی مخمل باشد. بسته به نوع کارایی مبل شما و پر کاربرد بودن یا کم مصرف بودن آن می توانید جنس استر رویه آن را انتخاب کنید. اگر استفاده از مبل در طی یک شبانه روز بارها اتفاق می افتد و مبل شما در مرکز اتاق نشیمن قرار دارد به شما توصیه می کنیم از پارچه های ضخیم تر یاری بگیرید. البته سبک ایده پردازی شما هم به جنس استر رویه مبل منوط می شود. اگر فضا قرار است خیلی لوکس و زیبا به تصویر کشیده شود به شما توصیه می کنیم از استرهای چرمی برای ایده پردازی مبل خود حتماً استفاده کنید زیرا مبل های مخملی برای ایده پردازی های سلطنتی عموماً توصیه می شود. استر های چرمی خود نیز به دو دسته مصنوعی و طبیعی دسته بندی می شوند اگر مبل های شما قرار است برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد به شما توصیه می کنیم از استر رویه چرم طبیعی یاری بگیرید. به جنس و رنگ پارچه برای نظافت کردن مبل ال خود هم بهتر است توجه داشته باشید.
مبل ال کاژو

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه

وقتی شما واسطه را حذف کنید و مستقیم از تولیدی خرید کنید سود واسطه ها و نمایشگاه دار از محصول حذف میشود و این خرید یعنی خرید یک محصول با کیفیت با قیمت ارزان.
شما دوستان میتوانید تمامی محصولات تولیدی مبل لوکس را بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه به قیمت تولیدی خرید کنید و سود واسطه ها و سود فروشگاه مبل را پس انداز کنید. در اینصورت شما ارزان خریده اید.

تلفن مشاوره و ثبت سفارش ۰۹۳۹۴۳۲۵۵۰۰ اقای علوی. ادرس سایت www.moblelux.ir

خرید مستقیم مبل از تولیدی بدون واسطه خرید کنید سود واسطه و سود نمایشگاه دار را پس انداز کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی به قیمت کارخانه.

بازسازی و تعمیر انواع مبلمان ایرانی و خارجی تعمیرات مبل در اصفهان.

,مبل جنسی, مبل زناشویی, مبل لاولی بد, مبل زناشویی در اصفهان,

خرید مبل مستقیم از تولیدی

تعمیرات تخصصی مبلمان

مبل زناشویی لاولی بد

خرید پاف مبلی از تولیدی